משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
בואו נארגן משהו. מי רוצה?
-
- 3 תגובות
- 776 צפיות
-
-
שלום יש לי מערכת הפעלה ויסטה 64 ביט וכאשר אני מנס ה הליכנס למשחק הוא רשום לי שגיאה מישהו יודע למה זה ככה? אולי בגלל מערת ההפעלה?
-
- 6 תגובות
- 776 צפיות
-
-
משחק התפקידים השאפתני Pillars of Eternity 2: Deadfire זוכה לתאריך השקה רשמי - וינסה להוכיח כי השקעה במפתחים עצמאיים במטרה לגרוף רווחים יכולה להיות מודל עסקי מוצלח לכתבה
-
- 0 תגובות
- 776 צפיות
- 1 follower
-
-
שלום אנשים קניתי מחשב חדש עם core 2 duo וכרטיס מסך 7600gt אז ככה : איך אני יכול לדעת מבחינת גרפיקה למה הכרטיס מסוגל .( בינתיים אני משחק fear gta and far cry ועוד שאלה בקשר לGTA מה בכלל צריך לעשות שם לא הבנתי איפה אני מקבל משימות הסתובבתי עד שנהרגתי ואז יצאתי מהבית חולים ומשם אני לא יודע לאן ללכת או מה לעשות תעזרו בבקשה תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 776 צפיות
-
-
הבחור הזה מוכר את המשחק (שימו לב - מדובר במפתח לסטים, לא עותק פיזי) ב15$ שזה חצי מחיר http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150435171649 אני קניתי ממנו עותק (לפני ~שעה) וכבר קיבלתי את הקוד והפעלתי בחשבון של סטים ללא בעיה. עריכה: העותק השני נמכר, אני מקווה שלמישהו פה
-
- 0 תגובות
- 776 צפיות
-
-
יש לי את המשחק... ועכשיו שיחקתי בו מלא והוא רץ חלק וכל זה... הגעתי כמעט ל60% ופתאום הופיעה לי איזה בעיה איתו... שלפעמים הוא כזה מקרטע, כמו "פריזים" כאלה... וזה כ"כ מעצבן... אי אפשר לשחק ככה.. ואני לא חושב שזו בעיה עם המפרט (בחתימה) אני עובד עם הדריברים החדשים של nVidia... מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 7 תגובות
- 776 צפיות
-
-
ואיך אני יודע איזה דרייבר הכי מתאים לי למשחקים התקנתי וויסטה לא מזמן והיא התקינה לי את הדרייבר שיש בה בשביל הכרטיס שלי 7600GT אני צריך לשים דרייבר חדש ? אגב ביושוק למשל עובד לי טוב בלי לשים דרייבר חדש תודה לעונים
-
- 4 תגובות
- 776 צפיות
-
-
צמד המשחקים הראשונים בסדרת Tony Hawk's Pro Skater האגדית יזכו לגרסאות מודרניות שנבנו מחדש - לאחר שנים של כשלונות צורמים אשר קברו את המותג לכתבה
-
- 0 תגובות
- 776 צפיות
-
-
-
http://gunbound.net אם כן, הוא יפה? שווה הורדה?
-
- 4 תגובות
- 776 צפיות
-
-
שלום רציתי לשאול אם במשחק Robot Arena 2 כאשר אתה עובר שלבים אתה מקבל נשקים חדשים או שלא ? ועוד שאלה בקשר למשחק Deus Ex הראשון - מישהו זוכר מה היה השם של המחשב בסוף המשחק שהציע ל JC להצטרף אליו ?
-
- 2 תגובות
- 776 צפיות
-
-
היי לכל פורום משחקים, השגתי את המשחק היום ואני פשוט חולה עליו! סיימתי כבר המון ממנו... במקרה קיבלתי שלשום את הכרטיס קול אויג'י 2 וכשאני משחק במשחק הזה כל צליל מופיע ב delay גדול של קצת יותר מחצי שניה. ניסייתי לבטל את ה hardware במשחק וזה לא שינה כלום אז מה עושים??? לתשומת ליבכם-אני עם cat 4.3 העדכונים האחרונים של creative... תודה רבה לכולם!.
