עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by shauli,

    יש לי כרטיס מסך ג'יפורס 6800 ג'יטי, ג'יגה זיכרון ומעבד אטלון 3000 939. כאשני מעלה את המשחק, הגרפיקה נראית ממש מוזר. הצבעים דהוים כאלה והכל 'מרובע' כזה...זה בטוח לא מה שאמור להיות.... יש איזה פתרון?

    • 4 תגובות
    • 747 צפיות
  2. Started by club_501,

    פתאום אני לא מצליח לשמור את המשחק! אני רק התחלתי לשחק. אני בדיוק בשלב שאני צריך להביא עצים כדי לחפור מחילה, אציתי לשמור לפני שאני לוקח את העצים אבל אי אפשר, מה אני צריך לעשות? נ.ב. רק התחלתי אבל המשחק נראה חביב.

    • 5 תגובות
    • 747 צפיות
  3. לפני כמה זמן המלצתי על איזה tweak שמשפר את הטקסטורות הרחוקות (LOD tweak). מסתבר שבעקבות תיקון זה יש ירידה משמעותית בביצועים ותוספת באגים על המים פה ושם. עכשיו, אני שמח להציג בפניכם את הדבר הבא !!! הבחורים שהרימו את זה פשוט גאונים. אני לא יודע מה הייתי עושה בלעדייהם ישנם 2 מודים שבהחלט משפרים את הגראפיקה ("הרחוקה") ואין ירידה בביצועים. בנוסף, 2 המודים מחמיאים אחד לשני ושימוש בשניהם יחד מומלץ. בסך הכל מדובר בקבצי טקסטורות נוספים שהוכנו במיוחד. הגדילו את הרזולוציה שלהם ובכך הם נראים טוב יותר מרחוק. אין ירידה בביצועים, אולם טעינת השלב יכולה להתארך \ שימוש גדול יותר בזיכרון - הקבצים הוגדלו משמעותית - 80mb ו-20mb - ביחד 100mb תוספת. מידע ותמונות על המוד של sahaja: http://…

    • 4 תגובות
    • 746 צפיות
  4. Started by Avishee,

    3 שבועות עברו ופרק לא היה. אין לי תירוץ מיוחד - עצלנות? השמנה? מניאקיות? קצת מכל אחד. אבל בקרוב אני הולך לפצות אתכם! אז נתחיל בהתחלה - OpFp Charmander evovled הוא משחק שהתחלתי לבקר אחרי הפרק האחרון שלי על ראליזם, סתם בשביל להוכיח נקודה. איך להוכיח אותה? פףףף, למה אתם שואלים שאלות קשות... לביקורת המלאה - http://www.avishee.com/ בקרוב מאוד - Modern Warfare 2

  5. Started by itzikpel,

    שלום, הייתי רוצה לעניין אתכם במשחק חדש שבנינו ונקרא "תחיית דמיורגוס" שהוא בעצם משחק תפקידים וגם הרבה מעבר לכך. תוכלו להירשם למועדון חברים, להשתתף בקרבות, לטייל בעולם המשחק, לבנות אתרים, לדבר בפורומים ועוד הרבה. הייחודיות של משחק זה משאר משחקי התפקידים טמון בקהילת החברים שבו והיא זו המכתיבה את אופן התנהלות והתקדמות המשחק ובהתאם לכך המשחק ישתנה מרגע לרגע. אם נשמע מעניין או מסקרן אשמח אם תבקרו באתר, כמו כן אשמח לקבל הערות והארות בנוגע למשחק. כתובת האתר: http://rpg.fav.co.il/demiurge.html http://rpg.fav.co.il/demiurge.html

    • 0 תגובות
    • 746 צפיות
  6. Started by Zeev86,

    קניתי לפני מספר ימים ArmA3 ואני משחק כרגע בבטא. כרגע רוב השרתים מריצים מפות גדולות ולא משחקי COOP קטנים וזה מה שבעצם אני מחפש. אשמח למצוא עוד אנשים שאפשר לשחק איתם במשימות COOP. אני לא שחקן מנוסה מאוד (למרות שבזמנו שיחקתי בFlashpoint הראשון) אבל אני אוהב עבודת צוות. ככה שאם מישהו מעוניין אז שישאיר פה את המשתמש שלו בSTEAM.

