עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. המשחק לא עבר שום שידרוג גירסה. אני צריך רק צ'יטים למשחק.

  2. Started by TeaTime,

    התקבלתי לבטא של דרגוןשארד, והם אמורים לשלוח דיסק עם הבטא אליי, אבל זה היה לפני שבועיים וחצי... עוד מישהו בבטא וקיבל את הדיסקים/יודע מה מצבם? עריכה: טוב הם לא ממש מאורגנים, מסתבר שהתאריכים שם לא מכוונים למשהו והבטא בעצם נפתחה היום...

    • 0 תגובות
    • 746 צפיות
  3. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%a8%d7%a9%d7%aa-%d7%90%d7%95%d7%94%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%a8%d7%94%d7%99%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%99%d7%9b/

    • 0 תגובות
    • 746 צפיות
  4. Started by gkman,

    אני רואה ברשת כל הזמן משחקים בגרסת RIP ממה שאני הבנתי ( תקנו אותי אם אני טועה) שמשחק ריפ שוקל פחות ממשחק רגיל. איך אני הופך בעצמי משחק לגרסת RIP?

  5. Started by nore0,

    לא הבנתי מה הולך שם זזים עם העכבר ???

    • 0 תגובות
    • 745 צפיות
  6. Started by [NOS],

    שאלה בכותרת, איזה חלק במחשב הפנק-באסטר בודק? יש לי hardware ban מלפני שנתיים שלא רוצה להיעלם ... תודה לעוזרים, דור

    • 3 תגובות
    • 745 צפיות
  7. Started by Xwized,

    לא ראיתי את זה בשום מקום.. http://www.gamespot.com/pc/rpg/wizard101/index.html?tag=gallery_summary;game_summary

    • 0 תגובות
    • 745 צפיות
  8. Started by 104952,

    אחרי שאני מתקין את המשחק נפתח החלון של הגדרות המיקרופון, אני מבצע את התהליך כפי שמוסבר שם, ונקלט שמע מהמיקרופון, ואז כשאני לוחץ SAVE אז הוא אומר ERROR SAVING SETTINGS מה פשר הדבר?

    • 3 תגובות
    • 745 צפיות
  9. אהלן אנשים, רציתי לדעת כמה דברים לגבי רכישה מהחנות הזאת של EA : http://eastore.ea.com/store/ea/en_US/DisplayProductDetailsPage/ThemeID.718200/productID.106443900 אני בדיוק עומד להכניס את פרטי האשראי שלי ובדיוק נזכרתי שיש ב WOW את הקטע הזה של סרברים ארופאים וסרברים של ארה"ב גם כאן יש את זה? איך אני יודע איזו גירסא אני קונה\מוריד כאן? של USA או של EUROPE ? אם אני מוריד ומסיבה כלשהי המשחק נחמק, תיהיה לי אפשרות להוריד אותו מספר לא מוגבל של פעמים מהאתר של EA אחרי הקנייה הראשונית? לגבי המשחק עצמו, הוא מוכן? ניתן כבר להתחיל לשחק או שהוא אמור לצאת רק בשבועות הקרובים? אני עוד אחד מפליטי WOW שהתאכזב נואשות מ AOC (אחרי בזבזוז של שעות קריאת חומר על המשחק) תודה! עריכה : מצאתי כאן השו…

    • 2 תגובות
    • 745 צפיות
  10. Started by tigerex,

    ראיתי שפרסמו באיזה אתר שהמשחק הזה יצא למחשב, הוא לא ל-ps2 ??

    • 3 תגובות
    • 745 צפיות
  11. אני משחק בסינגל מידי פעם והיום ניסיתי תמולטי הבעיה שראיתי רק שרת אחד של "תפוס תדגל" וזה מעצבן מאוד אני רוצה כולם נגד כולם -רוצים לשחק ליפעמים?

    • 5 תגובות
    • 745 צפיות
  12. Started by Nirer,

    שלום. נכנסתי עכשיו לGAMESPOT לראות משחקים חדשים... המשחק WOLFSTקIN תפס את עיניי... בעיקרון המשחק הוא על אדם בגרמניה הנאצי שמנסה להביס את הצבא ה"מתוכנת ביולוגית" של גרמניה... מה אתם אומרים? תנו תגובות על המשחק וזה ^^

    • 2 תגובות
    • 745 צפיות
  13. שלום . יש לי את המשחק Stranglehold והוא זז לי מהר מידי וקשה לשלוט על המשחק ככה. חיפשתי באפשרויות ולא מצאתי mouse sensitivity , מישהו יודע איך אני יכול לסדר את זה ? נ.ב זה לא קשור לרזולוציה כי זה ככה בכל הרזולוציות

    • 3 תגובות
    • 745 צפיות
  14. הסדרה הנודעת של Square Enix צומחת ומתרחבת עם מצב ארקיידי מקוון עבור Mankind Divided, משחקי מובייל חדש ואפילו פרוטזות אמיתיות שיעוצבו ברוח ובסגנון עולם המשחק ב-Square Enix ובמפתחת Eidos Montreal לא חיכו לתחילתה הרשמית של תערוכת E3 לשנת 2016 – ושפכו לנו כבר עכשיו את כל המידע וכל התוכניות שלהן בנוגע למותג Deus Ex: החל מעוד סרטון משחקיות חדש ומרשים עבור Mankind Divided שמגיע אלינו באוגוסט, דרך חשיפת מצב מקוון עבורו שלא ממש דומה לשום דבר שנעשה בסדרה עד עכשיו, דרך משחק Deus Ex GO למכשירים ניידים וכלה באחד משיתופי הפעולה הכי מפתיעים שהזדמן לנו להכיר. נתחיל מהעיקר. Deus Ex: Mankind Divided ממשיך להתקרב אלינו וממשיך להיראות טוב מאוד בסרטון משחקיות חדש בן 17 דקות. עם זאת,…

    • 0 תגובות
    • 745 צפיות
  15. Started by raiman1,

    מישהו יודע איך השרת יכול לעשות בזה BAN ??? ומישהו מכיר כמה ציטים??

