משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy http://gamecube.gamezone.com/news/04_08_04_10_38AM.htm כי שהייתי על התמונה היה כתוב screen shot for Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy חשבתי שהמשחק הוא גוף שלישי ???
-
- 3 תגובות
- 771 צפיות
-
-
התחלתי לשחק והגעתי לאיזה חדר גדול כזה שיש בו 3 דברים שעומדים עליהם ואז הם מזיזים משהו בקירות...בקיצור יש לי רק קופסא אחת למעלה ויש עוד 2 קופסאות למטה...אני מבין שצריך איכשהו להעלות אותם ולשים את כולם ביחד שידרכו ואז המקום יפתח? אבל איך ?!?
-
- 2 תגובות
- 771 צפיות
-
-
http://megagames.com/news/html/movies/nfscarbon-teasertrailer.shtml
-
- 8 תגובות
- 771 צפיות
-
-
היתתי רוצה לדון בציון שניתן ל DM אני מאמין שעברתי בערך 90% משמשחק עכשיו והתרשמתי ממנו לטובה. על המחשב שלי הוא עובד חלק לגמרי בגרפיקה בינונית + אפילו ש העלעות מעט ארוכות.. הסביבות מגוונות ולעומת מה ש גייםספוט רשמו העלילה די מעניינת. השדה בראש של הדמות די מציקה לפעמים כאשר היא מציינת דברים ברורים ו לדמות מעט חסרה אישיות עצמאית. הסביבות רבות ומגוונות אך הבוסים קלים בצורה משפילה. אך באופן כללי זה משחק פעולה נהדר וגדוש. אף פעם לא נמאס לצלות גובלינים ולבעוט אורים מן החומות. במשחק יש הרגשה של חוסר ליטוש. אך הוא מתעלה על משחקים רבים ואני מצפה בקוצר רוח להמשך שמי יתן יהיה נטול באגים ועם תמיכה מעט יותר צמודה של סופר מקצועי :\ 8.9
-
- 1 תגובה
- 770 צפיות
-
-
אווקיי יש לי את המשחק(ניד פור ספיד מ.ס ) 1)מזה פילטרים? 2)אני רוצה לדעת אם כל הפילטרים והאפקטים עובדים כי שמעתי שצריך לשנות כל מיני דברים בהגדרות... הרזולוצית מסך שלי היא: 1280על768פיקסלים. הכרטיס מסך שלי הוא: radeon 9600 se 128mb אני רוצה כמובן שיראו את המשחק הכי טוב שאפשר(בלי לשנות יותר מידי רזולוציה). אם אתם רוצים עוד פרטים על המחשב רק תבקשו. תודה לעוזרים!!
-
- 1 תגובה
- 770 צפיות
-
-
הגעתי לשלב 11 עם הצייד ELF. עשיתי משימה בעיר TELDRISSLE, ובסוף ראיתי יציאה שיש בה כמה גזעים שאפשר ללכת עליהם מעל תהום. הלכתי על הגזע הראשון, נלחמתי שם עם שד, ובטעות נפלתי לתהום!באמצע הנפילה, הייתי ממש קרוב לעצץ ושם השתחררה הגופה שלי. בתור רוח, ניסיתי להגיע לאותו המקום בדיוק, אבל אני לא מצליח. הגופה תקועה באמצע התהום, ואין לי שום דרך לנווט לשם את הרוח. אין שביל, וגם ניסיתי לחזור בדיוק על אותם הצעדים, שאפול בדיוק באותו המקום אבל לא עובד לי. בתחתית התהום יש את ה-VIELED SEA מה אני עושה (חוץ מלהתחיל מחדש). לפחות אני יכול להתנחם בעובדה שאני רק שלב 11, כי ראיתי מישהו עם דמות 60 בפורום WOW שקרה לו אותו הדבר. הייתי שובר את המחשב אם היה קורה לי [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 770 צפיות
-
-
עם משהוא רוצה לשחק אז שיצור איתי קשר באיציק 158860650 נ.ב בזמן האחרון אני מנסה ליבנות מפה..... הצלחתי להבין איך פועל בונה המפות... בניתי מפה מיסכנה... אבל הייתי רוצה מאוד לשפר אותה... רק באסה שיש כמה דברים שאני לא מבין בבונה מפות של המשחק... עם מישהוא יודע אז אפשר להיעזר בו???? ;D ;D ;D
-
- 1 תגובה
- 770 צפיות
-
-
http://www.dumpalink.com/media/1132138191/Granny_Gamer whoa! אם היא רק היתה צעירה יותר ב50 שנה...