-
- 3 תגובות
- 776 צפיות
-
-
-
כשאני מתחיל משחק חדש כל המסך מתבלגן. יש מן רעידות כאלה והתמונה מתבלגנת וכל פעם כשאני מנסה להזיז את העכבר או משהו כזה המסך מתבלגן יותר. יש לי ג'יפורס 2 מחשב פנטיום 4 1400 זיכרון ראם 256rdram. יש לי את כל העדכונים. תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 776 צפיות
-
-
שלום חברים, חבילת משחקים של THQ ב-25$: Company of Heroes - Tales of Valor Company of Heroes Game of the Year Darksiders II Darksiders Homefront MX vs ATV Reflex Metro 2033 Nexuiz Red Faction Armageddon Red Faction Guerrilla Saints Row 2 Saints Row: The Third Supreme Commander Supreme Commander: Forged Alliance Titan Quest Gold Warhammer 40,000 Dawn of War II - Gold Edition Warhammer 40,000: Space Marine Warhammer 40k: Dawn of War Gold Warhammer 40k: Dawn of War II Retribution http://www.amazon.com/THQ-Mega-Pack-Download/dp/B00B1GFKCA?t=slicinc-20&tag=slicinc-20 תהנו
-
- 0 תגובות
- 776 צפיות
-
-
לא ראיתי בשום מקום מי אישר הגעה ומי לא, תגיבו ותגיעו נ.ב. הכי חשוב, אם יש מישהו שמגיע מירושלים שידבר איתי באוטובוסים צריך לצאת 3 שעות לפני הזמן בשביל להגיע
-
- 1 תגובה
- 776 צפיות
-
-
מה שקרה לי .. ממה שהבנתי זה קרה אחרי הפאץ לגירסא רוסית (שבדרך כלל משנים את השפה רוב האנשים) המשחק עולה אבל כשבאים לשחק רואים מסך שחור ריק ואי אפשר לעשות כלום ... הפתרון עידכון קבצי השפות של המשחק ... אפשר למצוא הסבר כאן וקישורים להורדה (2 מגה) http://pastebin.com/0sesgL7A מקווה שיעזור לעוד אנשים שנתקלים בזה ... עובד לי מצויין ...
-
- 1 תגובה
- 776 צפיות
-
-
BATTLEFILED 2142 ו EA DOWNLOADER לא מתחברים בגלל ראוטר והעברת פורטים מה לעשות????
-
- 8 תגובות
- 776 צפיות
-
-
ב-Chapter 3, Project:Omega, (בקיצר השלב של השלג). פוצצתי כבר את התחנת חשמל הזאת ואת המגדל רדיו, אז מה אני עושה עכשיו? אני לא מבין לאן ללכת. תודה לעוזרים!!!
-
- 4 תגובות
- 775 צפיות
-
-
היום קיבלתי את הOB ואחרי נסיונות התקנה ועדכון (בעיקר עדכון) אני מוכן לשחק יש מישהו שמשחק ויכול להראות לי באיזה סרבר איך בדיוק הולך המשחק? וסתם לדעת מי בכלל משחק בזה...
-
- 3 תגובות
- 775 צפיות
-
-
שלום יש לי את המסך DELL 2007WFP ושאני נכנס ל SETTINGS של PRO EVOLUTION SOCCER 2008 הוא נותן לי רזולוציה מקסימלית של 1280X1024 . הרזולוציה של המסך היא 1680X1050 והכרטיס מסך שברשותי הוא HD2900 PRO עם הדרייבר הכי מעודכן שיש. מישהו יכול לעזור לי ? תודה רבה
-
- 7 תגובות
- 775 צפיות
-
-
-
GTA 4: תוכן בלעדי בגרסת ה-Xbox 360 אחר שכבר הכריזה בתערוכת E3 האחרונה כי Grand Theft Auto 4 ייצא תחילה ל-Xbox 360, ורק חודשים ארוכים לאחר מכן לפלטפורמות אחרות, מודיעה חברת המשחקים Rockstar כי במסגרת שיתוף הפעולה המתרחב בינה ובין מיקרוסופט יפותח שפע של תוכן בלעדי ל-GTA 4, אשר יוצע לבעלי ה-Xbox 360 בלבד. התוכן הבלעדי יופץ באמצעות שירות המשחקים המקוון Xbox Live. עדיין לא ברור האם מדובר בתוספות מינוריות כגון תלבושות ורכבים נוספים, או שמה Rockstar מתכוונת להציע לבעלי ה-Xbox 360 הרחבות משמעותיות יותר בדמות שלבים ואתגרים חדשים. סוני, המתכוננת בימים אלה להשקתה העולמית של קונסולת הפלייסטיישן 3, מבטיחה שירות משחקים מקוון משלה אך בעקבות ההסכם בין מיקרוסופט ו-Rockstar נראה כי שירות …
-
- 3 תגובות
- 775 צפיות
-
-
יש לי מחשב פנטיום 4 2.4 ג'יגה ארצ 512 ram ddr וכרטיס מסך ati radeon 9600xt 256 mb http://www.donkey.co.il/Briefcase/Uploads/16712.offfffffffffffffffffffffff.jpg
-
- 5 תגובות
- 775 צפיות
-
-
היי ראיתי שיצאו שני המשחקים האלה, ומשום מה אין פה שום דיון עליהם... מישהו שיחק או שמע ? ממליצים עליהם ?!
-
- 1 תגובה
- 775 צפיות
-


