משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
באיזה איזורים מסתובבת מכונית שנקראת STAFFORD ? בבקשה אני מתחנן מי שיודע שיענה..
-
- 4 תגובות
- 770 צפיות
-
-
ניתקעתי במשימה שאני צריך להוציא איזה מישהו מהכלא הויקינגי, איך לכול הרוחות אני אמור להכנס לעיר? [משימה רביעית אם זכור לי נכון]. הכול מסביב גדרות ??? [נכנסתי עם המרגל וגילית איפה הוא נמצא, אבל מה עכשיו?].
-
- 3 תגובות
- 769 צפיות
-
-
יש דרך כלשהי לשחק נגד מצב בוטים ?
-
- 0 תגובות
- 769 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה במשחק כאשר אני נכנס לשחק כל הרקע של המשחק שחור. אני לא יכול לשחק כי אני לא רואה כלום.. מאיפה הבעיה הזאת יכולה להיות? תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 769 צפיות
-
-
סדרת המשחקים הוותיקה חוזרת לחיים. הפיתוח יתבצע באותו אולפן שמפתח את Deus Ex 3 http://www.gamespot.com/news/show_blog_entry.php?topic_id=26331688&sid=6188958 עוד רמז (למתקשים להאמין) נמצא באתר החברה. http://www.eidosmontreal.com/en/games.html
-
- 0 תגובות
- 769 צפיות
-
-
שלום כמה שרתים יש במשחק ? וכמה מיהם ישראלים כי הלגים הורגים אם יש תודה
-
- 4 תגובות
- 769 צפיות
-
-
אני צריך לדעת איך לעזוב את החבל ולרוץ על הקיר כמו בדקה 1:07 http://www.youtube.com/watch?v=kOLFj...eature=related אני עברתי את המלכה הראשונה ואז מבקשים ממני לקפוץ על מין מתקן כזה ונפתח דלת עכשיו אומרים לי לקפוץ על החבל אני קופץ אני עכשיו מנסה לעזוב אותו ניסיתי באמת כול דבר והוא לא עוזב ושאני סתם מנסה לקפוץ כדי להגיע לדלת זה יוצא לי אז הינה זה הקטע ב1.07 דקות בדקה ו7 שניות תגידו לי בבקשה איך לעבור תחלק הזה תודה מראש מתן
-
- 0 תגובות
- 769 צפיות
-
-
-
אני ממש מת למשחקים בסגנון של מוטוקרוס , אופנועים , באגי , טרקטורונים, יש גם את motogp (משחק אדיר דרך אגב) אני הייתי רוצה עוד המלצות למשחקים בסגנון כזה. כל העוזרים יבורכו ;D
-
- 2 תגובות
- 769 צפיות
-
-
אני טיפה נוסטלגי בזמן האחרון אז התחלתי לשחק הירוס 3, יש לי את הגירסא המלאה (עם כל התוספות זה נקרא Heroes ...3 - Complete ) מי רוצה לשחק? אם מישהו מכיר אתרים שמפגישים שחקנים - אני אשמח לקבל רועי
-
- 0 תגובות
- 769 צפיות
-
-
ישנם שתי גירסות DVD9 ששוקלת 8GB וגירסה של DVD5 ששוקלת 4GB . מה ההבדל בין שתי הגירסות ולא בקטע של הגודל? מה השוני בין שתי הגירסאות ואיך מצליחים להוריד בנפח ועדיין לשמור על אותו המשחק?
-
- 3 תגובות
- 769 צפיות
-
-
שאני עושה את האימונים במשחק יש לי כמו פלאשים כאלה. האדמה נהית לשניה שחורה וחוזרת להיות רגילה. פליקים מעצבנים אם מישהו יודע לסדר את זה אז שיעזור בבקשה. אל תבקשו מפרט כי מילאתי את המפרט שיש מצד ימין. הדריברים של הכרטיס מסך:41.09 תודה לכל העוזרים
-
- 4 תגובות
- 769 צפיות
-
-
גיביתי את המשחק כי רציתי לעשות פרמוט, הוא גיבה לי אותו ל 4 דיסקים וגיליתי שזה אמור להיות 5 דיסקים. זה נכון או שאני יכול לעשות את הפרמוט בשקט?
