עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Darduel,

    http://www.own3d.tv/live/162779/AlmonyLoL בנתיים סתם משחק עוד לא משחק גמר או משהו, אני אמור לשדר גם את משחקי הגמר אם כן אני יפרסם פה.

    • 1 תגובה
    • 781 צפיות
  2. well, שחקי הdeathmatch לפחות, מישהו יודע לאן נעלם השרת הנהדר הזה (מקווה שזכרתי את השם נכון)? אם לא, יש שרת ספציפי שאתם נהנים לשחק בו? (ובלי מוד הקפיצות בבקשה) כרגע אני משחק רק בשרת של BILL G., וממש מעצבן לשחק שם, לי לפחות.

  3. מחפש משחקים בסגנון COUNTER STRIKE ו-TACTICAL OPS יש המלצות? וגם משחקי טובים ירייה בגוף ראשון

    • 4 תגובות
    • 781 צפיות
  4. Started by fano,

    טוב אז מי שלא יודע עדיין יש קאפ ראשון ב ESL עם חוקים מסודרים ומפות מסוימות שיחליטו עליהן עד אז בESL אם יש קבוצות שעדיין לא ראו את ההרשמה בESL אז זה הלינק. Sunday 01/12/13 at 15:00 CET זה התאריך הכי מאוחר שאתם יכולים להיכנס לרשימת הקבוצות של הקאפ. תעקבו אחרי החוקים בESL אלה יהיו החוקים הסופיים בהם נשחק בCOD:GHOSTS(אולי יהיו שינויים קטנים בהמשך אל תתפסו אותי במילה). בהצלחה לכל הקבוצות מהארץ תביאו כבוד http://www.esl.eu/eu/codghosts/cup/5on5/opening_cup/

    • 0 תגובות
    • 781 צפיות
  5. Started by tsvika,

    מישהו יכול בטובו לנסות למצוא לי Walkthrough בעברית לHalf Life 2 (אם יש כזה דבר) ? :s05:

    • 0 תגובות
    • 781 צפיות
  6. עדכנתי את הדרייברים של הכרטיס מסך (הגיע הזמן...), את ה-dx והכל... ועדיין, גם כשאני מנסה להפעיל את המשחק על הרזולוציה הכי נמוכה והגדרות התצוגה הכי נמוכות, הוידאו קופץ ואיטי פחד (הסאונד בסדר, והוא מסתיים הרבה הרבה לפני הוידאו), והמשחק עצמו איטי וקופצני... למי מכם שמתכוון להגיד לי ש-mx440 זה כרטיס גרוע ושאני חייב להחליף, אלא אם למשחק הספציפי הזה יש בעיה עם כרטיסים כאלה, אני מודה לו מראש על תשובתו.

    • 5 תגובות
    • 781 צפיות
  7. שלום אתה יכול לעזור לי?

  8. שלום, הורדתי את המשחק America's Army: Special Forces, Q-Course בהורדה חוקית מנענע תוכנות ולא ווארז יש פה למי שמעוניין: http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=217471&sid=127 ועכשיו אני ממש לא יודע איך משחקים ומה צריך לעשות, אני יודע שצריך לעשות קודם משימות בשביל לשחק ברשת והכל אבל אני לא יודע איך נכנסים למשחק ברשת, ולאיפה צריך להיכנס בשביל לבצע את המשימות קודם לכן ובכלל איפה משנים מקשים ומה צריך לעשות בכל משימה שדורשים ממך כדי שתוכל לשחק ברשת. בבקשה תנו איזה מדריך או הסברים למשחק לא חייב תמונות תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 781 צפיות
  9. Started by raiman1,

    מישהו יודע איך אפשר לעשות משחק באינטרנט אחד נגד השני????

    • 0 תגובות
    • 781 צפיות
  10. Started by tom123,

    במסמכים שלי יש משהו אבל ניסיתי לשים שם וזה לא הולך.... אם מישהו יודע בוודאות שיגיד..

