משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
הורדתי את ההרחבה של DOOM3 - הוא הגיע בהרבה קבצים שממוספרים עד 50.... ניסיתי לפתוח אחד מהם עם WINRAR אבל הוא לא מזהה אותו עם הWINRAR ....!! ואז אין דרך לפתוח את הקבצים... תראו מה קרה לקובץ הראשון שאני מנסה לפתוח עם WINRAR הוא פשוט הופך אותו לקובץ של HL2 http://img224.exs.cx/my.php?loc=img224ℑ=15zr.png ניסתי להתקין מחדש את הWINRAR אבל זה לא עזר... בכל מקרה לא ה WINRAR פה זה הבעיה זה הקבצים... וגם יש לי את DOOM3 הרגיל... אם יש למשהו עצה איך לפתוח אותם בבקשה שיגיב כי אני מת על המשחק... תודה מראש... 2יי 2יי...
-
- 1 תגובה
- 794 צפיות
-
-
במהלך המשחק.. אני לא יכול לעבור את ה30FPS .. כאילו המקסימום שלו זה 30.. רוב המשחק הוא על 30.. לפעמים יורד קצת וחוזר אבל המקסימום זה 30.. אבל בתפריט הראשי המקסימום זה 60FPS.. איך אפשר לעשות שגם במהלך המשחק המקסימום יהיה 60?
-
- 6 תגובות
- 794 צפיות
-
-
בסרברים ישראליים (גם באלה של hwzone וגם באחרים) יש לי פינג בסביבות 70-80. עכשיו זה מובן כי לפי מה שהבנתי הסרברים בבאטלפילד הם סרברים יעודיים, והסרברים של הארץ ממוקמים בגרמניה. העניין הוא שכשאני נכנס לסרבר ישראלי אני רואה שכל השחקנים שם משחקים ב20-30 פינג, ייתכן שאלה שחקנים ישראלים? איך יכול להיות שהפינג שלי כל כך גבוה ביחס אליהם אם ככה?
-
- 4 תגובות
- 794 צפיות
-
-
אוקי, אז יש את Vice City והוא משחק מצויין. המנוע משופר מול GTA3, האופנועים הם סבבה, הגרפיקה אורגזמית, הרדיו גדול מהחיים.. באמת משחק בכיף. הבעיה שלי עם גרסת ה PC היא בשליטה. ב- PS2 לא הייתה בעייה. dual analog מאפשרת למצוא אזורי ביניים והכל טוב. ב PC העכבר לא שווה כלום בכלל ברכב ושמה זה רוב המשחק, ה-keyboard הוא דיגיטלי שזה אומר או פול גז או בלי כלום/או כל ההגה שמאלה או בלי כלום והמסוקים הם סיוט שאי אפשר לדבר עליו. יש לי Gamepad עם מוט אנאלוגי אחד אבל אז ללכת ברגל ולשלוט בנשק נהיה בלתי אפשרי... בקיצור, רציתי לדעת איך אתם שולטים בעצמכם בדרככם לצמרת עולם הפשע של Vice City? יש משהו כמו הבקר של PS2 שעובד ב PC? איפה המסוק המחורבן הזה נמצא? למה אין רכב צבוע בדוגמת פנתר כמו התחת…
-
- 7 תגובות
- 794 צפיות
-
-
אתמול קיבלתי את BF2 לאחר ששיחקתי בדמו כל הזמן. בכל אופן הבנתי שזה Capture The Flag וכל זה והבנתי איך משחקים אבל לא הבנתי מה אני צריך לעשות ומה המטרה שלי? אין משימות או משהו? ושמעתי גם על דרגות אבל אני לא יודע מה זה אה ואני משחק בינתיים רק במצב יחיד תודה לעונים
-
- 11 תגובות
- 794 צפיות
-
-
-
שלום, יש לי את המשחק COUNTER STRIKE ואני רוצה לשחק ברשת, ואני צריך תוכנה שמוסיפה סרברים. ניסיתי את SERVER EXTRACTOR אבל היא עשתה לי סוס טרויאני במחשב וראיתי שיש את התוכנה THE ALL SEEING EYE והורדתי אותה אבל אני לא יודע איך להשתמש בה. אם מישהו יודע איך להשתמש בה או שהוא מכיר עוד תוכנות שאפשר להשתמש בהם להוספת סרברים בבקשה שיתן קישור ויסביר איך להשתמש תודה
