משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
אהלן חבר'ה, לצערי פשטתי רגל ואיבדתי את הקבוצה,בחוקים רשום אחרי שאני מוכרז בתור "פושט רגל" אני אקבל קבוצה חדשה,השאלה שלי היא איך אני אדע מה אני יכול לקבל קבוצה חדשה? תודה לעונים.
-
- 2 תגובות
- 744 צפיות
-
-
Nikoli (green intro guy) ======================== 1)first open xplayersl1.upl in the system dir and add the following : Player=(DefaultName="Nikoli",Mesh=Jugg.JuggMaleA,species=xGame.SPECIES_Jugg,BodySkin=intro_characters.nikoli.nikoli_body,FaceSkin=intro_characters.nikoli.nikoli,Portrait=,Text=xplayers.nikoli,Sex=Male,Menu="SP") 2)save, then open xplayers.int and add : nikoli="Name: nikoli|Age: 39|Race: Homo Sapiens| (Geneboosted)||Data:|the skin from the intro!||" 4 Skeletons =========== 1) open up xplayerL1.upl in the system dir and add the following on the bottom of the file : Player=(DefaultName="Skeleton Jugg",Mesh=Jugg.SkeletonJugg,species=xGame.S…
-
- 3 תגובות
- 744 צפיות
-
-
מפרט : E6600 ASUS P5K DELUXE ASUS 8800GTX 3G RAM VISTA 64BIT כשאני מפעיל את המשחק אני רואה בקטן את האייקון של המשחק ואז נהיה מסף שחור ולא קורה כלום ושאני מסתכל ב-TASK MANAGER אני רואה שרשום ליד השם של המשחק NOT RESPONDING.
-
- 4 תגובות
- 744 צפיות
-
-
נכנסתי למשחק דרך המסך הראשי של סטים למשחק שחבר שלי שיחק. כשניסיתי לחפש עוד שרתים פתאום ראיתי שהאפשרות של הLOCATION איפה שכתוב MIDDLE EAST נעלם. זאת אומרת שראיתי רק שרת אחד ברשימת השרתים מופיע לי וזה השרת ששיחקתי בו. בCHANGE FILTERS האפשרויות היו על כול ה LATNECY , ללא שם של מפה מסוימת , ללא שום אפשרות מסוימת מסומנת ובלי האפשרות של ה LOCATION מה לעשות?
-
- 6 תגובות
- 744 צפיות
-
-
מדובר על 29 מפות חדשות לcounter strike האם מישהו יכול לפרט,או להציג את הידיעה במלואה?
-
- 7 תגובות
- 744 צפיות
-
-
אני שמעתי שזה משחק ממש מדהים, אז חשבתי לראות את הדמו, ואני לא מוצא בשום מקום מה שמצאתי זה UPDATE של משימה אחת לדמו אבל את הדמו עצמו אני לא מוצא , למישהו יש לינק?
-
- 2 תגובות
- 744 צפיות
-
-
אוקיי שקיבלתי את המחשק הרצתי אותו וראיתי שזה בלתי אפשרי לשחק בו (הייתי על 4 FPS בערך) ויש לי FX5200 P4 2.8 512 DDR400 ואז הורדתי את OLDBLIVION (התוכנה שמאפשרת לכרטיסים כמו GF3, שלי וכו' להריץ את המשחק) הרצתי את התוכנה על ההגדרות הכי נמוכות שהתוכנה איפשרה וראיתי ירידה ענקית בגראפיקה אבל המשחק עדיין פועל על 5 FPS. ואני מריץ משחקים כמו HALF LIFE 2 על הגדרות סבירות בלי בעיה על 30 FPS ולמה המשחק הזה שעם OLDBLIVION יש לו גראפיקה גרועה מHL2 בהרבה לא רץ לי כמו שצריך? ועדכנתי דרייברים זאת לא הבעיה
-
- 9 תגובות
- 744 צפיות
-
-
התקנתי אתמול ושחקתי. היום כשאני מנסה להעלות מופיעה ההודעה: Conflict with Emulation Software detected. פתרון למישהו?.
-
- 5 תגובות
- 744 צפיות
-
-
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=11952 :lol:
-
- 5 תגובות
- 744 צפיות
-
-
שלום לכולם מחפש משחק שיצא לפני שנת 2000. ממה שאני זוכר משחקים גיבור עם נשק גדול. המשחק הוא בדו מימד והגיבור עובר מסכים משמאל לימין. ונדמה לי שהורגים שם אורקים או יצורים ירוקים כמו כן נתן לפגוע ולהרוג אנשים חפים מפשע הכלואים בשלשלאות. מה שנחמד במשחק שניתן להתחבא אל תוך הצללים ואז האויבים לא רואים אותך ולא יכולים לפגוע. וזה לא דיוק ניוקם מן הסתם מישהו זוכר, מכיר? תודה לכולם
-
- 4 תגובות
- 744 צפיות
-
-
AMD ATHLON 2400+ 9600PRO 256 מגה 768MB זכרון מחשב מעפן של חבר... המלצות למשחקי מכוניות,יריות או בעצם כל מה שנחמד לשחק ושיעבוד טוב... תודה
-
- 4 תגובות
- 744 צפיות
-
-
-
צריך עזרה דחוף במשחק Lineage II מי שעוזר לי הוא הכי גברר בעוללם בבקשהה מופיע לי כך OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600) CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2603 MHz with 510MB RAM Video: NVIDIA GeForce FX 5200 (6693) Failed to load 'Texture L2Font-cn.SmallFont-cn': Can't find file for package 'L2Font-cn' History: UObject::SafeLoadError <- UObject::StaticLoadObject <- (Engine.Texture L2Font-cn.SmallFont-cn NULL) <- UCanvas::UCanvas <- UViewport::UViewport <- UWindowsClient::NewViewport <- UGameEngine::Init <- InitEngine
-
- 2 תגובות
- 743 צפיות
-
-
הי . אני בור במיחשוב וצריך עזרה מפורטת כמה שיותר. יש לי אקס בוקס עם ציפ והכל. הייתי מחובר עד שהחלפתי מחשב....עכשיו אני לא זוכר איך חיברתי. ...כל נושא הTCP IP הייתי משתש בתוכנה בש TOTAL COMMANDER ......האם תוכלו להסביר לי במפורט איך אני יוצר קונקשין ביניהם......מספרי IP וכדו......ואם גם אתם משתשים בטוטל קומנדר אשמח לדעת איפה אני רושם את השינויים שם.... אני אמור לעשות הקרנה של סרטים שלי היום בלילה ופתאום קלטתי שאין לי חיבור!!!לכן זה ממש דחוף. תודה.
