עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Danny_The_King,

    שלום יש פה מישהו שמשחק תמשחק רשת Last Chaos הוא בסיגנון של ליון אייג' 2... יש לי שם דמות..שאני מפתח.. קצת פרשתי בגלל שהמחשב שלי נהרס ואני מחכה למחשב חדש ואז אני יוכל לחזור.. רק רוצה לדעת אם יש מישהו שמשחק בזה בשביל שיהיה איתי ישראלי שיצא לקרבות וזה להחליף נשקים איתו. לעזור לו..במידה והוא יותר חלש.. לקבל עזרה במידה ואני יותר חלש.. ראיתי אולי 2 ישראלים משחקים בזה אבל הם נעלמו לי.. אגב יש 2 שרתים גדולים שכל אחד מחולק ל-4 קטנים הגדולים זה ארה"ב והשני מלזיה.. אני בזה של מלזיה עם כל הסינים.. הם יותר נחמדים מהאמריקאים... אתר הבית : http://www.lastchaos.com.my/index.php משחק פצצתי.. ממכר.. וארוך רצח..יותר קשה לעלות רמות מאשר בליון אייג'.. אבל חוץ מזה הכל בול אותו ד…

  2. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%9c%d7%94%d7%9e%d7%aa%d7%99%d7%9f-%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%a7%d7%a6%d7%aa-witcher-3-%d7%a0%d7%93%d7%97%d7%94-%d7%a9%d7%95%d7%91/

    • 0 תגובות
    • 795 צפיות
  3. Started by langa,

    קניתי גיים פד פשוט וחברתי אותו והגדרתי אותו בווינדוס. משום מה המשחק לא מזהה את הגיים פד. מה עושים?

    • 5 תגובות
    • 795 צפיות
  4. אפשר בבקשה ? טריינר למשחק far cry הורדתי מכמה אתרים מובחרים אבל זה לא מתאים לגריסא החדשה של המשחק ... 1.31 ... , תמיד שיחקתי לפי הכללים את המשחק זהו נמאס ובהזדמנות זו אפשר אתרים שמכילים שמירות טריינרים חדשים ?

    • 1 תגובה
    • 795 צפיות
  5. Started by l_messi,

    קראתי את המאמר הזה http://www.iopanel.net/p13195/ ורציתי לדעת אם אני רונה את אחד הכרטיסים האלו בארץ אני גם מקבל אותם או שצריך לקנות מהאתר שלהם או משהו?

  6. שךום לכולם אני רוצה לשחק נגד אחי ברשת האינטרנט ורציתי לשאול אם זה אפשרי בחיבור אינטרנט לשחק אחד נגד השני במשחק הגדול הזה לשנניו יש אותו אינטרנט כבלים ואין לנו יותר את המודמים הישנים 33660 האם זה אפשרי מישהו מכיר דרך?

    • 2 תגובות
    • 795 צפיות
  7. Started by redti,

    אני מנסה לשחק בMULTIPLAYER ONLINE כל פעם אני מצליח לטעון את המפה עד הסוף מקבל אישור כניסה מהסרבר ואז זה יוצא לי לתפריט הסרברים בחזרה בלי אף התראה בלי כלום. כל מי שיודע איך לפתור את בעיה זו או שמכיר איזה PATCH או משהו שמתקן את זה שידבר בבקשה. :-[

    • 1 תגובה
    • 795 צפיות
  8. Started by DJO,

    אהלן, חבר שלי היה אצלי היום והחליט לעשות לי אופטימיזציה להגדרות.. דבר ראשון שהוא שינה זה ה vsync שיש על זה אשכול כאן: http://www.hwzone.co.il/community/index.php?board=18;action=display;threadid=18405 אני אשמח לדעת איך אתם משחקים. הדבר השני והמשמעותי באשכול הזה זה המושגים הבאים, הוא נכנס לי לקונסול ושינה כמה דברים אשמח לדעת מה פירוש הדברים הללו ומה ההגדרה המתאים לדעתם (אני על P2 350 GF2MX400, כבלים). rate, היה 5000 הוא שם 9999. cl_updaterate, היה 20 הוא שם 30. cl_cmdrate, היה 30 השאיר 30. מאוד מסקרן אותי, תודה מראש על התשובות! =]

