משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
זה קורה אצל חבר שלי, מחשב p4 1.8 gf2... זה התחיל בGTA3, קטעים קטנים מהרקע נמרחים ללמעלה... המשיך בNFS6, חלקים מהרקע שוב נמרחים ללמעלה, וגם חלקים מהכביש (כאילו הכביש עולה ב90 מעלות ללמעלה, אבל בפועל נוסעים "דרכו" ואז על דרך "שקופה" שמופיעה בקטע שהיה אמור להיות הכביש , עד שהכביש ממשיך כרגיל) משם זה ניהיה רק יותר גרוע, מיד נייט קלאב וNFS7 רואים רק מכונית נורמאלי, כל שאר הטקסטורות מרוחות ללמעלה... איך אפשר לסדר?? ד"א, כל הדרייברים מעודכנים, DX9 מותקן. נ.ב. קניית כרטיס מסך היא לא אופציה! אז כל האנשים עם ה-9800 שאומרים לכל אחד שהכרטיס מסך שלו הוא חרא, מתבקשים לא להגיב, תודה.
-
- 2 תגובות
- 772 צפיות
-
-
במילה אחת: אכזבה! פורסמו הזוכים בתחום "Special Achievement" ויש 22 קטגוריות. אף זכיה של The Witcher , אפילו לא מועמדות. איך S.T.A.L.K.E.R. נכנס לקטגוריה של "Most Surprisingly Good Game" וThe Witcher אפילו לא מועמד? מחר יפורסמו הזוכים בDubious Honors למחרת הזוכים בGenre Awards לאחר מכן (אחד בכל יום) הפלטפורמות, משחק השנה, בחירת הגולשים.
-
- 4 תגובות
- 772 צפיות
-
-
מה אני אמור לעשות במשימה הזאת? אני טס מעל הסכר ולא קורה כלום וגם במשלוש הצהוב אין שום נקודת נחיתה! מה לעשות? תודה לעוזרים. [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 772 צפיות
-
-
אני מנסה להתקין ולא מצליח - בקטע של איפה שאני בוחר איפה להתקין אותו הוא אומר לי ש"התיקיה לא יכולה להכיל את ההתקנה על כל תקיה וכל מקום הוא עושה לי את זה. מה אני עושה?? אני מת לשחק את זה כבר.
-
- 1 תגובה
- 772 צפיות
-
-
רק 1280x980.. למה? אין אפשרות לשנות את ההגדרות של הגראפיקה אפילו =\ רק בהתחלה אפשרות לשינוי הרזולוציה
-
- 8 תגובות
- 772 צפיות
-
-
ניסיתי להתקין את Enter The Matrix ובדיסק השלישי עולה לי הודעה גם ב-Max Payne עולה הודעה הורדתי Driver של NVIDIA אולי זה בגלל זה עולות ההודעות ??? חשבתי שזה אמור לפתור בעיות ??? אולי צריך לשנות את ההגדרות ??? זה הכרטיס מסך שיש לי geforce fx 5200
-
- 4 תגובות
- 771 צפיות
-
-
יש לי מחשב נייד ישן שאני רוצה לשים בו כמה משחקים כיפים יש למישהו רעיון הנה מפרט: ibm x23 866mhz pentium 3 768mb~ memory 30 giga hdd 10 free 4mb graphix card no 3d כל המשחקים שכיפים
-
- 0 תגובות
- 771 צפיות
-
-
לא זוכר את השנה אני מאמין שזה בין 1997 ל1999 שיחקתי במשחק עם עטיפה אדומה ודמות של קוסם עליה משחק תפקידים קלאסי שרואים את הדמויות מלמעלה כמו משחק אסטרטגיה אפשר לשחק או קוסם או לוחם ובוחרים בהתחלה את הדמות נראה לי שאחד ממילות המשחק היה MAGE תודה לכול העוזרים
-
- 2 תגובות
