עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by yotam360,

    שם מדינה: matrix

    • 5 תגובות
    • 783 צפיות
  2. שלום לכולם וברך הבא לי כמו שכולכם כבר יודעים החופש הגדול נכנס לתוקף וסוף סוף יש קצת זמן פנוי מידי פעם. הייתי רוצה לבקש ממכם המלצה למשחקים שונים ששחקתם ואהבתם, אני חייב לציין שאני אוהב כמעט את כל הז'אנרים. עם לא יהיה מוגזם לבקש את המשחק + תקציר קצת ו/או סירטון אשר מראה את הקונספט שבו. תודה מראש, תמיר.

    • 2 תגובות
    • 783 צפיות
  3. באנר שנחשף מוקדם מדי באתר IGN חושף עבורנו עוד כמה פרטים על Watch_Dogs 2 שיחשף היום בערב: המשחק אכן מתרחש בגירסה כלשהי של סן פנסיסקו כפי שדווח בעבר, הבחור הממושקף שתמונתו הודלפה בעבר הוא אכן דמות הגיבור החדשה שאותה נגלם - וההשקה תגיע כבר ב-15 בנובמבר השנה.

    • 0 תגובות
    • 783 צפיות
  4. Started by n9555,

    זה פשוט נותן לי הודעות של כמה שגיאות ואני לא מצליח להפעיל את זה..... הורדתי את זה משרת של 3dgamer.com עזרה בבקשה

    • 2 תגובות
    • 783 צפיות
  5. Started by frogger81,

    ראיתי את המשחק ביו טיוב והוא נראה מדהים. אני אפילו אסתכן ואומר התחליף ל WOW . בכל אופן רציתי לדעת אם מישהו קנה אותו כבר ואם הוא עובד טוב בארץ, מבחינת פינגים. מחכה לתגובות של אנשים ששיחקו כבר. תודה.

    • 0 תגובות
    • 783 צפיות
  6. אחרי ההשקה המוצלחת בהחלט של Bayonetta, משחק ייחודי נוסף של הסטודיו היפני PlatinumGames עשוי לנחות ב-Steam בקרוב מאוד לכתבה

  7. Started by FeedMe,

    ה-punkbuster בדמו מעיף אותי מכל שרת שאני מתחבר אליו. הוא טוען שיש לי או לשרת גרסה ישנה מדי. חיפשתי פאץ' לדמו (O-ם) ולא מצאתי. מה לעזאזל?-

    • 2 תגובות
    • 783 צפיות
  8. Started by -R-E-L-,

    שלום לכולם. אני מעוניין לקנות MODCHIP לפלייסטיישן אודה לכם מאוד אם תעזרו.

    • 1 תגובה
    • 783 צפיות
  9. Started by Ameralis Zaiir,

    מישהו יכול להגיד לי איפה אני מוצא את המפתח שפותח את הדלתות של הפיראטים? את הספינה הנסתרת ואת החדר הזה בבית שמלא פיראטים?

    • 0 תגובות
    • 783 צפיות
  10. Started by slim_shady,

    יש לי 1.6GH GF2 MX 400 256 rdram אז אם יש לכם המלצות למשחקי מכונית אז תמליצו.

  11. Started by cb,

    שלום...למי ששיפץ את המשחק בפאצ'ים כמובן..כמו כל בן אדם הגיוני... יש בעיה שברגע שהמשחק עובר בלוח השנה לעונת העברות של עונת 2011 2012 הוא נתקע.המוזיקה ממשיכה לנגן אבל מסך המעבר תקוע.אפשר לחכות יום שלם וזה ישאר ככה. קראתי על עוד אנשים באינטרנט עם הבעיה...אבל אין שום פיתרון,אף אחד לא ענה להם. מישהו נתקל בבעיה?יודע לסדר?

    • 2 תגובות
    • 783 צפיות
  12. Started by eranmor,

    המשחק הזה פשוט מסרב לעבוד חלק ולא משנה מה! ניסיתי להפעיל אותו ב800*600 ב16BIT והוא בכלל לא זז..... 1FPS :'( יש לי ראדון 9500 עם אוברקלוק CATALYST 3.7 דרייברים הכי מעודכנים של הלוח אם וכו'... 4300 ב3DMARK03.... מה יכול לגרום לזה?? נ.ב. חשבתי שאולי הדיסקים שלי דפוקים אז לקחתי דיסקים מחבר (הכל מקורי) וגם עם הדיסקים שלו זה דפוק

    • 5 תגובות
    • 783 צפיות
  13. Started by coorva,

    מישהו יכול להגיד לי איפה אני מוצא את המישחק PAINKILLER עם חבילת ההרחבה שלו BATTLE OUT OF HELL??? בהרבה חנויות מישחקים לא ניתן להשיג את המישחק הזה.

