משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
המחשב מספיק חזק, CSS פועל ב1920x1080 חלק 150FPS +- תמונה: http://img389.imageshack.us/img389/9712/aaprobbt9.png
-
- 0 תגובות
- 767 צפיות
-
-
שלום רב שמתי לב שיש כ- 3 טלאים למישחק הזה. למיטב הבנתי, לשחקן יחיד אין צורך בכל הטלאים. האם מישהו יכול להגיד לי איזה מבין הטלאים אני צריך להוריד?
-
- 1 תגובה
- 767 צפיות
-
-
אחרי שעברתח את השלב הראשון והלא קשה במיוחד ואני בוחר בדמות מסוימת שאני רוצה לשחק איתה בשלב אחר, אני מצליח לשחק רק עם סם....מעצבן מאוד... לאחר קריאה של מדריך למשחק התברר שזה קורה לעוד אנשים...מה הבעה לעזעאזל? יש למישהו פתרון?
-
- 1 תגובה
- 767 צפיות
-
-
הגעתי לשלב שיש בו סופת חול ענקית בכל השלב, זה אחרי הארמון. הבעיה היא שאין לי סופת חול , כל השלב כתום בצורה מוזרה, אבל לא רואים את הסופה. עכשיו אני לא יודע למה זה, בגלל שיש בעיה, או בגלל שיש לי כרטיס DX7? ד"א אחד המשחקים הטובים ששיחקתי השנה. הנה דוגמה: [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
שלום לכם, לעיתים קרובות מאוד, כאשר אני מפעיל את המשחק מתחבר לשרת וברגע שהמפה עולה אני מקבל את ההודעה הבאה: אני משתמש בWindows XP עם GeForce 2 GTS עם הדרייברים המעודכנים ביותר. מקווה לעזרה, תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 767 צפיות
-
-
יש תמונה. למה רואים ככה ? כרטיס חלש ? אם הוא חלש למה זה לא נותן הודעה לפני ההתקנה או אפילו אחריה ? {MX420} [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 767 צפיות
-
-
הגעתי ל100% ועדיין לא נפתחו לי כל הדברים כמו דלתות שעולות מה אני צריך לעשות (עשיתי מירוצים כבר נגד 1000 מכוניות)
-
- 5 תגובות
- 766 צפיות
-
-
זה המפרט : כרטיס מסך:SAPPHIRE HD 6870 מעבד:amd phenom ii x4 X4 960T PEROCSSOR 3.00 GHZ מערכת הפעלה:WIN 7 64BIT בשבוע הראשון המשחק לא היה קורס בכלל , שבוע שעבר הוא קרס פעם-פעמים ועכשיו אחרי דקה הוא קורס . מה שניסיתי בנתיים זה להתקין מחדש ולעדכן דרייברים ולא עזר, תודה. נ.ב זה משחק שהורדתי אבל אם מישהו ימצא לי אותו בתשלום אין לי בעיה לקנות במחיר נורמלי (אין בסטים ובPCGAMSE-לא מכיר עוד חנויות).
-
- 0 תגובות
- 766 צפיות
-
-
שלום, התקנתי קרייסיס ושאני מפעיל אותו ב-32 ביט הוא עובד ושאני מנסה להפעיל 64 ביט הוא נשאר על מסך שחור הרבה זמן ולא עולה. למישהו הייתה בעיה דומה? האם יש סיבה לכך? ומה בכלל ההבדל בין ה-32 ל-64? יש לי מחשב חזק שעומד בדרישות המשחק. תודה!!!!
-
- 1 תגובה
- 766 צפיות
-
-
-
שלום יש לי בעיה..הורדתי טריינר לניד פור ספיד אנדרגראונד 2 ואחרי ששמתי את הקוד לכסף אז אני מנסה לשמור וזה לא שומר..כל פעם שאני נכנסת למשחק מופיע עוד פעם המקום שהייתי בו כבר ועברתי את המרוצים ...בקיצור זה לא שומר! למה???
