משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אני בזמן האחרון משחק בBilly Hatcher http://www.gamespot.com/gamecube/action/billyhatcherandgiantegg/review.html בגירסת הPC -יש לי ידית מישחק טובה ואני חיב להגיד המישחק ניראה קל בהתחלה ומאוד ילדותי אבל מהר מאוד המישחק ניהיה מאוד קשה ולמרות שיש דירוג בכל משימה אני לא מבין איך אנשים יכולים לקבל בזה ציון A אני מקבל D וC בדרך כלל ביגלל הקושי אני מישתמש בטרינר אבל רק לקבל אין סוף פסילות כי בלי זה יש משימות שמאוד מאוד קשה לעבור אותם פשוט נופלים הרבה במשימות מיתקדמות (אני עושה את כל המשימות בכל שלב) בקיצור למי שרוצה מישחק פלטפורמה מאוד מאתגר יש את Billy Hatcher תעברו תעולם הראשון ואת חלק מהמשימות בעולם השני ותבינו לבד גם יש את כל עינין הזמן למי שאוהב תוצאות גבוהות
-
- 16 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
קניתי לפני שבוע את המשחק BF2, ולפני יומיים שידרגתי את כל המחשב (רשום בצד). הורדתי את הדרייברים הכי חדשים מ-NVIDIA, וה-DIRECTX מעודכן לגרסה הכי אחרונה. יצרתי לעצמי חשבון במשחק, אבל כל פעם שאני מנסה להיכנס לשרת מסויים דרך the all seeing eye או להיכנס לרשימת השרתים דרך המשחק עצמו, מופיע לי בסמל של העכבר את המספר "2" בצבע אדום, שממשיך לחשוב ולחשוב, ולא קורה כלום! חייב כל פעם לסגור את המשחק דרך מנהל ההתקנים, כי הוא פשוט נתקע! אישרתי את התוכנה ב-SYGATE, וגם הגדרתי שהיא תוכל לתקשר ולקבל מידע מכל פורט ומכל כתובת איפי אבל לא עוזר. מישהו נתקל בתופעה הזאת? דרך אגב, לא רוצה לפתוח הודעה נוספת אז אני אשאל כאן. הכרטיס מסך שיש לי אמור לסחוב משחקים בצורה יפה! אם כך, למה כל ההגדרות במשחקים…
-
- 0 תגובות
- 577 צפיות
-
-
הפכתי לערפד במשחק ואני לא יודע איפה מוצאים תרופה אולי מישהו פה יודע
-
- 1 תגובה
- 682 צפיות
-
-
http://www.gamershell.com/download_11942.shtml המשחק המלא !!!פצצה מצחיק ומשעשע!!! לכל חובבי האסטרגיה...עכשיו לא הבנתי למה זה בחינם למרות שהוא דיי ישן .... יש מולטי למי שמעוניין בואו נשחק כולם...תעשו אימון לפני שתתחילו לשחק ככה יהיה לכם יותר מובן....
-
- 4 תגובות
- 896 צפיות
-
-
היי, רציתי לדעת אם אפשר לשחק בmultiplayer במשחקים: prince of percia- warrior within ו- splinter cell- chaos theory? ואם כן איך הם? מה עושים בהם? נגד מי נלחמים וכאלה...
-
- 18 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני תקוע את האמת בהתחלה :-\ אחרי שעברתי את הטוטוריאל ועברתי את המוקשים יש שם חייל שכל הזמן מסתובב עם פנס. ניסיתי לבוא אליו מאחורה וללחוץ על SPACE אבל הוא שומע את הצעדים ומאיר עם הפנס. ניסיתי לעבור אותו לא הצלחתי אגב גם פתאום כתוב SAVING וזה כל הזמן נשאר. כשאני לוחץ ESC אז זה נתקע
-
- 2 תגובות
- 834 צפיות
-
-
האם מישהו פה משחק בגילד ורס? אם כן, באיזה רמה, איזה גילדה, סוג? מי שלא מכיר את המשחק הזה, זה משחק RPG באינטרנט, יש כאלה שאומרים שזה MMORPG ויש כאלה שזה אומרים שזה MORPG, מכיוון שאי אפשר לראות אנשים שיוצאים ל"שדה הקרב", המשחק מתמקד בעיקר בקטע של ה PVP.. יש המון קווסטים מאוד טובים, יש משימות שצריך להשלים אותם לאורך קו העלילה.. בקיצור משחק מדהים, בעיקר למי שאוהב לשחק עם חברים. אני כרגע אלמנטליסט\מסמר, רמה 13, גילדה OG.. יאלה תגובות :
-
- 1 תגובה
- 687 צפיות
-
-
לא מתחבר למשתמש ב BATTLEFIELD 2 למה זה יכול להיות? מי שיודע ואם הוא יכול עז שיעזור לי בבקשה :-[
-
- 2 תגובות
- 734 צפיות
-
-
אני כבר משחק בזה זמן רב ורציתי שגם אתם תנשו מאוד מגניב. http://halozero.new.fr/
-
בחודש נובבר יוצא משחק החדש wwe 2007 למשחק יש גריפקה מדימה ואפשר לילכם בקהל ןלקפוץ מהיציאה אחד הסוסים יש סרטון ג'ון סינה נגד קורט אנגל ותמונות מהקרב של ג'ון סינה נגד ריי מסטריו http://media.ps3.ign.com/media/775/775530/vids_1.html
-
- 1 תגובה
- 742 צפיות
