עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by liav12,

    ויודע אם יש לו תוספות או משהו?? כי המשחק ממש חמוד עם גרפיקה ממש חמודה!

    • 3 תגובות
    • 786 צפיות
  2. Started by e-r-a-n,

    מי לא מכיר את סדרת משחקי ה Tekken בקונוסולת ה PS ? אין כזה מצב שמישהו לא מכיר את המשחק , זה משחק חובה בכל בית. ובכן, לא מזמן הנחתי את ידיי על המשחק Tekken 1 - שיצא בשנת 95. המשחק פשוט מהנה. יש לי סרטון קצר, למי שרוצה להזכר בגרפיקה של פעם לינק.

    • 4 תגובות
    • 786 צפיות
  3. Started by miki891,

    אני אוהב לשחק nba live 2006 - 2007 חדש.יש בו חידושים. גרפיקה טובה מאוד. שיחקתי משחק טוב עם חברים. אבל יש לי בעיה קטנה מאוד במשחק. באמצע משחק אני רוצה להחליף שחקן בספסל. אני לא מוצא איך מחליפים שחקן בספסל באמצע משחק? ובנוסף איפה אפשר לימצוא טלאי ליגה ישראלית כמו למשל מכבי ת"א ועוד...למשחק nba live 2007? ב- nba live 2006 יש טלאי ליגה ישראלית, אבל אין לי טלאי ליגה ישראלית ב- nba live 2007. מאיפה? אני בדקתי באתר חוברת שלי אני לא מצאתי באתר שלהם. בברכה חג שמח מיכאל

    • 3 תגובות
    • 786 צפיות
  4. Started by פיני1805,

    למה אחרי שאני קונה אוטו ובית ובא להתחרות במרוץ הראשון המשחק פשוט לא ממשיך(המשחק לא תקוע פשוט אי אפשר ללחוץ START להתחלת המרוץ)? מישהו נתקל בבעיה דומה?

    • 9 תגובות
    • 786 צפיות
  5. Started by ForresT,

    אני מנסה להכנס למשחק,והוא כותב לי: Failed to load the launcher DLL: The Specified Module could not be found מחקתי ועשיתי הכול מהתחלה כבר פעמים בערך... מה לעשות?תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 786 צפיות
  6. Started by aviv23,

    מישהו יודע מאיפה אני מוריד et ? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 786 צפיות
  7. Started by EG,

    אני משחק במשחר הרבה זמן. בכל הטבלאות אני רואה תוצאות של יונדאי סובארו טויוטה ועוד.. אבל אף פעם לא קיבלתי מהם זימון לבדיקות. אני תמיד מקבל הצעות מאותם החברות:פיג'ו, וולטסווגן, פיאט ואופל. השאלה שלי היא: האם הצלחתם עם/או קיבלתם מהחברות סובארו או טויוטה הצעה/זיומון?

    • 3 תגובות
    • 786 צפיות
  8. Started by TimoTy,

    זהו

    • 3 תגובות
    • 785 צפיות
  9. Started by Linkin Park,

    תעיפו מבט בתמונה ותנסו לעזור לי.. אני לא מצליח להתקין את המשחק תודה!!

    • 1 תגובה
    • 785 צפיות
  10. מסך 22 ....אבל בהגדרות אני רואה רק רזולוציות למסכי 4\3 האם ניתן להגדיר ידנית רזולוציה אחרת ? תודה.

    • 1 תגובה
    • 785 צפיות
  11. Started by TaMiRn2,

    יש לי באג מוזר שכל פעם שאני עולה על סולם הדמות מתחילה לרעוד ועפה במהירות ואני מת... זה קורה למישהו אחר? יש פיתרון?

    • 8 תגובות
    • 785 צפיות
  12. Started by yoyo_shir,

    הורדתי את הגרסה הזאת , ולא הצלחתי להתקין אז רציתי לשאול עם למישו יש את אותה גרסה והאם הוא הצליח להתקין - או שבעצם הגרסה פגומה? אני מבקשת שלא תננעלו - ס"כ שאלתי על גרסה - ולא נתתי פה הורדה או משו תודה.