    • 1 תגובה
    • 781 צפיות
  11. Started by Gal.z,

    שלום, יש לי התלבטות בין 3 SSD והייתי שמח לשמוע את הצעותכם. חברה שלי חוזרת מארצות הברית וככל הניראה תביא לי SSD שאני אבחר. התקציב שלי הוא עד 80 דולר ואני מחפש SSD של 60 או 64 GB משהו באיזור הזה. האופציות הטובות ביותר שמצאתי הן: MUSHKIN Newegg.com - Mushkin Enhanced Chronos Deluxe MKNSSDCR60GB-DX 2.5" 60GB SATA III Synchronous MLC Internal Solid State Drive (SSD) OCZ VERTEX 3Newegg.com - OCZ Vertex 3 VTX3-25SAT3-60G 2.5" 60GB SATA III MLC Internal Solid State Drive (SSD) CORSAIR FORCE SERIES 3 Newegg.com - Corsair Force Series 3 CSSD-F60GB3A-BK 2.5" 60GB SATA III Internal Solid State Drive (SSD) כולם פחות או יותר עם אותן מהירויות קריאה וכתיבה, SATA3. יותר מזה, אנ…

    • 2 תגובות
    • 781 צפיות
  12. Started by kikkler,

    i'm thinking about finally getting this game - how's the servers population these days? does anyone still play it ?

  13. Started by 3pac,

    התקנתי max payne 1 ויש לי בעיה . אני משחק איזה כמה דקות וזה עושה לי ככה : http://img386.imageshack.us/img386/2292/66560621cd2.jpg אחרי שזה קורס אני מנסה להכנס שוב וזה כותב לי ככה : http://img396.imageshack.us/img396/4274/73622212ti6.jpg ואני חייב לעשות ריסט . נסיתי לשנות את ההגדרות לבנוני וזה עדיין אותה בעיה רק שזה פועל איזה חצי שעה או יותר . מה אני עושה ?

    • 6 תגובות
    • 781 צפיות
  14. Started by Lethal_Acid,

    ???

    • 7 תגובות
    • 781 צפיות
  15. למי שיש או יודע מאיפה להוריד בבקשה להגיד לי (ולא תוכנות שיתוף)

  16. אני משחק לי ככה בכיף בשרת שהוא רנקד כעבור 5 שעות משחק ניכנסתי לתפריט של הדרגות שלי ליראות לאן היתקדמתי וזה התוצאה מישו יודע מה בדיוק ניסגר איתם איפה התוצאה האמיתית שלי??? עבדתי עליהה כל כך קשה :'( לא פייר!!!! [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 781 צפיות
  17. היי ראיתי שאפילו שיש לי כרטיס מסך עוצמתי 7950OC יש לפעמים קטעים במשחק שיש ירידה של כ35 FPS כאשר רוב הזמן הFPS עומד על 60,אפילו שאני מוריד הגדרות למדיום יש ירידה, האם זה ביגלל המעבד שלי Q9500 ? או שמשהו לא בסדר עם כרטיס המסך שלי, מבקש את עזרתכם . רוני

    • 0 תגובות
    • 781 צפיות
  18. Started by SagroN,

    שלום לכולם. מצטער מראש אם זה לא המקום הנכון, פשוט לא ידעתי איפה לשאול. אני מפרמט את המחשב, מכיוון שיש לי בעיה עם הווינדוס, לא חשוב. ורציתי לדעת היכן אני יכול למצוא את השמירות של Crysis ואת השמירות של Assassian's creed? על מנת שאוכל להמשיך מאיפה שאני, ולא להתחיל מההתחלה. אשמח אם תפנו אותי בדיוק לתיקייה ולקובץ המתאים, ממש יעזור לי. תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 781 צפיות
  19. Started by *NightMare,

    מחפש נואשות את המשחק Space jam אם אתם יודעים איך להשיג אותו אני אשמח לשמוע.....

