עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אהלן. לכל מי שכבר התקין את המשחק PES4 והשמות והקבוצות לא מעודכנים, קבלו קישור לפטצ'ים... בנוסף, אני מחפש יריבים לשחק ברשת. עוד לא בדקתי איך המשחק רץ ברשת. מבחינתי, אפשר גם להקים ליגה אם יהיו מספיק מעוניינים. בכל מקרה, מי שבא לו יכול להשאיר לי פה הודעה או לשלוח לי הודעה לICQ או למייל. תכנסו ל http://search.filefront.com ותקישו בשורת החיפוש PES4 והנה כתובת של תוכנה קטנה ונחמדה שכל מי שרוצה לשחק אונליין מתחבר אליה ויכול להזמין כל אחד אחר שמחובר לשחק איתו. הצעה שלי - אל תהיו הCLIENT אלא ה-HOST... יש DELAY בתגובות אם אתה לא HOST... http://pes4online.acsv.net

    • 0 תגובות
    • 775 צפיות
  2. Started by noambaum,

    יש לי כבר הרבה זמן את וייס סיטי ותמיד שיחקתי בו בהנאה עם GF4 TI4200 והכול הלך מצויין עד ששדרגתי לכרטיס FX5600 ומאז הגרפיקה נמרחת לי בצורה שאי אפשר לשחק רציתי רק להוסיף שכל המחשב שלי מעודכן מכל בחינה של תוכנה כגון xp-sp1 דריברים לכרטיס וכו וכו אשמח לקבל פיתרון או מענה בתודה נועם

    • 5 תגובות
    • 775 צפיות
  3. נפתחת העונה השניה של ה- Israel Madden League בקרוב מאד. הליגה מבוססת בעיקרה על שחקנים מפורום פוטבול אמריקאי בתפוז. בשל חוסר בשחקנים בתקופה זו אני פונה גם לפורום הזה לכל שחקן מאדן שמכבד את עצמו ומזמין אתכם להשתתף בליגה מושקעת מאד. יש אתר, יש מערכת סטטיסטיקה משוכללת, יש כל מה שצריך. הדרישות: 1. מאדן 08. 2. יכולת לשחק ברשת. אפשר להשתמש גם ב- Hamachi 3. רצינות - כלומר לא לפרוש מהליגה גם אם לא בא לכם אחרי כמה מחזורים או שאתם מפסידים. העיקר הכיף וההשתתפות. 4. שעה אחת פנויה בשבוע. אין לחץ, רק משחק אחד בשבוע לכל היותר. אבל מי שלא עומד בזמנים - עף. מי שמעוניין שיגיב פה וירשום דרכי תקשורת (ICQ, MSN, email). אני כבר אצור אתכם קשר. Lets play ball!

    • 3 תגובות
    • 775 צפיות
  4. האם מסכי הפסילה (GAME OVER) של המשחקים הקלאסיים האלה מוכרים לכם? בחנו את עצמכם! לכתבה

    • 4 תגובות
    • 775 צפיות
  5. אני מחפש כבר הרבה זמן את המשחק וורמס 3D רציתי לשאול אם אתה יודעים מאיפה להשיג את המשחק חוץ מהדיסק בתודה מראש רון :lamer: :lamer: :lamer:

    • 2 תגובות
    • 775 צפיות
  6. Started by amiel18,

    הי אנשים מה שלומכם? ממש עכשיו מתחיל ה- CHECKIN והאפשרות להרשמה מאוחרת! אתם מוזמנים לעשות CHECK-IN בעמוד הטורניר: http://www.z33k.com/z/hl3 כמו כן לשידור החי שמתחיל עכשיו - 20:00: www.twitch.tv/IGAIsrael

    • 0 תגובות
    • 775 צפיות
  7. יש לי בעיה במשחק marvel Ultimate Alliance רואים מסך שחור שמפעילים ורואים רק סמן של עכבר בצבע הכחול של המסך ושומעים את המוזיקה אבל את המשחק עצמו לא רואים. קרה למישהו ? יש פתרון ? תודה

    • 0 תגובות
    • 775 צפיות
  8. Started by noodle,

    שלום לכולם, נתקעתי בשלב שאני אמור למצוא את האורוות בוילה של מריו, אני פשוט לא מוצא את האורוות. אז בינתיים הבאתי את הנוצות לחדר של מריה וכעת סימן הקריאה של המשימה ממוקם מחוץ לחומה (כנראה המקום שאני אמור להגיע אליו עם הסוס). קראתי איפשהו שהאורוות נמצאות מחוץ לשער הראשי של הוילה אבל לא מצאתי שם כלום רצתי מסביב לוילה איזה מאה פעם. תודה לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 775 צפיות
  9. החנות המקוונת שמשווקת משחקים באופן חופשי ללא טכנולוגיית הגנה פוצחת במבצעי אביב לפני כל המתחרות שלה לכתבה

  10. Started by psycho killer,

    קניתי מקלדת אלחוטית של מיקרוסופט עם חיבור של USB למחשב יש לי עוד מקלדת חוטית(רגילה) שמחוברת בחיבור PS\2 אני רוצה לשחק בפיפא עם שתי המקלדות במקביל . ( שכל מקלדת תשלוט על קבוצה אחרת.) האם זה אפשרי? תודה לעונים....ולצופים

    • 3 תגובות
    • 775 צפיות
  11. http://rotter.name/User_files/nor/46694942032235ae.jpg הנה תמונה ... ומה זה AGEIA? זה הדרייבר הכי חדש 7.4 שיש לי ...