    • 0 תגובות
    • 745 צפיות
  16. Started by lisly,

    יש לי אינטרנט 1.5 מגה, כבלים תשתית ,הוט. ספק: בזק בינלאומי לפני זה היה לי בזק הכל גם תשתית וגם ספק , עכשיו רק החלפתי לכבלים זה התחיל לעשות לי פינגים גבוהים שבין 200-1000 עכשיו אמרו לעשות משהו עם הכרטיס קול ועשיתי את זה ,אבל מה זה מסריח שומעים מאוד מגעיל תמשחק! אין דרך אחרת?

    • 2 תגובות
    • 745 צפיות
  17. Started by haimon_v,

    מישהו יכול קצת להסביר על המשחק? האם זה רק מולטי או שיש אופציה ליחיד? בכלל, איך המשחק נחשב ומה רמת הגרפיקה שלו? אין עליכם....

    • 6 תגובות
    • 745 צפיות
  18. Started by Lost Spirit,

    WTF?! בשעה 9:03 בערב [לפני כ5 שעות] קיבלתי במייל הודעה ששיחזרתי סיסמא למשתמש שלי בea.com הבעיה היא שלא ניסיתי לשחזר דבר, בטח בטח ולא בשעה הזו שכן כבר ב20:00 לא הייתי בבית וחזרתי רק עכשיו האם מישהו ניסה\מנסה לפרוץ למשתמש שלי? מישהו יכול להסביר את הדבר שקרה פה? :-X

    • 1 תגובה
    • 745 צפיות
  19. Started by the_reaper123,

    יש לי בעיית שליטה במשחק אחרי כמה זמן שלדוגמא אני הולך ישר ויורה... אני מנסה ללחוץ גם על חץ ימינה והוא לא מגיב, הוא מגיב רק אחרי כמה זמן (שנייה בערך) וגם העכבר מפסיק להגיב לפעמים... לעוד מישהו זה קורה??? יש איזשהו פאטץ' שאני צריך להוריד??? בתודה מראש לכל העוזרים

    • 2 תגובות
    • 745 צפיות
  20. Started by itai_1813,

    לאחר חיפוש מעמיק בפורומים ראיתי שהיו אחרים ממני שגם נתקלו באותה הבעיה ניתנו להם תשובות כמו להוריד עדכון למשחק או באפשרויות סאונד של DXDIAG להוריד את המד עד הסוף אך שום דבר לא עזר. הבעיה התחילה בשלב של האחוזה (you better watch out) עם מלא בחורות בביקיני. בזמן שאני לוחץ על המקש {G} על מנת להניח/לזרוק חפץ מסוים המשחק פשוט קורס או כשאני מנסה להניח פצצה במקום מסוים. שוב, הבעיה הזאת לא הופיעה בשלבים שלפני כן. מקווה שתעזרו ותודה מראש...

    • 4 תגובות
    • 745 צפיות
  21. Started by icebreak,

    CALL OF DUTY וההרחבה היו לדעתי המשחקי יריות הכי טובים בתקופה האחרונה. COD2 יפותח ע"י אותה חברה של הראשון, שכמובן מבטיחה הרבה עדכונים... המשחק צפוי לצאת עוד השנה. http://www.gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=83080 כמו כן, הוכרז HALF-LIFE2: AFTERMATH ההרחבה למשחק המצליח HALF-LIFE 2 , ההרחבה תהיה פיתוח פנימי של VALVE (בניגוד להרחבות של הראשון), וצפויה לצאת בקיץ. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=58579

    • 1 תגובה
    • 745 צפיות
  22. Started by אבי11,

    הורדתי את המשחק פוקימון gale of darkness אבל הוא לא עובד. לפי מה שאני מבין המשחק מיועד ל gamecube האם יש אמולטור שמאפשר להפעיל את המשחק על הפי סי שלי? שנה טובה!

    • 4 תגובות
    • 745 צפיות
  23. כאשר אני פותח משחקים בחלון ולא במסך מלא המחשב הופך לאיטי בצורה בלתי נסבלת. יש למישהו מושג מה עושים. תודה

    • 5 תגובות
    • 745 צפיות
  24. אני יודע שזה דרך setting אבל אני לא יודע איך שיהיה מקש בעיטה , מסירה, ועוד... (משהו התבלגן לי שם ) עם אתם יכולים לשלוח לי את הרישה המסודרת של המקשים זה יעזור לי מאוד.

    • 1 תגובה
    • 745 צפיות
  25. יש לי PES 2009 למחשב, וכשהפעלתי אותו קפצה הודעה שאמרה שהכרטיס מסך שלי לא מספיק כדי להריץ את המשחק [נדרש 128MB ויש לי כרטיס ONBOARD] ובכל זאת הרצתי והוא עלה. אבל בתפריטים אני לא מוצא איפה אפשר לשנות את האפשרויות גרפיקה [רזולוציה, רמת פרטים, כל השטויות..] ? תודה :] ***הביאו לי לינק לרשימת סיקורים של כל המשחקים.. WTF זה לא עוזר.. ****

    • 3 תגובות
    • 745 צפיות

דיונים חדשים בפורומים