משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
שלום. לפני מס' שבועות התקנתי את המשחק NFS:UG, אבל רק לאחרונה התחלתי לשחק בו באינטנסיביות. וגיליתי בעיה מאוד מעצבנת... ראיתי את המשחק אצל חבר, ויש הבדל גדול בין איך שהמשחק עובד אצלי לאיך שהוא עובד אצלו. קודם כל, רואים קצת מטושטש בתפריטים שלפני המירוץ. רואים מטושטש את הסמלים של המכוניות (איפה שמבצעים טרייד-אין) וכד'. נוסף על כך, חסרים הרבה פרטים. כמו מהירות הנסיעה (קמ"ש), איזה מקום אני נמצא וכד'. כלומר יש את השעונים והכל, אבל איפה שיש את המספרים המדויקים שמפרטים על מהירות הנסיעה וכיו"ב, יש ריבוע בצבע משתנה. ממש מעצבן... ובדקתי באפשרויות, אין שום אפשרות להפעיל את זה. ומה שמצחיק פה הוא שלי יש ATI Radeon 9600 Pro 128MB ולחבר שלי יש GeForce 4 MX440 (עלוב לכל הדעות...). …
-
- 8 תגובות
- 753 צפיות
-
-
-
הגיע המחשב החדש לפני כמה ימים. עכשיו אני צריך כמה דברים לשחזר, בינהם הפאטץ'. תודה לעוזר.
-
- 0 תגובות
- 753 צפיות
-
-
-
אחד המשחקים הטובים בתחום האסטרטגיה וחלל . יש את המשחק הראשון שהוא גם טוב אבל השני עוד לא יודע .(מוריד ) רציתי לדעת אם יש אנשים שמשחקים במשחק או מכירים אותו . נא לתת חוות דעת תודה .
-
- 2 תגובות
- 753 צפיות
-
-
חברים , אני על סף יאוש. אני במשימה לפני אחרונה (קינסשאה - חלק 2) ומשום מה כל פעם שאני רוצה לטעון מחדש SAVE שלי (כלומר לעשות LOAD) , המשחק עף. ניסיתי להתקין שוב וזה לא עזר , חיפשתי בפורומים ולא ממש מצאתי תשובות. מישהו מכיר את הנושא?
-
- 6 תגובות
- 753 צפיות
-
-
אז ככה, המשחק עבד בסדר כמה שעות, ואז התחילו הבעיות: זה בעיות תאורה כאלו שכל הדברים במשחק נראים כמו לוח שחמט מהבהב (ממש ריבועים ריבועים מהבהבים של אור-חושך) גוגל אמר לי שזה קרה גם לאנשים אחרים, אבל לא אמר לי את הפתרון. מישהו יודע איך לפתור את זה? המשחק בגרסא האחרונה שלו,בלי הרחבות. מישהו יודע איך לפתור?
-
- 0 תגובות
- 753 צפיות
-
-
אחרי שאני מקבל את הכדורים שלוחצים עליהם והחרקים באים אלי וכו' קצת אחרי זה אני עולה על צוק שיש עליו שומרים ואחר כך מגיע למין מחנה כזה עם הרבה מגדלי שמירה גבוהים ובשלב מסוים של הלחימה מגיעות שתי רחפות שירות עלי ואני לא מצליח להוריד אותן אני יורה עליהן אבל הן מתחמקות מהפגזים ואחר כך אני חשוף ליריות שלהן ואני אפילו לא מספיק לטעון מחדש את הבזוקה . אני משחק ברמה normal ועד עכשיו הסתדרתי עם המשחק בלי כל כך הרבה מאמצים רק פה אני ממש נתקע. בבקשה עזרו לי.
-
- 1 תגובה
- 753 צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/forums/show_msgs.php?board_id=909102864&topic_id=25654100 יש עוד כל מיני כתבות בגוגל אבל לא יודע אם להאמין... מישהו קרא משהו?
-
- 3 תגובות
- 753 צפיות
-
-
אחרי שהגדרתי אותה כבר.. אפשר לשנות אותה?.. כי עשיתי אותו די דפוק אני חושב.. =\
-
- 6 תגובות
- 753 צפיות
-
-
היי... איך אני מתקין NOS ב אוטו אם אפשר ההסבר המלא או לפחות לינק למקום שמסביר איך לעשות את זה. תןדה L.A
-
- 1 תגובה
- 753 צפיות
-
-
שלום וברכה. קודם כל אני רוצה להגיד כל הכבוד לחברת INFOGRAMS על שהוציאה את המשחק המעולה הזה - היטמן 3. דבר שני, כיצד מתבצעת השמירה? האם זה נשמר אוטומטית אחרי כל שלב? הרי במהלך השלב אין אפשרות לשמור, או שאני טועה? תודה
-
- 9 תגובות
- 753 צפיות
-
-
קישור להורדה: http://pod.icast.co.il/cf613e40-95bd-4103-88e8-3f7583883493.icast.mp3 שלום מאזינים ומאזינות! אנו שמחים להודיע כי פרק מס’ 2 בעלילות הפאנבויז עלה לאוויר. אהלן אהלן אהלן אהלן (יש לקרוא מהר ובמבטא ערבי) לא יודעים מה איתכם אבל אצלנו השבוע לא זז! הוא הרגיש לנו ארוך, קשה ותקוע (Ha…Ha…!!!Pun Intended) בעיקר כי חיכינו בקוצר רוח להקליט כבר את הפרק השני. יש לנו תכנית מעניינת ועמוסה במיוחד עם הופעת אורח מיוחדת של סיב (אם כי בעל כורחו), המון חדשות (מבצעים בXBOX, הפריצה של הPS3, שירות הCLOUD החדש מבית סוני, הפלייסטיישן פון החדש ועוד) יש לנו סקירות על משחקים (AC3 , R&C) והכי חשוב רשמים ראשונים מהבטא של KILLZONE3! בנוסף יש לנו המלצות לכמה משחקי אייפון (TRENCHES ,…
-
- 0 תגובות
- 753 צפיות
-
-
יש מסך שחור ואני שומע צלילים בהתחלה אולם הוא קורס לי מיד הנה מידע מה EVENT LOG Application popup: Fable - The Lost Chapters : Fable.exe - Application Error : The exception Integer division by zero. (0xc0000094) occurred in the application at location 0x00628b89. Click on OK to terminate the program Click on CANCEL to debug the program די מוזר..