-
- 2 תגובות
- 794 צפיות
-
-
ראיתי שאין דיון כזה אז פתחתי בגדול אני כבר כמה שעות בתוך המישחק והוא מזכיר מאוד את ביושוק הסביבות אומנם קצת פתוחות יותר אבל הסיגנון מאוד מזכיר מה שמעצבן אותי זה שאין מיגוון באויבים במישחק בכל מיקרה אתם מוזמנים לדבר פה על המישחק -מישחק נחמד בסך הכל לדעתי
-
- 1 תגובה
- 794 צפיות
-
-
טוב יש לי את זה- This mod will completely change every single campaign level into a Halo 2 look-alike. This of course meaning the missions now have h2 weapons (no duel wields yet tho...) and that the missions are spilt between the Arbiter and MC. For a more detailed list of what the conversion mod does, see the "Full Details" section _________________ Installation ------------------------ You're going to need HMS and HMT for this so go download them if you dont have them. The conversion is intended to be installed onto non-modded campaign maps, however they sometimes will work with modded ones. (See FAQ to see if your maps will let the conversion install cor…
-
- 0 תגובות
- 794 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות תמשחק אבל אני לא יודע אם הוא ירוץ לי טוב(הורדתי תפרוץ לראות אם עובד לי והוא לא פועל) אני כן מצליח להריץ BFBC2 עם הגדרות על גבוהה-גבוהה מאוד עם FPS נחמד ביותר השאלה אם אני יצליח להריץ גם את BF3 ומזה אני מפחד שאני יקנה ובסוף המשחק לא ירוץ לי
-
- 1 תגובה
- 794 צפיות
-
-
יש לי פיפה והביאו לי patch שאני יוכל לשחק 1 על 1 ב "LAN" אולי יש patch למשחק הזה גם?
-
- 3 תגובות
- 794 צפיות
-
-
-
יש לי באגים לפעמים למשל אחרי שאני מסיים איזה שלב ואחרי זה יש 'סרטון' שמדברים בו אז אני שומע רק את הדיבורים והמסך שחור או שרואים משהו לא קשור בכלל לקטע....ואם אני עושה restart checkpoint אז הקטע מתחיל בסדר..וגם קרה לי כמה פעמים שהמשחק התרסק ונתן הודעה של send dont send למישהו זה גם קרה במשחק הזה? או שרק לי יש באגים כאלה?
-
- 3 תגובות
- 794 צפיות
-
-
בבקשה תעזרו לי להבין איך משחקים!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- 1 תגובה
- 794 צפיות
-
-
-
כל משחק שאני מעלה במחשב הוא יוצא אחרי כמה דקות..ואי אפשר לשחק ככה.. למה זה ומה אני אמור לעשות...?
-
- 5 תגובות
- 793 צפיות
-
-
כפי שאתה יכולים לראות בקישור הזה תגידו לי איך הוא כרגע אני לא יכול לבדוק איתו, כי המחשב שבמפרט מושבת, ואני עם דורון 1200 וTNT2U... תהנו!
-
- 4 תגובות
- 793 צפיות
-
-
חבר שלי לא מצליח לכוון שם את המקשים, הוא לא מצליח לזוז רק בג'ויסטיק יש לכם אוליי מושג איך מכוונים שם?
-
- 5 תגובות
- 793 צפיות
-
-
יש למישהו המלצה לאיזה משחק שיעביר ת'קיץ? יש לי את PES 5 את The Movies וזהו אה כן ו 3D Driving School סיימתי את הסנדק פעמיים וגם את GTA SA. קיצור משחק פעולה משהו טוב אבל לא כמו G.R.A.W או Battlefield.
