עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. fifa manager 07 requires at least 768MB of free swap file space. מזה אומר מה אני צריך למחוק? מאיפה? תודה..

    • 3 תגובות
    • 787 צפיות
  2. Started by babalas,

    אני משחק עכשיו DOOM 3 (משלים פערים) ואני ברז' 640X480, הוא לא נותן לי להחליף. אני מנסה 1024X768 וגם לא, יש לי מסך רחב רז' נטיבית1280X768. זה לא נותן לי להריץ את המשחק על רז' גבוהה מ640X480, למישהוא יש פתרון?

    • 2 תגובות
    • 787 צפיות
  3. Started by Leo101,

    אין לי מושג למה אבל כל שרת שאני נכינס אליו בcall of duty עושה לי בעיה אני מקבלל ממנו באן כל שרת.... זה ההודעה שאני מקבל...

    • 3 תגובות
    • 787 צפיות
  4. Started by xxdragonxx,

    cod4 gears of war crysis ?

    • 11 תגובות
    • 787 צפיות
  5. אני רוצה לשחק אחד נגד השני ברשת בבית(יש לי רשת צקן N , וארבעה מחשבים).. יש איזה משחק כמו "Crysis" שאפשר לשחק אחד נגד השני ברשת הבייתית(לא דרך האינטרנט)?? יש לי את "Crysis 2" ולא ראיתי שם אופצייה כזאת..

    • 1 תגובה
    • 787 צפיות
  6. Started by Armageddon1,

    למי שיש heroes 3 ורוצה לשחק אז ..... Heroes III The Shadow of Death

    • 4 תגובות
    • 787 צפיות
  7. שוחרר שלשום והוא ממש טוב. העלילה-לך קוראים ג'אמיל ( ) ואתה מנסה לצאת מכותלי בית הסוהר . יש לך גם צוות שמת כל כמה דקות ,חוץ מאחד שלא מספיק לתת תחמושת. http://uoz.multiplayer.it/ra/index.php?content=download תהנו [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 786 צפיות
  8. שלום ולילה טוב יש לי שאלה: קניתי את המשחק לפני כשנה וחצי שיחקתי מעט כי המחשב היה קצת חלש ולא נהנתי היום התקנתי את המשחק על הלפטופ החדש שלי TOSHIBA L650 10H הכל היה סבבה ואז ראיתי בוונדוס לייב שיש עדכון חדש להוריד הורדתי אותו והתקנתי,ואז פתאום המשחק לא עלה יותר הסרתי את המשחק והתקנתי אותו שוב מישהו יודע מה קרה?,הרי קניתי את המשחק והוא מזהה אותי בלי בעייה(הסריאל נמבר בחוברת של המשחק) האם בכלל אני חייב לעשות UPDATE למשחק? תודה רבה ליאור

    • 0 תגובות
    • 786 צפיות
  9. Started by moonjib,

    אז ככה, נכון ב-steam יש update news ב-pop up שקופץ. אבל אם נגיד לא היית כמה ימים או שעות על המחשב, אתה תפספס חדשות ויהיה פופ אפ רק של החדשה החדשה ביותר. אז באתר של steam בקטגוריית news, אולי יש חלק מהחדשה אבל אין את כולה במלואה (למשל עכשיו לפני כמה דקות קפצה לי חדשה שבה יש שתי תמונות חדשות מ-sin episodes והיא לא מופיעה באתר). news ב-steam : http://www.steampowered.com/index.php?area=news הערה: לרוב ב- half-life 2.net איזה כתב כותב בקצרה את החדשה שהייתה ב-pop up ונותן לינק שבה החדשה נפתחת בחלון חדש. http://www.halflife2.net/ (בדיוק עכשיו עדכנו שם על החדשה עם התמונות והוא נתן לינק בסוף לחדשה : http://steampowered.com/Steam/Marketing/December2.2005/?l=english). איך מגיעים לח…

    • 4 תגובות
    • 786 צפיות
  10. Started by davidcohen,

    תראו אני בשלב הראשון ... אחרי ששובים אותי אני בתוךתא כזה ואני צריך לצרוק משהו דרך השער לפי מה שהבנתי ... מה אני צריך לעשות? מה לזרוק? לאן ? ואיך ? עם איזה מקשים ? ניסיתי לזרוק את האבנים האלה אבל אני לא יודע אם איזה מקש..אני מרים עם E אבל שאני לוחץ עוד פעם זה רק מניח אותם ...הוא לא זורק לאורך... מה לעשות ?

    • 9 תגובות
    • 786 צפיות
  11. Started by Holy,

    החלטתי היום שאני חוזר לשחק במשחק הנפלא הזה רק אחרי שהתקנתי אותו גליתי שכשאני מפעיל אותו אני רואה את סרט הפתיחה ומיד אחיו המסך נכנס למצב של חיסכון בחשמל ואני אפשר לעשות כלום, לא ctrl + alt + del ובתכלס אף מקש על המקלדת לא עוזר. כשאני לוחץ על כפתור הכבוי במארז המחשב נכבה מסודר כלומר סוגר את המשחק וסוגר את הוינדוס מסודר. המחשב הזה מריץ משחקים כמו Unreal ו-GTA בלי בעיה מפרט בצד עם אותו דיסק על מחשב אחד זה עובד יופי (מפרט בצד מחשב שני) חוץ מזה יש לי שאלה לגבי המשחק, האם יש אפשרות להזיז כמה חיילים יחד ולא אחד אחד? ואיך אני עושה הסכם התקפה על מדינה עם מדינה אחרת? בתודה מראש

