עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by crazydiamond,

    שלום לכולם. התקנתי את המשחק ושומעים את הסאונד בקטעים מהסרט אך במשחק עצמו אין סאונד בכלל, מישהו נתקל בזה? כל ההגדרות של הסאונד תקינות, ניסיתי על עוד מחשב שלי שיש בו כרטיס קול דומה אך גם בו לא שומעים סאונד, יכול להיות שהמשחק לא מסתדר עם SOUND BLASTER LIVE? אף פעם לא נתקלתי בבעיה הזאת. מישהו יש לו ניסיון עם זה? עדכון: מצאתי את הבעיה - הבאג הוא במשחק: צריך להוריד בלוח הבקרה את האצת החומרה להאצה בסיסית ואז יש סאונד במשחק. כנראה זה באג של המשחק עם SBLIVE לסוגיו.

  2. Started by club_501,

    סיימתי את המשחק! למישהו יש משהו להמליץ על משחק דומה?

    • 3 תגובות
    • 785 צפיות
  3. Started by proview,

    הורדתי gta sa ושאני מנסה להכנס למשחק הוא פשוט לא עושה כלום אני לוחץ פעמיים ויש שעון חול ואחרי זה כלום לא קורה יש לי xp אם אתם יודעים מה הבעיה בבקשה תעזרו לי

    • 2 תגובות
    • 785 צפיות
  4. Started by RONG23,

    שלום כדי לשלוט בשמי בטלפילד כמו שצריך רכשתי לוגיטק אקסטרים 3די פרו שאני מחבר אותו הוא משפיע לרעה על העכבר במשחק רגלי למרות שהגדרתי את הגויסטיק רק למקשי טיסה מישהו נתקל בבעיה או יודע על פיתרון??? יתכן התנגשות usb? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 785 צפיות
  5. חברת Hyperkin השיגה את אישורן של נינטנדו ומיקרוסופט, ועומדת להחזיר צמד מוצרי גיימינג עתיקים אל השוק לכתבה

  6. שלום, אני סובל ממהירות מאוד נמוכה בהורדה של המשחק COUNTER STRIKE SOURCE דרך ה STEAM. המהירות כמעט תמיד נעה בין 0-10... ניסיתי להפעיל בבוקר, עשיתי סריקת וירוסים SPYWARES, פתחתי את כל הפורטים ואפילו בבדיקה של ה STEAM זה כתב לי שכל הפורטים פתוחים ושהכל בסדר... לפי מה שחברים אומרים, מהירות ההורדה אצלהם בבוקר היא 100 ומעלה. יש לי פס ברוחב 3 MB. האם יכול להיות שהספק מגביל? אני על NETVISION.

    • 6 תגובות
    • 785 צפיות
  7. Started by IT4Y,

    שלום חברים,קוראים לי איתי, אני בן 20 ובעבר שיחקתי בעיקר MOBA כמו דוטא וליג, אך פרשתי וכרגע אני מחפש שותף לDivinity - original sin.אשמח אם תוסיפו אותי בסטים: http://steamcommunity.com/id/IT4Y/

    • 0 תגובות
    • 785 צפיות
  8. Started by chris_u16,

    אני מחפש משחקי בוקסינג למחשב, אך לא מצאתי :\ אז מי שמכיר, הגיבו פה תודה

    • 1 תגובה
    • 785 צפיות
  9. שלום לכולם לאחרונה נתקפתי בנוסטלגיה לFALLOUT 3 אז התקנתי אותו (גרסאת ה GOTY) כולל ההרחבות התחלתי משחק, שמרתי אותו ויצאתי. הלכתי לתקית השמירות שהוא יצר והעתקתי אליה את כל השמירות הישנות שלי כדי להמשיך לשחק מאיפה שעצרתי. אני טוען את אחד המשחקים הכי אחרונים ואני רואה שאין עלי בגדים וכל הרובים החזקים שלי נעלמו. הלכתי גם לבית שלי לוודא שאולי לא השארתי את הדברים בלוקר וגם שם אין שום דבר מיוחד ואני בפירוש זוכר שהייתי משאיר בבית מלא חליפות ורובים יקרים כדי לתקן דבר שני אני גם זוכר שכבר שיחקתי בחלק מהמשימות של POINT LOOKOUT ונראה לי אפילו שסיימתי אותם (אני זוכר שיש מתקפה כזאת על הבית הענק הזה ושצריך להדוף את כל הברברים. ושיש כזה יער מלא בובות לא אמיתיות בגלל שכאילו הדמות תחת הזיות…

    • 0 תגובות
    • 785 צפיות
  10. מה עושים???? הגעתי אליו הוא איבד את ההכרה לפני שהספיק לומר מי או מה ואין לי מושג איך ממשיכים ולאין הולכים!

