משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
-
אני אישית לא אהבתי את Ut2k3, בספק אם אוהב את 2k4... אבל לדעתי הסרטונים האלה שווים צפיה. http://www.ngi.it/filebrowser/FTP.asp?Nome=ut2004demoimaginamovie http://www.ngi.it/filebrowser/FTP.asp?Nome=ut2004demoimaginagameplaymovie http://www.ut2003hq.com/pafiledb/pafiledb.php?action=file&id=3416 צפיה מהנה.
-
- 5 תגובות
- 769 צפיות
-
-
היי, היום, כמו בכל יום עברתי אל האתר GAMESPOT.COM ובטאב של PC בCOMMING SOON רשום שSC2 יוצא ב 3/12/08!!!!!!!!!!!!!!!! באתר של BLIZZARD לא רשום כלום וגם בFAQ עדיין רשום שזה מוקדם מידי לתת הערכה לתאריך יציאת המשחק. לאחר שנכנסתי לפרטים בGAMESPOT רשום כך: Starcraft II Publisher: Blizzard Entertainment Platform: PC Release Date: TBA (US) Release Region: North America Distribution: Retail Starcraft II Publisher: Blizzard Entertainment Platform: PC Release Date: TBA 2008 (EU) Release Region: Europe Distribution: Retail Starcraft II Publisher: Blizzard Entertainment Platform: PC Release Date: TBA 2008 (AU) Release Region: Australia Distribution: Retail שזה אומ…
-
- 2 תגובות
- 769 צפיות
-
-
התמונות נראות מענינות מישהו ניסה את הדמו? http://www.gamespot.com/pc/action/ubersoldier/downloads.html
-
- 6 תגובות
- 769 צפיות
-
-
צפו בהדגמת הקונספט עבור ההמשך שלא התממש למשחק האימה-הישרדות הייחודי מבית יוצרי Max Payne לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%a1%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%a8-%d7%a9%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%95-%d7%a0%d7%92%d7%9e%d7%a8-%d7%94%d7%a6%d7%a6%d7%94-%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%a0%d7%94-%d7%9c-alan-wake-2-%d7%a9%d7%9c%d7%a2%d7%95/
-
- 0 תגובות
- 768 צפיות
-
-
אהלן אהלן, במסעי המשעוממים באינטרנט מצאתי לי שירות חדש, מגניב וחינאמי של ID בשם http://www.quakelive.com/ נכנסים - נרשמים חינם - ובשלב זה ניתן להתחיל לשחק את המשחק האהוב Quake3 למעשה בתוך חלון הדפדפן. ניתן גם לעבור ל- Fullscreen ולהפציץ באיזה רזולוציה שבא לכם. המשחק נראה סביר ומשחק סבבה לגמרה. אני מעלה את זה מכמה סיבות: 1) זה חינם וכיפי 2) החידוש הטכנולוגי דיי הדהים אותי 3) מכיוון שהמשחק עוקב אחרי הביצועים שלכם הוא נותן לכם דירוג ומציב אתכם נגד שחקנים עם דירוג דומה. אני זוכר את הזמנים שנכנסתי לשרתים ויצאתי מתסכול אחרי כמה דקות, ובכן... פה המערכת דיי עובדת. כל משחק הרגשתי שאני מול שחקנים שהם בערך ברמה שלי. תהנו!
-
- 2 תגובות
- 768 צפיות
-
-
אם יש לי כרטיס GE-FORCE 4 MX 440 ואת התוכנה 3D-Analyzer אני יוכל לשחק בנסיך הפרסי? אתם יכולים להסתכל במפרט של המחשב שלי ולאמר לי אם זה אפשרי!!! תודה......!!!
-
- 2 תגובות
- 768 צפיות
-
-
אני חייב לקנות את הגרסא האירופאית כדי לשחק בשרתים אירופאיים?? או שגם הגרסא האמריקאית תספיק??
-
- 6 תגובות
- 768 צפיות
-
-
המשחק והכול פועלים בסדר אבל אין באפשרותי לשנות רזולוציה זה תקוע על 1024X768 וברצוני לשנות את הרזולוציה ואני לא יכול וככה עם אני ישנה ל 800X600 זה יפעל יותר טוב... אז בבקשה מישהו יכול להסביר או יודע איך לסדר זאת.
-
- 2 תגובות
- 768 צפיות
-
-
שלום יש לי את המשחק the punisher וכשאני מכניס את הדיסק הראשון הוא מעלה את התפריט הראשי אבל כאשר אני לוחץ על התחלת משחק הוא אומר לי להכניס את דיסק מספר 1. אני ברגעים אלה מנסה להתקין את המשחק מחדש אבל אם זה לא יעבוד חשבתי על לשים no cd crack. מישהו יכול להביא לי אתרים/את הקראק עצמו כדי שסוף סוף אני יוכל להנות מהמשחק? או שהבעיה מוכרת וצאיך לעשות עם זה משהו אולי? תודה מראש. אודה להנהלה אם לא תמחק/תנעל את הנושא עקב הבעיה(גם כאשר אני מכניס את הדיסק המשחק לא עולה)
-
- 4 תגובות
- 768 צפיות
-
-
-
-
הוא פשוט יצא עוד שלושה ימים ואטארי משיקה אותו בישראל לפני כולם ;D ולא ראיתי דיברים עליו http://www.gamespot.com/922154 אז ,מה דעתכם למשחק? יש משהן מחכה? ציפיות? אני מחכה לדמו(אם יהיה ),אבל לפי התמונות/סרטונים נראה טוב
-
- 3 תגובות
- 768 צפיות
-
-
לא מזמן ניסיתי להתקין את אלדר סקרולס3: מורווינד. וכשבאתי להתקין בדיוק כשזה סיים את ההתקנה הקטנה הזאת של האינסטול שילד בהתחלה ההתקנה לא נפתחה והייתה הודעה שהיה כתוב בה שהגרסה של הר.פי.סי סטב(RPC STUB) לא מותאמת או משהו כזה... משהו יודע מה זה אומר? או איפה אני יכול להוריד גרסא יותר חדשה של הRPC STUB?
