משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
בזמן האחרון שאני משחק במשחקים, המקשים מגיבים באיטיות. בכל משחק שני משחק אם זה DMC הדמו החדש, GRID וMASS EFFECT אני לוחץ על המקשים ואחרי 3 שניות פתאום זה מגיב ואי אפשר לשחק ככה לדוגמה בDMC אז כל שנייה צריך ללחוץ ואז הכל כבר ניהיה בלאגן. אם למישהו יש פתרון שיגיד תודה. (וניסיתי כבר להחליף את המקלדת זה לא עזר)
-
- 8 תגובות
- 758 צפיות
-
-
הוספתי שרת באתי לשחק והמשחק מוציא לי את זה: http://img157.imageshack.us/img157/604/10an2.jpg אנשים תעזרו
-
- 9 תגובות
- 758 צפיות
-
-
אז ככה... יש לי את המשחק כבר די הרבה זמן (מקורי כמובן) היה לי את הבעיה של המסך השחור בהתחלה וסידרתי אותה (עם הריפרשלוק) עכשיו אחרי תקופה שלא שיחקתי אני בא להיכנס למשחק וזה עושה את אותה הבעיה ,ואין לי כל תוכנת refreshLock על המחשב הורדתי אחת כדי לבדוק שההגדרות על default והן אכן כך, נכנסתי למשחק שוב אותה בעיה גם אחרי שמחקתי את התוכנת ריפרשלוק מה עושים?!?!
-
- 6 תגובות
- 758 צפיות
-
-
המשחק שאני מחפש, משחק קצת חולני. משהו שאפשר להתעלל בבני אדם בשלל צורות, משהו בסגנון GTA אבל יותר ציורי (למשל, אפשרות להעיף למישהו ראש מסור חשמלי) תודה לעוזרים :-)
-
- 9 תגובות
- 758 צפיות
-
-
מה נשמע? יש אפשרות להפעיל משחקים ישנים על WINXP PRO ? ניסיתי להפעיל GTA (הראשון) והוא לא עלה הוא הציג לי את ההודעה הזאת: ניסיתי להפעיל אותו גם בתוכנת DOS שנתנו בטופיק של המשחקי נוסטלגיה וזה לא עבד. אח"כ ניסיתי להפעיל אותו בWIN בתוך campatibility שיניתי ל win95 וסימנתי את כל ה V ים, כלום אותה הודעת שגיעה ניסיתי גם להתקין RA1 וגם בו יש לי את אותה בעיה... יש בכלל אפשרות להפעיל את המשחקים האלה בווינדוס XP? ואם כן איך? תודה
-
- 1 תגובה
- 758 צפיות
-
-
HI ALL The game installed fine and start up is fine but after the life guard on the beach Scene the game exits with "CDCOPY" error messege. anyone had this problems and was able to fix it ? Tnx
-
- 0 תגובות
- 758 צפיות
-
-
ראיתי את הסרט פעמיים, לא קלטתי מה הקטע,הם מתים יותר מהר מה זה יורה כפול כדורים או משהו? מה הגאוניות פה בכלל http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox-360-hires/5082/Call-of-Duty-4-Multiplayer-Perk-3-Double-Tap-in-HD/
-
- 2 תגובות
- 758 צפיות
-
-
http://ps3.ign.com/articles/706/706234p1.html
-
- 3 תגובות
- 758 צפיות
-
-
היי, אני מקווה דבר ראשון שזה הפורום המתאים (התלבטתי בין זה לבין פורום תוכנה חח..) אז ככה, היום ניסיתי להיכנס למשחק חדש בפעם הראשונה, אני לוחץ דאבל קליק על האייקון של המשחק ואז נפתח לי מסך שחור ל-3 שניות בערך ואז המשחק יוצא... מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה? זה קורה לי רק במשחק הזה. ניסיתי להתקין מחדש וזה לא עוזר.. תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 758 צפיות
-
-
סליחה שכתבתי את כל התוכן בכותרת (אני צריך עזרה מהר ) תודה מראש !
-
- 3 תגובות
- 758 צפיות
-
-
-
לילה טוב. תערוכת VGA 2008 מתקרבת, הולך להיות מטורף! לפרטים המלאים בעניין התערוכה: http://www.spike.com/blog/world-premieres/70766 שתפו את הגולשים בדעותיכם ובציפיותיכם מהתערוכה. אני אישית נורא מחכה לשמוע (ולראות!) פרטים נוספים בנוגע לפרק החדש בסדרת GTA IV (בלעדי ל-360)
-
- 0 תגובות
- 758 צפיות
-
-
שלום יש לי כרטיס מסך GIGABYTE 5950 ULTRA גיגה זכרון DDR 400 AMD 2500 BARTON יש מצב שזה לא מספיק למשחק??? המשחק יוצא לווינדוס איך שתפריט הראשי עולה..... יש קראק והכל.... יכול להיות שהכרטיס מסך לא מספיק חזק?? אודה לכם על העזרה...
