משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם אני יודע שהמשחק הזה קצת ישן אבל יש לי בעיה מוזרה. המשחק הזה היה מותקן אצלי בעבר ושיחקתי בו שעות לא מבוטלות, היום שוב התקנתי אותו מחדש וניסיתי לשחק אך הוא נותן לי שגיאה לא ברורה עם הפעלת המשחק(צירפתי תמונה) ההבדל היחידי בין אז להיום שהחלפתי לכרטיס מסך Geforce 9800 gt יש למשהו מושג למה זה קורה? [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 754 צפיות
-
-
אפשר לסדר שבסרבר יהיה [move] KILLCAM OFF KillCam OFF kill cam off!!! KillCam OFF[/move]פשוט אני חושב שהמשחק בסרבר יהיה[glow=green,2,300] יותר כיף ופחות מעצבן[/glow] .....
-
- 1 תגובה
- 754 צפיות
-
-
אז ככה התקנתי את המשחק ואת הסריאל והכל ואז כשאני רוצה להיכנס אז אני רואה חלון כזה:
-
- 2 תגובות
- 754 צפיות
-
-
אף פעם לא שיחקתי במחשק מהז'נר , ואני רוצה לנסות. אפשר המלצות בבקשה ? שמעת Command & Conquer טוב.
-
- 4 תגובות
- 753 צפיות
-
-
הי, הרגע מצאתי את המשחק Beyond Divinity באחת המגירות הישנות שלי, ורציתי לדעת האם זה עדיין משחק שאוכל להנות ממנו? והאם מישהו שיחק במשחק וממליץ?
-
- 1 תגובה
- 753 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי את המשחק מלא....התקנתי אותו והתחלתי לשחק יש לי בעיה במוזיקה של המשחק המוזיקה של הסרטים עובדת פצצה אני מתחיל לשחק....ולא שומעים את היריות או את הדיבור של האנשים שומעים רק מוזיקת רקע תעזרו לי בבקשה כי זה ממש לא כייף לשחק ככה וחיכיתי מלא למשחק הזה עכשיו אני מבואס קצת המשחק נראה פצצה, וכן התקנתי את הדרייבר הכי חדש של הכרטיס קול
-
- 4 תגובות
- 753 צפיות
-
-
טיילתי להנאתי ברחבי האינטרנת ופיתאום ניתקלתי בתמונה הזאת אשר לקוחה כ WALLPAPER ממשחק ישן ששכחתי את שמו של שמשחק ניראה לי משו כמו ABUSE \ ODDאני לא בטוח בכל אופן למי שיודע ויכול לעזור תודה לכל העוזרים... [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 753 צפיות
-
-
הגעתי לשדה תעופה אני חושב והכניסו אותי למקום כזה שאני לא יודע איך לצאת ממנו יש שם שוטרים אני הורג אותם ובסוף אני מגיע לזכוכיות כאלה וזהו אני לא יודע מה לעשות שם בקשההה תעזרו ליי
-
- 2 תגובות
- 753 צפיות
-
-
קבלתי מייל שבו רשום שהם מתכוונים לפתוח מחר את כל המפות. הבטא נסגרת ביום שלישי, אז תתחילו לשחק כמה שיותר. מי מתכוון לבוא לשחק? אני לא יכול לשחק, הבאתי את הסריאל שלי למישהו כאן ומחקתי את המשחק, אבל אני בטוח שאתם תהנו...
-
- 1 תגובה
- 753 צפיות
-
-
מכווין שלא עזרתם לי בבעיה שלי עם השרתים (שפתחתי על זה 2 ת'רדים ) בbf2, אולי תעזרו לי למצוא את מחלקת התמיכה שלהם- אני רוצה לשלוח להם אימייל... חיפשתי באתר אבל הדפים משום מה לא עולים לי...