-
- 1 תגובה
- 768 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש משחק אסטרטגיה שהקיצור שלו הוא KAM , רציתי לדעת מה שמו המלא של המשחק :-* {חיפשתי כבר בגוגל} בתודה מראש, יאיר
-
- 0 תגובות
- 768 צפיות
-
-
איך אפשר לעבור את הקטע שאתה סנייפר ועוד סנייפר איתך וצריך להגיע לנקודת החילוץ ויש פשוט איזה צבא שלם שיורה עליך מכל הכיוונים + כלבים! איך עוברים את זה אני כבר השתגעתי!
-
- 6 תגובות
- 768 צפיות
-
-
הורדתי משחק ישן מאוד שעובד על DOS. שם המשחק OFFROAD. אינני מצליח להפעילו ב XP כולל מחלון DOS. מתקבלת הודעה: game.exe is not a valid Win32 application האם אפשר לעשות משהו? האם קיימת מעטפת שבאמצעותה אוכל לשחק במשחק הזה?
-
- 1 תגובה
- 768 צפיות
-
-
כאשר אני משחק ב BF3 לא משנה על כמה אני משחק אחריי כמה זמן שאני משחק (אמצע משחק ) יש לי תקיעות . אני אפילו הולך למנהל משימות ומגדיר עדיפות לגבוה מפרט: I7-2600 GTX 660 TI 4RAM WINDOWS 7 64 BITS לוח אם : H67A-USB3-B3
-
- 9 תגובות
- 768 צפיות
-
-
ערכתי קבצי LUA במשחק HAWX ואני רוצה לפרסם פה מדריך , מה שיתן למשתמשים EXP פי כמה וכמה ( דוגמא לעלות לרמה 40 תוך 3 משימות ) רציתי לדעת אם זה חוקי , כי בעיקרון זה לא ווארז או משהו זה פשוט עריכה של הקובץ DATA1.PAK
-
- 2 תגובות
- 768 צפיות
-
-
הורדתי ת'דמו.. עכשיו חלק מהאימונים אני לא מצליח חחח לדוגמא של הbreaking יש לי בעיה של to long breaking מה עושים? -- אפשר לשחק שם IP2IP?
-
- 2 תגובות
- 768 צפיות
-
-
אני מנסה להתקין את הסנדק והוא כל הזמן אומר לי שאני צריך את הדיירקט X 9.0C שכבר התקנתי איזה שלוש פעמים והוא עדין אומר לי שזה לא מותקן.. מה אני עושה?
-
- 5 תגובות
- 768 צפיות
-
-
אני לא מצליח לעלות את הרזולוציה מעל 640X480, ולפעמים המשחק לא רץ חלק, יש מידי פעם קיטועים. הדכנתי את המשחק לגירסה 1.1, ויש לי את הדריברים הכי עדכניים. הכרטיס מסך שלי הוא Albatron GF4 Ti 4280. שאר המפרט נמצא בלינק שבחתימה.
-
- 3 תגובות
- 768 צפיות
-
-
תגידו אחים שלי במשחק הזה איך שאני נכנס למשחק הזה יש לי מסך שחור ולא עולה המשחק ב Pro Evolution Soccer 3 היה את אותו דבר אבל אמרו למחוק איזה קובץ וזה מסדר את זה.... אולי תוכלו להגיד לי (מי שיודע) מה לעשות אולי צריך למחוק גם פה איזה קובץ....? אם כן אז מה? תודה מראש השאלה מדוברת על Pro Evolution Soccer 4 למי שלא הבין....
-
- 6 תגובות
- 768 צפיות
-
-
הייתי שמח לדעת אם מישהו מכיר משחק , שיצא או שייצא בקרוב, בפורמט דומה לזה של Zero Hour אשר יכול להוות יורש ראוי?
-
- 0 תגובות
- 768 צפיות
-
-
שלום. אז ככה יש לי רשת בבית(קטנה של 2 מחשבים)ואני רוצה לשים עליה את המשחק counter strike steam על מחשב אחד יש לי את המשחק ועל המחשב השני עדיין אין. אני צריך לדעת מה לעשות אם זה... אם להתקין גם על השני? איך אני משחק עם זה? יש לי רק חשבון סטים אחד והאם אני צריך 2?
-
- 4 תגובות
- 768 צפיות
-


