עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by CliCK,

    שלום אני מחפש מעבדות לתיקון והתקנת שבב קורא צרובים לפלייסטיישן 1 (כן כן.. הישן ) תודה :]

    • 2 תגובות
    • 763 צפיות
  2. Started by snaidis,

    ראיתי שלאנשים בבחירת סרבר יש את TURKEY, ENGLEND, GERMANY ועוד אחד. למה לי יש רק את TURKEY? מישהו מכיר את הבעיה ויודע איך לפתור אותה?

    • 6 תגובות
    • 763 צפיות
  3. Started by Grim Reaper,

    אנשים, אתם חושבים שאתם טובים ב WC3? אז בואו נשחק... יש לי כבר 6 שחקינים ואני מחפש עוד בכדי לפתוח ליגה קטנה (של לפחות 20 שחקנים). כולם יכולים לחשק (גם כאלה שיש להם WC פרוץ). האי סי קיו שלי הוא 54330937 .

    • 3 תגובות
    • 763 צפיות
  4. המפיצה ומפתחת המשחקים THQ Nordic אינה מפסיקה להתחמש - ומכריזה על רכישתם של 11 אולפני פיתוח חדשים שיצטרפו אל המערך המשמעותי שכבר פעיל תחתיהלכתבה

  5. המשחקים יתמכו במעבדים AMD A64 ?

    • 6 תגובות
    • 763 צפיות
  6. Started by thegodx,

    טוב כל מי שפה בפורום משחק RYL www.ryl.net אני רוצה לעשות פגישה של כל השחקנים הישראלים סתם בישביל להכיר ולעשות חבורה ולילחם בישביל הכיף הפגישה תיהיה בעיר הפירטים בגינה של הבית של מיכאל (מנהיג הפירטים) תרשמו פה בת'רד את הפרטים של השחקן שלהם: 1.מין(בני אדם\אורקים) 2.רמה 3.שם ----- אני יתחיל: בני אדם 38 Leonid

    • 5 תגובות
    • 763 צפיות
  7. Started by mekaya,

    תראו, התחלתי לשחק בגלל הציון הגבוה, נמאס לי כבר מהמשחקים שהולכים הולכים ורק יורים, אם אני משחק אז רק בגלל הסיפור בכל מקרה, אני לקראת הסוף אבל ממש אין לי כוח לשחק בו הסיפור דווקא מסקרן אותי אז אם אפשר שמישהו יספר לי בקצרה מי זה מי ולמה ואיך אני ממש אודה לו, גם על ההרחבה שיש למשחק תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 763 צפיות
  8. שלום לכולם הגעתי לשלב של סיוע המטוס לכוחות הקרקע ואין לי מושג איך מסיימים את השלב הזה הגעתי למצב שאני רק טס ואין כבר מה לחפות עליו מסוקי הפינוי עומדים ולא ממריאים ואני רק טס ומפציץ בינינים ריקים משך 40 דקות ושום דבר לא מישתנה או מיתקדם מה עושים?

    • 3 תגובות
    • 763 צפיות
  9. Started by KRS1,

    חיפשתי גם באמצעות התוכנה שפירסמו כאן: The All-Seeing Eye אבל עדיין לא מצאתי ישראלים.. מישהו יכול לעזור?

    • 0 תגובות
    • 763 צפיות
  10. Started by kidO,

    אני לא יודע באיזה פורם לכתוב את זה אז עם אתם רוצים תעבירו אממ אז ככה בדרך כלל כל המשחקים עובדים לי חלק למרות זאת מדי פעם בכל משחק שאני משחק בו הרבה זמן המחשב נטקע לי לגמרי ואי אפשר לעשות כלום (ללחוץ על מקש הWindows אלט כונטרול דיליט וכל השאר) מה לעשות פליז תעזו לי או לפחות תגידו לי מה הבעיה ???????? Motherboard CPU TypeIntel Pentium 4HT, 2600 MHz (3.25 x 800) Motherboard NameIntel Rock Lake D865PERL (5 PCI, 1 AGP, 4 DIMM) Motherboard ChipsetIntel Springdale i865PE System Memory1024 MB (DDR SDRAM) Display Video AdapterRADEON 9600 SERIES - Secondary (128 MB)

    • 3 תגובות
    • 763 צפיות
  11. Started by מגדל,

    מחפש לינק טוב לניד פור ספיד קרבון יש למישהו....(לא מהאמיול או מהביטורנט)....הורדה ישירה בחלקים....(או חלק אחד אם יש).... תודה...

    • 7 תגובות
    • 763 צפיות
  12. Started by bykeking,

    לא יודע למה, אבל הרשימה של הסרברים באיזור המזרח התיכון שהיתה לי הצתמצמה מ-135 ל-75... מישהו יודע מה הבעיה?

    • 4 תגובות
    • 763 צפיות
  13. בתודה....אם אפשר...אז איפה אני יכול להשיג אותו בארץ..??