    • 0 תגובות
    • 795 צפיות
  9. צהריים טובים לכולם... טוב, אז ניסיתי כבר הכל. אבל קניתי מחשב חדש - (http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=8997&perur=4). במחשב הקודם שלי היתה לי בעיה שבמשחקים רמת הבהירות שלי היתה מאוד נמוכה, למשל במשחק CSS לא יכולתי לראות אויבים באזורים חשוכים... אחרי המון מחקר גיליתי תוכנה קטנה בשם GAPA המשתייכת למשפחת תוכנות אשר בלחיצת כפתור (HOTKEY) אמורות לשנות את רמת הבהירות במשחק... וזה עבד (אז השתמשתי בווינדוס XP עם מחשב הרבה פחות חזק). במחשב הנוכחי נתקלתי באותה בעיה בדיוק (מה שאגב גורם לי לחשוב שהבעיה היא במסך שלי... BENQT900HD ), אך הפעם אני משתמש בווינדוס 7, והוא לא נותן לתוכנה הקטנה והמופלאה שלי לעבוד... היא פשוט לא מגיבה והקאונטר סטרייק נשאר חשוך מאוד... חשוב לציין כי יש סי…

    • 3 תגובות
    • 795 צפיות
  10. Started by Guarding angel,

    המשחק רץ מהר מידי איך אפשר לתקן? האם בגלל הDUAL CORE?

    • 6 תגובות
    • 795 צפיות
  11. Started by McMerc,

    2 ג`יגה של מידע הורדו אמש משרתיה של Ubisoft הצרפתית, בין היתר סרטונים, תמונות וקטעי אומנות, שחושפים כותרים שעד היום לא ידענו על קיומם. למרבה הפלא, הקבצים הכבדים האלה לא נגנבו משרתי החברה במבצע פריצה מתוחכם של האקר, אלא שכבו בנינוחות על שרת ה- FTP של החברה, שהוצע בשוגג לכל מי שניסה להקליד את הכתובת ftp.ubi.com. כאמור, השרת הכיל הוכחות חותכות לקיומם של משחקים שעדיין לא הוכרזו בצורה רשמית. בין השאר ניתן למצוא ברשימה הארוכה את Splinter Cell החמישי, כותר חדש בסדרת הנסיך הפרסי ומשחק המשך ל- Far Cry המהולל. לצערנו, אין באפשרותנו להציג בפניכם את נכסי הקובץ, אך אתם מוזמנים להכנס לפורום של Gaming Age, בו יש דיון ארוך על הנושא. חברת הפיתוח הבינה שהיא לא יכולה להכחיש את הביזיון שהתר…

    • 3 תגובות
    • 795 צפיות
  12. Started by amirusus,

    כאשר אני מנסה לרענן את רשימת המשחקים און ליין המחשב או המשחק לא מאפשרים זאת אני רוצה למחוק את המשחק ולהעלות מחדש אבל איך אני שומר את הפרופיל שיש לי עד עכשיו?[br]פורסם בתאריך: 2.02.2009 בשעה 21:41:35 sorry הצלחתי לשתגבר על הבעיה..תודה

    • 1 תגובה
    • 795 צפיות
  13. Started by amiel18,

    הי אנשים מה קורה? פתחנו את טורניר ההרשמה לטורניר מספר 20 שאי"ה יתקיים כרגיל ביום רביעי בשעה 20:30! Check-in יחל אי"ה בשעה 20:00! שוב פרס למקום ראשון פד של חברת SteelSeries! להרשמה: http://www.z33k.com/z/hl3

    • 0 תגובות
    • 795 צפיות
  14. Started by SHAY951,

    שלום, אני יודע ששאלתי את השאלה הזאת מזמן בפורום, פשוט אף אחד לא עזר לי....וכל מה שניסתי לא עזר. אז ככה, אני מפעיל את המשחק, ואחרי הטעינה שאני אמור להתחיל לשחק המשחק פשוט תוקע לגמרי את המחשב, המחשב לא מגיב לכלום ופשוט קופא. זה קורה בכל סוגי המשחק גם באימונים, תחרות הטבעות, וכמובן במשחק רגיל - זה קורה אחרי 2-10 שניות, ככה שאני ממש לא מספיק לעשות כלום. המפרט שלי הוא: INTEL P 4 2.4 512 RAM ATI RADEON 9600 הדרייברים של הכרטיס מסך הכי מעודכנים (CATALYST 4.11) ,והגרסה המעודכנת של DIRECT X . ניסיתי להוריד כל מיני אפשרויות מהכרטיס מסך (לא עזר), ניסיתי לשים את כל הפרטים הגרפיים על LOW בלי שום אפקטים, וזה עדיין נתקע. יש לציין שזה קורה אך ורק …

