משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
אהלן, יש לי בעיה, מקווה שמישהו יוכל לעזור... ה PS2 הפסיק לעבוד!!! יש לי מכשיר עם גיים שרק בן מס' שנים, הוא מסרב להעלות משחקים בזמן האחרון, הדיסק של גיים שרק עולה וזהו, נתקע עם הכנסת דיסק משחק. דיסק מוסיקה כן עולה, גם דיסק ניקוי אז אני לא חושב שנשרף משהו אלא יצא מכיוון (מה שזה לא אומר...) יש מישהו שאפשר לקחת אליו באזור ב"ש? מישהו אמין.... ואם כבר בשטויות עסקינן... הגיים שרק הוא דבר מעצבן תחת, להחליף דיסקים...עולה...לא עולה... מישהו יכול לומר משהו על צ'יפים? מה טוב היום, כמה עולה, איפה לקנות, כאן או להזמין מארה"ב? מחכה לתשובתכם המהירה
-
- 2 תגובות
- 836 צפיות
-
-
איך המשחק הזה לעומת קולין מקריי ראלי 2005? תדה.
-
- 0 תגובות
- 572 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי בעיה עם המשחק הזה,אחרי שאני מתקין אותו ואני בא להיכנס למשחק,הוא לא נכנס,הוא פותח לי כזה חלון של המשחק וזהו,המשחק לא עולה. מישהו יודע מה לעשות? דרך אגב,מדובר בבלק אנד וויט הראשון... תודה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לא יאומן לאיזה רמה של התמכרות אנשים מגיעים במשחקיי אונליין ... בחורה בסין מתה אחרי ששיחקה כמה ימים רצוף במשחק world of warcraft במהלך חג מקומי ארוך שהיה להם שם חברייה למשחק ערכו לה הלווייה אונליין ובעקבות המקרה (שהוא לא הראשון) 7 ייצרניות משחקים החליטו להתקין מערכות אנטי-התמכרות במשחקיהם http://news.xinhuanet.com/english/2005-11/01/content_3714003.htm http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3145432
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי פיפא 2006 מותקנת במחשב היא לא עולה בגלל שהיא מבקשת את הדיסק המקור אם יש לכם איזה קרק שאיפשר להוריד ... בבקשה!!!!!!!
-
- 0 תגובות
- 681 צפיות
-
-
לאיזה תיקיה אני אמור להתקין את הפאצ'ים???
-
- 3 תגובות
- 820 צפיות
-
-
-
אני צריך ת'קודים של gta san andreas בבקשה דחוף תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
אני מנסה למחוק את האלף לייף 2 מהמחשב שלי ואני לא מוצא את האנאינסטול... ד"א זה יותר חשוב- איפה השמירות??
-
- 2 תגובות
- 813 צפיות
-
-
הרגע סיימתי אותו, פשוט משחק מעולה ממליץ לכולם. ! http://img177.imageshack.us/img177/5876/vcvcv2tx.jpg
-
- 4 תגובות
- 788 צפיות
-
-
אני צריך כרטיס מסך למשחק אך אני לא רוצה להוציא הרבה כסף, האם אתם יכולים להמליץ לי?
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי תמשחק ובקיצור אני עושה מצב SKIRIMSH ואז אני פשוט לא יודע איך בונים דברים או איך לוקחים זהב או כסף...מישהוא יכול להסביר לי? הנה תמונה: http://planet.nana.co.il/moshefiles123/untitled.JPG תודה! כאילו רק אם מישהו יכול להגיד איך מתחילים לקחת כסף ובונים בנין ראשי....תודה!
-
- 3 תגובות
- 817 צפיות
-
-
שלום יש לי את המשחק והגעתי ל45 אחוז מהמשחק ואין לי יותר מרוצים לעשות אם מתקשרים אלי ואומרים לי שיש מרוצים אבל לא שמים מרוצים על המפה ואני לא מוצא את המרוצים מה לעשות תודה לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אם אני קונה את הPSP בארצות הברית אני אוכל לקנות משחקים בארץ והם יעבדו????
