עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by tepez,

    אני משחק בCOD באינטרנט ומשום מה הקצב רענון (של המסך) הוא 60MHZ במקום 85. מישהו יודע איך אני מעלה את זה?

    • 9 תגובות
    • 762 צפיות
  2. קודם כל לא מצאתי לינק לאשכול רישמי של משחק בעוגן וגם לא מופיע בחיפוש אז מנהלים אל תציקו!! יש לי בעיה עם הרזולוציה הכי גבוהה בהגדרות המשחק זה נותן לי רק עד 1280X1024 והמסך שלי יכול 1600X1000 המשחק מעודכן בפאץ גרסה 1.2A הכי חדש והדרייברים של הכ.מסך שלי מעודכנים. מה אפשר לעשות? תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 761 צפיות
  3. Started by thebigman1977,

    שלום. קניתי את המשחק -homeworld 2 ,יש לי מסך רחב ולא משנה באיזו רזולוציה אני מנסה לשחק-תמיד חסר לי החלק התחתון של המסך,מצאתי כמה פורומים שבהם ממליצים לנסות להגדיר ידנית את הרזולוציה-אבל המשחק מסרב לקבל כל רזולוציה רלוונטית,יש למישהו פיתרון לבעיה?

  4. Started by stone cold,

    טוב למי שלא מכיר Lumines יצא בהתחלה לPSP ונחשב לאחד מהמשחקים הטובים לקונסולה בעיקרון זה משחק פאזלים שדי דומה לטטריס בכל מיקרה בגלל היתלהבות ברשת מהמשחק הייתי פשוט חייב לנסות את גירסת הPS2 שיצא לא מזמן http://www.gamespot.com/ps2/puzzle/luminesplus/index.html טוב לא מצאתי ווידיאו של המשחק לPS2 אז קבלו תווידיאו מה360- http://www.youtube.com/watch?v=ArONJVq16ME בכל מיקרה אני די מאוכזב מהמשחק ציפיתי למשהו כמו Tetris Attack אחד ממישחקי הפאזלים הטובים בכל הזמנים ובמקום קיבלתי משחק חביב ולא יותר לפחות זות דעתי

    • 2 תגובות
    • 761 צפיות
  5. Started by fuck off,

    אחרי שהתקנתי את המשחק ונכנסתי אליו בתפריט הכל לבן. אפשר לפתוח ת'קונסול ולכתוב בו. לפני שעולה התפריט אפשר לראות המסך וטעינה והכל. יש למישהו רעיונות? ד"א זה רק אחר שמתקינים את הפאצ'ים. וגם ניסיתי לעדכן דרייברים לכ.מסך. הכי חשוב, תודה מראש! :]

    • 0 תגובות
    • 761 צפיות
  6. Started by RobiNooB,

    א.מאיפה אני משיג MINI IMAGE שעובד ! במקום להשתמש ב DVD.....? ב.איך אני משנה את הסי די ? (יש לי 2 סי די קיים שאחד משום מה כרגע לא פועל )

    • 5 תגובות
    • 761 צפיות
  7. Started by roee3,

    סיימתי להתקין את המשחק והוא מבקש ממני קוד מה אני אמור לרשום לו שם או מה אני אמור לעשות כדי להעלות את המשחק

    • 0 תגובות
    • 761 צפיות
  8. Started by benor,

    השאלה בכותרת חבר שלי ביקש ממני לשאול אז אל תבהלו.

    • 5 תגובות
    • 761 צפיות
  9. Started by האיש הירוק,

    אני צריך GTA 4 בבקשההה....

    • 6 תגובות
    • 761 צפיות
  10. Started by *Roe.S,

    אני יודע את העלילה *למי שלא הבין אותה אז זה יכול לעזור: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=151169.0 אבל לא הבנתי מי זה השמן הג'ינג'י המעצבן הזה שתמיד דפק אותי ובשלב 9 ככה הרגו אותו...

    • 2 תגובות
    • 761 צפיות
  11. Started by kinggil,

    שלום, אני צריך איזה שמירה של סוף המשחק סתם בשביל להעביר את הזמן. אז מי שיתן גבר >

    • 8 תגובות
    • 761 צפיות
  12. Started by moses_23,

    אני מפעיל את המשחק...משחק איזה חצי שעה ואז פתאום אני רואה את השגיאה הזאת מה אני עושה?

    • 4 תגובות
    • 761 צפיות
  13. שלום , יש לי E8400[CORE 2 DUO 3.0X2 4GB RAM DDR2 GAIL ZOTAC GEFORSE GTX 260 ]גירסא השניה מסך 19" 2\1 טרה עם מהירות של 32MB אני לא מבין למה הגיטיאי מקרטע על הגדרות של היי בטקסטורה {ולא שמתי את שאר המדדים כמו הוי דיסטנס עד הסוף אלא פחות מהאמצע} ועל הגדרות של מידיום בהכל זה עובד סבבה חשוב לצין שהורדתי את הפאצ' לגיטיאי וגם את העידכון לכרטיס מסך מישהו יודע למה חלק אמרו לי שזה בגלל שאין לי קוואד והכי המליצו לי על ה E8400 עכשיו אני מזה מבואס אם זה ככה כי זה מחשב חדש והיעוץ אם זה רק גיטיאי ככה אפשר להתעלם אבל אם עכשיו זה יהיה כל המשחקים לשנה הקרובה ההיתם ממליצים לשנות לקוואד ?