    • 4 תגובות
    • 785 צפיות
  13. סתם שמתי לב בהרבה משחקים אם אני רוצה סתם להשתמש באיזה קוד שצריך לעלות את הקונסול בשביל זה,אז כשאני מעלה את הקונסול אני רואה שיש פה ושם errors שהמשחק לא מוצא כל מיני קבצים,או טקסטורות,ואני שם לב שזה בהמון משחקים ככה...למה זה? יש מצב שבמשחקים ש"קונים" חסרים קבצים וטקסטורות ובמשחקים מקוריים מהחנות יש את הכול?,כי זה מוזר הריי,זה סך הכול Image של המשחק שאמור להכיל הכול לא? נ.ב. לא מתכוון לדבר על שום נושא שקשור להורדות לא חוקיות,זאת שאלה כללית לגביי משחקים פרוצים שלא קשורה להורדות שלהם...

    • 2 תגובות
    • 785 צפיות
  14. Started by slim_shady,

    כשאני מנסה להכנס לא משנה לאיזה שרת אני לא מצליח, כשאני נכנס לשרת ובוחר קבוצה עוברות כמה שניות\דקה ואז המסך ניהיה שחור ואני חוזר לתפריט הראשי. עכשיו יש רק שרת אחד שאני מצליח להכנס אליו בלי בעיות וזה שרת של חבר שלי שאני מתחבר אליו עם כתובת איי.פי. עכשיו הספקתי לתפוס את ההודעה שאני מקבל שניה לפני שהמסך ניהיה שחור. [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 785 צפיות
  15. שלום יש לי בעיה במשחק. יש עיר מסוימת שאני כובש אוטומטית (בלי קרב, הטלתי מצור כמה תורות) וכשאני לוחץ על כל אחת מאפשרויות הכיבוש המשחק פשוט קורס לדסקטופ. אין לי מושג למה זה כי זה לא קורה באף עיר (כבשתי עיר נפרדת ובחרתי באחת מהאפשרויות וזה היה בסדר. אני לא יכול להמשיך במשחק וחייב לבחור אפשרות). המשחק מקורי, כך שזה לא בעיה. יש למישהו מושג איך פותרים את זה?

    • 3 תגובות
    • 785 צפיות
  16. איך מוסיפים את הליגה המעפנה הישראלית לפיפא 2005? בעצם מאיפה מורידים?

  17. Started by momss,

    עולם הגורל הוא שמו של משחק תפקידים ישראלי חדש, המיועד לשימושם של משתתפים רבים, ובמובנים רבים הוא מעין הצגה מקוונת. תקציר העלילה היא נבואה עתיקה על קרב נורא, שיביא את יום הדין על האנושות ויכחיד אותה. כדי למנוע את הגשמת הנבואה המציאו המדענים מכונת זמן, שבה נוסעים המשתתפים במטרה לשנות את העבר וכך למנוע מהנבואה מלהתגשם. המשחק הוא עולם מדומה, שאליו יכולים הגולשים להיכנס על ידי אימוץ של דמות המייצגת את אחד האזרחים באותו עולם. כל משתתף הוא דמות אחרת, וכל מהלך של הדמות הוא פועל יוצא של שיקול דעתו של השחקן. כללי המשחק נקבעים בידי המאסטר, במקרה זה המחשב, שהוא גם הבורא, השליט והשופט, והוא זה שממלא את עולם המשחק בדמויות מפחידות, במפלצות, בסכנות ובדמויות שלא ניתנות לשליטת השחקנים…

    • 6 תגובות
    • 785 צפיות
  18. הייתי בכמה אתרים בכולם כתוב Q1. מישהו יודע מה התאריך המדויק?

