משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
ישנה גירסת 14 יום ניסוי. אני אוהב משחקים ואני משוגע על מלחמת הכוכבים,אז איך שקיבלתי במייל את ההודעה של 14 יום לשחק במשחק הזה,הורדתי אותו. מהתחלה שמעתי ביקורות לא מי יודע מה על המשחק הזה,וכאחד שממש לא אוהב לשחק באינטרנט (כן אני מוזר אני יודע) אז לא חשבתי אפילו לקנות את המשחק. אבל אני כן ראיתי תמונות ברחבי הרשת,וגם...קדימה..זה מלחמת הכוכבים,אני חייב לשחק את זה. אוקיי הורדתי (שוקל בסביבות ה 1 ומשהו ג'יגה),התקנתי,רישום קצר על מינת לקבל את המספר הסידורי שיאפשר לשחק 14 יום חופשי,ואז אני מתחיל. דבר ראשון הוא מתחיל להוריד פאצ'ים וupdates,חיכיתי משהו כמו רבע שעה (זה הרבה,אני מחובר במגה וחצי). אוקיי סיים,יאללה אני מתחיל את המשחק: דבר ראשון הגרפיקה...פשוט מכוערת! אוקיי נכון יש לי Ge…
-
- 3 תגובות
- 742 צפיות
-
-
אני אשמח אם תביאו לי לינק לתוכנה שמפעילה את משחקי הפליסטישין על המחשב ועדיף שתפעיל גם משחקי פליסטישין 2 . היה לי אחת שמפעילה את משחקי פליסטישין 1 אבל עשיתי פורמאת למחשב ואבדתי אותה וגם שכחתי את שמה תודה לכם על הקריאה
-
- 3 תגובות
- 742 צפיות
-
-
במשחק ספיידרמן 3 בשלב הראשון שעוד מלמדים איך משחקים אז צריך "להתחמק" (auto doge) אני לא מצליח לעשות את זה... איך עושים את התרגיל הזה??
-
- 1 תגובה
- 742 צפיות
-
-
פתחתי כרגע קלאן חדש ואני צריך שחקנים טובים ואקטיבים לקלאן קוראים quality כרגע אנחנו 4 ואנחנו צריכים עוד 3-6 שחקנים כל מי שמועניין וחושב שהוא מתאים שיצור איתי קשר זה הטימספיק שלנו 212.143.230.120:2008
-
- 3 תגובות
- 742 צפיות
-
-
אנשים נופלים דרך הריצפה ואז מתים באג בדריברים ??? אם כן מה לעשות תודה לכול העונים והתקנתי כבר מחדש ויש לי את הכי חדש
-
- 0 תגובות
- 742 צפיות
-
-
שלום אני לא יודעת אם מותר לדסקס כאן על משחקים לא חוקיים כביכול אבל אני אעלה את השאלה אולי תוכלו לעזור לי בכל מקרה .. הורדתי לאחרונה את המשחק קינג קונג לפי הסרט ועשיתי כפי שההוראות אמרו לי עם הפאטצ' והכל וכשאני צורבת את זה דרך האלכוהול זה מפסיק לצרוב לי ב73 אחוז כל הזמן... הוספתי קובצ תמונה שמתאר את המצב בבקשה עזרה מהר!!! [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 742 צפיות
-
-
-
סדרת משחקי הפעולה מתיימרת לספק סוף כל סוף מצב עלילתי ראוי לשחקן יחיד, לצד האקשן המקוון המוכר לכולנו לכתבה
-
- 2 תגובות
- 742 צפיות
-
-
חברה אני צריך עזרה!!!! התקנתי כבר 3 גרסאות של NBA 06 ותמיד יש לי אותה תוצאה איך שאני מפעיל את המשחק מופיע הלוגו של המשחק ובמקום שהמשחק יעלה (לסרטון של EA SPORTS) הוא פשוט יוצא ונסגר ללא כל הודעות שגיאה. אם לעוד מישהו זה קורה אז שיגיד כדי שנמצא מה משותף לנו שאולי גורם לבעיה תודה
-
- 1 תגובה
- 742 צפיות
-
-
במשחק יש אפשרות לצרף שני מחלקות אם נושאי דגלים למחלקה אחת גדולה... לדוגמא :מחלקה של אלפים עם נושא דגל אפשר לצרף לעוד מחלקה מאותו סוג ואז מקבלים מחלקה גדולה.. עכשיו הבעיה היא שאחרי שאיחדתי את המחלקות איך אני מפריד אותם בחזרה?
-
- 1 תגובה
- 742 צפיות
-
-
אני מהשבכותרת לא זוכרזוכר מV עושים במשחק משבכו,רת כשאני כבר עברתי 64 אחוז מה עושים אחרי זה כדאי לעבור תודה לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 742 צפיות
-
-
כמה זמן בממוצע לוקח למחיר של משחק חדש לרדת ובכמה? לדוגמה: אם CRYSIS עולה עכשיו 220 ש"ח, מתי סביר להניח שהוא יירד במחיר ולכמה (200 ש"ח לדוגמה?, 180 ש"ח?...)
-
- 1 תגובה
- 742 צפיות
-
-
הנה מה ששיחקתי\סיימתי חייב רעיון במה לשחק. המסומנים ככה זה משחקים שממש אהבתי והמסומנים ככה אהבתי אבל לא יותר מדי HL1 HL2 RedFaction 1+2 all C&C games Fable TLC Halo Stronghold Oblivion Dark Messiah M&M Doom 1+2 FreeLancer Age of Empires 1+2 Age Of Legends BUGSSSSSSacred שלוש שנים Diablo 1+2 Titans Quest Spiderman 2 Perimiter Anno 1602 קשה מדיS.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl Crashday Caesar III Dungen Siege Civilization The newst Black & White Sims simcity Prey Commandos 1+2 Tony Hawk 2+3 Masters Of Orion III Prince of Persia: The Two Thrones Worms 2+3 WarCraft 3 Heroes 3 Heroes 4 Heroes 5 Darwinia GTA:SA GTA:VC…
-
- 5 תגובות
- 742 צפיות
-
-
ניד פור ספיד אנד.. 2 וסימס 2 נראה לי שסימס 2 זה במסמכים שלי לא? ואיפה זה ניד פור ספיד?