-
- 5 תגובות
- 753 צפיות
-
-
מיד לאחר הסרטון בהתחלה, כשאני בוחר לחזור לספינה, זה יוצא מהמשחק עם השגיאה Assertion failed: iKey>=0&&iKey<IK_MAX [File:UnIn.cpp] [Line: 441] History: UInput::Process <- UEngine::InputEvent <- UWindowsViewport::CauseInputEvent <- WM_KEYDOWN <- UWindowsViewport::ViewportWndProc <- WWindow::StaticProc <- DispatchMessage <- 00240238 256 <- MessagePump <- MainLoop Build: Jan 7 2003 18:16:21 מישהו? המערכת היא amd 1.4g ti4600 msi w/ 40.72 winxp drivers dx 8.1 256ram ddr winxp +sp1
-
- 1 תגובה
- 753 צפיות
-
-
נחשף המשחק הבא בסדרה: http://news.spong.com/detail/news.asp?prid=8229 The picture we get is of a game that is not really too different from the Underground duo, with one key difference: Most Wanted takes the series back to its roots, with police chases making up the body of the gameplay. We expect the game to feature a much greater emphasis on movie style police getaway missions, in levels specifically designed to emphasise this aspect of the game, with gameplay focussing on eluding police pursuit vehicles. There is also a rap-sheet system, in which a players notoriety is upped by performing more dangerous manoeuvres in the view of following police Eight game modes are …
-
- 1 תגובה
- 753 צפיות
-
-
היי אנשים... בעיקרון אנחנו מחפשים משחקים, אנחנו 4 חברים, לכולנו מחשבים חזקים שיסבלו משחקים חדשים. כרגע אנחנו משחקים המון Generals zero hour, כבר שנים האמת.. אנחנו אוהבים משחקי אסטרטגיה, ורצוי מאוד שיהיו כמה שיותר ריאליסטים. זאת אומרת בלי חייזרים מוזרים וכל מיני דברים הזויים. למרות שזה לא קריטי. ואם אפשר, משחק אסטרטגיה פשוט.. זאת אומרת, אסוף כסף > תבנה צבא. ולא כמו המשחקים שראיתי לאחרונה שאתה מוגבל מבחינת יחידות.. או שכל X זמן אתה מקבל X יחידות.. וכל מיני דברים הזויים כאלה. יש המלצות? לא חייב להיות משחק חדש.. מעבר לכך, המלצות לכל משחק שיכול להיות כיף ברשת, שאפשר לשחק בו 4 שחקנים ביחד נגד המחשב או זוגות אחד נגד השני.. או אפילו כולם נגד כולם... לא אכפת לנו אם זה shoot…
-
- 4 תגובות
- 753 צפיות
-
-
שיחקתי כבר והכל היה סבבה אבל כשיצאתי וניסיתי להיכנס שוב יש מן שגיאה כזאת: Crash in application version: 29980.2562 GRAW2 requires an up to date version of Ageia PhysX and associated DLLs. Please install latest PhysX runtime. Renderer: threaded Physics : threaded מה לעשות?? תודה.
-
- 5 תגובות
- 753 צפיות
-
-
אני נכנס ל-NEW GAME ובוחר את השלב הראשון וזה פשוט חוזר כאילו ולחצתי על CANCEL.
-
- 7 תגובות
- 753 צפיות
-
-
שלום לכולם אני לא מצליח להרוג את קאילנה בפעם השניה יש לא כל מני רוחות וכאלה מישהו יכול בבקשה לעזור תודה לכולם
-
- 1 תגובה
- 753 צפיות
-
-
כל פעם שאני מנסה להפעיל את הנסיך הפרסי warrior within אני מקבל את הודעת השגיאה הזאת game cannot be lauched : unknown error יש למשהו מושג מה עושים?
-
- 3 תגובות
- 753 צפיות
-
-
שלום לכולם-לפני כ 3 שנים בערך שיחקתי במשחק כזה שעוברים בהיסטוריה מ 1881 לשנים אחרות...זה היה משחק כזה פעולה מגוף 3 אם אני לא טועה.והיה שלב די בהתחלה שהייתי בתוך יער כזה...אני חושב שהמשחק התחיל באות W. יש למישהו מושג מה השם של המשחק? תודההה
-
- 0 תגובות
- 753 צפיות
-
-
שלום! אני מחפש משחקים חדשים בסגנון קומנדוס דספראדו ורובין הוד האחרון....יש למישהו רעיון? איתן
-
- 2 תגובות
- 753 צפיות
-
-
אהלן. התקנתי את המשחק Far Cry גירסת שלושת החלקים (כל אחד 700 מגה), ההתקנה עוברת בשלום- ובסיום ההודעה ההתקנה עברה בהצלחה. אבל אז אני שם את הקראק המתאים למשחק- והמשחק מסרב לעלות!!! אני מקבל הודעת שגיאה: ניסתי עוד כמה קראקים- על כל אחד מהם מתקבלת אותה ההודעה. הסרתי את המשחק, התקנתי בהזדמנות מערכת הפעלה- ואח"כ עוד פעם התקנתי את המשחק- ובול אותה ההודעה מתקבלת!!! ממש לא ברור. האם מישהו נתקל בבעיה דומה לזו?? מישהו שיכול לעזור?? תודה!
-
- 3 תגובות
- 753 צפיות
-
-
חוץ מהעובדה שלקח לי רבע שעה רק לקבוע ציוד וכל השטויות, לא הבנתי ממש איך אני שם לצוותים WAYPOINTS, ככה שהם לא זזו במשימה... עזרה?
-
- 2 תגובות
- 753 צפיות
-
-
-
שלום וברכה, פעם רשמו את זה בפורום ושכחתי, זה מיועד לכאלה שהכרטיס מסך שלהם לא מסוגל לסחוב את ההגדרות של האנטי הלייסינג במשחק.
-
- 0 תגובות
- 753 צפיות
-
-
החנות המקוונת הפופולרית פוצחת במבצעי קיץ עם הנחות גדולות, ואפילו בונוסים חינמיים למתמידים לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99-%d7%94%d7%a7%d7%99%d7%a5-%d7%91%d7%97%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-gog-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%9c%d7%90-%d7%94%d7%92%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%a7/
-
- 0 תגובות
- 753 צפיות
-
-
הוא כותב לי Unhandled Exception משהו כזה ולמטה מספרים שמעתי שיש משהו שמתקן את זה ויש לי וינדוס XP ולפי אחד האשכולות ראיתי משהו שמתקן את זה אבל זה לוינדוס 98!!! תודה מראש!!!
-
- 2 תגובות
- 753 צפיות
-


