עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by roie13,

    היי אני צריך עזרה בחיפוש של משחקים בחינם ברשת ככה שכולם יכולים לשחק בהם, לא משנה לי הסגנון. וכאלה שלא נמאסים אחרי שבוע... תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 740 צפיות
  2. Started by tamir2,

    אהלן.... טוב ככה..שיחקתי קצת במשחק..כילאו הרבה...ועכשיו אני צריך לפרמט את המחשב שלי..מכל מיני סיבות..אז מישהו יכול להגיד לי איפה נמצאות השמירות..באיזה תיקיה כי אני לא מוצא...

    • 5 תגובות
    • 740 צפיות
  3. Started by Ashand,

    אחלה משחק רק עכשיו אני משחק בו (כי כיש לי זמן) הגעתי לשלב שאני מחפש את המשרד של WADE מישהי..עכשיו מצאתי ויש טלפון ,סלולר כנראה שמצלצל ואני מאמין שאני צריך למצוא אותו אבל הפכתי לה את כל המשרד ואני לא מוצא אותו...מי יכול לומר לי איפה הוא נמצא או איך אני מסיים שם..? תודה

    • 2 תגובות
    • 740 צפיות
  4. Started by ido147,

    קודם כל,קבוצת iRRational התפרקה אני מבקש למחוק אותה מהתחרות. עכשיו שהקבוצה התפרקה אני מחפש קבוצה רצינית שגם מתכוונת ללכת ללאן.אני שחקן טוב ורציני.משחק כבר מעל 3-4 שנים,לומד מהר וכבר יודע דיי הכל... פרטים: פלאפון:052-6789688 סקייפ:idodo736 סטים:ido157

    • 0 תגובות
    • 740 צפיות
  5. Started by EliranB,

    אני מנסה להתקין את זה על המפרט שלי (בצד) ואחרי שאני מכניס סריאל הוא נותן שגיאה כזו ... לא משנה שיש לי SP2 שכבר בא איתו הDIRECTX 9C הורדתי התקנתי וזה אומר שיש לי ... מה עושים ? אצל אחי עובד .... ויש לו מחשב יותר ישן ...

    • 7 תגובות
    • 740 צפיות
  6. Started by itamarg11,

    תקציר: הובא מאתר WWW.NFO.CO.IL סימולציה של חיי פיראט/קברניט עצמאי בתקופת הזוהר של ספינות המפרש. גרסה משודרגת של Pirates of the Carribean, שהחל פיתוח כ-Sea Dogs 2 והפך למבוסס על מותג הסרט של דיסני לאחר שהמפתחת נקלעה לקשיים כלכליים. המשחק נקרא בעבר Sea Dogs 2 לאות הזדהות עם מקורותיו, אך שמו שונה ל-Age of Pirates. אני שיחקתי במשחק הקודם של הסידרה הזאת ואני חייב לציין שזה אחד המשחקים הכי טובים ששחיקתי בחיים שלי ! (ושיחקתי הרבה !) ... זה עולם שאתה יכול לעשות בו הכול בתור פיראט , לשדוד , להילחם, לבנות ספינות , לחפש אוצרות וכו' וכו' ... כל כך הרבה דברים לעשות , כל כך הרבה סיפורים ומשימות ,כל כך כיף !! תתארו לכם עולם שלהם וחיי שאתה בתור פיראט יכול לעשות מה שאתה רוצה ואיך שאתה ר…

    • 0 תגובות
    • 740 צפיות
  7. Started by 1tanai,

    מישהו יכול להביא לי כל מני סקינים של הצבא הישראלי להורדה

    • 1 תגובה
    • 740 צפיות
  8. Started by avivbar,

    כל פעם שאני עושה משחק חדש אז זה טוען איזה חצי ואז יוצא לשולחן עבודה. מישהו יכול להגיד לי איך לפתור את הבעיה?

    • 1 תגובה
    • 740 צפיות
  9. ב CHAOS הזה בידיוק אחרי שאני מסיים את השלב הראשון המחשב שלי כולו פשוט ניתקע ובCONTRACT JACK בידיוק אחרי שאני מסיים לראות את הסרטים שבהתחלה ויש את הקטלוג אז המחשב ניתקע יש למישהו פיתרון? או יש מישהו שזה גם קורה לו?

    • 2 תגובות
    • 740 צפיות
  10. Started by RazGvili,

    אחד המשחקים המצופים ביותר...משחק מדהים מהמפתחים של DIABLO שישלב FPS וRPG...

    • 6 תגובות
    • 740 צפיות
  11. Started by AliasName555,

    הי אני נורא לא מעודכן כי אני כבר לא ממש משחק, אבל אחד המשחקים מתחרות הקומיקס משך את עיני. מישהו יכול לגלות לי מאיזה משחק לקחו 666 ו solidus snake את התמונות שלהם? רואים בהן חייל בשחור עם אמר"ל ואקדח מושתק. מישהו? זו בטח שאלה ממש קלה לאנשים שבסצנה... סליחה על הבורות צירפתי את אחת התמונות שלא תצטרכו ללכת לחפש:

    • 1 תגובה
    • 740 צפיות
  12. Started by sherlock1212,

    אחרי כמה חודשים שלא שיחקתי באתי לשחק ואני רואה שהשרת הישראלי היחיד שהיה נעלם. יש מצב שרק בחיפוש זה לא מצא את זה? יש למשהו את הip למקרה שעדיין יש שרת כזה?

