משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
ב100 שקל מGENESIS אין לו גרפיקה ממש יפה אבל הוא רץ בסדר והמחשב שלי עובר את כל הדרישות המומלצות שלהם שמה.... ובכל זאת הוא טוען מלא זמן!!! QUICK LOAD לוקח איזה כמעט דקה ולעיתים יותר.... אין לי מושג למה הוא טוען כלכך הרבה אבל זה לא ככה בתוך המשחק רק עד שהוא טוען את השמירה... זה ממש הורס את כל המשחק..... חוץ מזה הוא בסדר... (ראיתי משחקים עם גרפיקה יפה פי כמה וטוענים בשניה)... BUENA VISTA [החברה שעשתה את המשחק] צריכים ללמוד עוד קצת לפני שהם מוציאים משחק כזה ועל זה הם עוד רוצים שאנשים ישלמו 300 שקל [קצת בהגזמה אבל משהו כזה] (אני השגתי במאה) בקיצור אני הייתי נותן לו מ1 עד 10: 4 ... בעיקר בגלל שאין כמעט שום דבר שמכפה [COVER אני לא יודע איך בדיוק כותבים את זה בעב…
-
- 2 תגובות
- 755 צפיות
-
-
לא מצליח להפעיל את call of duty 2 ואת elder scrols 4 בויסטה. גם לא את farcry. ניסיתי לחפש patch באתרי המשחקים ולא מצאתי.
-
- 4 תגובות
- 755 צפיות
-
-
-
הי חברים מה שלומכם? כאמור טורניר מספר 21 יוצא לדרך ביום רביעי הקרוב בע"ה הפעם בשעה 20:00 מתחיל הסיבוב הראשון ולא בשעה 20:30! הטורניר כרגיל עם חוק Pure אשר מבטיח במקסימום שחקנים להגדלת המכסה לעוד. השינויים הם: 1. שעת פתיחת הטורניר כמו שהזכרתי למעלה 2. במקרה של 64 שחקנים הסיבוב הראשון יהיה BO1. 3. בסיבוב חצי הגמר נשחק במפה הראשונה על GSL Daybreak ההרשמה כרגיל חינם: http://www.z33k.com/z/i1h אני רוצה להודות לספונסרים של הטורניר: SteelSeries, MSI, G.Skill & 013Netvision
-
- 0 תגובות
- 755 צפיות
-
-
מי שזוכר היה משחק של חברת סגה בקניונים אתה יושב בתוך קוקפיט (תא טייס לעילגים) ,זה מן סימולטור ארקייד כזה שבו אתה בוחר מטוסים כגון F14; MIG 1.44 ועוד כאלו יש כול מיני שלבים ובכול שלב יש בוס מטוס B52 טנק ענקי ספינת אוויר ענקית עם צריחים שיוצאים מכול עבר מישהו זוכר את המשחק?
-
- 0 תגובות
- 755 צפיות
-
-
יש לי משחק ישן של L.A.P.D השוטר הרובוט משחק הדמו יש לי ואני רוצה להתקין אותו אבל הוא לא קורא ווינדוס אקס פי ניסיתי לשנות במאפייני ההתקנה לווינדוס 98 זה לא נכנס גם כן האם יש דרך כלשהי להתקין את המשחק בכל זאת ?!
-
- 1 תגובה
- 755 צפיות
-
-
הערה קטנה ובלתי צפויה בתמונה מתוך טריילר רשמי של סוני עשויה להעיד על כך ש-Demon's Souls עשוי לסיים סוף סוף את הבלעדיות שלו בקונסולות החברהלכתבה
-
- 2 תגובות
- 755 צפיות
- 1 follower
-
-
וואלב החליטו ליהיות שוב נדיבים והפילו עלי עוד ערמה של הזמנות לדוטה 2 אז... יש מישהו שעוד לא קיבל הזמנה?
