עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Nikoli (green intro guy) ======================== 1)first open xplayersl1.upl in the system dir and add the following : Player=(DefaultName="Nikoli",Mesh=Jugg.JuggMaleA,species=xGame.SPECIES_Jugg,BodySkin=intro_characters.nikoli.nikoli_body,FaceSkin=intro_characters.nikoli.nikoli,Portrait=,Text=xplayers.nikoli,Sex=Male,Menu="SP") 2)save, then open xplayers.int and add : nikoli="Name: nikoli|Age: 39|Race: Homo Sapiens| (Geneboosted)||Data:|the skin from the intro!||" 4 Skeletons =========== 1) open up xplayerL1.upl in the system dir and add the following on the bottom of the file : Player=(DefaultName="Skeleton Jugg",Mesh=Jugg.SkeletonJugg,species=xGame.S…

  2. מפרט : E6600 ASUS P5K DELUXE ASUS 8800GTX 3G RAM VISTA 64BIT כשאני מפעיל את המשחק אני רואה בקטן את האייקון של המשחק ואז נהיה מסף שחור ולא קורה כלום ושאני מסתכל ב-TASK MANAGER אני רואה שרשום ליד השם של המשחק NOT RESPONDING.

    • 4 תגובות
    • 744 צפיות
  3. Started by The Dom,

    נכנסתי למשחק דרך המסך הראשי של סטים למשחק שחבר שלי שיחק. כשניסיתי לחפש עוד שרתים פתאום ראיתי שהאפשרות של הLOCATION איפה שכתוב MIDDLE EAST נעלם. זאת אומרת שראיתי רק שרת אחד ברשימת השרתים מופיע לי וזה השרת ששיחקתי בו. בCHANGE FILTERS האפשרויות היו על כול ה LATNECY , ללא שם של מפה מסוימת , ללא שום אפשרות מסוימת מסומנת ובלי האפשרות של ה LOCATION מה לעשות?

    • 6 תגובות
    • 744 צפיות
  4. מדובר על 29 מפות חדשות לcounter strike האם מישהו יכול לפרט,או להציג את הידיעה במלואה?

    • 7 תגובות
    • 744 צפיות
  5. Started by tania131,

    אני שמעתי שזה משחק ממש מדהים, אז חשבתי לראות את הדמו, ואני לא מוצא בשום מקום מה שמצאתי זה UPDATE של משימה אחת לדמו אבל את הדמו עצמו אני לא מוצא , למישהו יש לינק?

    • 2 תגובות
    • 744 צפיות
  6. Started by erap129,

    אוקיי שקיבלתי את המחשק הרצתי אותו וראיתי שזה בלתי אפשרי לשחק בו (הייתי על 4 FPS בערך) ויש לי FX5200 P4 2.8 512 DDR400 ואז הורדתי את OLDBLIVION (התוכנה שמאפשרת לכרטיסים כמו GF3, שלי וכו' להריץ את המשחק) הרצתי את התוכנה על ההגדרות הכי נמוכות שהתוכנה איפשרה וראיתי ירידה ענקית בגראפיקה אבל המשחק עדיין פועל על 5 FPS. ואני מריץ משחקים כמו HALF LIFE 2 על הגדרות סבירות בלי בעיה על 30 FPS ולמה המשחק הזה שעם OLDBLIVION יש לו גראפיקה גרועה מHL2 בהרבה לא רץ לי כמו שצריך? ועדכנתי דרייברים זאת לא הבעיה

    • 9 תגובות
    • 744 צפיות
  7. Started by boaz_aha,

    התקנתי אתמול ושחקתי. היום כשאני מנסה להעלות מופיעה ההודעה: Conflict with Emulation Software detected. פתרון למישהו?.

    • 5 תגובות
    • 744 צפיות
  8. Started by stone cold,

    http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=11952 :lol:

    • 5 תגובות
    • 744 צפיות
  9. Started by Symbore,

    שלום לכולם מחפש משחק שיצא לפני שנת 2000. ממה שאני זוכר משחקים גיבור עם נשק גדול. המשחק הוא בדו מימד והגיבור עובר מסכים משמאל לימין. ונדמה לי שהורגים שם אורקים או יצורים ירוקים כמו כן נתן לפגוע ולהרוג אנשים חפים מפשע הכלואים בשלשלאות. מה שנחמד במשחק שניתן להתחבא אל תוך הצללים ואז האויבים לא רואים אותך ולא יכולים לפגוע. וזה לא דיוק ניוקם מן הסתם מישהו זוכר, מכיר? תודה לכולם

    • 4 תגובות
    • 744 צפיות
  10. AMD ATHLON 2400+ 9600PRO 256 מגה 768MB זכרון מחשב מעפן של חבר... המלצות למשחקי מכוניות,יריות או בעצם כל מה שנחמד לשחק ושיעבוד טוב... תודה

    • 4 תגובות
    • 744 צפיות
  11. Started by b-m-w,

    למישהו יש IP של סרברים פרוצים בCS:S ??? ??? ???

