עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by liav12,

    לפני הרבה זמן התקנתי את freedom fighters וסתם עכשיו אחרי שבקושי עברתי בו שלב אחד רציתי לשחק בו כי בקושי עברתי איזה 2 שלבים לפני שעשיתי למחשב פירמוט.. אוקי אז הבעיה היא שההתקנה של המשחק הולכת חלק, אבל כשאני מפעיל את המשחק זה עולה עד למסך של הפרסום של אנוידייה ואז יוצא מהמשחק בלי שום סיבה, יש לי את הדרייברים הכי מעודכנים ואין לי מושג למה זה לא עובד, כי זה עבד בהתחלה ומאז שהתקנתי בו service pack כנראה שהוא לא עובד. מיד אחרי שהוא יוצא מהמשחק מופיע לי קובץ Log ובו רשום Exception intercepted

    • 6 תגובות
    • 760 צפיות
  2. Started by dj_horse,

    שלום! אני מנסה להפעיל את המשחק 18 wheels of steel. המשחק אינו תומך במערכת הפעלה שיש לי. רציתי לדעת אם בכול זאת יש דרך להפעיל אותו מבלי להשתמש במערכת הפעלה אחרת. תודה.

    • 10 תגובות
    • 760 צפיות
  3. Started by g_s,

    הורדתי מלא מפות לHL:DEATHMATCH השאלה היא איך אני מכניס אותם? תודה

    • 0 תגובות
    • 760 צפיות
  4. הפתרון המעשי ביותר לחוויית מציאות מדומה איכותית שבה אין כבלים שמגבילים אתכם הופך למעשי קצת יותר לכתבה

    • 4 תגובות
    • 760 צפיות
  5. Started by Cooler-Master,

    אני נימצא עכשיו בשלב 3 זה שצריך להפוך אוטו חיפושית כדי שיוכל לנסוע על מים ואני לא מצליח לעבור את השלב אני עושה הכול אבל אני לא יודע איך שמים את האגזוז הארוך הזה. מישו אולי יודע ויכול לעזור לי? תודה מראש לכל מי שיעזור

  6. Started by constantine16,

    ma aaevdel bein unreal engine 3.0 build 3706 le unreal engine 3.0 build 4604

    • 0 תגובות
    • 760 צפיות
  7. Started by Azmodan,

    אם מישהו כאן לא שמע, אז ככה: יש את המשחק הנ"ל, משחק חינמי, אשר אמור להתחרות ב-Everquest של Sony. אני הרגע חזרתי ממשחק - לאאאגגגייייים עצבניים. ברגע שאני מסיים לכתוב את ההודעה הנ"ל המשחק נמחק כלאחר כבוד אם מישהו עדיין רוצה לנסות על בשרו http://www.planeshift.it

    • 1 תגובה
    • 760 צפיות
  8. אני נמצא במשימה שבא אני צריך להיכנס למלון, להרוג את המנהל ועוד שני אנשים... למשיהו יש טיפים איך לעבור את זה אני יודע שהמנהל הוא בחדר האוכל אבל איפה השאר?

    • 5 תגובות
    • 760 צפיות
  9. Started by domuzy,

    התקנתי את 3 הדיסקים ואחרי שאתחלתי את המחשב ולחצתי על האייקון קפץ חלון שאמר להכניס את הCD הנכון. ניסיתי את שלושתם (אפילו שהשלישי רשום כדיסק המשחק) אבל אותו דבר כל הזמן. מה עשיתי לא טוב? נ.ב- התקנתי גם את הדיירקט X גרסה 9.0 ואת הגרסה המלאה למשחק (1.5 GB). תעזרו לי, אני כבר מת לשחק!

