משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
??? כשנכנסים לתפריט כל מה שאני רואה זה פסים במקום איפה שאמור להיות רשום התפריט. איכשהו התחלתי משחק ואז איפה שרשום מה שהדמויות אומרת אחת לשניה בתחתית המסך אז גם יש פס... מישהו יודע על מה אני מדבר ויכול לעזור ??? תודה...
-
- 0 תגובות
- 738 צפיות
-
-
-
אני מחפש בכל הרשת את המשחק הזה הוא משחר ישן מאוד שיצא בערך ב 1995 אם מישהו יודע מאיפה אני יכול להוריד את הגרסא המלאה אני ממש אודה לו תודה
-
- 3 תגובות
- 738 צפיות
-
-
כל הזמן אני מקבל שגיאות אל תשלח... למה זה... קרה בפעם האחרונה היום במשחק הזה World in Conflict למה ?
-
- 5 תגובות
- 738 צפיות
-
-
-
האם סוף סוף נקבל אישור לשמועות אודות המחירים המומלצים בדור החדש והמרשים מבית סוני? תשובות בפנים, אנחנו מקוויםלכתבה
-
- 0 תגובות
- 738 צפיות
-
-
לכל מי שמשחק בGLOBAL: אני צריך LEG SET+3+12 אני מציע 1C עבור כל אחד. השם שלי שם זה WizardHunt.
-
- 3 תגובות
- 738 צפיות
-
-
איזה מערכת צריך בשביל להריץ את המשחק?? אני חייב להחליף כ.מ לפני שהמשחק יוצא...
-
- 1 תגובה
- 738 צפיות
-
-
http://www.gamershell.com/download_21791.shtml
-
- 5 תגובות
- 738 צפיות
-
-
המשחק הזה עם המסוקים מתקופת האבן שצריך לקחת נוסעים ממקום למקום. אתם 100% מכירים אותו , כולם גדלו על המשחק הזה ... עריכה: יש לי את המשחק אבל אני צריך עזרה בלהפעיל אותו.
-
- 6 תגובות
- 738 צפיות
-
-
-
-
תוכלו לתת שמות של משחקים שכבר יצאו ותומכים בכרטיס? תודה לעוזרים...JTF ו COH תומכים?
-
- 7 תגובות
- 738 צפיות
-
-
שלום רב לכל הקהילה. אני מחפש שחקנים מישראל. שמשחקים את המשחק HL2 ברשת.. מי רוצה לשחק מוזמן ליצור איתי קשר. אני מקווה שזה המקום המתאים לפרסום מודעה זו.
-
- 0 תגובות
- 738 צפיות
-
-
האם ניתן לשחק במשחק בשתי שחקנים על אותו מחשב עם אותו מסך - כמו ב-XBOX? - כל אחד על ג'ויוסטק נפרד או מקלדת ועכבר לשחקן אחד וג'ויסטיק לשני? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 738 צפיות
-
-
הורדתי כל מני טלאים של NBA LIVE 07 מהאתר מה שקורה זה שהוא פתאום הפך לי את ה משחק לעברית אבל אני לא מוצא שום קבוצה ישראלית ולא את ליגת הווינר לא התקנתי אותם בתוך התיקיות של המשחק במחשב מה עושים כדי לשחק עם קבוצות ישראליות? יש לי את אותה הבעיה בפיפא 07 הורדתי טלאים של הליגה הישראלית ואני לא מוצא אותם הם אמורים להופיע במקום הליגה הדנית תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 738 צפיות
-
-
עד לפני שבוע הכל עבד פיקס אבל אז החליפו לי מעבד..כי הוא נישבר לאותו אחד ושמו לי קירור חדש על הכרטיס מסך והפיפא מראה לי את זה: אני לא בטוח שזה קשור לזה....אבל. תודה
-
- 11 תגובות
- 738 צפיות
-
-
מישהו יכול להביא לי בבקשה שמירה של 36% ל-most wanted? בבקשה תחזירו תשובה.
-
- 2 תגובות
- 738 צפיות
-
-
חבר שלי (MAFISTO) פירמט את המחשב שלו כמובן ומחק את כל השמירות בNFSU אני רוצה להעתיק את השמירות שלי ולהעביר לו - אבל אני לא מוצא את הקבצים. מי שיש לו מושג איפה הקבצים אז בבקשה תיעצו לי תודה.
-
- 2 תגובות
- 738 צפיות
-
-
-
האם רזולוציה של 1920 על 1080 למסכים גדולים אמורה להראות יותר טוב מרזולוציות אחרות ? כלומר האם מפתחי המשחקים יעדיפו את הרזולוציה הזו על פני האחרות ? בשל הקשר ל-HD כמובן
-
- 2 תגובות
- 738 צפיות
-
-
אני בשלבים התחלתיים/בינוניים במשחק (כבר נתקלתי בKohr-Ah במערכת של הסימביוטים), ומקריאות על המשחק ברשת הבנתי שגרסת הFreeWare שברשותי (The Ur-Quan Masters) אינה מכילה את קטע הסיום. אז השאלה שלי היא כזאת, אם יש פה מישהו ששיחק בגרסת הFreeWar: *האם היא מכילה את קטעי הסיום? וכמובן שאשמח לקבל קישור לגרסת AbandonWare/FreeWare זמינה להורדה ש*כן* מכילה את קטעי-הסיום, כי יהיה חבל לי לסיים את המשחק ולא לזכות לצפות בסיום. נ.ב. אם עוד לא שיחקתם במשחק הזה, שחקו בו. הוא מתגלה להיות אחד מהטובים בכל-הזמנים.
-
- 3 תגובות
- 738 צפיות
-
-
חייב עזרה בפרוווווווו 2013 המאמןןןןןןןןןןןןןןןן משנה לי טקטיקה באמצע המישחקקק ושאני רוצה ליבעוד חזק הוא לא מביא ליייי כאילו הסוני משחק לי תמישחקקקקק אי אפשר ככה סעמקקקקקקקקק מה עושים אחים שלייייייי ? אני בועט חזק והוא כזה מרים והמקשים על בעיטה לא על הרמה זה לא הבעיה אני בועט חזק והוא מרים כזה משהו מטומטם כאילו מקשיט לי מעליו ואני רוצה ליבעוט טיל אני מדבר על המאמאן הקטן בתמונה הקטנה למטה הוא משגע לי תמישחק איך אני מבטל אותו מה זה החרא הזה ?
-
- 2 תגובות
- 737 צפיות
-
-
חבילת ההרחבה של COH לא מחדשת המון, חשבתי בקטע הזה שהם יוסיפו את הצבא הסובייטי, אבל הם לא הוסיפו, הם רק הרחיבו בלבד את הרכבים, טנקים וכו'... http://www.gametrailers.com/player/22539.html קצת מאוכזב
-
- 6 תגובות
- 737 צפיות
-
-