    • 7 תגובות
    • 740 צפיות
  13. Started by isp2008,

    שלום. מאז שהתקנתי את ווינדוז 7-המשחקים של orange box לא עובדים בצורה תקינה-כל 10 דקות משחק המחשב נתקע באמצע המשחק או שמופיע מסך BSD . עדכנתי את כל הדריוורים וכל המשחקים האחרים עובדים תקין,הבעיה רק בorange box ,מישהו מכיר פיתרון לבעיה?. המפרט שלי: e6750 2.4@3100 2GB 800MHZ DDR II ABIT P35E 8800GT 512 MB windows 7 rca1

    • 2 תגובות
    • 740 צפיות
  14. Started by ofer_mat,

    אך מגיעים לכנסיה להתוודות הכל חסום שם

    • 3 תגובות
    • 740 צפיות
  15. Mankind Divided, המשחק הרביעי בסדרת משחקי התפקידים המצליחה מגיע בעוד פחות מעשרה ימים. בואו לבדוק האם המחשב שלכם מוכן לקראתו לכתבה

    • 5 תגובות
    • 739 צפיות
  16. אז שלום לכולם אני חדש בפורום המליצו לי עליו ויש לי ערוץ חדש ביוטוב שם אני ישחק בכל מיני משחקים מכל מיני ז'אנרים אז הנה סרטון ראשון על Dead rising 2 http://www.youtube.com/watch?v=OxE1iJAzEsw&feature=youtu.be אז מקווה שתהנו ותביאו ביקורות בונות מה לשפר מה טוב מה פחות טוב לילה טוב לכולם

  17. Started by achiya1,

    שמעתי זה חומר טובב וגם מכירים את זה שאתם מרגישים שדוקא אתם תצליחו להצליח ? למשל בפתיחת פקק או משהו כזה.. אז אני חושב שדוקא אני אצליח לתפוס ת'דרקון !!!!! איפה משיגים את זה חחח

    • 4 תגובות
    • 739 צפיות
  18. כאשר אני מפעיל את המשחק Tomb Raider - Legend תוך 10 דקות כבר נראים ארטיפקטים על המסך הורדתי את הרזולוציה עד ל-600X800 והגדרות בינוניות וזה עדיין ממשיך. כרטיס מסך - 6600GT Extreme פעם ראשונה שאני נתקל בארטיפקטים במשחק...

    • 6 תגובות
    • 739 צפיות
  19. שלום לכולם, התחלתי לשחק בהאלף לייף 1 וב1.6 עם חברים ברשת [ברשת הביתית, יש לי 2 מחשבים וחברים באים עם מחשבים ניידים] והמשחק מקטע לי! המפרט בצד. לעומת זאת במפרט הרבה יותר חלש P4 2.6 512MB FX5500 256MB והמשחק פועל חלק לגמרי. איפה ההגיון שבמפרט כמו שלי זה יקרטע אבל במפרט השני זה לא? תודה

    • 4 תגובות
    • 739 צפיות
  20. הדמואים של המישחקים הבאים: Splinter Cell: Chaos Theory וGTR החדש..

    • 3 תגובות
    • 739 צפיות
  21. Started by taz-man,

    אנשים אני חייב עזרה!!! התקנתי פיפא 2006 והוא לא עולה לי הוא רושם לי את ההודעה הזאת please insert the correct cd-rom, select ok and restart application ולמה רשום אישור אחרי שלוחצים אישור הוא יוצא מהמשחק..

    • 1 תגובה
    • 739 צפיות
  22. שלום לכולם. אני משחק במשחק PRO STREET ונתקלתי בבעיה מוזרה מאוד, במחשק עצמו, למכונית יש נטייה ליסוע שמאלה.... כאילו יש איזה פנצ'ר או משהו כזה... למכונית פשוט יש נטייה שמאלה! שאני נוסע ישר המכונית פשוט נוטה קצת שמאלה ולא הבנתי ממה ואיך זה נובע! אין כפתור לחוץ או משהו כזה.. וניסתי כם לבדוק בהגדרות של המשחק אך ללא הצלחה.... תודה

    • 2 תגובות
    • 739 צפיות
  23. Started by hapoel,

    אחרי שגמרתי להתקין אז מי שמכיר את המשחק צריך לדעת זה מגיע לשמן הזה שצריך לטעון את המשחק ויוצא מהמשחק בלי הודעה בלי כלום סתם ככה יוצא מישהו יכול לשער מה הבעיה?

    • 2 תגובות
    • 739 צפיות
  24. רצית לדעת איפה נמצאת תיקיית השמירה של ססואט 4 או אין בכלל תיקייה והקבצים השמורים לא נמצאים בתיקיית save אלא בתיקייה אחרת מה יש כבר להחביא תיקיית save נהיו מעצבנים אלו שעושים תמשחק

    • 0 תגובות
    • 739 צפיות
  25. אני תקוע בשלב שיש מין קרן חשמל כזאת ומסיביב הרבה לוחות באוויר שיורים עלי אחרי שאני יורה עליהם ומפיל אותם (אני בחללית ד"א) הקרן חשמל הזאת יורת עלי ובסופו של דבר הורגת אותי מה עושים פה? ואני רחוק מסיום המישחק?

    • 5 תגובות
    • 739 צפיות

דיונים חדשים בפורומים