משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
כי ניסיתי כמה וכמה והכל סתם חרטה
-
- 4 תגובות
- 778 צפיות
-
-
קניתי כאנטר סטריק שמתי cd-kay וזה מה שהוא אמר מה זה?? [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 778 צפיות
-
-
כן כן משחק הנוסטולגיה. אני צריך את סדר יציאת המשחקים של הסדרה. לא צריך שנה.. מראשון לאחרון. ושאלה, אם אני מתקין את המשחק שיצא שלישי, זה אומר שיש בוא את הראשון והשני? תודה.
-
- 5 תגובות
- 778 צפיות
-
-
היום סוף סוף הצלחתי לסיים אותו. הישג רציני? אפשר לחזור לחיים עכשיו...
-
- 1 תגובה
- 778 צפיות
-
-
כמיטב המסורת המתהווה שלה, מפתחת השבבים הפיקה מדריך מושקע ומקיף גם להגדרות הגראפיות הזמינות במשחק הפעולה-הרפתקאות המצליח אחרי שעשו זאת ללהיטים כמו Fallout 4 ו-GTA V, מומחי הגראפיקה מטעם NVIDIA פותחים את שנת 2016 עם מדריך מפורט ומושקע גם עבור ההגדרות הגראפיות הקיימות במשחק הפעולה Rise of the Tomb Raider – שכבר הוכיח את עצמו בהצלחה כהמרה מושקעת במיוחד מהקונסולות אשר נתמכה בידי מפתחת השבבים הירוקה. גם המדריך הנוכחי מסייע לכולנו לקבל המחשה להגדרות אשר מספקות שידרוג מהותי למראה במחיר פגיעה קטנה יחסית בביצועים (בתמונות למעלה), ומנגד הגדרות שפוגעת בביצועים עם השפעה מזערית עד בלתי מורגשת על המראה בפועל (בתמונות למטה) כמו במדריכים הקודמים, …
-
- 0 תגובות
- 778 צפיות
-
-
אני ממש בהתחלה... הגעתי לאיפה שמטפלים באלכס, ועכשיו יש לי 70 חיים והחיילים שאיתי נותנים לי תרופה אבל נשארים לי 70 חיים ואני לא מקבל את התרופה ? מה לעשות ? לא השתמשתי בצ'יטים וגם לא ישתמש!!!
-
- 9 תגובות
- 778 צפיות
-
-
בשלב boat בסופו אחרי שפוצצתי את הצד של הספינה וברחתי לצד השני ואז מגיע קרייג במסוק ויורה עלי עם מכונת ירייה ואני לא מצליח להרוג אותו .בבקשה תגידו לי עם איזה נשק להשתמש ומה לעשות כדי לעבור את זה.
-
- 2 תגובות
- 778 צפיות
-
-
אני תמיד רואה את הדמות של באטמן בצד שמאל האם יש אפשרות לשנות את זה שהוא יהיה במרכז ?
-
- 0 תגובות
- 778 צפיות
-
-
לאבנר או למיכאל לאחד המנהלים פה , בבקשה למחוק את שתיי הנושאים הרשמה שפתחתי נוצרה אי הבנה , תודה רבה . מחר נפתח אשכול מסודר עם סטייםאיידי והכל. תודה שוב http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=519031.0 http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=518734.0
-
- 1 תגובה
- 778 צפיות
-
-
שלום חברים אני מנסה לכנס למשחק הוא ניתק ויוצא שאני מפעיל אותו לא על כל המסך עובד חלק בלי בעיות מחקתי ותקנתי מחדש לא עוזר. איך אני פותר את בעיה?? כי על מחשב שני בוא עובד בלי בעיות שגם המחשב חלש יותר ממחשב הראשון
-
- 1 תגובה
- 778 צפיות
-
-
אחד המשחקים המרשימים והמתקדמים ביותר בשוק יפסיק להיות בלעדי לחלונות 10 ולחנות של מיקרוסופט בקרוב לכתבה
-
- 2 תגובות
- 778 צפיות
-
-
כנאמר בכותרת, אני מחפש משחקי אסטרטגיה שיעבדו על המחשב שלי (מפרט בחתימה). שלא יהיו ישנים מדי ושלא יתפסו הרבה מקום (מהמפרט אפשר להבין שאין לי מקום). תודה!