    • 13 תגובות
    • 775 צפיות
  12. Started by balagan,

    יש מצב מישהוא יכול להביא לי לינק מהיר להורדה של המשחק הזה? (קאונטר סטריק קונדישין זירו....)

    • 3 תגובות
    • 775 צפיות
  13. Started by NIR-T,

    הורדתי באימיול משחק בפורמט בין וגם את הפורמט קיו שלו... איך אני אמור לצרוב אותם שיהיה לי דיסק לגיבוי?? יש לי את תוכנת נרו הכי חדש (גרסה 6.0.3 נדמה לי) תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 775 צפיות
  14. Started by RoD,

    איזה משחק אם בכלל של טוני הוקס יצא למחשב[אני מתכוון לדור הבא של הסדרה,אחרי אמריקן ווייסטלנד למי שלא הבין]? אני יודע שלPS2/3 ול360 יצא PROJECT8 שכנראה ימשיך בסגנון של הסדרה אחרי UNDERGROUND1[משחק ראשי זה לבנות לעצמך מוניטין ולהשיג תרגילים וכסף..ויש את ה"קלאסי" כסוג משחק שני..]ולקונסולות של נינטנדו יהיה את Downhill Jam.. אמריקן ווייסטלנד יצא באיחור למחשב,אלה יצאו בכלל למחשב? הם מאותם מפתחים? בכל מקרה נראה לי שאני אעדיף את DOWNHILL JAM.. יותר ארקיידי ולא מנסה להיות מציאותי מדי כמו שניסו במשחקים האחרונים..

    • 3 תגובות
    • 775 צפיות
  15. חשבתי שהיום הזה לעולם לא יגיע. Supreme Commander, משחק המתוכנן ע"י כריס טיילור, שעבד בזמנו ב-Cavedog Entertainment, בית היוצר של משחק האסטרטגיה המעולה Total Anninhiltion, מיועד להיות היורש הרוחני של אותו משחק מהפכני. נקווה שיצא בקרוב. ל-Q&A ועוד תמונות - קישור

    • 7 תגובות
    • 775 צפיות
  16. Started by Spiderpaz,

    אחי הקטן משחק בזומבי מוד שמה ומתי שהוא שם ליזרים יש לאגים אחושרמוטה... (ואני לא מFXP!)

    • 0 תגובות
    • 775 צפיות
  17. כדי להקל על הגעה וחזרה מהאירוע, נפתחה קבוצת פייסבוק לאירוע המתקרב במודיעין. אם אתם באים עם רכב או צריכים הסעה, כנסו לקבוצה, ובקשו/הציעו עזרה!

    • 0 תגובות
    • 775 צפיות
  18. קנתי half-life 2 שבה ביחד עם counter strike source ביחד שאני מתחיל בהתקנה הוא מעביר את הדיסק הראשון בסדר אבל שהמחשב מסיים את הדיסק הראשון הוא מבקש את הדיסק השני ואז איך שאני מכניס את הדיסק השני הסידירום נעלם מהמחשב ..... בבקשה מי שיודע מה לעשות או מכיר את התופעה בבקשה שיעזור לי .....

    • 2 תגובות
    • 775 צפיות
  19. Started by kik,

    תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 775 צפיות
  20. Started by SeaMonster,

    האם זה אפשרי להפעיל את שני המישחקים האלה על Vista , מישהו ניסה?

    • 2 תגובות
    • 775 צפיות
  21. Started by roei12,

    אישרתי קנייה דרך הפייפל שם ואז היה איזה תקלה ורשמתי כתובת והכל וזה שוב הביא אותי למסך של הפייפל ובחשבון של הפייפל לא כתוב שהוצאתי כסף לintkeys או משהו לפייפל לוקח זמן להתעדכן או שזה לא שילם?

    • 2 תגובות
    • 775 צפיות
  22. Started by T-Flash,

    שלום נתקעתי בפרק השלישי במשימה הרביעית שצריך להגן על הליצן הזה. אני מגיע לשלב שכבר הרגתי את כולם ונכנסתי למוסך, הליצן עולה על המכונית ו... זהו, מה לעשות עכשיו? תודה

  23. Started by RDS,

    אוקי, אז קניתי את המשחק לפני כמה זמן, וכל כמה דקות (2-3) המשחק קורס... הורדתי את העידכון החדש ביותר... המחשב שלי אמור להפעיל את המשחק בלי בעיה, והוא אכן מפעיל אותו על ההגדרות הגבוהות ביותר במהירות, אך המשחק קורס מדי פעם... יכול להיות שזה קשור לכך שהמשחק תמיד קורס כאשר אני מנסה ליצור שחקן? תודה

    • 5 תגובות
    • 775 צפיות
  24. התקנתי , עדכנתי , לא עובד (משום מה לא הופתעתי : ) קראתי מלא דיונים על הבעיה הזאת אבל לא מצאתי שום פיתרון שעובד...

    • 6 תגובות
    • 775 צפיות
  25. Started by N.S,

    איפה אני יכול להוריד את המשחק "בונוס" ... המשחק שלך הלשון..

    • 2 תגובות
    • 775 צפיות

דיונים חדשים בפורומים