- 771 צפיות
-
-
שלום אני מעוניין לשחק נגד חבר במשחק טופ ספין.... המשחק מפנה אותי להשתמש ב GameSpy Arcade יצרתי חשבון חדש, הכל טוב ויפה... עכשיו, איך אני משחק נגד משתמש אחר?... תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 771 צפיות
-
-
חוו דעתכם אני סיימתי את MOHAA רציתי לדעת אם גרסת ההרחבה שווה משהו
-
- 2 תגובות
- 771 צפיות
-
-
תגידו לי אתרים שאפשר להוריד בהם משחקים מלאים ולא צריך תוכנות בשביל זה תודה מראש :yelclap:
-
- 7 תגובות
- 771 צפיות
-
-
אני זוחר שיש בתקיה של F.E.A.R קובץ שגורם לקול לפעול (במשחק F.E.A.R) אז מי שיש לו עדין תמשחק ויודע על מה אני מדבר שישלך לי בבקשה . אני צריך כי יש משחק שלא פועל לי הקול אז אולי זוות הבעיה אין לי כוח להתקין את F.E.A.R בשביל זה תודה מראש
-
- 11 תגובות
- 771 צפיות
-
-
אני חושב שהמאמר הזה מתאר לא רע את מה שרוב הגיימרים בארצנו מרגישים... http://3dgpu.com/archives/2004/08/02/the-state-of-game-piracy-today/
-
- 2 תגובות
- 771 צפיות
-
-
המשחק חינמי, ID שיחררה אותו לרשת לפני זמן מסוים שנה נראה לי אני לא זוכר בדיוק, אבל זה לא חשוב, מה שחשוב זה האם מישהו רוצה לשחק ביחד ברשת? למצוא לינק למשחק לא בעיה, ביחוד כאשר הוא חינמי. אם תהיה היענות אני אחפש לינק, אז אני מחכה לתגובות
-
- 5 תגובות
- 771 צפיות
-
-
הקונספט באמת מענין,התוצאה הויזואלית פחות. http://www.gametrailers.com/player/29967.html
-
- 3 תגובות
- 771 צפיות
-
-
תהנו לייק/סאב יתקבלו בברכה תהנו !!!! http://www.youtube.com/watch?v=9sQbm8AJqks
-
- 4 תגובות
- 771 צפיות
-
-
אני ב-UMP ברמה 27(כשיש לפחות 31 רמות לנשק ועוד כמה דברים שלא פתחתי) וקיבלתי צ'לנג' שהגעתי למקסימום שלו ... :s05: מישהו יודע איך זה הולך פה?
-
- 2 תגובות
- 771 צפיות
-
-
עוד משחק שאני לא מבינה איך לא שחקתי בו קודם! All the feels..
-
- 0 תגובות
- 771 צפיות
-
-
http://www.giantbomb.com/quick-look-cargo-the-quest-for-gravity/17-4065/ אחד המשחקים היותר הזויים וגאוניים שראיתי..פשוט גאוני לבעוט בתינוקות מבוגרים..
-
- 0 תגובות
- 771 צפיות
-
-
-
ראיתי שיש פה לכמה אנשים כזה TRACKER שמראה תניקוד שלהם זמן ששיחקו וכאלה,איך אני עושה את זה? תודה.
-
- 4 תגובות
- 771 צפיות
-
-
כמה שאלות: * אני היחיד שחושב שהAA שיש שם הוא בדיחה? אני על X4 וזה נראה כאילו אין בכלל. * איך זה שיצא פאץ' ביום השחרור? לא היה יותר פשוט לשלב אותו בשחרור? * אין נושא ראשי עדיין? זה אחלה משחק.
-
- 1 תגובה
- 771 צפיות
-
-
-
אבל עדיין נראה לי מעניין! http://computers.walla.co.il/?w=/4/919693
-
- 3 תגובות
- 771 צפיות
-
-
קוראים לו IRC.CO.IL DEMO מה האיי פי תודה
-
- 1 תגובה
- 771 צפיות
-