    • 2 תגובות
    • 760 צפיות
  10. Started by -Del Piero-,

    שלום לכולם. ברשותי רשת ביתית בת שני מחשבים. יש לי פיפא 2006 מותקן על שני המחשבים. כאשר אני בא לשחק בפיפא ברשת, זה כותב לי trying to establish ... במשך בערך חצי דקה ואז זה רושם connection failed. מה אני צריך לעשות? אולי אני בכלל לא מנסה נכון? אפשר הסבר על איך לשחק ברשת? ויש ברשותי ראוטר, האם יש צורך בפתיחת פורטים מיוחדים למען משחק ברשת? תודה רבה לכולם, אבי.

  11. Started by QuAKeR_996,

    חברה במילה אחת משחק סוס! חבל על הזמן! יש לו אווירה ממש מפחידה וגם המשחק מאוד "מבוגר" התכנים שלו ממש טובים ורציניים. משחק אימה מאוד מומלץ. רק דבר אחד ביאס אותי במשחק - האוייבים שהם נראים די דבילים והם לא כאלה חכמים אבל למי איכפת! אתה משחק מישהו שרצח (ככה האשימו אותו בבית מישפט) את אישתו והילדים ואתה נכנס לכלא שמור כאשר משהו קורה ואתה מוצא את עצמך במרחץ דמים מטורף! יש בו הרבה אלמנטים של סרט אימה כמו שמישהו פיתאום מקבל חרב לראש בפיתאומיות ויש כזה צליל מצמרר. באמצע המשחק יש לו כל מני פלאשבקים על העבר וכל הזמן מישהו לוחש לך באוזן. אקיצר עברתי את השלב הראשון ובינתיים הוא נראה מאוד מבטיח! מומלץ לכל אוהבי אלמנט האימה ובכלל לכל אלה שאוהבים לקלל את המחשב שלהם לעיתים תכופות...

    • 7 תגובות
    • 760 צפיות
  12. אשמח לקבל המלצות למשחקים המבוססים על מלחמת העולם ה-II ואשמח עוד יותר אם תחלקו הצעותיכם על פי שתי קטגוריות: 1) גרפיקה טובה 2) משחקיות טובה בתודה מראש!

    • 4 תגובות
    • 760 צפיות
  13. Started by CashMAn,

    שלום לכולם מה קורה אני צריך CFG הכי טוב לCSS תודה מראש לכל העוזרים ביי!!

    • 0 תגובות
    • 760 צפיות
  14. שלום שלום המשחק נתקע באמצע ורושם את ההודעה הבאה: a problam has been detected and windows has been shut dowbn to prevent damage to ur comp if this is the first time you've seen this stop error screen restart your comp. if this screen appears again follow these steps: check to be sure you have adequate disk space. if a driver is indentified in the stop msg disable the driver or check with the menufacturer for driver updates try changing video adapter. check with your hardware vendor for any bios updates. disable bios memory options such has caching to remove or disable components restart your comp press f8 to select advanced options and then select safe mode technical info…

    • 1 תגובה
    • 760 צפיות
  15. Started by D@nny,

    שלום נכנסתי היום למשחק וגיליתי שכל השמירות נעלמו. בדקתי מאיזה פרק אני יכול להתחיל לשחק וזה הראה פרק 9 אבל עדיין זה די רחוק מאיפה שבעצם סיימתי. ידוע אם אפשר לעשות משהו חוץ מלהוריד את השמירות מהרשת? תודה

    • 2 תגובות
    • 760 צפיות
  16. התקנתי את המשחק פתחתי אותו והתחלתי משחק חדש...היה את הסירטון המקדים והכל....ואז שהוא נגמר ואני צריך להתחיל לזוז ולשחק אני לא יכול לזוז!!! ניסיתי עם כל הלחצנים במקלדת ובעכבר והמשחק לא מגיב... מישהו יודע מה לעשות ? אולי זה משהו באפשרויות?

    • 1 תגובה
    • 760 צפיות
  17. Started by hzhz24,

    הסתדרתי.

