משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
פשוט תקראו את כל מה שרשמתי םשוט חבל לי לרשום הכל מהתחלה@! קישור http://www.freak.org.il/forum/viewtopic.php?t=733
-
- 12 תגובות
- 762 צפיות
-
-
חברה יש לי כרטיס מסך gforce 6200 256 mb 512 ram ddr 2 intel 3000 mhz ואני רוצה להתקין את המשחק הזה Ubersoldier שהדרישות המומלצות שלו ג'יגה
-
- 6 תגובות
- 841 צפיות
-
-
יצא הדמו של המשחק הזה, שאמור להיות בכלל לא רע, משתמש במנוע של FEAR, ומשלב אלמנטים של אימה. הנה לינק: http://www.fileshack.com/file.x?fid=8610 בכל מקרה התקנתי את הדמו, הכל טוב ויפה רק שאין סאונד בכלל, ולא משנה מה שעשיתי ואיך ששיחקתי עם המאפיינים של הסאונד לא הצלחתי לגרום לו לפעול. גם לכם יש את הבעיה הזאתי או לפחות פתרון לה?
-
- 4 תגובות
- 809 צפיות
-
-
לא מוצא חלקים בשביל הדוקטור או אוכל בשביל אחד האנשים שם... כל מי שמשחק במשחק אם אפשר עזרה.. תודה (=
-
- 0 תגובות
- 587 צפיות
-
-
http://www.pcarena.org/index.php?subject=viewNews&sg=games&id=2969
-
- 6 תגובות
- 723 צפיות
-
-
hello can you pleas tall where is funest to play on source or on condition zero on online? ?
-
- 4 תגובות
- 880 צפיות
-
-
לכל אוהבי משחקי הTOMB RAIDER למיניהם: באפריל אמור לצאת משחק TR חדש ה7 בסידרה הנקרא Tomb Raider Legend פרטים וSCREENSHOTS בhttp://www.tombraider.com/ תהנו
-
- 0 תגובות
- 623 צפיות
-
-
קיבלתי הגה כח למחשב....חיה ביותר אבל חוץ מNFS;MW אין לי עוד מחשקים תנו המלצות למשחקי מרוץ טובים + משחקים של ג'יפים כאלה.........
-
- 5 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/pc/rpg/worldofstarcraft/news.html?sid=6146918 הגרפיקה לא נראית משהו והוא מיעוד לסוף 2007, לא יודע, נראה לי מאכזב.
-
- 10 תגובות
- 969 צפיות
-
-
-
-
בשלב הראשון במשימה הראשונה אחד המטרות היא: secure The I-Mac 10 לא הבנתי מה צריך לעשות בזה חיפשית בכל השלב לא מצאתי כלום עשיתי הכל חוץ מזה אין לי מושג מה צריך לעשות בזה וזה דופק אותי אני לא יכול לעבור שלב
-
- 1 תגובה
- 668 צפיות
-
-
קודם כל אני מחכה למשחק הזה הרבה זמן .. ! ואני חולה על כל הסדרה .. 5 צריך לצאת ב3 לאפריל לפי מה שאני יודע.. ואני יודע שיוביסופט מוציאים אותו לאור ... אז השאלה שלי היא כזאת .. אם תהיה מערכת הגנה כמו STARFORCE ... למשחק . ? מה אתם חושבים?