    • 3 תגובות
    • 781 צפיות
  20. Started by Ben in Black,

    מישהו יכול להביא לי קראק למשחק הזה אני מחפש קראקים ושום קראק לא עובד כולם מעלים לי הודעת שגיאה שלח | אל תשלח סיים מסימה זה מרגיז

    • 2 תגובות
    • 781 צפיות
  21. ממתי המנהג הזה החל? לאחרונה אני נתקל במקרים רבים של חברות אשר מפיצות משחקים בעלי תכונות של שוברי קופות (Halo, Call of Duty) אשר נותנות עדיפות על פירסום של הכנסות ממכירות משחקים על פני מספר העותקים שנמכרו, על מנת להציג את ההצלחה שלהם (מנהג שמקורו בתעשיית הקולנוע). לדוגמא: לאחר ש-Black Ops 2 יצא, אקטיויזן פרסמה רק את ההכנסות שהמשחק גרף ב-24 השעות הראשונות להשקתו (חצי מיליארד דולר), כאשר מספר העותקים שנמכרו, נותר בלתי ידוע (לינק) (ניתן לקרא גם בערך בויקיפדיה האנגלית, שבינתיים רק סכום ההכנסות ממכירות משחקים מופיע שם, ללא מספר עותקים שנמכרו). באופן דומה, לאחר ש-Halo 4 הושק, מיקרוסופט פרסמה רק את ההכנסות שהמשחק גרף ב-24 שעות הראשונות לשחרורו וכן את הכנסות סוף השבוע שלו, ונכון ל…

    • 0 תגובות
    • 781 צפיות
  22. Started by TAMIRRR013,

    שלום! יש לי מעבד e8400 כרטיס 9800gtx+ לוח asus p5ql-e התקנתי את המשחק sonic dx הפעלתי אותו על רזולוציה הכי נמוכה 640X480 (יש שם רק רזולוציה) ובדקתי ב fraps והיה לי בין 32-35 ונדיר שהיה מגיע ל 37 והתקנתי על מחשב מעפןן רצחח עם כרטיס geforce 440mx ומעבד pentum 4 ושם היה בין 32-45 וליפעמים גם טיפה יותר אבל במשחקים אחרים כמו cod 5 אני מקבל עם 4x aa רזולוציה 1280X1024 16X AF קיבלתי בין 60-91 ליפעמים היה מגיע ל 91 ולמה רק במשחק הזה שהוא ישן זה קורה? ובמחשב יותר מעפן זה יותר גבוהה?

    • 2 תגובות
    • 781 צפיות
  23. Started by KermitShor,

    שאלה קריטית יש משימה להיות בניו יורק וצריך להביא לבחור בשם Shaw איזה כמה דברים שהוא רוצה באיזו שהו מקום בעיר יש מחסום אנרגיה כזה בצבע ירוק והם אומרים שכדי לעבור אותו צריך שה"סורק" יאמין שהשחקנים שלי "אחד משלהם" איזה רובוטים כאלו חרשתי את כל המפה עברתי יצאתי ואני לא יודע איך עושים את זה... ועוד שאלה(פחות קריטית) בתעלות של ניו יורק יש "מתקן ביות" כתום שמוחבא מאחורי מאוורר וצריך לנתק לו את הזרם יש גנרטור כזה שהגעתי אליו ואומרים לי שכדי לנתק צריך למשוך ממנו אנרגיה איך אני עושה את זה ..?? ניסתי להפעיל את האקסמנים שלי.. ולא הולך מה עושים

    • 3 תגובות
    • 781 צפיות
  24. Started by landes98,

    מחפש עוד שני אנשים שרוצים לקנות מי שרוצה צריך לשלוח הודעה לאמייל שלי yshaiy98@gmail.com עם הפרטים הבאים: (כדי לדעת שהם רציניים) שם פרטי פייסבוק איימיל ופלאפון התשלום יהיה דרך Paypal כל אחד צריך לשלם 66 שקל שזה במקום 90 אם הייתם קונים יחיד....

    • 0 תגובות
    • 781 צפיות
  25. Started by GodOfGames,

    הורדתי את הדמו ועובד לי חלק,אם אני קונה את המשחק המקורי הוא גם יעבוד חלק?

    • 6 תגובות
    • 781 צפיות

דיונים חדשים בפורומים