-
-
WARZONE החלה לחלק קודים להורדת המשחק, בחינם! 0שקלים חדשים! משחקים מאתגרים, תחרויות מעניינות וכדי לזכות, עליכם להיות הכי יצירתיים, הכי זריזים, הכי פיקחים..וחבילת ההרחבה שלכם! לא תחרות אחת, לא שתיים, אלא הרבה תחרויות מסוגים שונים! כל אחד יוכל לנסות את מזלו/כשרונו, לנצח את היריב ולזכות בחבילת ההרחבה. התחרויות יהיו גם מהנות וגם מאתגרות. כולם מוזמנים ולכולם הזדמנות שווה לנצח. חדשים וותיקים, צעירים ומבוגרים, כולם. ללא סלקציות. כל מה שאתם צריכים זה להירשם לתחרות, אשר נמצאת בפורומים של WARZONE (http://forums.bf2-warzone.com/). מידי פעם, תהיה תחרות חדשה ויוגרלו קודים נוספים. אם זה יצליח, נעשה אותו הדבר עם חבילת ההרחבה שתצא במאי - ARMORED FURY. אם זה ממש יצליח, נחלק גם את BATTLEFIE…
-
- 7 תגובות
- 841 צפיות
-
-
אם למשהו יש את הלינק להורדה של coll of duty 2 ו'קשה שלחו לי אני צריך אותו דחוף
-
- 3 תגובות
- 672 צפיות
-
-
למה אני לא יכול להתחבבר ל ACCOUNT שלי אני נכנס וזה פשוט מראה את החלון שזה מתחבר אולי זה בעיה באינטרנט? O0
-
- 0 תגובות
- 575 צפיות
-
-
אני חייב להתקין את הסימס הרגיל ועליו את הנייטלייף או שאני יכול להתקין את הניטלייף לבד?
-
- 1 תגובה
- 690 צפיות
-
-
היתה לי בעיה בוייס סיטי שקראה לי פעם אחת ומאז כבר לא חזרה על עצמה. הבעיה היתה כשנכנתי למשימה והיה סרט אז לא ראו את אחת הדמויות ובחלק השני של הסרט לא ראו דמות אחרת אחרי שהפעלתי את המשחק מחדש זה הסתדר ומאז לא קרה יותר. הדרייברים של הכרטיס מסך מעודכנים והוא אף פעם לא עושה לי בעיות (GeForce fx 5500) האם זה באג חד פעמי במשחק? אשמח אם תוכלו לעזור.
-
- 13 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
מישהו יכול בקשה לתת לי שם של משחק חדש בסגנון של Command and Conquer??
-
- 4 תגובות
- 915 צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת אם אני יכול לשים שם איזה שירים שאני רוצה?
-
- 0 תגובות
- 557 צפיות
-
-
אוקיי..קודם כל זה הדמו. קודם כל שיחקתי משחק Skirmish הכל הלך חלק ניצחתי הכל סבבה. לאחר מכן הלכתי למשימות (התחלתי במשימה הראשונה)והמשימה ממש ממש ארוכה וכשהתחלתי אותה הכל הלך חלק והכל זז טוב וזה.לאחר בערך 3-5 שעות של משחק הזמני טעינה נדפקו לא כולם רק זה שאתה מעביר את התור ליריב (במקרה זה הוא צבע אדום)ולוקח לזה בערך דקה שלמה להעביר תתור של המחשב שלפני זה לקח לו בערך 2-3 שניות.כיביתי את המחשב ושהיום שיחקתי זה עדייך המשיך-אבל זה מאותה שמירה. אם למישהו יש מושג ממה זה קורה שיעזור בבקשה :]
-
- 1 תגובה
- 757 צפיות
-
-
ידוע לי לי שיש אפשרות להישתמש בצלף במשחק אולי מישהו יספר לי איך משתמשים בו
-
- 3 תגובות
- 912 צפיות
-
-
יש לי ג'יפורס 6150 מובנה על הלוח אם. מעבד AMD64 3200 VENICE וג'יגה זיכרון. על איזה FPSים אתם ממליצים שהכרטיס יכול לסחוב בצורה חלקה ובאיכות גבוהה?
-
- 3 תגובות
- 711 צפיות
-
-
-
- 5 תגובות
- 918 צפיות
-
-
-
היי , הבעיה שלי כזאת .. אני מנסה לעבור את כל מבחני הנהיגה המתקדמים ואני נתקע בשלב של מבחני המתקדמים (השלב השני) ... ואני יסביר : הדרישות הם לעבור פניה מהירה עם שימוש ב LEFT FOOT BREAK (או משהו כזה) .. עכשיו ... אני משחק עם המקלדת (כן כן אני מודע זה מוריד מכל היופי שבמשחק) ולפי הסרטון אני אמור לעבור את הפניה במהירות ממוצעת של 110 קמ"ש , אוקיי אני עושה הכל נכון אבל איכשהו אני נכשל שוב ושוב במשחק מהסיבה שאני לא מבצע את הLEFT FOOT BREAK ... איך אני מבצע את השיטה ?
-
- 1 תגובה
- 687 צפיות
-
-
יש לי תמשחק.. עכשיו לפי מה שאני רואה זה סתם ללכת בחושך ולהרוג כל מיני עכרברושים מטומטמים עם איזה חרב ומגן ולפתוח דלתות אין משהו חדש אין כלום... אני סתם לוחץ C וזה עושה איזה משהו כחול כזה פתאום שלא נראה לי שעוזר במשהו... משהו מוכן לומר לי מה כולם אוהבים במשחק הזה? ומה הקטע שלו?
-
- 29 תגובות
- 2k צפיות
-


