עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by mosh18,

    כל פעם שאני משחק במשחקים כמו R6Vegas ,NFS most wanted ו-BioShock אני קואה את ההודעה הזאת ואז המשחק נסגר יש אייזושהי דרך לסדר בעיה זאת?? [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 791 צפיות
  2. ואם כן, אז אם אני קונה גם WoW חדש וגם את ה- Burning Crusade ומתקין את שניהם אחד אחרי השני, אז יהיו לי חודשיים חינם? תודה.

    • 2 תגובות
    • 791 צפיות
  3. היי, אני בשלב שני, כשצריך לברוח מהכלא. אני יוצא מהתא, מחסל את כל השוטרים, נכנס בכל המעברים וממשיך למדרגות שמובילות לקומה עליונה מקבילה לשורת התאים שממנה נחלצתי. הורג שם את כל הסוהרים, ו... אין דרך החוצה! אני חוזר כל פעם לנקודת ההתחלה בתא, ואז מופיע עוד סוהר או שניים במקום שכבר "טיהרתי". אני הורג אותם, חוזר על צעדי ושוב מוצא עוד סוהרים. הורג אותם, חוזר שנית לתא ושוב סוהרים, הורג אותם וחוזר חלילה! אפילו הרגתי את שאר האסירים ה"תמימים" שבחדר הגדול מרוב תסכול! איך יוצאים משם? TIA

    • 0 תגובות
    • 791 צפיות
  4. אני נכנס לאוטו אבל אני לא יכול לצאת

    • 4 תגובות
    • 791 צפיות
  5. Started by TimoTy,

    אני מחפש משחק עם דרקונים ודמויות שעולות רמות משהו בסגנון בלדורס גיט אבל חדש יותר תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 791 צפיות
  6. Started by Elite_Sniper,

    אני לא מוצא את זה ...

    • 8 תגובות
    • 791 צפיות
  7. ראיתי שיש את אפקט Bullet Time המשחק הוא Counter Strike ??? לא ידעתי שיש בו Bullet Time פעם אחת שיחקתי במשחק אצל חבר אני מת לשחק בו אבל אני לא יודע איך עוברים ת'סטאם הXXXXX הזה יש לי ת'-Counter Strike הזה שמקבלים עם HALF LIFE 2 ב-Counter Strike-Condition Zero יהיה אפשר לשחק בלי הסטאם הזה שמפריע או שזה אותה הגנה כמו שעשו עם ה-CS שב-HL 2 ??? וכן יש לי סידי קיי מקורי אבל הסתבכתי שם אז מקווה שתעזרו

    • 0 תגובות
    • 791 צפיות
  8. אוקי היי אנשים תוכלו להביא לי את הדרישוןת של ALAN WAKE והאם הוא יעבוד אצלי ? יש לי : INTEL C2D E6400 2.13GHZ 1GB Memory RAM DDR2 WinFast PX7600 GT 256mb

    • 1 תגובה
    • 791 צפיות
  9. Started by ofer1928,

    מהי דרישת המינימום שאפשר להפעיל איתה את המשחק? (הכוונה היא למהירות אינטרנט)

  10. Started by oneday,

    אהלן, קניתי את סטארקרפט 2. אני מאד אוהב אסטרטגיה שיש לי "שטח" ויש לשני שטח. יש לי מבנה הבסיסי ולשני יש את המבנה הבסיסי, ואז כל אחד מפתח את הבסיס שלו, עושה הגנות, תוך כדי בונה עוד ועוד ועוד חיילים, תוך כדי הבנייה של זה הודף מספר גלי התקפה של האויב, בשלב מסויים הולך ופורץ דרך ומשמיד את כל הבסיס של האויב. פשוט, בסיסי וקל. כבר עשיתי איזה 10 שלבים בקמפיין, וכל שלב הוא איזה "קאווסט" כזה. האם מתישהו יגיע האסטרטגיה הפשוטה שאני רגיל אליה (כמו נניח במשחק הראשון, או לדוגמא כמו ברד אלרט)?

    • 1 תגובה
    • 790 צפיות
  11. רציתי לדעת כמה עולה כבל מאריך לג'ויסטיק של פליסטיישן ואיפה אפשר לקנות אותו בהכי זול? נ.ב. זה כבל מאריך לפליסטיישן 1.