-
- 0 תגובות
- 770 צפיות
-
-
בדומה למבצעים של Valve בתוכנת סטים, EA גם היא מקיימת מבצעים לציון השנה החדשה עם משחקים כמו Battlefield 3 ו-4, FiFA 15, The Sims 4 ועוד הרבה משחקים במחירים מגוחכים לכתבה: http://hwzone.co.il/ea-%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%a9%d7%a0%d7%94-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9%d7%94-%d7%91-origin-%d7%a2%d7%9d-%d7%a2%d7%93-50-%d7%90%d7%97%d7%95%d7%96%d7%99-%d7%94%d7%a0%d7%97%d7%94/
-
- 1 תגובה
- 770 צפיות
-
-
כותר הפעולה ההמוני החדש של Bungie כבר הספיק לצבור מיליוני שחקנים ב-Xbox One וב-PlayStation 4, ומוכן להסתער גם על תחום חדש לגמרי עבורו בעזרתה של בליזארד לכתבה
-
- 1 תגובה
- 770 צפיות
- 1 follower
-
-
אני לוחץ על קובץ ההתקנה של הDEMO. והוא רושם לי OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600) CPU: GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 936 MHz with 255MB RAM Video: No Video Setup: Missing version number <?int?Core.Errors.History?>: USetupDefinition::Init <- WFilerWizard::WFilerWizard <- Setup מתחנן תעזרו לי. יש לי את הDRIVERS והDIRECTX הכי חדשים כל המשחקים פועלים רק זה עושה לי בעיות ואני מת לשחק ברשת . איך זה קורה רק לי. WINDOWS XP 933 MHZ 256 RAM TI 4200 GAINWARD
-
- 3 תגובות
- 770 צפיות
-
-
זה משחק אסטרטגיה מלפני 4 שנים בערך. היה בזמנו פצצה מבחינת גרפיקה זה בתקופה מודרנית ואתה מתחיל כמפקד של יחידה שאמורה למנוע פיגוע או משהו כזה. בסוף העולם מדרדר למלחמה בגלל שעשו פיגועים נגד מפעלי נפט בשביל להעלות את המחירים שלהם. זה העלילה פחות או יותר. מקווה שמישו יודע על מה אני מדבר תודה
-
- 2 תגובות
- 770 צפיות
-
-
http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=5259 :o הצלחה שלא ציפית לה ככה.