    • 1 תגובה
    • 763 צפיות
  14. Started by Jeka90,

    כשאני מפעיל את המשחק מופיעה לי השגיאה שבתמונה. מה לעשות? תודה. [attachment deleted by admin]

  15. Started by kfirlion,

    שלום, לפני איזה שבועיים הצלחתי לפתוח פורטים לפי איך שכתוב 30260 ו-6112 ואכן שיחקתי כמו שצריך בלי בעיות, לפני כמה ימים פיתאום כשאני בא לשחק זה עושה לי Problem in your connection to relic...., אני לא מבין מה הבעיה פה, אבל זה נראה לי לחלוטין מוזר כי לא שיניתי כלום מאז..... אולי אתם יודעים מה הבעיה? לכל מי שלא יודע מזה COH=Company Of Heroes

    • 1 תגובה
    • 763 צפיות
  16. Started by avivlevy,

    בשלב הראשון אחרי המקום הזה שיש חדר מלא פחיות עם חומר דליק אז יש מקום עם מים ומלא צינורות מה אני עושה שם (תחף אני שם תמונה"( ????

    • 7 תגובות
    • 763 צפיות
  17. Started by totah,

    אני עם OC ל3 גיג'הרץ. כרטיס 8800GTS 512 אם מפעילים AA הביצועים פשוט יורדים לטימיון, דבר שלא קורה באף משחק אחר חוץ מקרייסיס כמובן, אם מבטלים AA הגרפיקה עובדת חלק לחלוטין. יש גם ירידת ביצועים קטנה שמפעילים AF אבל זה פחות קריטי.

    • 4 תגובות
    • 763 צפיות
  18. Started by watch out,

    שלום שיחקתי במשחק counter strike source אמרתי שלום אף אחד לא ענה לי אולי הם בוטים כי הם לא עונים ? קשה לדעת אם מדובר באדם או במחשב שמשחק

    • 1 תגובה
    • 763 צפיות
  19. תחרות פוטושופ שחבר'ה מכל העולם יוצרים עטיפות של משחקים שמעולם לא יוצרו.... Grand Mother Auto: Crossing Broadway הרג אותי! חחחחח - Sims 2: Out of Business אוי וזה ענק! Need for Speed: Amish Horsepower קיצר - Check it out! http://www.worth1000.com/cache/contest/contestcache.asp?contest_id=11213&display=photoshop#entries

    • 9 תגובות
    • 763 צפיות
  20. Started by yschwimmer,

    תיכנסו, תירשמו ותהנו http://www.outwar.com/page.php?x=1164170

    • 2 תגובות
    • 763 צפיות
  21. Started by מאפיונר,

    אני ב83 אחוז ואין לי שום מרוץ עשיתי את כולם כול המרוצים מקום ראשון וכול הטרמפיסטים פרפקט ואין לי שום דבר לעשות מה עושים?

    • 3 תגובות
    • 763 צפיות
  22. Started by musari,

    אני מנסה להיתחבר לשרת MGAMER בבאטלפילד 2 והוא מראה לי ככה מה הבעיה? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 763 צפיות
  23. Started by Sheik Yerbouti,

    בקוראי את השרשור הזה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=243047.msg2140731#msg2140731 נזכרתי, אל תצחקו, בהמלצה על משחק קווסט רב מימדי ישן מאוד באחד הגליונות הראשונים של קפטן אינטרנט. מישהו זוכר או מכיר משחק כזה. אני חושב שהשם הכיל מילה כמו "פרודו" או משהו דומה. או יכול גם להמליץ על משחק דומה או קשור לחשיבה רב מימדית. תודה מראש לעוזרים. מה קרה? הזכרתי את המוקצה קפטן אינ..... ? בגלל זה כולם מתרחקים מהפוסט? הנה מצאתי פאזל רב מימדי לדוגמא: http://nklein.com/products/54321/

    • 0 תגובות
    • 763 צפיות
  24. Started by bagetrek,

    שלום חבר'ה , אוקי השגתי את המשחק - FLAT OUT זה לא משנה עכשיו איך השגתי מה מו ומי .. אני רוצה לשחק ולהנות ... קיצור ...אחרי שאני מתקין אני בא להפעיל אותו , כיוונתי אותו על 1024/768*16 ועם 2 AF ועם 85 מגהרץ לקצב רענון מסך וזהו..קיצר אני מפעיל ת'משחק הכל עולה יפה ..ובדיוק שאני בא לשחק לא עוברות 2 שניות ובום עושה המחשב עושה ריסט..נסיתי הכללל...אם זה האוורקלוק ואם זה ההגדרות במשחק עצמו ואם זה לא יודע מה אני עומד עכשיו על 2400 מגהרץ OC אני משתגע ממנו לא יודע מה לעשות ... קיצור למי שיש רעיון \ עצה ..תתקבל בברכה ..תודה רבה

    • 5 תגובות
    • 763 צפיות
  25. Started by Shadowman,

    יש לי את המשחק אבל.. אין מולטיפלייר!! זו הגירסה שלי דפוקה או שהמשחק לא מכיל???

    • 3 תגובות
    • 762 צפיות

דיונים חדשים בפורומים