    • 7 תגובות
    • 785 צפיות
  19. Started by YairZ,

    רק עכשיו שמעתי עליו (הייתה תמונה שלו באריזה של כרטיס המסך שלי), זה משחק שיצא עוד שנה, FPS עם רובוטים/מפלצות. מישהו שמע על המשחק? הנה מספר סרטונים, ממליץ בחום לראות את שני חלקי ה Developer Walkthrough (בעיקר השני). חוץ מהאנגלית של המספר, זה ממש נראה טוב, בעיקר הנשקים. http://www.gametrailers.com/game/5434.html

    • 3 תגובות
    • 785 צפיות
  20. לינק להורדה שלום מאזינים ומאזינות! אנו שמחים להודיע כי פרק מס’ 31 בעלילות הפאנבויז עלה לאוויר. מה מתרחש, מקשיבים? שבוע חדש מביא איתו כרגיל פרק נוסף מבית הפאנבויז. הפעם מצטרף אלינו דניאל (א.ק.א ד”ר דרה) ונותן סקירה או שתיים מכל הלב (בעודו מנסה לשמור על המעט שפיות שנשארה לו אחרי שחפרנו לו במוח). בפרק אנו סוקרים את המשחקים פיינל פנטזי איקס ומלא I, רד אלרט 3, לא נואר (יש לקרוא במבטא צרפתי), טופ ספין 4 ולג’נדס אוף טרוי. כמו כן נסקרים גם הדמואים הבאים: Warhammer 40,000: Space Marine , Warhammer 40,000 Kill Team , Hamilton’s Great Adventure , Pro Evolution Soccer 12. שלושה אפליקציות לאייפון: Decide-o-tron ,Bejewled 2,Road …

  21. Started by dani3333,

    התקנתי את המשחק והוא פועל והכל אבל יש לו באגים ענקיים לפעמים האקדח נעלם ולא רואים טוב את האוייבים שלך אני לא יודע למה זה קורה כי יש לי מחשב טוב מאוד דווקא אם מישהו יודע את הבעיה ויכול לעזור לי תודה

    • 2 תגובות
    • 785 צפיות
  22. Started by Art Tatum,

    ושוב SQUARE ENIX איכזבו אותנו. במקום להוציא REMAKE אמיתי עם גראפיקת HD, הם הוציאו מחדש את אותו המשחק עם שיפורים מינורים. ואם בכל זאת אתם מעוניינים להינות מהקלאסיקה בגרסה משופרת, אל דאגה המעריצים דואגים לכם. חבילת שידרוג מוזיקה, הכוללת את המוזיקה האוריגינלית מהPLAYSTATION, גרסאות תזמורת חיה, גרסאות משופרות של FANS, ורימיקסים. http://forums.qhimm.com/index.php?topic=12787.0 מומלץ לבחור בהתקנה את פרופיל היוצר(הטראקים החביבים עליו). לא לשכוח לסמן את הגירסה המתאימה(1997 או 2012). ולוודא שהקבצים אכן הותקנו במקום הנכון(תמיד אפשר להעביר אותם ידנית). אתם רוצים עוד? גם את הגראפיקה אפשר לשפר. שיפור קל ללא בלגאן(שומר את גירסת 2012 כמו שהיא): http://enbdev.com/descript…

    • 0 תגובות
    • 785 צפיות
  23. רציתי לדעת אם זה אפשרי לשחק בסידיקיי של אליייף בלו שיפט בסטים אני מתכוון לקנות תבלו שיפט אז אני צריך לדעת

    • 6 תגובות
    • 785 צפיות
  24. Started by ydyehuda,

    שלום לכולם מה לעשות, הפנטיום1 שלי מת והילד עוד קטן ויש רק XP בבית (חיים קשים) תודה רבה וחתימה טובה, יהודה

    • 4 תגובות
    • 785 צפיות
  25. ראיתי שיש דמו ל-D&D ON יצרתי חשבון אבל אני לא מוצא קישור להורדה בחינם (לא של FileNet( ואשמח אם תוכלו לעזור לי תודה

    • 7 תגובות
    • 785 צפיות

דיונים חדשים בפורומים