    • 2 תגובות
    • 744 צפיות
  12. צריך עזרה דחוף במשחק Lineage II מי שעוזר לי הוא הכי גברר בעוללם בבקשהה מופיע לי כך OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600) CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2603 MHz with 510MB RAM Video: NVIDIA GeForce FX 5200 (6693) Failed to load 'Texture L2Font-cn.SmallFont-cn': Can't find file for package 'L2Font-cn' History: UObject::SafeLoadError <- UObject::StaticLoadObject <- (Engine.Texture L2Font-cn.SmallFont-cn NULL) <- UCanvas::UCanvas <- UViewport::UViewport <- UWindowsClient::NewViewport <- UGameEngine::Init <- InitEngine

    • 2 תגובות
    • 743 צפיות
  13. הי . אני בור במיחשוב וצריך עזרה מפורטת כמה שיותר. יש לי אקס בוקס עם ציפ והכל. הייתי מחובר עד שהחלפתי מחשב....עכשיו אני לא זוכר איך חיברתי. ...כל נושא הTCP IP הייתי משתש בתוכנה בש TOTAL COMMANDER ......האם תוכלו להסביר לי במפורט איך אני יוצר קונקשין ביניהם......מספרי IP וכדו......ואם גם אתם משתשים בטוטל קומנדר אשמח לדעת איפה אני רושם את השינויים שם.... אני אמור לעשות הקרנה של סרטים שלי היום בלילה ופתאום קלטתי שאין לי חיבור!!!לכן זה ממש דחוף. תודה.

    • 3 תגובות
    • 743 צפיות
  14. Started by Vidati,

    חחחח אני יודע שזה נשמע ממש מפגר אבל נתקעתי בשלב שאני צריך לגנוב סוס אבל אני לא מוצא את מושב לסוס וחיפשתי בכל הבית ולא מצאתי... איפה הוא נמצא? תודה

    • 3 תגובות
    • 743 צפיות
  15. Started by HairyAss,

    אני מריץ ווינדוס 7 אולטימט 64 ביט. היום ניסיתי להתקין AOE 3 וזה פשוט לא עובד.. זה כותב שיש בעיות תאימות או משהו כזה.. ניסיתי לעות הכל כבר, להריץ במצב תאימות לווינדוס XP, לעשות כל מיני טריקים שכתבו באינטרנט אבל כלום לא עובד. הצעות? אני אבוד ???

    • 2 תגובות
    • 743 צפיות
  16. Started by Armageddon1,

    vpu recover קופץ לי מוציא אותי לדסקטופ מה יכולה להיות הבעיה הכרטיס הוא חדש בלי אוברקלוק ....radeon 9800 זה מזיק לכרטיס הדבר הזה שקופץ? 5.6 הדריבר....

    • 5 תגובות
    • 743 צפיות
  17. Started by dtechno,

    rome total war שמירה של מישהו שסיים את המשחק ויכול לשחק כבר עם כל העמים... אני סיימתי את המשחק אבל פירמטתי ושכחתי לגבות ואין לי כח לעוד משחק עם הרומאים.

    • 0 תגובות
    • 743 צפיות
  18. Started by zzz727,

    הורדתי משחק לסוני 2 ואני צורב את ה iso שלו בנרו דרך disc image or saved project וזה לא עובד לי בסוני מישהו יודע מה הבעיה????

    • 1 תגובה
    • 743 צפיות
  19. Started by gilloze,

    כשאני משחק קאונטר סריק או לף לייפ 2 או סורס css\cs\hl2 יש לי fps מצוין אבל זה כל שתי דקות זה יוצא לי מהמישחק ניראה לכם שזה ווריוס או משו כי אין לי אנטי וורוס מה לעשות לפרמט תמחשב מה אתה אומרים תודה מראש זה יוצא כאילו לשולחן עבודה

    • 9 תגובות
    • 743 צפיות
  20. Started by Konchi,

    היי, לא מזמן רכשתי מחשב חדש והתקנתי עליו דום, הוא מתאים את עצמו אוטומטית בהגדרות לעבוד עליו High (אחד לפני "הכי טוב") שיחקתי והכל פעל כמו שצריך, יום למחרת נכנסתי למשחק ולאחר כמה דקות משחק הוא פשוט נתקע ולא מגיב ומאלץ אותי לסגור אותו. ניסיתי לשים את המשחק על הגדרות נמוכות יותר אבל זה לא עוזר. אני חייב לציין שבמחשב הקודם שלי שהיה הרבה יותר חלש מהנוכחי, המשחק פעל על ההגדרות הנמוכות ביותר גרוע, אבל לפחות הוא היה רץ יש למישהו מושג?

  21. בעלי מינוי לשירות ה-PlayStation Plus מתחילים לקבל משחק חינמיים גם עבור קונסולות הדור החדש של סוני, ואילו בעלי מינוי Xbox Live Gold מקבלים תזכורת לכך שכל הכותרים אותם צברו בדורות הקודמים אמורים לפעול כהלכה גם אם החליטו להשתדרג עם Xbox Series S/Xלכתבה

  22. Started by shloosh,

    הורדתי את הפאטצ' והתקנתי אבל זה לא שינה ולא הוסיף כלום אפילו בתחילת המשחק רשום שזה גרסא 1.1.משהו התקנתי בלי שום בעיה מיוחדת אבל זה כאילו לא עשה שום דבר, מה אני עושה??

    • 0 תגובות
    • 743 צפיות
  23. Started by STRENGTH,

    אני רוצה אחד שיכול לשחק ברשת כאילו DIRECT IP ואז לעשות משחק ביחד כאילו משימות וכל זה יש כאלה כאן שיש להם קצת זמן ולשחק איתי? אני אשמח מאד

    • 3 תגובות
    • 743 צפיות
  24. Started by deannahum,

    אהלן יש לי ג'יפורס 4 אם איקס (לצערי) וכל פעם שאני מנסה להפעיל משחק (שעומד בדרישות שלי !) מופיעה לי ההודעה הבאה והמשחק יוצא חזרה לויינדווס : http://s34.yousendit.com/d.aspx?id=2RZWF869I4NKI221MAMFCFP672 עזרה ! תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 743 צפיות

דיונים חדשים בפורומים