-
- 5 תגובות
- 755 צפיות
-
-
אני לא איש של משחקים לכן תסלחו לי על הבורות. ביקרתי באופיס דיפו ורכשתי את שני המשחקים יחד ב-100 שקלים (50 לאחד). לגבי הפרו אבולושן אני יחסית מכיר את ה-2009 שאחים שלי משחקים בפלייסטיישן. אך איני מכיר את הקומנדוס 3. הרצתי חיפוש בפורום והבנתי שהוא יצ א ב-2003 שזה די מזמן אשמח לשמוע רשמים על המשחק והאם משתלם להשאיר אותו?
-
- 3 תגובות
- 755 צפיות
-
-
יש לי את המשחק GENERALS וכשאני נכנס אליו אז פרט לפרטים של המשחק כלומר בתים מכוניות ואנשים הכל שחור כזה מוזר למשל אם יש בית הוא מוקף בשחור לא רואים את האדמה עד הכביש יש לי ג'י פורס 2 64 מגה וניסיתי לשנות כבר את ה BRIGHTNESS של המשחק ולא עזר מה עושים!!!!!!!! תודה נ.ב. כל הדרייברים מעודכנים פרפקט וזה נוגע גם לדיקרקטס 9... יש לי פנטיום 4 2.4 512 די די אר 400\3200 עוד תגובות בבקשה
-
- 9 תגובות
- 755 צפיות
-
-
אם יש לי BF2 צרוב אני יכול לשחק בשרתי ראנק ? ואם אני יכול לשחק בשרתי של EA?
-
- 6 תגובות
- 754 צפיות
-
-
אני מנסה להיכנס למשחק וה-Steam עולה אני רושם לו את הסיסמה והכל ועולה הודעה שיש כבר את האי מייל שלי ואת הסיסמה פעם היה לי את הדמו אני לא זוכר מה הסיסמה שרשמתי שם מה אני עושה ??? ועוד שאלה בקשר למשחק Half-Life 2: Different Important Updates מה זה אומר עדכונים מה צריך לעדכן ??? הרצתי את המשחק iron storm היה את הסרטון שלו וכשהגעתי לתפריט הראשי המסך נהיה שחור וכשאני מזיז את העכבר רואים כל מיני סימנים המשחק מקורי אני לא מבין מה הבעיה משחקים חדשים עובדים אצלי חלק (DOOM 3 וכו') אולי צריך איזה Patch ???
-
- 2 תגובות
- 754 צפיות
-
-
שלום לכל חברי הפורום, חבר שלי ואני מנסים לשחק ב-CNC3 ברשת ע"י שימוש בהאמצ'י. בעת הבחירה במשחק רשת (MULTIPLAYER), אנו רואים אחד את השני בלובי, אך כאשר אחד מנסה לפתוח משחק, השני לא רואה את המשחק שנפתח. לפעמים, ללא התרעה מוקדמת, אנו מצליחים באותה דרך ליצור משחק שהשני רואה ויכול לבצע הצטרפות, אך שם תמיד המשחק מפסיק להגיב, עם הודעות שגיאה של טיים אאוט והודעות שמשתמש נזרק החוצה. שנינו משתמשים בגירסא 1.04 של המשחק. יש למישהו רעיונות?
-
- 9 תגובות
- 754 צפיות
-
-
אני מעוניין לחזור לזה....הייתי בחודש הראשון שהמשחק יצא...מאז השתנה הרבה ורציתי לדעת אם יש כאן שחקנים ישראלים שעדיין משחקים בזה...
-
- 1 תגובה
- 754 צפיות
-
-
עשור אחרי הפרק האחרון בסדרת משחקי הפעולה העל-טבעית הייחודית - אנחנו אמורים לקבל המשך רשמי שמנסה לשמר את סימני ההיכר העיקריים של המותגלכתבה
-
- 0 תגובות
- 754 צפיות
- 1 follower
-
-
http://www.americasarmy.com/forum/viewtopic.php?topic=80446&forum=15&124 עובד או לא? ???