    • 4 תגובות
    • 786 צפיות
  12. התקנתי והכל אני בא להפעיל עולה ההודעה הזאת אחר כך זאת מעבד: AMD SEMPRON 2800 לוח אם: Gigabyte GA-K8VM800M כרטיס מסך: Gigabyte nVIDIA GeForce 6600GT 128MB AGP זיכרון: 1536 MB RAM דרייברים: 84.21

    • 2 תגובות
    • 786 צפיות
  13. גם משחק התפקידים התלת מימדי הראשון של BioWare יזכה למקצה עדכונים וליטושים מחברת Beamdog לכתבה

  14. Started by vitalik49,

    Pimp My Champ - Win Uploaded with ImageShack.us

    • 0 תגובות
    • 786 צפיות
  15. Started by tal_levi1000,

    למישהו יש פרטים על דאוס אקס 3? אומרים שהוא עומד לצאת בקרוב אבל אני לא מוצא עליו כמעט כלום למי שיש בבקשה שיתרום

    • 7 תגובות
    • 786 צפיות
  16. Started by Black_eagle,

    שלום לכולם. כמו שכתוב בנושא יש לי בעיה עם המחשק: 1) כשאני לוחץ על כפתור (שמאל , ימין) זה בא בDELAY של בערך 1 שניה. 2) ה FPS מאוד נמוך התמונה לא רצה חלק, זה על רזולוציה של 800X600. כרטיס מסך GEFORCE 2 MX. תודה לכל העונים.

    • 3 תגובות
    • 786 צפיות
  17. אחרי שהתקנתי את המשחק הוא מבקש לעשות עדכון, אני נותן לו ואח"כ מבקש לעשות ריסטרט. לאחר הריסטרט הויסטה לא עולה בטענ שיש דרייבר שלא חתום דיגיטאלית או משהו כזה... ניסיתי להסיר ולהתקין שוב וכלום לא עוזר, המשחק נראה כ"כ טוב ושמעתי המלצות, אני מיואש , מה אפשר לעשות ? תודה לעוזרים כמובן.

    • 3 תגובות
    • 786 צפיות
  18. מה אתם חושבים על ה360 האם טוב או רע? מה עם ה PS3 שווה את המחיר או לא? ואם מישהו רוצה להוסיף תמונה שלו משחק או משהו או יותר טוב סרטון אשמח לראות.

    • 6 תגובות
    • 786 צפיות
  19. Started by boogala,

    זה לא אקשן או פעולה, זה לוקח הרבה סבלנות. כדי להירשם לחצו http://www.darkthrone.com/ ואם אפשר גם פה http://www.darkthrone.com/recruit.dt?uid=V23415B23415J23535R23520H23475D23505 בשבילי

    • 5 תגובות
    • 786 צפיות
  20. Started by nehmia,

    כן המשחק הזה שהיה לדוס...מלפני עשור או יותר.. לא את כל ה"שיפורים" שרק הרסו אני רוצה את הקלאסי...שיש שני חצאי עיגולים וצינור (כן ככה טנקים נראו פעם) יש מצב משיהו יודע מאיפה מורידים? ואיזה פאץ לאקס פי?

    • 9 תגובות
    • 786 צפיות
  21. Started by alexrta,

    שלום לכולם! אתמול דלף הדמו של המשחק השלישי בסדרת SPLINTER CELL וכרגע ניתן להורדה רק בביטורנט. המשחק עצמו פשוט מדהים, הגראפיקה מדהימה והמשחק מהנה מאוד פשוט תורידו ותהנו! *צונזר לינק לא חוקי* מקווה שלא עברתי על חוקי הפורום מכיוון שזה לא דמו רשמי אלא דמו שקיבל איזה מגאזין גרמני ומישהו הדליף אותו אז אני מאוד מקווה שזה חוקי.

    • 1 תגובה
    • 786 צפיות
  22. תודה למוצא! (אם יש בכלל)

    • 4 תגובות
    • 786 צפיות
  23. Started by דניאל נ,

    המלצות למשחקים חדשים עם גראפיקה טובה לא משנה איזה ג'אנר

    • 8 תגובות
    • 786 צפיות
  24. שלום יש לי בעיה כשהתקנתי את המשחק WarRock אז זה נכנס למשחק כרגיל,ואז נזכרתי שאני צריך להרשם אז יצאתי מהמשחק ואז נרשמתי ואז כשבאתי להכנס למשחק זה עשה את השגיאה cannot get a file version.txt וכתבתי את השגיאה הזו בגוגל,ומצאתי בהרבה פורומים ששאלו על הבעיה הזו ולכולם ראיתי שיש ויסטה... אבל אם אני לא טועה גם ראיתי ביוטיוב סרטון שמראים שאחד מראה את המשחק וראיתי שהוינדוס שלו זה ויסטה...אז חייב להיות פתרון לזה... ולא מצאתי שום פתרון בגוגל. אז אני רוצה לדעת אם פועל למשהו פה המשחק ואם היתה לו הבעיה הזו ואיך הוא פתר אותה ...אני ממש חייב לשחק כבר ! תראו תמונה תודה רבה לעונים אני ממש יעריך את זה!

    • 0 תגובות
    • 786 צפיות

דיונים חדשים בפורומים