-
- 13 תגובות
- 777 צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/news/2005/04/15/news_6122397.html HL2: AFTERMATH כולל תמונה בודדת של חשוכה... http://www.gamespot.com/news/2005/04/15/news_6122391.html QUAKE 4: גם כן תמונה, וקצת מידע, כולל שהוא יהיה המשך לסוף של QUAKE 2 http://www.gamespy.com/articles/595/595975p1.html כתבה ארוכה (עוד לא הספקתי לקרוא), על המשחק הבא מבית WILL RIGHT (הגאון שהמציא את, SIMCITY ו THE SIMS), משחק ניהולי ברמת היקום כולו, לפי ה BUZZ סביבו והתמונות, זה הולך להיות משחק הרבה יותר מורכב/מהנה מה SIMS.
-
- 4 תגובות
- 777 צפיות
-
-
http://img374.imageshack.us/img374/9502/pop320051219224049587ja.jpg אני לא מצליח להגיע אליו משום מקום מה אניצריך לעשות?תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 777 צפיות
-
-
הורדתי את הPATCH 1.00_1.07_1.08 וכשאני מנסה להתקין אותו הוא רושם לי אתזה [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 777 צפיות
-
-
אם אפשר לשלוח לאימייל avinoam@gmail.com תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 777 צפיות
-
-
שלום לכולם ידוע כי יש 2 מודים (mod) ל half lafe איד מהם הוא ה blu shift (אם כתבתי את זה נכון) ומשחקים שם את השומרים שבמעבדות (תקנו אותי אם אני טועה) מה המוד השלישי ומה עושים שם? תודה
-
שלום לכולם, דבר ראשון אני רוצה לאחל בהצלחה לפורום DOTA/HON. בקרוב יפתחו דיונים נוספים הקשורים למשחק כגון מדריכים, הצעות שיפור, טורנירים וכו'. עם זאת, הצלחת הפורום תלויה בקהילה. לכן צאו לרחובות בהמוניכים והביאו אנשים! כמו כן, אשמח כבר עכשיו ממספר האנשים שכן נמצאים בפורום, אילו דיונים הייתם רוצים לראות.
-
- 0 תגובות
- 777 צפיות
-
-
סרטון ב STREAMING מתוך המשחק http://www.gamershell.com/tv/7943.html לא יודע מה לחשוב עליו, מין שילוב של POP עם GOLDEN AXE ו משהו כמו ה PLAYSTATION שכחתי איך קוראים למשחק הזה...בסה"כ משחק אקשן לחלוטין, שאני לא יודע כמה כל התנועות האלה עם החרב באמת עושות את ההבדל מ-CLICK CLICK..
-
- 0 תגובות
- 777 צפיות
-
-
-
טוב הורדתי תמשחק אתמול .. בקיצור סבבה התקנתי והכל... נכנסתי למשחק ואז הוא עושה הודעת שגיאה שצריך לעדכן זה יוצא ואחר כך ישר עושה שגיאה ככה בדיוק: (אין אפשרות לאתר רכיב) הפעלת ישום זה נכשלה מכיוון שלא אותר MFC71D.DLL.התקנה מחדש של היישום עשויה לפתור בעיה זו. בכל אופן ניסיתי לעשות UPDATE בתיקייה וזה עושה אותה שגיאה. לא מבין למה, המשחק פועל, ההתקנה עברה, מה הבעיה ? עזרה דחוףף ד"א יש לי ויסטה 32 ביט אם זה קשור אז אין טעם לחפור.. אבל אם זה עובד על ויסטה אז עדיין לא מבין מה הבעיה ?!?! תודה!
-
- 1 תגובה
- 777 צפיות
-
-
מה נשמע אנשים??? תגידו איך המשחק המגן ראיתי שהוא יצא כבר אתמול... מישהו שיחק כבר כי הגרפיקה נראת פשוט גרוע ממש מגעיל אז מה אתם אומרים ששוה שיחוק The Shield תודה מראש (:
-
- 5 תגובות
- 777 צפיות
-
-
היי כולם להלן המשחקים של PwEman מול Arew במשחק הראווה שעשינו במסגרת פתיחת הטורניר החדש של IGA! משחק ראשון: משחק שני: משחק שלישי: תודה רבה ל- iSneak & PwYumi על הקריינות!
-
- 0 תגובות
- 777 צפיות
-
-
:'( שמתי לב שלא היה נושא על זה פה... כל כך עצוב. החברה שהוציאה משחקים כמו סדרת הbaldur's gate, fallout, icewind dale, plane scape torment... מתה. כבר במשך חודשיים היה פיתוח של FALLOUT3! משחק שהרבה אנשים כל כך קיוו שיצא... אבל זהו. התקווה אבדה...
-
- 2 תגובות
- 777 צפיות
-
-
לא מצאתי שום אפשרות לשחק שני שחקנים ביחד... (לא ברשת) ד"א יש לי גיימפאד, DUAL ACTION... תודה !
-
- 1 תגובה
- 777 צפיות
-