    • 4 תגובות
    • 761 צפיות
  14. שלום יש לי בעיה במשחק RAINBOWSIX VEGAS2 במשחק עצמו לא עובד העכבר אבל הכפתורים עובדים רק הסתקלות לא עובדת ובאיפה שבוחרים את הכול העכבר עובד וגם באוינדוס רק לא במשחק העעכבר לא זז ובבוקר הכול עבד טוב מישהו יכול לעזור בבעיה זו אם זה לא קשור לפה אז תעבירו אותו לפורום המתאים תודה לעוזרים אחרי 5 עכברים הכול חזר לעבוד :-[ ???

    • 1 תגובה
    • 761 צפיות
  15. Started by MatanFrenkel,

    אין דיון ראשי אז פתחתי אשכול.. אני רק התחלתי, אבל במשימה השניה, בסרטון של המטוסים רשום שמדבר F22 Pilot אבל למעשה המטוסים הם F-15 בנתיים זה הדבר היחידי ששמתי לב אליו, שתפו גם אתם, ואם זה ספוילרים (בגלל שהמשחק טרי עדין) תשחירו בבקשה

  16. Started by moonjib,

    שלום לכולם. אני מחפש משחק אקשן הרפתקאות (לא סגור על הז'אנר, זה היה מזמן), שאני זוכר שהיה 3D, והדמות המרכזית, שהיה מין חייל, לבש חליפה זהובה/צהובה או שריון זהוב/צהוב. המשחק היה מחולק לשלבים, ובכל שלב היית מקבל נשק אחר ונלחם באויב אחר (אני לא סגור אם הנשקים נשארו או לא). זכורים לי כמה דוגמאות: בזירה עם שור, או נגד שבט (קניבלים?) עם חנית (זכור ביותר הקטע הזה). יכול להיות שהיה איזשהו אלמנט של נסיעה בזמן, אבל לא בטוח. באריזה הופיעה הדמות (חייל, מה שזה לא יהיה), כשהיא על מקום גבוהה (יכול להיות צוק). הדמות היא אנושית, והפרט הכי חשוב הוא החליפה הזהובה. אין לי יותר מידי פרטים כי זה היה מזמן, ומה גם שראיתי את זה אצל חבר, כשהיינו בערך בני 6-7 (היום בן כמעט 18). אשמח לכל גרגי…

    • 3 תגובות
    • 761 צפיות
  17. Started by Dante_9,

    יצאה כבר הודעה רשמית? מישהו יודע?

  18. Started by yossi051,

    לפני כשבוע הורדתי את המחשק... אצל חבר שלי שי לו פנטיום 3 700 עם גי פורס 4 זה עובד ואצלי יש אי אם די 2500 עם גי פורס 2 64 מגה זה לא עובד האם מישהוא יכל לתת לי עצות מדוע זה לא עובד ופתרונות המשחק דורש מינימום 32 ככה שאני לא מבין מה הבעיה תודה מראש יוסי

    • 4 תגובות
    • 761 צפיות
  19. מה אתם חושבים עליו? מה סוגו? מה עושים שם? וכו' וכו' וכו'

    • 4 תגובות
    • 761 צפיות
  20. Started by imac,

    תודיעו לי עד 8:10 , ואז אני יודיע לכם על איזה סרבר...

    • 0 תגובות
    • 761 צפיות
  21. הקיצר נתקעתי במשימה שבאים אליך מלא מפלצות שקופות ואחר כך יש מסטר גדול בצבע אדום (נופלים מטאורים אדומים מהשמיים ) ואין לי נשק זה משימה בין האחרונות אז בבקשה

    • 3 תגובות
    • 761 צפיות
  22. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/lords-fallen-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%9a-%d7%91%d7%93%d7%a8%d7%9a-%d7%95%d7%92%d7%9d-%d7%92%d7%99%d7%a8%d7%a1%d7%94-%d7%9c%d7%9e%d7%9b%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%99%d7%9d/

    • 1 תגובה
    • 761 צפיות
  23. Started by SciFi7,

    בקדחת הדמואים יצא הדמו של FEAR החדש, תהנו 765MB מקורות: http://www.nzone.com/object/nzone_fearpm_downloads.html http://www.gamershell.com/news/42351.html

    • 1 תגובה
    • 761 צפיות
  24. Started by User_Name,

    שלום, יש לי בעיה מעצבנת במשחק הזה - כאשר פותחים את המשחק, עוברים הסרטים, ואז רואים את המסך הראשי, ופתאום מתרסק. שמתי לב שאם אני פותח את המשחק, ומיד יוצא לחלונות (לוחץ במקלדת על החלון בלי לתת למשחק לקרוס) ופותח שוב את וולברין כדי שירוצו פעמיים במקביל רק אז אני יכול לשחק, מה עושים? חיפשתי תיקון לבעיה והוא לא קיים. (דרך אגב, עוד לא הצלחתי לעבור את ACT II איפה שאסור שיראו אותי אחרת השלב נגמר, ואני לא שולט על כל המהלכים של וולברין, בגלל שהמטומטם שכתב את המדריך לשחקן כתב את המהלכים עם הכפתורים של ברירת המחדל, ואני שיניתי את הכפתורים כי הם כפתורים לא נוחים, אז אני לא יודע לעשות טריקים) תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 761 צפיות
  25. Started by Damage,

    שלום. זה בעייה רק אצלי א שגם אצלכם, נפלו השרתים והכל נדפק, אין אפשרות לשחק...בעע..(זה כבר יומיים ככה). גם לכם זה קרה?

    • 2 תגובות
    • 761 צפיות

דיונים חדשים בפורומים