    • 0 תגובות
    • 760 צפיות
  18. Started by hmjmvhcvh,

    יש לי רשימת ip של שרתים טובים יש אפשרות להכניס אותם למשחק במקום הדרך הארוכה של ctrl+c ctrl+v אחד אחד ? תודה למגיבים עריכה: הכוונה להכניס אותם ל favorites

    • 1 תגובה
    • 760 צפיות
  19. התקנתי את המסך הזה אבל הוא לא נותן לי להיכנס הוא רושם לי שגיאה כזאת : מה עושים? תודה מראש לעוזרים:] [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 759 צפיות
  20. Started by A-L-o-n,

    שלום... hd4850 יכול להריץ את קרייסיס על הביצועים הכי גבוהים? אה ועוד שאלה זה משנה באיזה מסך אתה משתמש? נגיד 22 אינץ' ועוד???

    • 1 תגובה
    • 759 צפיות
  21. Started by ~BaRaK~,

    F1 ONLINE הוא משחק מרוצי פורמולה 1 ברשת שפועל על הדפדפן שלכם, מסדרת F1 של codemasters. ההבדל העיקרי בין המשחק הזה לאחרים בסדרה זה שכאן אנחנו ניגע גם בצד הניהולי של הקבוצה שלנו. למשל בתור התחלה נתבקש לבחור את שם, סמל, צבעי הקבוצה, המכונית והקסדה. אחרי כל מרוץ תקבלו כסף ו-XP שאיתם תוכלו לקנות שיפורים למכונית. הדרך הטובה לקבל כסף היא להשלים יעדים שתקבלו לכל מרוץ. לקבוצה יהיה בסיס, HQ, שנוכל לפתח עם הזמן. כשיהיה לנו יותר כסף נוכל לבנות מבנים חדשים שיעזרו לנו בשיפור המכונית ובפיתוח של חלקים חדשים וטובים יותר. כמובן שאנחנו נחליט איזה חלקים יכללו בסופו של דבר במכונית. לכל שיפור שנעשה יהיה גם זמן הכנה שבסופו, אותו חלק יכלל במכונית. להרשמה: https://www.f1onlinethegame.com/

    • 0 תגובות
    • 759 צפיות
  22. Started by Or ei,

    אני מחפש תוכנה של פאזלים אבל לא כאלה של ילדים עם 4 חלקים אלה כאלה שנותנת לך לבחור איזה כמה מאות חלקים וכו' בקיצור "למתקדמים" ושיש לה מאגר תמונות גדול ובחינם אם מישהו מכיר תוכנה\משחק כזה אני מאוד אודה לו

    • 0 תגובות
    • 759 צפיות
  23. Started by DS,

    לפיפא 06. אם זה לא חוקי לפרסם אז סורי ותמחקו

    • 1 תגובה
    • 759 צפיות
  24. Started by HuGeMouTh,

    דיון מרוכז ל E3 http://hwzone.co.il/community/threads/526404-E3-2013-%D7%93%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%99 לצפיה ישירה (עוד כ 40 דקות): http://new.livestream.com/callofduty/codghosts

    • 1 תגובה
    • 759 צפיות
  25. Started by JohnClark,

    היי לא מזמן התקנתי עוד פעם את Yuri's Revenge על המחשב שלי )Athlon 64 3000+( והטעינות מאד ארוכות.. זה לא ממש מפריע לי סתם ככה, הקטע הוא שאני מתקין גם על המחשב השני שלי שהוא פחות טוב ושם הטעינות מהירות, ובגלל ההפרשים אני לא יכול לשחק ברשת... כשאני מנסה לשחק המחשב הפחות טוב מסיים את הטעינה הרבה לפני ומתחיל את המשחק ללא השחקן השני לא נראה לי שיש לי וירוסים המחשב פועל בסדר סך הכל... מה יכול לגרום לבעיה כזו ניסיתי לסגור את כל התוכנות האחרות על המחשב בדקתי ספייוור ומחקתי הכל אין לי אנטיוירוס אבל אין לי בעיות אחרות במחשב אז אין לי מושג מה הבעיה

    • 1 תגובה
    • 759 צפיות

דיונים חדשים בפורומים