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היום עליתי דרגה ושיצאתי מהשרת הוא הודיע לי שאני יכול לבחור נשק שאני אפתח אותו מנעילה... הקיצר לחצתי "בחר מאוחר יותר" ועכשיו שאני בא לפתוח אותו אין לי מושג איפה ללחוץ כדי לבחור את הנשק שאני רוצה לפתוח אז אם מישהו יודע שיענה לי בבקשה! ועוד שאלה בפתיחת הנשק הקודמת פתחתי את ה g3 והשאלה שלי היא אם אני יכוול לפתוח גם את נשק הבא אחריו f2000 או שאני צריך קודם כל לפתוח את כל הנשקים הראשונים של כל קיט ואז אני יוכל לפתוח את ה f2000 תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 662 צפיות
-
-
-
K-Lite Codec Pack 2.70 84.21_forceware_winxp2k_english_whql התקנתי את שניהם באותו זמן ומאז ה-FPS במשחקים ירד לפני זה לא היתה שום בעיה אה ובהתקנה של הדריבר עלתה לי ההודעה הזאת
-
- 6 תגובות
- 927 צפיות
-
-
היי, איך אני רואה מה ה-fps שיש לי במשחקים, לדוגמה battlefield 2 תודה
-
- 7 תגובות
- 962 צפיות
-
-
לפני כמה שבועות ה NFS:MW הפסיק לשמור לי את ההגדרות של הגרפיקה. וכל פעם שאני נכנס למשחק אני צריך לשנות את הרזולוציה ואת הפילטרים. משהו יודע מה אפשר לעשות בעניין הזה?? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 557 צפיות
-
-
שלום היה לי חשבון בsteam ואיבדתי את הסיסמא עכשיו יש לי את הסיסמא למשחק אבל לא לsteam והוא לא נותן לי ליצור חשבון בסיסמא של המשחק איך אני מחדש את החשבון
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שמעתי שאם אני מתקין את הסטים על המחשב שלי ונכנס לחשבון שלי(לפחות פעם אחת) אני יכול לשים את הסטים על מצב Offline ככה שכשאני רוצה להכנס לסטים הוא נכנס בלי להתחבר לאינרנט...זה נכון? אם כן אז...אני יכול להתקין מהחשבון משחק לדוגמא:hl2 ולשים את הסטים על מצב Offline ואז להעביר את הדיסק קשיח למחשב אחר בלי אינטרנטוזה יעבוד?
-
- 4 תגובות
- 732 צפיות
-
-
היי,היום השגתי את המשחק Grand Theft Auto San Andreas ל-PS2 ואחרי כמה זמן שאני משחק מופיע לי מסך שחור וכתוב: Error reading The Grand Theft Auto :San Andreas Disc אני יודע מה זה אומר,אבל מישהו יודע איך לפתור את זה?! יעני שזה לא יהיה. תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 559 צפיות
-
-
http://media.revolution.ign.com/articles/697/697733/imgs_1.html ויש כניסות USB ככה שאני מקווה שיהיה אפשר להכניס עכבר ומקלדת USB של PC או אולי אפילו ידית PC למישחקים שהשליטה בשלט המיוחד של הרוולושן לא יהיו מספיק טובים (חלומות)
-
- 76 תגובות
- 7.3k צפיות
-
-
כל כמה זמן המשחק קורס. הנה השגיאה:תקלה ביישום oblivion.exe, גירסה 0.1.0.228, תקלה במודול mpeg2dmx.ax, גירסה 2.0.72.30204, כתובת התקלה 0x0000cca3? בבקשה תעזרו :'(
-
- 18 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אז ככה: לפני שהמשטרה לקחה את טומס הוא הביא לי מפתח לחנות שלו בחנות שלו יש כספת שלפי מה שהבנתי אני אמור לקחת את מה שיש שם ולצאת מהעיר אבל אין לי מושג מה הקוד לכספת נישבר לי כבר הראש מרוב חיפושים מישהו יודע מה הקוד =? הנה תמונה: http://img461.imageshack.us/img461/788/dsd4eh.jpg
-
- 5 תגובות
- 682 צפיות
-
-
כן כן, סוף סוף אחרי זמן רב של המתנה, האימולטור בגרסה החדשה יוצא ולא רק שהוא מפעיל הרבה משחקים אלא גם במהירות. "Right, you all have been waiting for v0.9 for a looonnnnggg time. The wait will be over this coming Sunday so stay tuned for v0.9 this Sunday." קישור למקור: http://forums.ngemu.com/pcsx2-official-forum/70381-pcsx2-release-schedule.html קישור לאתר הרשמי: http://www.pcsx2.net/
-
- 16 תגובות
- 1.6k צפיות
-