-
- 4 תגובות
- 758 צפיות
-
-
קניתי היום גיימפד XBOX360 ואני יכול לשחק במשחק אבל לא לשלוט על התפריטים דרך אגב אי אפשר לשלוט עליהם גם מהמקלדת אבל זה ממש מבאס לשחק ככה שכשאני צריך להיכנס לתפריט אני צריך לגשת למחשב מישהו יודע מה לעשות?
-
- 2 תגובות
- 758 צפיות
-
-
כנסו ל- www.1st.tipo.co.il ותראו למטה את התיבה ps3 vs.xbox 360 ושם התמונה הראשונה של הבוקס ותעבירו את הסמן ואז זה יהיה התמונה של הפס3
-
- 3 תגובות
- 758 צפיות
-
-
-
אהלן, לא מזמן סיימתי את הCHRONICLES OF RIDDICK, ואני חייב לומר שהמשחק היה מעולה, יותר טוב מהמון משחקים שיצאו בשנה האחרונה. מתוכנן למשחק הזה המשך? היות ומדובר על החלק הראשון של הסרט... תודה!
-
- 5 תגובות
- 758 צפיות
-
-
בזמן האחרון אני רואה מלא צ'יטרים ואין לי מושג איך לקחת את הSTEAMID ולדווח לVALVE. איך אני עושה את זה?
-
- 1 תגובה
- 758 צפיות
-
-
http://www.freak.org.il/Product.asp?Pid=1201311&Cat2Cat1ID=3&Cat2ID=1 ראיתי שזה הגיע לארץ מישהו כבר שיחק בזה?
-
- 3 תגובות
- 758 צפיות
-
-
נכון במשחק warcraft3 - Frozen Throne יש את האפשרות לבחור לשחק בטרולים? ואז זה רק מסימות ללכת להרוג ויש קסמים שבמשך הזמן מתווספים ויש עוד יצורים שעוזרים לך... איזה משחק יש בסגנון הזה בלי לבנות רק ללכת להרוג ושיש מסימות ושיצורים חדשים באים ועוזרים לך ושאפשר גם לשלוט בהם? את silverfall לא אהבתי כי הוא ממש משעמם ושיטחי. אני מכירה את spellforce אבל שם צריך לבנות אז גם לא אהבתי. את the witcher לא אהבתי כי הוא קוואסט מידיי. מה אתם ממליצים?
-
- 4 תגובות
- 758 צפיות
-
-
האם זה היה צפוי, בעצם? מכשיר הגיימינג הנייד החדש שהוצג ב-1 באפריל הוא לא זיוף אלא פרויקט אמיתילכתבה
-
- 0 תגובות
- 758 צפיות
- 1 follower
-
-
1. שינוי רזולוציה ורמת פירוט 2. לאחר שהמשחק מגיע ל45 דקות המשחק ממשיך ללא הגבלת זמן 3. (!) תוספת של הנבחרות שEA הסתירו מהדמו והן: צרפת איטליה ספרד ברזיל יפן קוריאה גודל הקובץ: פחות ממגה. http://www.mytempdir.com/588094 תהנו
-
- 5 תגובות
- 758 צפיות
-
-
טוב מקווה שזה קשור לכאן, אני צריך אתר של חנות בחו"ל שמוכרת ps2 עם משלוחים לארץ ואני רוצה לדעת האם זה משתלם ...
-
- 1 תגובה
- 758 צפיות
-
-
חשבתי להביא XBOX360 מסין במקום PS3 כי אנלא יודע אם אני ימצא שם רציתי לדעת כמה הוא אמור לעלולת בגרסת הפרימיום עם כל האביזרים ו20 ג'יגה והאם יש בארץ משחקים של הקונסולה הזאת? ואיך המבחר כמו בPS? או שיש רק צרובים?
-
- 4 תגובות
- 758 צפיות
-
-
חברה אני עושה את האיכות הכי גבוהה במשחק הזה עובד חלק. דרך אגב. באפשרות של הגרפיקה מה האפשרות הכי גבוהה בTEXTURE FILTERING ואם אשפר הסברר קצר מה הם האפשרויות יש שלושה. ANTI משהו BILININEAR ועוד אחד. ומה האפשרות הכי גבוהה!שתיתן את האיכות הכי גבוהה? תודה לעוזרים!
-
- 4 תגובות
- 758 צפיות
-