-
- 2 תגובות
- 752 צפיות
-
-
שלום לחברי הפורום, אני בונה כרגע מחשב לפי המפרט הבא: מעבד AMD 4200 DUAL CORE, זכרון 1G DDR2 800 כרטיס מסך GFORCE 8400GS 256MB לוח בסיסי, דיסק קשיח SATA2 אני רוצה למצוא מחשקים שיכולים לרוץ על מפרט שכזה, בעיקר בתחום האסטרטגיה והספורט (כדורגל ומכוניות) אשמח לקבל רשימה ממי שמכיר משחקים שרצים על מפרט מסוג זה, אני פשוט לא מתמצא במשחקים שקיימים בשוק (אלא אם מדובר ב-COD4, CRYSYS ודומיהם) המחשב אגב משמש את הבן של השכן שלי לצורכי משחקים (ועקב בעיית תקציב זה הכרטיס מסך הכי חזק שיכולתי לשים), המחשב יעבוד עם מסך CRT 17. אני מודה מראש לכל העוזרים.
-
- 7 תגובות
- 752 צפיות
-
-
למישהו יש מושג איך אני משיג את את המשחק הזה ?
-
- 8 תגובות
- 752 צפיות
-
-
^^ כל המשחקים מקוריים
-
- 0 תגובות
- 752 צפיות
-
-
אהלן. אני מחפש מפות משחק חדשות לאנריל טורנימנט הראשון מ-99'... כל דבר מעבר לסטאנדרט שמגיע עם המשחק יעזור, אבל במיוחד אני מחפש מפה מיוחדת לתפוס ת'דגל, שבנוייה משני מגדלים על גוש סלע שצף בחלל או משהו כזה... המפה האולטימטיבית לכמויות מסחריות של פגיעות ראש תודה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 752 צפיות
-
-
למישהו יש מושג האם המשחק הזה בוטל? או שזה עדיין לא בטוח? יצא טריילר והמשחק נראה פשוט ענקקק יהיה ממש חבל אם הוא יבוטל/בוטל http://www.gametrailers.com/player/43996.html אני חייב לציין שאני לא אוהב סימולטור טיסה וכד' אבל אם המשחק הזה יצא אין סיכוי שאני לא אתן לו צ'אנס.
-
- 3 תגובות
- 752 צפיות
-
-
בדיוק כשיש לי שאלה בעניין, הפורום של משחקי ספורט ומירוצים נעלם. (או שאולי שינה מקום ולא שמתי לב). בכל מקרה, הכוונה לטסט דרייב - אגדות המירוצים של פרארי (בתרגום עילג). מישהו קנה/התנסה ויכול לתת רשמים? נדמה לי שמאז הניד פור ספיד עם פורשה לא היה משחק שמוקדש ליצרן אחד (מלבד משחקים פרסומיים כמו זה שהיה לב.מ.וו M3) וגם הפעם מדובר ביצרן מעניין מאוד.
-
- 0 תגובות
- 752 צפיות
-
-
אתמול שיחקתי בדמו, של המרובה-משתתפים ושל השחקן יחיד. התרשמתי לטובה מהגראפיקה, שרצה לא רע גם על מחשבים ישנים מאוד (P3 ו- ATi Rage). גם הסאונד והפס-קול של המשחק יפים מאוד, מנגינות מצוינות שלא יביישו גם שיר בפני עצמו, פיצוצים ויריות שנשמעות מציאותיים (הכל יחסי), ומה לא. מה דעתכם על המשחק?
-
- 1 תגובה
- 752 צפיות
-
-
שלום התקנתי את המשחק (מקורי) ובזמן המשחק יש מן מריחות כאלו בתמונה והדמויות מתעוותות,התקנתי את הפאצ' הכי חדש והדרייברים החדשים אבל ללא הועיל... מה עושים?
-
- 5 תגובות
- 752 צפיות
-
-
כרציתי להתקין את המשחק, לחצתי על INSTALL, נפתח חלון דוס לשניה ואז הוא נסגר וההתקנה לא החלה. למישהו זה כבר קרה והוא יכול לעזור לי?
-
- 1 תגובה
- 752 צפיות
-
-
יש לי splinter cell conviction פרוץ (אם אסור לשאול על פרוץ אז בבקשה רק תנעלו) ואני לא יכול להתחבר לFRIEND כל הזמן הוא עושה לי שאי אפשר לשחק כרגע ולנסות שוב מאוחר יותר.. מישהו יודע איך לסדר את זה? אין אני משתגע כבר אני מת לשחק בזה עם חברים.. תודה מראש!!!
-
- 1 תגובה
- 752 צפיות
-
-
מישהו יודע מהשם של הקטע שמתנגן ברקע בטריילרים של האלף לייף 2? קטע טכנו כזה? בבקשה עזרה. תודה לעוזרים :]
-
- 8 תגובות
- 752 צפיות
-