-
- 4 תגובות
- 657 צפיות
-
-
-
כבר אחרי שהוא החביא אותי ,קפצתי מהחלון ויצאתי החוצה אין לי מושג מה עושים....??? כל דלת שאני מנסה להגיע אליה עושה לי אור אדום... פיספסתי איזה משהו שהייתי צריך לעשות בדרך?? עזרה דחופה בבקשה..,גם אין איזה כפתור שמראה לי מה המשימה?? זה קשור אולי לזה שאני לוחץ על העכבר וזה לא מרביץ ?? פספסתי איזה נשק בדרך??
-
- 38 תגובות
- 3k צפיות
-
-
שלום! התחלתי לשחק ב-FEAR לא מזמן (אחלה משחק!) אבל היתה בעיה ב-windows והייתי צריך לפרמט את המחשב ועכשיו הלכו לי כל השמירות של המשחק... מישהו בבקשה יכול לשלוח לי את השמירה בדיוק כשפוגשים בפעם הראשונה את היצורים המפחידים האלה שמטפסים על הקירות ונעלמים ומופיעים? תודה!
-
- 0 תגובות
- 587 צפיות
-
-
אם יש לכם תמישחק NHL06 ואתם רוצים לשחק ברשת תשאירו הודעה! :-*
-
- 0 תגובות
- 526 צפיות
-
-
אם אני רוצה לפתוח קובץ מסוים או לנסות להפעיל הוא כבר מזהיר אותי שאם אין לי ביוס אני לא יכול להפעיל..מאיפה אני מוריד את קבצי הביוס? (אל תגידו לא שווה ואין כמו הקונסולה - ברור שאין כמוה בנוגע להפעלת המשחקים אבל אני מחפש ביוס ולא עצות) :-*
-
- 4 תגובות
- 980 צפיות
-
-
יש לי את המשחק TOCA RACE DRIVER 2 של codemasters כבר איזה שבועיים -3 ואני משחק הכל על הכי גבוה עובד לי חלק לגמרי.. יש לי כרטיס מסך GEFORCE 5700 FX 128 MB מעבד 2.66 זיכרון 512 DDR היום באמצע המשחק וזה לא פעם ראשונה שזה קורה קרס לי המשחק וראיתי לחצי שנייה מסך כחול כזה .. והמחשב עושה ריסט ואז כשהפעלתי את המשחק הוא מקרטע בכבדות על ההגדרות הכי נמוכות!! מהזה יכול להיות ?!
-
- 3 תגובות
- 702 צפיות
-
-
יש לי battlefield 2 עכשיו נתתי את הכונן DVD שלי לאחותי כי היא צריכה אותו ואין לי איך לשחק במשחק אין איזה שהו שיטה להפעיל את המשחק בלי הדיסק זה מציק אני מת לשחק !!!
-
- 4 תגובות
- 764 צפיות
-
-
-
הורדתי את המישחק הוא עולה לי הכול טוהב ויפה אני מתחיל לשחק וכל 5 דק הוא יוצא לי מי המישחק ורושם לי pokapoka79.exe has encountered a problem and needs to cloce...... איך אני יכול ליפתור את הבעיה ???? ??? ??? ??? ???תודה מראש!!!
-
- 1 תגובה
- 735 צפיות
-
-
http://guru3d.com/newsitem.php?id=3246 תהיה תמיכה מלאה ב DUAL CORE ו ב64BIT יהיה גם תמיכה מלאה ב SLI, כרטיס מסך המינימום שצריך זה 6200/6600 , כדי להפעיל על MID צריך 6600GT..וזה לא ירוץ חלק כ"כ ולפחות מעבד 2.8,דרישות גבוהות. המשחק תחת חסות של Nvidia.
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
השאלה בכותרת?? חשבתי שאמור לצאת ב2.11, מישהו יכול להביא לי תאריך אמיתי?
-
- 9 תגובות
- 950 צפיות
-