-
- 2 תגובות
- 754 צפיות
-
-
גיבור של "Blood Assassin וגיבור של "Fist of Stone כאילו כשאני בוחרת לוחם שיצטרף אלי חדש מה אני צריכה לשים לו כדי שהוא ישתמש ב Blood Assassin או ב" Fist of Stone"? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 754 צפיות
-
-
היי, אם לקצר - חיפשתי תוכנה שתאפשר לי לדבר עם חבר שלי בזמן משחק רשת אבל כל תוכנה (סקייפ, מסנג'ר וכו') שמאפשרת את זה פתאום מאיטה לי משמעותית את משחק הרשת. זה לא עניין של זכרון או כרטיס גרפי - גם משחקים ישנים מקרטעים ברשת בגלל זה (baldurs gate למשל), אני יכול להפעיל עם משחק הרשת 4 תוכנות רציניות במקביל וזה ילך יופי אבל דוקא תוכנות הדיבור מקלקלות. מה יכולה להיות הבעיה? תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 754 צפיות
-
-
אז ככה התקנתי את המשחק והכל הלך פיקס כל הפאצ'ים אחרי זה אני לוחץ אל PLAY נכנס למשחק הלחצן של היד לא זז העכבר עצמו עובד הכל פיקס אבל במשחק הוא לא זז. אני צריך עזרה עם מישהו יודע מה אפשר לעשות כדי לסדר את זה יש לי ווינדוס 7 עם זה משנה משו!? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 754 צפיות
-
-
מבצע הקיץ הטרי של החנות המקוונת הפופולרית GOG מציע קונספט מעניין, כשכל רכישה באשר היא תזכה אתכם גם במשחק החלל Rebel Galaxy ללא עלות נוספת לכתבה
-
- 0 תגובות
- 754 צפיות
- 1 follower
-
-
Tov az kaha 99% she ani kone CoD4 dereh steam. ha beya sheli im steam she yesh li mehirut mafna pahot me 10 kb/s ani mefahed liknot et cod4 ve lehakot shavua ad she hu yered :'( :-\ az kitser yesh lemishu pitaron la beya Yesh li router ba bait D-Link DI-524 ulay ze ha beya huts mize lo yodea ??? toda le kol ha ozrim tmuna lehamhashat mehirut http://img529.imageshack.us/img529/8599/mafaneu1.jpg
-
- 0 תגובות
- 754 צפיות
-
-
Cuphead, המשחק שיכניס אתכם לסרט מצוייר של דיסני מתחילת המאה הקודמת, יוצע במקביל בשלוש פלטפורמות PC שונות מאוד לכתבה
-
- 1 תגובה
- 754 צפיות
- 1 follower
-
-
בסוף השבוע ה-11-12 לאפריל (חופשת פסח) בתל אביב, תתקיים מסיבת רשת מקצועית וענקית שכמותה לא הייתה בישראל. מי שלא מכיר - מסיבת רשת היא התכנסות של חובבי משחקי מחשב ברשת עם מחשביהם האישיים, 24 שעות של משחק נטו, בלי מגבלות התקשורת של רשת האינטרנט, בלי עיכובים ובלי קרטועים. במסיבה יוקמו שרתים חזקים ויערכו טורנירים נושאי פרסים יקרי ערך למשחקים רבים (כולל CS UT Q3A MOH:AA RTCW TFC FIFA2003 NBA2003 WARCRAFT3 C&C:GENERALS ועוד הרבה משחקים אחרים). המחיר למשתתף הוא 100 ש"ח (אדם אחד עם מחשב). המחיר כולל השתתפות בטורניר נושא פרסים אחד חינם. כל טורניר נוסף יעלה 10 ש"ח נוספים. לבנות ולחיילים הנחה של 10% בכניסה (לחיילים עם הצגת חוגר, בנות ננסה לזהות בעצמנו...). הורים המלווים את ילדיהם…
-
- 0 תגובות
- 754 צפיות
-
-
השגתי את הGTA בגרסת הדי.וי.די וכל פעם שאני מנסה להתקין אותו הוא נתקע ב70% וכותב לי שיש בעיה עם קובץ אודיו בשם ambience ואומר שהוא לא תקין או מקולקל... צריך עזרה דחוף המחשב חדש ועובד פיקס!! יש לי 6600GT זיכרון 1024 : הכל חדש עלה 6000 -מחשב תותח אני חייב עזרה אני לא מצליח כבר זאת הפעם הרביעית....
-
- 2 תגובות
- 754 צפיות
-
-