    • 0 תגובות
    • 746 צפיות
  7. שלום לכולם, שמתי לב שבאתרים יש אופציה לרכוש משחקים במחירים מאוד נמוכים בהשוואה לחנויות בארץ. אני מחפש אתר בו ניתן לרכוש משחקים און ליין, ולאחר התשלום להוריד מיידית את המשחק. איני מעוניין באתר בו המשחק נשלח אלי בדואר. מישהו מכיר אתר כזה? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 746 צפיות
  8. Started by shai_123,

    אני התקנתי את המשחק וזה מה שכתוב לי http://img357.imageshack.us/my.php?image=20526556lo2.png

    • 2 תגובות
    • 746 צפיות
  9. Started by Levish2002,

    מישהו מכיר את הדרישות מערכת של שרת Dedicated של UT2004 ? מבחינת חומרה, זכרון ורוחב פס?

    • 3 תגובות
    • 746 צפיות
  10. משהו יודע איפה אפשר להשיג את הHL בוסטר?

    • 4 תגובות
    • 746 צפיות
  11. Started by Falcon4g3,

    הגעתי לקטע של הקפיצות..... מע להמים הירוקים. סיימתי הכל והגעתי לאיזה מקום עם חץ ירוק גדול שמצביע לכיוון מטה, לרצפה. ויש 2 כניסות - מימינו ומשמאלו, שמובילות סתם לחדר ארוך מה עושים שם?

    • 0 תגובות
    • 746 צפיות
  12. Started by AmitDanan,

    גמרתי את השלב הראשון עכשיו אני משחק את האינאני לקחתי את הנוצה של הנשר, לאחר מכן אני אמור לקחת מין פרח צהוב כזה ואני לא יודע איך להמשיך הוא מבקש ממני ללחוץ על 2 מקשים משהו כזה באנגלית. איך אני ממשיך משם ניסיתי כמעת הכול ברור שלא הכל.

    • 0 תגובות
    • 746 צפיות
  13. Started by ORANGEJUICED,

    מצאתי !

    • 7 תגובות
    • 746 צפיות
  14. http://www.gamershell.com/download_28186.shtml סרטון http://www.gametrailers.com/player/34981.html

    • 4 תגובות
    • 746 צפיות
  15. Started by cruel angel,

    כאילו אם כן... איך זה יהיה ואיך אני יכול לגלות על זה..?!

    • 2 תגובות
    • 746 צפיות
  16. אולי למישהו יש מיותר או משהו

    • 6 תגובות
    • 746 צפיות
  17. Started by DS,

    אני בשנת 1960 ואני עדיין לא יכול לכתוב תסריט עם 4 כוכבים. למה? יש לי גם רק 2 כוכבים(אחד במאי אחד שחקן) ועוד איזה 7 EXTRAS. קיבלתי תואר 5 אני חושב ב Rewards

    • 1 תגובה
    • 746 צפיות
  18. Started by night-fire,

    שלום, נתקעתי בשלב מסויים בcrysis - השלב שלאחר שמחלצים את האישה והאיש שאיתי אומר לי שהוא ישמור עליה ואני יחסל את הטנקים. התחלתי ללכת וראיתי טנק אז יריתי על האדם שיורה עליי ממנו והטנק ממשיך לנסוע לבד ולירות עליי ! איך אני אמור לסיים את זה? אני לא מצליח להכנס אליו! תודה!

