משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
שלום אני עומד לקנות מחשב למשחקים, אולם אחד הדילמות שלי זה המעבד, כיוון שע"פ הידוע לי השוק כן הולך בכיוון של שימוש במספר ליבות אני רציתי לברר איזה מהמשחקים הבאים כן משתמש במרובעי ליבה: רד אלרט 3 GTA 4 NFS UNDERCOVER ואם משיהו במקרה יודע אם SC2 יתמוך במרובע ליבות. המחשב הולך לשרת אותי הרבה שנים ואיני מתכוון לבצע שידרוגים בלוח אם או במעבד לפחות אני לא רוצה, השאלה שלי אם עדיף לשים על PHENHOM9550X4 כ760 ש"ח, או לשים על ATHLON X2 5200 מחצית מהסכום הזה. חשוב לציין שכנראה אני לא אבצע OC.
-
- 2 תגובות
- 775 צפיות
-
-
משחק האקשן-תפקידים האהוד זוכה לחיים חדשים ומפתיעים, למרות שהמפתחת המקורית אינה קיימת כבר קרוב לעשור לכתבה
-
- 0 תגובות
- 774 צפיות
- 1 follower
-
-
אני רוצה לפרמט את המחשב אבל לא למחוק את הדמויות...מה עושים? ואם לא שיחקתי בערך חודשיים אז הדמות שלי נמחקת מהשרת בכלל??? תודה
-
- 8 תגובות
- 774 צפיות
-
-
Chapter 11 - Anticitizen One אם תוכלו בבקשה לתת לי SAVE מהשלב הזה (ההתחלה שלו ככה), אני מאד אודה לכם!! פשוט נהרס לי ההארדיסק עם המשחק...אין לי כוח להתחיל אותו מההתחלה. תודה! bennyv@gmail.com
-
- 3 תגובות
- 774 צפיות
-
-
שלום אני נמצא בשלב שנקרא relic כמדומני. המשימה שיש לי היא secure the extraction point so the vtol can land למיטב הבנתי הקטע הזה הוא בעייתי כיוון שצריך לגרום לארבעה קוראינים בחליפות ננוסוט לצאת ממחבואם ולהרוג אותם על מנת שה- vtol ינחת. לא משנה מה אני עושה אין שום סימן לקוריאנים. גם לאחר הסתכלות ב- youtube על כל ההמלצות איך לגרום להם לצאת ממחבואם - שום דבר לא עוזר. ניראה לי שזה באג במישחק. (התקנתי את כל הפאצ'ים שצריך) מחפש cheat שמאפשר לי לעבור לשלב הבא אך לא ניראה לי שקיים. האם מישהו יכול לשלוח לי שמירה שלו לאחר הקטע הבעייתי הזה?
-
- 1 תגובה
- 774 צפיות
-
-
-
למישהו יש את הדמו או את המלא ? רציתי לדעת אם כשהשחקן שלי מת אז הלך לי כל המשחק ? אי אפשר להחזיר אותו ? צריך להתחיל הכל מהתחלה ?!
-
- 5 תגובות
- 774 צפיות
-
-
הקונסולה החדשה של סוני חצתה רף מכירות של 9 מיליון יחידות - ואנשי החברה מאמינים כי עם התייצבות באספקה יצליחו לשבור שיא מכירות שנתי בן יותר משני עשורים בתחילת 2023לכתבה
-
- 1 תגובה
- 774 צפיות
- 1 follower
-
-
-
דרייברים מעודכנים ומשחק מקורי. כשאני נכנס למשחק אז המחשב קופא לגמרי בתפריט ואני אפילו לא יכול להזיז את העכבר או לצאת עם הTASK MANAGER. איך לעזאזל פותרים את זה?
-
- 0 תגובות
- 774 צפיות
-
-
שלום, קניתי Joypad של חברת (TI (Technology Innovasion, ויש לי כמה שאלות. הבקר משחק בכלליות כמו הבקר של הPS2 ,אותם כפתורים והוא רוטט. התקנתי את הדרייבר לרטט, ואיפשרתי את הFeedback Force במשחק Wolverins Revenge, אך הרטט לא עובד... אוף... חיפשתי דרייבר עדכני לא מצאתי.. אם מישהו ימצא אני מאוד אשמח. חיפשתי גם עידכון למשחק ולא מצאתי... יש בכלל? ועוד שאלה, האם גוט'יק 2 תומך בבקרי משחק? כי לא ראיתי אופציה לזה במשחק ??? ודווקא נראה לי מאוד כיף לשחק עם שלט במשחק כזה. האם Morrowind תומך בבקרי משחק? כי אני מעוניין לקנות את המשחק וזה מאוד חשוב לי. תודה לעוזרים!