-
- 2 תגובות
- 742 צפיות
-
-
יש MOTOGP3 משחק ענקקקקקקקק!!! השליטה קשה, המשחק דיי מאתגר וכיף לשחק בו!! יש המון דברים לפתוח... המרוץ מלווה במוזיקת DRUM & BEAT מהירה וזה רק מוסיף לאווירה עם המערכת שלי העלתי את המשחק בלי בעיות. כמה תמונות http://peo76.supereva.it/immagini/foto%20peo/MotoGp3.jpg http://www.deafgamers.com/motogp3pic3.jpg תהנו
-
- 6 תגובות
- 742 צפיות
-
-
שלום ! לא מזמן פירמטתי את המחשב והתקנתי הכל מחדש CATALYST 3.8 יש לי....אני לא מעדכן ל-3.9 בגלל שהוא מוריד ביצועים.... בכל מקרה אני ב-OC מ-275 ל-301 (גם ליבה גם זכרונות) עם הקירור המקורי רדאון 9000 פרו 64MB.....GIGABYTE. המשחק תמיד עבד לי מצוין עכשיו הכל עובד אחלה רק בג'נרלס אני רוצה עצמים כאלו "נעלמים" על המסך.... למישהו זה קרה ? ניסיתי להוריד את ה-OC וזה לא עוזר.......לכבות להפעיל AA AF וכל מיני כאלו....לא עוזר. אני מיואש...:-\ אשמח לעזרה ,תודה !
-
- 0 תגובות
- 742 צפיות
-
-
היי חברים לבסוף מצאתי מקום נחמד לדבר עם אנשים על SC2 התחלתי לשחק לפני מספר שבועיים בערך, ולמרות חוסר הזמן שלי אני מנסה להשקיע כמה שאני יכול אני כרגע מדורג מקום 44 ב Silver Leauge באירופה ואני בטוח שרבים ממכם חושבים שזה לא שווה כלום אבל היי אני שחקן מתחיל ובשבילי זה ממש משמח ^^ למרות שאני מפסיד די הרבה :\ אז אם מישהוא רוצה למצוא אותי ^^ אני Berilia גם בSC2 והקוד של המשתמש 699 ואם למישהוא יש קישורים שימושים או דברים מעניינים לספר אני אשמח לשמוע אה אני משחק בעיקר Protoss
-
- 3 תגובות
- 742 צפיות
-
-
אני אל סף UNINSTALL כבר...... כל המפות בחושך בקיצור ?
-
- 7 תגובות
- 742 צפיות
-
-
מישהו יכול לתת לי המלצה על משחק בסגנון של דיאבלו (לא טיטאן קווסט)
-
- 4 תגובות
- 741 צפיות
-
-
השוואות,מחירים,והמלצות באופן כללי.תודה. BTW אין פה פורום גאדג'טים אז החלטתי לפרסם פה.
-
- 1 תגובה
- 741 צפיות
-
-
חברים היכונו היכונו מחר מתחילים מרתון דאבל XP ההכפלה נמשכת 96 שעות ממחר(23.5) עד ה27.5 הכפלת הXP תחל גם על השרת שלנו! הפרטים המלאים והדיון בבאטלוג על כך נמצא כאן
-
- 4 תגובות
- 741 צפיות
-
-
כיצד אתם משחקים משחקים שקובץ ההתקנה שלהם גדול מ 4 גיגה ? אני מדבר על קבצי משחק שהורדו באמיול (או בכל תוכנת PTP) שגדולים מ 4 גיגה , כלומר לא ניתן לצרוב אותם ? באיזה תוכנה אתם משמתמשים בהתקנתם על גבי המחשב ? אנא יעצו מה ניתן לעשות כי כל המשחקים החדשים הם בגודל מפלצתי שצורב DVD ודיסקים סטנדרטים לא מצליחים להתמודד. תודה מראש, דרור.
-
- 8 תגובות
- 741 צפיות
-
-
ויש איזה אתר שאפשר לדעת תאריך מדיוק של כל משחק?
-
- 4 תגובות
- 741 צפיות
-
-
הבעיה היא שפשוט כ-ל הזמן המשחק כאילו ב SLOW MOTION ואני לא יכול לשחק נורמאלי! ניסיתי גם להתקין את ה PATCH של DEVIANCE , אבל לא עזר. מישהו אולי יודע מה אני צריך לעשות ? אני מאוד רוצה לשחק במשחק הזה תודה.
-
- 4 תגובות
- 741 צפיות
-
-
מישהו מכיר את המשחק? אם כן - מה התוצאות שלכם ב survivel?? מי שלא מכיר, אני ממש ממליץ זה משחק פשוט יחסית - באים אוייבים מכל הכיוונים של המסך ויש מלא נשקים שאפשר להרוג איתם... מה שעוד יפה במשחק שיש בונוסים שנופלים מהמפלצות וגם ניסיון שמאפשר לעלות רמות - כל רמה מקבלים אפשרות לבחור יכולת נוספת קשה לי ממש להסביר אני אישית מאוד נהנה ממנו הוא לא כבד בכלל, אבל נראה די יפה בקיצור http://crimsonland.reflexive.com/
-
- 0 תגובות
- 741 צפיות
-