-
- 1 תגובה
- 770 צפיות
-
-
בערך... אין לו גרפיקה ממש יפה אבל הוא רץ בסדר והמחשב שלי עובר את כל הדרישות המומלצות שלהם שמה.... ובכל זאת הוא טוען מלא זמן!!! QUICK LOAD לוקח איזה כמעט דקה ולעיתים יותר.... אין לי מושג למה הוא טוען כלכך הרבה אבל זה לא ככה בתוך המשחק רק עד שהוא טוען את השמירה... זה ממש הורס את כל המשחק..... חוץ מזה הוא בסדר... (ראיתי משחקים עם גרפיקה יפה פי כמה וטוענים בשניה)... BUENA VISTA [החברה שעשתה את המשחק] צריכים ללמוד עוד קצת לפני שהם מוציאים משחק כזה ועל זה הם עוד רוצים שאנשים ישלמו 300 שקל [קצת בהגזמה אבל משהו כזה] טוב שצרבתי את זה על דיסק רב פעמי ולא על רגיל (לקחתי מחבר שלי) בקיצור אני הייתי נותן לו מ1 עד 10: 4 ... בעיקר בגלל שאין כמעט שום דבר שמכפה [COVER אני לא…
-
- 2 תגובות
- 770 צפיות
-
-
http://www.mission-in-snowdriftland.com/ המישחק דומה למאריו הישנים ומאוד כיף אני חושב שהם הוציאו אותו למטרות פירסום בכל מיקרה תנסו ותיראו דרך אגב עובד אם השועל מצוין
-
- 3 תגובות
- 770 צפיות
-
-
Medal of Honor או אחים לנשק לא זוכר ביוק (לא מתכוון ל cod5) מה שם המשחק והאם יצא כבר ? הרשימה החדשה לא מופיע
-
- 3 תגובות
- 770 צפיות
-
-
-
יודע שהמשחק קצת ישן...מלפני שנתיים /שלוש..אבל בכל זאת : אני לדעתי באחד המסכים האחרונים > שניקרא CHACKPOINT פיצצתי ספינה פיתאום מגיע מסוק יש לי משגר טילים > פוגע בו פעם או פעמיים והוא מסרב להתפוצץ מה אני מפספס כאן ? למה כזה קשה להוריד את המסוק הזה ? THX
-
- 6 תגובות
- 770 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק ושאני בא לשחק אני רואה את הכול חווץ מי החילים והטנקים ויש לי כרטיס מסך ראדון 9000 ומה אתם אומרים nfs carbon יעלה לי במחשב יש לי פנטיום 4 2.4g 1 גיגה זיכרון וירטואלי
-
- 5 תגובות
- 770 צפיות
-
-
שלום לכולם! יש לי משחק רשת שמיועד עבור רשת ביתית(כלומר לא אינטרנטית) הבעיה שלי שאני לא מצליח לשחק בזה, אני כותב localhost וזה כותב לי שמחשב היעד דחה באופן פעיל מה אני יכול לעשות?האם זה קשור לחומת אש של המחשב? אני חייב תשובה דחוף!!!!
-
- 2 תגובות
- 770 צפיות
-
-
אני רוצה לעשות משחק פורום, כל אחד משחק x תורות מעלה את השמירה שלו ושולח להבא בתור, מעלה תמונות ומידע על מה שהוא עשה בתור. מי מעוניין?
-
- 0 תגובות
- 770 צפיות
-
-
-
?(השאלה בכותרת) אני חושב שהם יותר כבדים אך חבר שלי התעקש ש Doom 3 יותר כבד האם אני צודק ?! תודה מראש, אלי.
-
- 8 תגובות
- 770 צפיות
-
-
החנות המקוונת שמשמרת כותרים וותיקים ומתנגדת להגנות DRM למיניהן מציעה כעת יפות על מספר משחקים שעשויים לעניין אתכם כמו כל חנות גיימינג ברשת שמכבדת את עצמה, גם חנות ה-GOG הצנועה וההוגנת ממשיכה לספק לנו מבצעים על בסיס שבועי – הפעם עם מגוון משחקים וותיקים יותר ופחות, שבהחלט כדאי לשקול לנסות (אם עוד לא עשיתם זאת עד עכשיו). בין הכותרים המוזלים ניתן למצוא את שלושת משחקי האקשן-תפקידים של סדרת Risen, מהיוצרים של סדרת משחקי Gothic הפופולרית, אשר נמכרים במחירים של 2 דולר עבור הפרק הראשון, 4 דולר עבור הפרק השני ו-15 דולר עבור הפרק השלישי, שהושק בשנת 2014. גם צמד משחקי הפעולה הנהדרים Metro 2033 ו-Metro: Last Light, בגירסאות Redux מעודכנות, מוצעים במחירי מבצע של 5 ד…
-
- 0 תגובות
- 770 צפיות
-
-
אהלן , פתחתי ערוץ ביוטיוב ואני יותר מאשמח שתכנסו ותראו את התוכן שאני מעלה. פרגנו בסאב ולייק <3 תודה רבה לכולם! <3
-
- 0 תגובות
- 770 צפיות
-