    • 3 תגובות
    • 746 צפיות
  19. Started by MAX,

    SOF2 --- RULEZ :bash: שלום לכולם ניסיתי להפעיל את unreal 2 וקיבלתי הודעת שגיאה עצבנית כל פעם כמה פעמים שהתקנתי מחדש וסידרתי והחלפתי דרייברים לכרטיס (leadtek 440 mx) שום דבר לא עזר אני מפעיל xp pro ואשמח אם תעזרו שמתי קישור להודעת שגיאה! tnxAssertion failed: InPos<=Size [File:..\..\Core\Inc\FFileManagerWindows.h] [Line: 57] History: FArchiveFileReader::Seek <- ULinkerLoad::Seek <- LoadImportMap <- ULinkerLoad::ULinkerLoad <- UObject::GetPackageLinker <- ULinkerLoad::VerifyImport <- ValidateImports <- ULinkerLoad::Verify <- ULinkerLoad::ULinkerLoad <- UObject::GetPackageLinker <- ULinkerLoad::VerifyImport <- ULinkerLoad::VerifyImpor…

    • 2 תגובות
    • 746 צפיות
  20. לקוח מ-IGN THQ has allegedly acquired the rights to publish videogame based on the HBO mafia TV series, The Sopranos. In a report released Thursday, Banc of America analyst Gary Cooper said THQ will publish the game, expected in the first half of 2006. http://xbox.ign.com/articles/613/613720p1.html אפשר קצת פרטים עליו (אם יש בכלל)

    • 0 תגובות
    • 746 צפיות
  21. Started by r1plet,

    הסדרה איבדה את הפופולריות מזמן, והמשחקים התחילו לצאת רק יותר ויותר גרועים עם כל משחק חדש מאז TONY HAWKS UNDERGROUND 2, אבל אני בטוח שלפחות חלק קטן מכם פה שיחקו לפחות במשחק TONY HAWK אחד, בPC או בקונסולה, לפחות בסינגל פלייר. מדובר באחד ממשחקים ממש לא רבים, שהקהילה פיתחה והביאה לביצועים שמפתחי המשחק בחיים לא היו מצפים לראות ממנוע המשחק ומה שהפיזיקה שלו מאפשרת. אני מאמין שזה אחד ממשחקים בודדים שאינם FPS אך פיתחו (בזמנו, עכשיו כבר כל הERA נגמרה) תחרותיות וטורנירים גדולים ורציניים, וקהילה עם אופי מיוחד וייחודי משלה. אני אפשר לומר שחקן VETERAN של THPS, משחק כבר משהו כמו 5 שנים ואמנם זה היה נורא נדיר, אבל היו שחקנים ישראלים בודדים במשחק, כשרובם המכריע היו שחקנים לא רעים בכלל. …

    • 1 תגובה
    • 746 צפיות
  22. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    ליפני כמה ימים הורדתי את המישחק Pirates of the Caribbean והתחלתי לשחק ומה זה היתמכרתי מישהו פה משחק? תגובות שאלות.

  23. אני יודע שיש אחד שמגלה קיצורי דרך .ויש אחד שחוסם רכב .יש עוד אחד שאני לא יודע מה הוא עושה מצוייר משולש למעלה ורק שהוא מתמלא לוחצים על ctrl .מי שהבין שיסביר לי מה הוא עושה.אבל זה לא מה שחשוב לי. מה שחשוב לי זה איפה אני משנה עוזרים.למשל עכשיו בחרתי את זה שמגלה קיצורי דרך איך אני מחליף אותו ובוחר את זה שחוסם רכבים?{.יש לי כבר שלושה אנשים איתי שאני יכל לבחור}

    • 0 תגובות
    • 746 צפיות
  24. Started by kub,

    שלום לכולם הבנתי שאני צריך להורריד פאץ מסויים בשביל לשחק בNFSU2 ברשת הורדתי את הפאץ המקורי שהמשחק שולח אותי אליו אבל זה לא עובד בבקשה עזרה תודה

    • 2 תגובות
    • 746 צפיות
  25. Started by STRENGTH,

    יש לי סימס 2 ואני לא מצליח לצרוב אותו הוא ב קובץ ''MDF'' איך אני יכול לצרוב אותו ?

    • 2 תגובות
    • 746 צפיות

דיונים חדשים בפורומים