-
- 9 תגובות
- 793 צפיות
-
-
אז התחילה העונה החדשה ומלבד Tweak-ים פה ושם אני לא מרגיש שינוי גדול (עדיין לא ניסיתי את המפה החדשה). לא מבין את זה איך הם לא טיפלו בנושא של אנשים עוזבים באמצע , זה ממש מתסכל ופוגע מאוד. מה איתכם? שיחקתם? מה דעתכם? סובלים כמוני מעזיבות באמצע המשחק?
-
- 0 תגובות
- 793 צפיות
-
-
איך אני משנה את הריסוס צבע הזה במשחק לתמונות שאני בוחר? תודה.
-
- 1 תגובה
- 793 צפיות
-
-
חחחח תמיד רציתי לכתוב 4k טוב אנשים מה קורה אחרי באן של שבוע (שלדעתי לא בצדק אבל חפיפ) אז חזרתי עם בעיה חדשה באנריל 2004 הקטע הוא כזה במשחק הרגיל פשוט יש לי לאד (lagg) עזבני שכול כמה שניות המשחק פשוט נתקע ואין לי מושג מה לעשות עם זה המפרט שלי ממש בסדר למשחק ולא אמורות להיום שום בעיות עזרה בבקשה בתודה עידו
-
- 5 תגובות
- 793 צפיות
-
-
אני עובד עם פנטיום 4 3.0 2כרטיסי זכרון של חצי 533 ועוד שניים של ג'יגה 677 שידרגתי כעת ל9600GT + זלמן. ומשום מה רק המשחק COD4 נכנס ויוצא תוך שניה בערך וזהו המשחק לא עולה....... בבקשה חבר'ה תזרקו לי רעיונות!!! אני עובד עם WINXP PRO SP2
-
- 1 תגובה
- 793 צפיות
-
-
http://store.steampowered.com/app/65800 משחק Tower Defense \ RPG חדש יצא היום באתרי הורדות דיגיטלים מובילים כמו steam, d2d, gamersgate. המשחק נותן לנו לשחק עם ארבע דמויות: קוסם, אביר, קשת, נזיר. כשלכל אחד יש את היכולות שלו (2 במספר), וה"מגדלים" נפרדים לכל דמות. ניתן לשחק בSingle Player אבל המשחק ברובו בנוי לCOOP עד ארבע שחקנים. בינתיים המשחק מאוד כיפי, די מאתגר ברמות הגבוהות, השלבים עוצבו לא רע, גראפיקה שמזכירה את Borderlands / TF2. למי ששיחק בגרסת האנדרויאד/אייפון, יש שיפור ניכר בגראפיקה ומשחקיות. הקהילה גדולה, אפילו גדולה מדי בכך שגרמה לקריסת שרתים ביומו הראשון של יציאת המשחק (כבר יצא עדכון שאמור לתקן את הבעיה). אבל כשהשרתים אונליין, עושים lobby חדש ותוך שניות מצ…
-
- 0 תגובות
- 793 צפיות
-
-
שלום לכולם, מאז שהתקנתי ויסטה אני נתקל בהרבה קשיים בכניסה ל-CS 1.6 (דרך הסטים כמובן ) . אישרתי את הסטים בחומת האש,הסרתי את האנטי וירוס והתקנתי את הדרייברים הכי חדשים לכרטיס מסך . הבעיה שלי היא שברגע שאני נכנס לסרבר כלשהו, המשחק נתקע (אחרי שטוען 3 קווים בכניסה לסרבר) ואין מה לעשות חוץ מיציאה דרך Ctrl+Alt+Del. כרטיס מסך : Radeon x1950pro (כן..ענתיקה כבר ) רזולוצית מסך :1650X1080 (אם זה משנה בכלל) וויסטה Ultimate 32BIT עם SP1 מעודכנת והכל . למישהו יש מושג מה הבעיה? גם לחבר שלי שיש לו מפרט שונה לחלוטין משלי נתקל באותה בעיה עד שאפילו פרמט חזרה ל-XP (למרות שהיה לו ויסטה הום פרימיום בכלל).. אשמח מאוד מאוד לכל עזרה בנושא! תודה רבה רבה מראש
-
- 1 תגובה
- 793 צפיות
-