    • 4 תגובות
    • 790 צפיות
  12. Started by morerer,

    שלום זה הסרטון השני שלי לייק וסאב בבקשה !!

    • 0 תגובות
    • 790 צפיות
  13. Started by hardware maniac,

    לאחר החשיפה בE3 הבנתי שFIFA 14 לא יתהדר במנוע החדש למערכת הPC,אלא רק למערכות הדור הבא PS4 וXBOXONE מה בנוגע ל360 ולPS3? ניסיתי לחפש ברשת ולא מצאתי תשובה ברורה. אנשים?

    • 1 תגובה
    • 790 צפיות
  14. Started by פורטל,

    הי אני לא בטוח שזה המקום לפרסם. בכל מקרה תראו את זה שחקני פורטל!: http://www.10gag.co.il/gag/27572

    • 0 תגובות
    • 790 צפיות
  15. Started by Jack_g,

    באפשרויות הגרפיקה אני לא מצליח לקבוע רזולוציה מעל 1024*768 הוא אומר לי הREFRESH RATE גבוהה מדי לרזולוציה מה אפשר לעשות.

    • 5 תגובות
    • 790 צפיות
  16. Started by Rondh,

    משחק טיל שלנו עם הסברים קצת על הנשקים שאני משחק איתם תהנו ואל תשכחו לפרגן בעוקב!

    • 0 תגובות
    • 790 צפיות
  17. Started by Stingray,

    לא שיחקתי במחשב משנת 2004... מאז לא שידרתי ולא שיחקתי כלום. אני שוקל שידרוג כדי לחזור לשחק,בזמנו הייתי משחק בLO-MAC ופאלקון 4 וכו... האם יש סומולטורים אחרים היום ששווים משהו??

    • 2 תגובות
    • 790 צפיות
  18. התקנתי הכל והתקנתי crak ואז יש לי הודעה כזאת:Grand thaft auto sa cannot find audio card installed כפרה עליכם מה עושים מהר ותודהההההההההההההההההההההההה

    • 1 תגובה
    • 790 צפיות
  19. Started by Roshos,

    האם ידוע על NFS חדש שאמור לצאת? ואם כן איפה אני יכול למצוא מידע עליו? (...לא בדיוק מתמצא באתר של ea)

    • 4 תגובות
    • 790 צפיות
  20. Started by 3pac,

    יש איזה מוד או פאץ' שמאפשר להריץ את המשחק על רזולוציות של מסך רחב (1600X900 ,1440X900) ?

    • 1 תגובה
    • 790 צפיות
  21. אני מחפש משחקים טובים, מומלץ גם עם גרפיקה נורמלית , למשחקים המבוססים על צוותי SWAT קומנדו וכד' תודה רבה מראש לכל העוזרים =]

    • 4 תגובות
    • 790 צפיות
  22. Started by omerha,

    הבעיה היא שהמשחק הולך ל VIRTUAL MEMORY במקום ל RAM שבדקתי באצע משחק הוא לקח 330MB של RAM ו- 900MB של VIRTUAL MEMORY זה גרם לי ללאגים מסריחים. יש איזה טוויק לסדר את זה ? תודה.

    • 5 תגובות
    • 790 צפיות
  23. Started by g@s,

    יש לי GTX 560 TI ו מעבד I7 2600K יש לי לאגים שאני מריץ על אולטרה האם זה בגלל החומרה או בגלל בעיה אחרת בתודה מראש

    • 0 תגובות
    • 790 צפיות
  24. Started by ariel7766,

    חברה התקנתי את הדמו של המשחק ויש לי דרייבר ATI 6.9 הפעלתי את המשחק והוא מראה לי את ההודעה הבאה(תסתכלו בתמונה) המחשב במידע מערכת אומר לי שיש לי דיירקטס 9.0C והמשחק אומר שאין לי יכול להיות שיש גרסה יותר מתקדמת של דיירקטס שאני צריך להוריד ואם כן תנו שם וקישור להוריד.. תודה [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 790 צפיות
  25. אני מ חפש איזה משחק של מכוניות יפה אבל לא ראלי ולא F1 אלא משהו בסגנון של נייד פור ספייד (ולא פורשה הישן) שאפשר לעשות בו משחק דרך הרשת וגם אם אין לי את המשחק המקורי

    • 3 תגובות
    • 790 צפיות

דיונים חדשים בפורומים