-
- 5 תגובות
- 769 צפיות
-
-
כי לא הצלחתי ההוראות נורא מסובכות...
-
- 5 תגובות
- 769 צפיות
-
-
חבר שלי לא יודע מה הדרישות המינימליות של המישחק והוא רוצה להיות בטוח בזה אז מישהוא יכוטל לעזור לי
-
- 1 תגובה
- 769 צפיות
-
-
החברה עומדת לשחרר בימים הקרובים פאטצ' שאמור לסדר את כל בעיות הקריסה למינהם וכמובן את בעיית ה - Low Fps תחת ויסטה ו DX 10
-
- 2 תגובות
- 769 צפיות
-
-
השגתי את המשחק, התחלתי לשחק ואני ממש, אבל ממש גרוע במשחק. יש לי מספר קטן של פועלים, מספר קטן של חיילים, ואין לי מושג איך להמשיך משם. מה לבנות קודם? איזה חיילים לעשות (עם חצים, רגליים??)? כמה פועלים לשים שיאספו זהב וכמה שיאספו עצים? כל עזרה תתקבל בברכה תודה.
-
- 0 תגובות
- 769 צפיות
-
-
תגידו אין איזושהן מסיבות רשת באיזור הצפון? כי זה מטאיף לנסוע למרכז או לדרום בשביל מסיבת רשת עם מחשב ולהיות שם רק יום אחד ואז לחזור בלילה או בוקר שכולך WIRED מהמסיבה. עד עכשיו תקנו אותי אם אני טועה לא שמעתי אל מיסבת רשת אחת באיזור הצפון.
-
- 1 תגובה
- 769 צפיות
-
-
-
- 5 תגובות
- 769 צפיות
-
-
howdy אני מחפש כבר זמן רב משחקי RPG בסגנון 1-2 Fallout, וכשאני מתכוון בסגנון אני אומר בלי קסמים, חרבות ואבירים וכל הבולשיט הזה, אלא משהו בסגנון עתידני, אולי אפוקליפטי - כמו Fallout. עדיף שהשליטה תהיה בשחקן אחד ולא בקבוצה (כמו Fallout:Tactics ו - Jagged Alliance).
-
- 5 תגובות
- 769 צפיות
-
-
יש לי בעיה מוזרה עם המשחק , הוא עולה חלק וכ 5 דקות אחרי שהוא פועל הוא זז לאט מאוד , ניסיתי להוריד רמת רזולוציה ולשחק עם ההגדרות ושום דבר לא עזר זה לא בעיית חומרה כי משחק כבד יותר COH עובד על אותו מחשב בצורה תקינה האם יש למישהו רעיון למה ?
-
- 5 תגובות
- 769 צפיות
-
-
-
היי חברה, מישהו יודע איך אפשר להפעיל את המשחק בוינדוס ויסטה 64ביט? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 769 צפיות
-
-
http://www.mohcenter.com/ אני מקווה שלא יאשימו אותי ב WAREZ כי זה לא ואם כן אני ישנה את הלינק
-
- 1 תגובה
- 769 צפיות
-
-
קניתי מחשב חזק ועדיין המשחק לא עובד חלק עם גרפיקת מקסימום להלן מפרט המחשב : מעבד : Intel i5 3470 3.2 ghz 1155 6mb l3 לוח אם : Gigabyte h77 ds3h s1155 DDR3 1600 זיכרון : g.skill ripjaws-x 2x8gb DDR3 1600mhz pc3 כרטיס מסך : ASUS gtx660 ti OC 2gb ddr5 dx 11 דיסק קשיח: western digital blue 1tb 7200rpm 32gb SATA 3 כונן SSD 128 gb ספק: Seasonic 620w מע' הפעלה : win 8 64 אני תמיד רואה טקסטורות נבנות במהלך המשחק... איך זה יכול להיות עם מחשב כזה? והמשחק לא חלק ועוד בעיה שניתקלתי בה ... אני מקבל הודעה באמצע המשחק "your computer is run out of available memory " והוא ממשיך ואומר לשנות את הגרפיקה לפח…
-
- 1 תגובה
- 769 צפיות
-