    • 1 תגובה
    • 785 צפיות
  11. Started by musari,

    הורדתי את הבטא זה לא ווארז לפני שכולם קופצים עליי מגיימר//2 ויש שם תקישור http://www.fileplanet.com/betacenter/fear/signup הזה לקבלת הסיריאל ואני לא מוצא שם...ההוכחה שזה לא ווארז (מצורף תמונה) תודה לכל העוזרים [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 784 צפיות
  12. Started by yot,

    שלום, כשאני מנסה להיכנס לשרת לא רישמי של המשחק אז הוא כותב לי 'MILES Only'. מישהו יודע למה? אני יכול להכנס רק לשרתים רישמיים של המפה הראשונה עם הלייזר הזה. תעזרו בבקשה. עידכון: שמעו, נכנסתי לאזור של הבקרת הורים, ושם באמת מסומן MILES Only, וכשאני מנסה לשנות את זה ומכניס את הסיסמה הנכונה שלי פעמיים, זה אומר שהסיסמה לא תאמה. מישהו נתקל בבעיה כזאת כבר?

    • 4 תגובות
    • 784 צפיות
  13. שלום יש לי בעיה במשחק מהרגע ששמתי טלאי ליגה ישראלית המשחק כול הזמן יוצא לי ואומר "נתקל בבעיה ועליו להסגר" מה עלי לעשות?

    • 5 תגובות
    • 784 צפיות
  14. Started by aviv00,

    שלום ניסתי להפעיל CS על WINDOWS SERVER 2008 והוא מראה לי שגיאה אגב QUAKE 3 עובד לי מצויין ניסתי לשנות את התיאמות ל WINDOWS XP אבל ללא שום תועלת למישהו יש רעיון מה השגיאה הזאת אומרת? מזה נותן פקודה לרשום לעצמו באותו מקום בזיכרון ? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 784 צפיות
  15. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    Emperor: Rise of The Middle Kingdom מה אתם חושבים על המישחק? נמקו.

    • 7 תגובות
    • 784 צפיות
  16. לילה טוב. אני מחפש משחק לאחיין שלי בנושא ספארטה. הוא שיחק ב-PS2 במשחק spartan: total warrior והוא נורא אהב את המשחק, אם מישהו יכול לעזור לי לחפש משחק בסגנון אני אשמח. נא להמליץ על משחק ל-PC או ל-PS2. תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 784 צפיות
  17. Started by constantine16,

    kshe ani menase leatkin et amishak az ze kotev li et ze : An error (-5009 : 0x8002802b) has occurred while running the setup. paam amishakim aelu avdu tov ve ahshav pitom davka em lo poalim shaar amishakim ovdim metsuian yesh matsav she a driver lo tomeh yesh li 9.1.4.7 mshu kze

    • 2 תגובות
    • 784 צפיות
  18. ההלצה של חברת Sega מתחילת החודש מסתיימת בהשקה חגיגית של משחק הפעולה המשובח בפלטפורמת ה-Steam לכתבה

  19. Started by RonCohen,

    איזה משחק אני יכול לשחק עם עוד מישהו בLAN (אם המשחק לא מקורי) כי יש לי עכשיו גם קרייסיס 1 מקורי וגם BFBF2 ובטוח אפשר שלשחק עם עוד משיהו אם יש דרך כל שהיא לשחק עם מישהו בLAN רק תגידו אני יוריד כל משחק(יריות אני רוצה)חחח

    • 2 תגובות
    • 784 צפיות
  20. Started by Born2Kill,

    קטלני! 8) 8) 8) Made in Israel.

    • 1 תגובה
    • 784 צפיות
  21. אני תקוע על הגג של הבית חולים בשלב ששומרים על סאם כשיש את המסוק הזה שיורה בי כל הזמן. איך לאזעזל אני מפיל אותו? ניסיתי לרות בו את כל מה שיש לי (כולל את המא"ג שמצאתי). מה לעשות?

    • 2 תגובות
    • 784 צפיות
  22. Started by sgt_flippy,

    שאני בשלב של נוד אני ממשיך קצת עם החיילים , ופתאום זה נתקע לי ומוציא את ההודעה הבאה (לינק מצורף) מה לעשות? נ.ב אני מדבר על c&c הישן(95) ו לא החדש. תודה על העזרה [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 784 צפיות
  23. Started by עידו16,

    הייתי רוצה לשחק ברשת את המשחק ואני לא יודע איך ואיפה אז בבקשה אם מישהו יודע איך ואיפה אני יכול לקבע עם אנשים אם יש אתה של משחקי רשת או משהו כזה תודה. :AR15:

    • 3 תגובות
    • 784 צפיות
  24. Started by niv0us,

    קיבלתי מחבר את המשחק: RAINBOW SIX - VEGAS. עכשיו מצורפת Requirements Tool שמשווה את דרישות המשחק למה שיש לך על המחשב. לי יש MSI RADEON 9800 PRO PLUS והמשחק דורש לפחות X1600 או את ה 6600 שניהם עם 128. עכשיו שאני מעלה את המשחק הוא נתקלע לי באיזהו שלב ב LOADINg. האם זה יכול להיות בגלל זה? עוד שני פונקציות שמופיעות שהמחשב שלי לא מתאים הן: SADER MODEL, FLOATING POINT BLEND. מה הם שני הדברים האלה, ואיפה אני יכול לעדכן אותם? המון תודה, ניב..

    • 6 תגובות
    • 784 צפיות
  25. מה אני עושה עם המודים אחרי שהורדתי אותם? תודה רבה!!! הסתדרתי - הורדתי את המנהל של נקסוס וזהו

    • 0 תגובות
    • 784 צפיות

דיונים חדשים בפורומים