-
- 0 תגובות
- 774 צפיות
-
-
היי לפני יומיים התחלתי לשחק בהיטמן בלוד מאני ואני לא יודע מה לעשות במשימה a new life . אני יושב על המשימה כבר 3שעות ואין לי מושג מה לעשות!! חח בבקשה יש מישהוו שיודע ?? תודה! :kopfpatsch:
-
- 7 תגובות
- 774 צפיות
-
-
היי חבר'ה, לפני משהו כמו 3 שנים שיחקתי במשחק של כמה שחקנים על מסך אחד, כל אחד משחק דמות קטנה שנראית כמו תולעת (אם אני זוכר נכון) אתה בוחר לפני השלב נשקים כמו להביור, רובה, פצצות ויש גם מלכודות (booby traps). השלבים עצמם במסכים של אדמה שניתן לחפור בה ע"י פיצוצים... המשחק מתרחש במקביל, כלומר ללא תורות והמטרה כמובן לחסל את המתחרה השני. לגבי הגרפיקה היא ממש מיושנת הייתי אומר משהו בסגנון lemmings או worms הראשונים... למישהו יש רעיון מה השם?
-
- 7 תגובות
- 774 צפיות
-
-
הם לא במסמכים שלי אני צריך לפרמט את המחשב מישהו יודע?
-
- 1 תגובה
- 774 צפיות
-
-
מה המצב חבר'ה, טוב אין צורך להציג את עצמי, כולכם מכירים אותי.. כולכם יודעים שאני ממקימי הקהילה, ומישהו שבאמת רוצה לתרום ולהרים את קהילת הקוד בארץ. אני לא פורש, אני פשוט ממש מדלל בפעילות שלי, כי מה לעשות כך החיים כיום. אני מתחבר בכל יום לטימספיק ושמח לעזור לכולכם ואוהב את כולכם. אבל יצא ככה שבכלל הייתי אמור להתגייס כבר ב22.7, ודחו לי את הגיוס ל18.11, ככה שעכשיו אני במרתון להספיק, להרוויח כסף, להתאמן, לצאת, לחגוג, ועוד . והטימספיק והקהילה איכשהו נדחקים לצד. אבל בכל זאת הקהילה תמיד חשובה לי וגם בזמן שאני לא מחובר אני חושב על כל מיני דברים שקשורים לקהילה, וכולם יודעים שתמיד אפשר לפנות אליי ולדבר איתי גם אם אני AFK, תשאירו הודעה אני חוזר לכולם. (אם זה עניין חשוב ולא סתם דבר טי…
-
- 3 תגובות
- 774 צפיות
-
-
שלום לכולם קיבלתי את המשחק Battlefield 1942 אני יודע שזה קצת ישן אבל הפעלתי את המשחק והוא ממש יפה אבל אני צריך עזרה איך לשחק מה אני צריך לעשות והאם יש מדריך איך לשחק במשחק? תודה רבה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 774 צפיות
-
-
יש עדיין אנשים בכלל שמשחקים ברשת באחד המשחקים בסדרה? (המשחקים בסדרה שלא צריך סידיקי בשביל לשחק ברשת).... ואם מישו מכיר משחקי רשת חינמיים בסגנון אני אשמח לדעת
-
- 8 תגובות
- 774 צפיות
-
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3248738,00.html
-
- 7 תגובות
- 774 צפיות
-
-
שלום לכם: המשחק Batman Arkham City נמכר ב- 5 דולר בקישור הבא: http://www.greenmangaming.com/s/il/en/pc/games/action/batman-arkham-city-game-year/ באתר רשום 7.49$ אבל עם הקוד: WINTR-SRVEY-42012 אפשר לקבל ב- 4.78, אחרת עם הקוד: GMG25-CZPYL-D5MQ6 ב- 5.62$. תהנו!
-
- 0 תגובות
- 774 צפיות
-
-
הי, יש לי כבר את המשחקים TDU,GTR2,LFS,GRID,DIRT. איזה עוד משחקים מומלצים להגה G25? קראתי קצת על הRACE07 הזה, הוא טוב? תודה.
-
- 1 תגובה
- 774 צפיות
-
-
-
המישחק הוא פשוט מדהים והוא גם ממש ישן (פועל על 586 )אבל אל תיתבעסו זה מישחק הכי מורכב שראיתי עד היום, אז אין לו גרפיקה חדשה אבל הוא ממש ממש מגניב ואין לו שום מיתחרה בתחום . למי שלא ממש יודע מדובר על מישחק לחימה שבמהלך הקרבות זוכים בכסף , יש טורנירים והמון תוספות ושיפורים כל דבר עולה כסף אז תיתאמנו ותנצחו !!!. אני מת על המישחק הזה ואין לי שום דרך להשיג אותו אז בבקשה תעזרו לי אני ממש אשמח תודה!. נ.ב. אני מציע לפחות 2 טורנירים להישאר עם היגואר הוא ממש מהיר ודי חזק ואל תשנו לרובוט אחר לפחות לא בהתחלה
-
- 2 תגובות
- 774 צפיות
-
-
התקנתי את הדמו של המשחק ואז כשאני מדליק אותו הוא עושה לי מה שקורה כששמים רפרש יותר מדי גבוה ממה שהמסך מאפשר. ניסיתי להוריד את הREFRESH RATE ולשנות רזולוציות אבל כלום לא עזר!
-
- 2 תגובות
- 773 צפיות
-
-
מחסל 3 זה משחק יפה שיחקתי בו אתמול וגם צבי הנינגה משחק קטלני כמו הזמנים של פעם תקנו גם אתם תמשחקים האלה
-
- 4 תגובות
- 773 צפיות
-


