משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
המשחק פשוט מושלם. גרפיקה מדהימה מכוניות מגניבות/מטוסים. משחקיות חדשה .פשוט מדהים אבל הוא יוצא ב2006 מתי? אנחנו כבר בחודש ה4 תודה לאלה שיודעים
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני לוחץ על האייקון וזה אומר לי שהכרטיס מסך שלי NOT SUPPORTED... יש אולי איזה PATCH שמוסיף את התמיכה בחומרה? תודה
-
- 0 תגובות
- 682 צפיות
-
-
-
AMD Athlon 64 (3200+) VENICE - 512 Cache [939 PIN]- RETAIL - קירור מצויין למעבד לא תודה 974.30 ש"ח 1 DFI Infinity nF4 Ultra (Nforce 4 ultra) - 939 - ATX 597.92 ש"ח 2 512MB TwinMos DDR PC3200/400 (TMD7608F8E50I) original C2.5 - קירור נחושת לזיכרונות - פריים קו לא תודה 556.20 ש"ח 1 WD 160GB-8MB JS - 7200RPM S-ATA II - קירור לדיסק הקשיח לא תודה 501.33 ש"ח 1 LG DVD-RW GSA4167 x16 DUAL LAYER (black) - bulk 282.13 ש"ח 1 Gigabyte - PX6800 GS 256mb DDR3 - PCX - Retail 1,196.52 ש"ח 1 Coolermaster Centurion 532 + 380W psu 502.84 ש"ח 1 התקנת רכיבים ובדיקת מעבדה (למחשב חדש בלבד) 172.89 ש"ח \ / | מגיע אלי מחר אני מחפש משחק שימתח את הביצועים עד הסוף(חשוב מאד) משחק ט…
-
- 23 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
נואשות מחפש משחקי RPG חנמיים.. משחקים שאפשר להוריד בחינם לא חובה שיהיו משחקי רשת
-
- 5 תגובות
- 5.7k צפיות
-
-
האם השמועות נגונות ומיקרוסופט עומדת להוציא קונסולה ניידת שתתחרה ב-PSP???
-
- 6 תגובות
- 755 צפיות
-
-
-
שלום! טוב, אני תקוע בוואזיר. אני מתחיל להרביץ לו, ואז הוא מפיל עליי את כל האבנים, הן מסתובבות, אני עושה לו כמה ספיד קילים דרך הקורות, ואז אחרי שאני חותך לו את הכנפיים, הוא סתם בורח ממני ואני לא מצליח להשיג אותו. איך אני משיג אותו, ואז מה אני עושה לו?
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
-
-
מישהו מכיר פשוט צ'יט שאפשר לעבור שלב קדימה? אין לי כבר כח...
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי בעיה , כשאני משחק בכל דבר על מסך מלא זה עושה MINIMIZE בעצמו ואין לי מושג איך לגרום לזה להפסיק, יש הצעות ?
-
- 1 תגובה
- 698 צפיות
-
-
-
חברים יש לי PS1 רציתי לחבר אותו למחשב דרך ה VIVO של ה-7800GT שלי .. איך עושים את זה?
-
- 1 תגובה
- 621 צפיות
-
-
עדכנתי את המשחק , הטמפ' לא חריגות עזרה בבקשה
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שלום, אני רוצה לקנות HL2, אתמול הלכתי ל BUG ואמרו לי שיש רק ב DVD, וילדה מהכיתה שלי הביאה לי את המשחק ב CD רגיל (5 דיסקים). האם יש מקומות שאפשר לקנות HL2 כ CD (ולא במחיר מעל 200 שקל), בסביבות ראשל"צ. תודה
-
- 2 תגובות
- 543 צפיות
-
-
http://www.petitiononline.com/xboxil/petition.html נקווה שיצא מזה משהו.
-
- 7 תגובות
- 671 צפיות
-
-
-
חוץ ממני ומIDANP (אני מקום 2 בארץ ועידן מקום 3 בארץ... כאשר אנחנו בין ה40 הטובים בעולם(אני בין ה10... ) סתם מעניין אותי למה אני רוצה עוד שותפים למשחק הזה... משחק חזק ביותר... ניתן להורדה מהאתר הרשמי : www.trackmanianations.com
-
- 7 תגובות
- 827 צפיות
-
-
אני בחלק השני של המשחק והלכתי הרבה במדבר והגעתי למן בן אדם גוסס כזה שאמר ליח להביא לו מים, אני הולך לאיפה שהמים ויש שם מן טבעת כזאתי זוכרת בכחול...הבעיה היא שאין כלום שם...אין מים היה לי תבאג הזה פעם שעברה ששיחקתי ואיך שהו אמרו לי פה לסדר אותו...רק שאני לא זוכר למשימה קוראים path to ivren pass או משהו כזה...
-
- 5 תגובות
- 806 צפיות
-
-
ככה זה לפחות נראה תאריך ההפצה הרשמי לארה"ב הוא ב-20,כלומר-היום...אם זאת-אף אחת מחנויות המשחקים לא התחילה לשלוח עותקים למי שהזמין,וכמו כן אף אחד לא הצליח להשיג עותק של המשחק עד עכשיו...למרות שהוא כבר אמור להיות בחנויות. תאריך ההפצה הרשמי באירופה הוא ב-23,ככה שיכול להיות שבט'דה החליטו לדחות ביום-יומיים את ההפצה בארה"ב מבלי להודיע על כך. מרגיז?מאוד,אני מת כבר להשיג ת'משחק.
-
- 11 תגובות
- 938 צפיות
-
-
פשוט תורידו ותתקינו: (הסדר אינו משנה) http://www.nbalive.org/portal/download/750 http://www.nbalive.org/portal/download/751 http://www.nbalive.org/portal/download/752 http://www.nbalive.org/portal/download/753 http://www.nbalive.org/portal/download/754 האתר NBA LIVE.ORG הוא זה שפיתח את הפאטצ' והוא זה שאחראי עליו. תהנו!!! נ"ב מחכה לתגובות...
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם!! יש לי בעיה קטנה בלבוש. הצטרפתי לגילדת Imperial Legion עם הזמן החלפתי את ה"מדים" המעפנים שלהם. והמשכתי להתקדם אבל עכשיו הם לא מוכנים לדבר איתי בלי מדים. אין לי את המדים האלה וגם אם אני קונה מדים כאלה ולובש אותם זה לא עוזר (או שפיספסתי משהו....) מה אתם עשיתם במצד הזה, הרי אני בטוח שאף אחד לא ממש הולך עם הזבל הזה..... תודה
-
- 3 תגובות
- 698 צפיות
-