    • 7 תגובות
    • 795 צפיות
  15. Started by The Dom,

    שלום. הורדתי את המשחק 9DREGONS לאחר שהמליצו לי עליו. התקנתי את המשחק והכול עבר חלק ללא בעיות/תקלות. כשניסיתי להפעיל סוף סוף את המשחק -זה כתב שיש בעיה במשחק וזה נותן לי אפשרות של : close או debug. וזה מעודכן לגרסה 1 מה אני צריך לעשות? תודה מראש http://img168.imageshack.us/img168/6600/untitledhp1.png

    • 2 תגובות
    • 795 צפיות
  16. Started by liav12,

    הגעתי לשלב השני ששוטרים פורצים לבית וזורקים רימוני עשן..אני מגיע לדלת שהיא אומרת לי שאני צריך מפתח אבל אין לי מושג איפה המפתח נמצא...יש מושג?

    • 3 תגובות
    • 795 צפיות
  17. אנשים בבקשה זה משחק ישן ואני בטוח שלרובכם יש אותו שוכב איפשהו במגירת הדיסקים, קניתי אותו מקורי מחבר שאני לא בקשר איתו והוא הביא לי את הסידיקי על פתק, וזה רושם לי הודעת שגיאה שאני מנסה להכנס למשחק. אני בטוח שאחוז האנשים שיש להם את המשחק ועוד ישחקו בו הוא נמוך, חוצמזה מי שכן משחק בטח משחק את ההרחבה, אני צריך את המס' לדיאבלו 2 רגיל, ככה שזה לא יפריע לו. בבקשה תעזרו לי ומנהל הפורום, זה לא ווארז, מצידי לצלם תמונה של העטיפה של הדיסק עם הדיסק ולכתוב מה כתוב מאחורה, יש לי את המקורי.

    • 1 תגובה
    • 794 צפיות
  18. יש עכשיו את הBLACK FRIDAY בבאג, היום ומחר ממה שהבנתי. משחק מחשב שני ב70% הנחה. אני מעוניין לרכוש את LEFT 4 DEAD למשל. ייצא שבמקום לשלם 239 על משחק, כל אחד מאיתנו ישלם 156. לא הייתי להוט לרכוש את המשחק, אבל במחיר כזה אני בשמחה אקנה אותו. אז אם מישהו מחיפה רוצה לרכוש את המשחק (או אם בא לו - כל משחק אחר) איתי מBUG במסגרת המבצע - כתבו זאת פה או בהודעה פרטית, בצירוף מסנג'ר או מס' פלאפון.

  19. מישהו יודע למה קונסולה חזקה יותר ממחשב עולה פחות ממנו? :

    • 9 תגובות
    • 794 צפיות
  20. תעזרו לי בבקשה אני מוריד מכוניות מהאינטרנט איך אני מכניס אותם למשחק גיטיאי 3

    • 0 תגובות
    • 794 צפיות
  21. Started by ForresT,

    החלטתי להתקין שוב את המשחק ונתקעתי בול איפה שנתקעתי בפעם הקודמת..:ם the arena יש את הענק הזה עם הלשון,אני קופץ עליו ותמיד מפספס.. מה לעשות? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 794 צפיות
  22. Started by masmddr,

    שלום. למי שלא מכיר GameHack היא תוכנה המאפשרת לשנות ערכים במשחקים (כסף לדוגמא). אני מחפש תוכנה דומה שיכולה לרוץ בvista .

    • 4 תגובות
    • 794 צפיות
  23. כשאני משחק בGTA SA הדמות שלי מופיעה בסדר אבל האנשים ברחוב פשוט נראים שקופים כמו עיוות מוזר. יכול להיות שזה בגלל הכ.מסך ? שהוא חלש מידי ?

    • 5 תגובות
    • 794 צפיות
  24. חיסלתי את כולם....ואני מנסה לעבור לצד השני...אבל אין שום גשר....מעל הנהר של ה"לבה" היגעתי לאיזה סלע = שמגיע קרוב לצד השני - אבל לא מספיק אני מנסה ליקפוץ מעל המירווח שנישאר ומיתרסק למטה יש מעבר נוסף או דרך אחרת ? אמורים להפיל את הסלע ? למטה או מה ? THX

    • 6 תגובות
    • 794 צפיות
  25. Started by Bartleby,

    בעיה עם המשחק: העכבר זז לי לאט בטירוף כשאני מנסה להזיז את המצלמה. ניסיתי לשחק קצת עם האפשרויות אבל לא עוזר. מישהו?

    • 2 תגובות
    • 794 צפיות

דיונים חדשים בפורומים