  14. Started by Vidati,

    שלום לכולם, בעידן שלנו רובינו לא קונים את המשחקים שלנו (גם אני) אבל אספתי קצת כסף ואני רוצה לקנות משחק פעולה גוף ראשון או שלישי... אני לא ממש אוהב את כל התפקידים למינהם.. אז אל תציאו WOW וכאלה... מרוצים לא ניראה לי שיש והסטרטגיה אני לא ממש מתחבר, מה שנשאר זה פעולה... מה שחשוב לי זה המולטי בעיקר... אז חשבתי COD 4 אבל שיחקתי בו גם ברשת (לא חוקי) ובהתחלה אהבתי אבל אחרי שמסיימים את הרמות כבר לא כיף... אז אולי CRYSIS זה משחק ממש טוב שאני משחק בו עד היום בסינגל ובזמנו מאוד אהבתי את המולטיבטא. אז מה אתם אומרים על CRYSIS? ואל תגידו לי שיש שרתים פרוצים, כי אני קונה משחק לא רק בגלל המולטי אלה גם בשביל לעודד את המפתחים, כמובן שזה טיפה בים אבל לפחות אני יוצא בסדר בעיניין, אח…

    • 9 תגובות
    • 783 צפיות
  15. Started by A_D,

    אני רוצה לקנות צ'ויסטיק אבל אמרו לי שאין בשבילו הרבה משחקים של טיסה וכו עם יש אז תביאו. כמה שיותר יותר טוב.

    • 4 תגובות
    • 783 צפיות
  16. Started by HaEsrimVeArba,

    אני לא מצליח למצוא את הדיסקים שלי בשום מקום אני מתגייס ב 18 במאי ואני ממש ממש רוצה לשחק ב battle.net לפני הגיוס. מצאתי את הדיסק של ההרחבה. אבל דרוש לי cdkey של המקורי. אז אם למישהו יש cdkey מקורי שהוא מוכן להביא אני מאד אודה לו. יש לי cdkey של counterstrike ושל never winter nights ל"החלפות".

    • 3 תגובות
    • 783 צפיות
  17. Started by stone cold,

    http://www.gamespot.com/ps2/action/okami/review.html?om_act=convert&om_clk=tabs טוב סימתי את Okami משחק שניראה כמו האח המסומם של סידרת זלדה - בכל מקרה היו לי 2 תלונות על המשחק 1-המון טקסט בלי דיבוב בכלל גם לא דיבוב רק בחלקים חשובים כמו שיש בגרנדיה 1 לדוגמה בכלל בטקסט יש קול כמו במשחקי פלטפורמות לN64 שזה מעצבן ביותר 2-חלק מהבוסים מופעים יותר מידי פעמים לדוגמה באחד מהם נילחמים 3 פעמים בעלילה הראשית ובלי שינוים מורגשים וזה לא שאין מספיק בוסים יש מספיק רק האריכו תמשחק שבכל מיקרה מספיק ארוך באופן מלאכותי חוץ מזה לא כול כך אהבתי תגרפיקה אבל היא מיוחדת ותורמת הרבה לסגנון המשחק הליבה של המשחק מאוד דומה למשחקי זלדה וזה כאילו עשו משחק זלדה אל…

    • 2 תגובות
    • 783 צפיות
  18. Started by duk4u,

    לאחרונה רכשתי כרטיס - G.F 6800GT ואיתו קיבלתי את המישחק הנ"ל. בקיצור עברתי את שלב האימונים ואנני יודע כיצד להמשיך. שאלתי היא, האם שלב האימונים בא כמקדים למישחק כמו בספלינטר סל. או זה שלב מקדים למישחק רשת. אשמח לקבל תגובות מכל אלה שיש להם נסיון במישחק המדובר

    • 4 תגובות
    • 783 צפיות
  19. תודה לכל העוניםםםם...

    • 2 תגובות
    • 783 צפיות
  20. Started by ran1809,

    יש לי משחק של PS2 והורדתי אימולטור שאמור להפעיל לי את המחשק במחשב (nSX2) יש למישהוא מושג אזיה סוג של קובץ אני צריך להכניס לו כי פתחתי את המשחק והוא לא מוכן לקחת לי שום קובץ ממנו? אז איך בעצם מפעילים את המשחק תודה רן

    • 1 תגובה
    • 783 צפיות
  21. Started by daniel1saida,

    בס"ד שלום יש לי VISTA ן W7 ובשתיהם יש לי בעיה שאן לי AF במשחקים יש לי כרטיס מסך 4670HD ועוד משהוא שאני מנסה להפעיל את FC2 ו CRYSIS על D10 המשחק יוצא וב FC2 הוא מחליף צבעם עד שהוא יוצא (רק הVISTA ) וב W7 הוא בכלל לא נכנס לD10 (בCRYSIS בFC2 הוא בסדר) וכיצור אך מסדרים\מה הבעיה? ואני לא יודע אם זה קשור אבל בכניסה לFC2 הוא אמר שצריך SP1 תודה לעוזרים ושבועה טוב

  22. Started by hellfire03,

    מאז כמה ימים אני לא מצליח לשחק נורמלי יש לי פינג סביר אבל הוא בכל זאת עושה בעיות מישהו שם לב לשינוי בזמן האחרון? (אני מחובר דרך רימון אם זה משנה)

    • 0 תגובות
    • 782 צפיות
  23. Started by bbarakt,

    *כותרת* מי יכול לתת לי קישורים לטופ 10 של שני האתרים? אני מתכוון לשנת 2007. תודה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 782 צפיות
  24. Started by dor18,

    המשחק קורס אחרי איזה שעה בשגיאה של COH.EXE למישהו יש מושג מה הבעיה ? המפרט זה 8800 GTX Q6600 VISTA עריכה: אוקי הוספתי תמונה.. [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 782 צפיות
  25. Started by dbx22,

    התקנתי את המשחק lock on: modern air combat ואין בו קול! כשאני בתפריט הראשי יש קול יש מוזיקה ויש הכול וכשאני נכנס ומתחיל לשחק אין קול! לא שומעים כלום! תעזרו לי אנשים בבקשה....

    • 3 תגובות
    • 782 צפיות

דיונים חדשים בפורומים