-
- 3 תגובות
- 743 צפיות
-
-
חחחח אני יודע שזה נשמע ממש מפגר אבל נתקעתי בשלב שאני צריך לגנוב סוס אבל אני לא מוצא את מושב לסוס וחיפשתי בכל הבית ולא מצאתי... איפה הוא נמצא? תודה
-
- 3 תגובות
- 743 צפיות
-
-
אני מריץ ווינדוס 7 אולטימט 64 ביט. היום ניסיתי להתקין AOE 3 וזה פשוט לא עובד.. זה כותב שיש בעיות תאימות או משהו כזה.. ניסיתי לעות הכל כבר, להריץ במצב תאימות לווינדוס XP, לעשות כל מיני טריקים שכתבו באינטרנט אבל כלום לא עובד. הצעות? אני אבוד ???
-
- 2 תגובות
- 743 צפיות
-
-
vpu recover קופץ לי מוציא אותי לדסקטופ מה יכולה להיות הבעיה הכרטיס הוא חדש בלי אוברקלוק ....radeon 9800 זה מזיק לכרטיס הדבר הזה שקופץ? 5.6 הדריבר....
-
rome total war שמירה של מישהו שסיים את המשחק ויכול לשחק כבר עם כל העמים... אני סיימתי את המשחק אבל פירמטתי ושכחתי לגבות ואין לי כח לעוד משחק עם הרומאים.
-
- 0 תגובות
- 743 צפיות
-
-
הורדתי משחק לסוני 2 ואני צורב את ה iso שלו בנרו דרך disc image or saved project וזה לא עובד לי בסוני מישהו יודע מה הבעיה????
-
- 1 תגובה
- 743 צפיות
-
-
כשאני משחק קאונטר סריק או לף לייפ 2 או סורס css\cs\hl2 יש לי fps מצוין אבל זה כל שתי דקות זה יוצא לי מהמישחק ניראה לכם שזה ווריוס או משו כי אין לי אנטי וורוס מה לעשות לפרמט תמחשב מה אתה אומרים תודה מראש זה יוצא כאילו לשולחן עבודה
-
- 9 תגובות
- 743 צפיות
-
-
-
היי, לא מזמן רכשתי מחשב חדש והתקנתי עליו דום, הוא מתאים את עצמו אוטומטית בהגדרות לעבוד עליו High (אחד לפני "הכי טוב") שיחקתי והכל פעל כמו שצריך, יום למחרת נכנסתי למשחק ולאחר כמה דקות משחק הוא פשוט נתקע ולא מגיב ומאלץ אותי לסגור אותו. ניסיתי לשים את המשחק על הגדרות נמוכות יותר אבל זה לא עוזר. אני חייב לציין שבמחשב הקודם שלי שהיה הרבה יותר חלש מהנוכחי, המשחק פעל על ההגדרות הנמוכות ביותר גרוע, אבל לפחות הוא היה רץ יש למישהו מושג?
-
- 4 תגובות
- 743 צפיות
-
-
בעלי מינוי לשירות ה-PlayStation Plus מתחילים לקבל משחק חינמיים גם עבור קונסולות הדור החדש של סוני, ואילו בעלי מינוי Xbox Live Gold מקבלים תזכורת לכך שכל הכותרים אותם צברו בדורות הקודמים אמורים לפעול כהלכה גם אם החליטו להשתדרג עם Xbox Series S/Xלכתבה
-
- 0 תגובות
- 743 צפיות
- 1 follower
-
-
הורדתי את הפאטצ' והתקנתי אבל זה לא שינה ולא הוסיף כלום אפילו בתחילת המשחק רשום שזה גרסא 1.1.משהו התקנתי בלי שום בעיה מיוחדת אבל זה כאילו לא עשה שום דבר, מה אני עושה??
-
- 0 תגובות
- 743 צפיות
-
-
אני רוצה אחד שיכול לשחק ברשת כאילו DIRECT IP ואז לעשות משחק ביחד כאילו משימות וכל זה יש כאלה כאן שיש להם קצת זמן ולשחק איתי? אני אשמח מאד
-
- 3 תגובות
- 743 צפיות
-