-
- 1 תגובה
- 766 צפיות
-
-
אני רוצה לשחק ברשת GTA 2......... יש לי מודם אלקטל שפרצתי והפכתי ל PRO..... אז כדי לשחק ברשת GTA 2 אני צריך לדעת את הפורט שאני צריך לפתוח........ ואת זה אני לא מוצא בשום מקום מה לעשות? תודה
-
- 1 תגובה
- 766 צפיות
-
-
מרוץ מכוניות מכות מחקים כמו מריו וכל משחק אחר קטן שיעביר את הזמן
-
- 0 תגובות
- 766 צפיות
-
-
אני רוצה לדעת פשוט למי יש את המשחק או כבר הזמין אותו ב- Steam, כי בנתיים לא פגשתי ישראלי אחד שקנה את זה.
-
- 1 תגובה
- 766 צפיות
-
-
סיימתי את המשחק ואני רוצה להמליץ עליו בזמן האחרון יוצאים הרבה מאוד משחקים יפים ו"כבדים" (לא מבחנה גראפית) אבל המשחק הזה קטן חמוד וכיפי ונראה טוב מאוד! נכון, גם אני התחלתי לשחק ביגלל שהמשחק מבוסס על מנוע אנריל 3 אבל המשחק עצמו נורא נחמד אז עזבו לשניה את Medieval 2 ואת Double Agent ותנו למשחק צ'אנס
-
- 2 תגובות
- 766 צפיות
-
-
למישהו יש כזה ? כי אני מת להתקין את ההרחבה ומה-זה לא בא לי לעבור את כל אובליביון כמו אידיוט מחדש... תודה מראש. ;D
-
- 8 תגובות
- 766 צפיות
-
-
הורדתי את המשחק מן האתר ואני לא יודע איך לשחק בזה מישהו בבקשה יכול להסביר איך משחקים ???
-
- 2 תגובות
- 766 צפיות
-
-
-
מישהו פה יכול להסביר לי על המכשיר xbox???
-
- 1 תגובה
- 766 צפיות
-
-
יש לי שאלה כמה שרתים יש במשחק BATTLEFIELD2 אם יש?
-
- 1 תגובה
- 766 צפיות
-
-
שלום לכולם שלשום רכשתי בשעה טובה hl2 ועברתי ל css מ aa בכל אופן ההתקנה הראשונית לקחה משהו כמו יום שלם כולל עידכונים (פשוט מעצבן !! ) אחרי שהכל התעדכן בהצלחה שיחקתי אתמול קצת css והיום שבאתי להפעיל את הסטים הוא עושה לי scanning for steam game update וזה לוקח מלא זמן ללא שום תזוזה הפעלתי אותו כמה פעמים מחדש עד שסוף סוף הוא הראה לי את רשימת המשחקים שלי ואז פתאום אני רואה שהcss נמצא ב 81 אחוז עידכון שרק אתמול בלילה סיימתי לעדכן בכל אופן ה81 הזה לא זז במשך שעה בערך יצאתי מהסטים כדי להפעיל אותו שוב ושוב: scanning for steam game update כבר שעה וחצי ככה ללא תזוזה המשחק הזה ממש מעצבן אותי יש למישהו פיתרון?
-
- 5 תגובות
- 766 צפיות
-
-
אני בשלב שאני מפוצץ איזה ספינה ואז אני צריך להגיע לחלק הקידמי שלה ובא הליקופטר אבל כל אני לא מצליח לפוצץ אותו עם הבזוקה או שאולי צריך לעשות משהו אחר?
-
- 3 תגובות
- 766 צפיות
-
-
שלום. אני קונה אתה המשחק ב30 שקל מילד אחד בשביל אחותי. המשחק שאני קונה מקורי אז אני יכול להוריד את התוספות או שצריך לקנות אותם ? ואיך זה הולך אני צריך להתקין את התוספות לפי הסדר או שאפשר לא לפי הסדר ? כי אחותי רוצה את התוספת של החיות תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 766 צפיות
-
-
http://www.elderscrolls.com/news/press_101706.htm אחרי האכזבה מG3, נראה לי שהגיע הזמן לחזור לOblivion ולהכין דמות חדשה להרחבה.
-
- 4 תגובות
- 766 צפיות
-
-


