עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. יש פה מישהו שמשחק ברשת בשרתים פרוצים? מי שמשחק שירשום איזה גרסה המשחק שלו.. ושיתן תשרתים כי לי יש רק 2 שעובדים.. השאר רושמים שיש לי פינג גבוה

    • 3 תגובות
    • 796 צפיות
  2. Started by roeesnir,

    http://hwzone.co.il/news/135228 חשוב לי להדגיש שאין לי שום רקע במשחקי מחשב. שום דבר בכלל. שאלתי היא: האם אפשר לעשות את זה גם? לא להעביד אנשים אחרים, אלא לקחת כמה חבר'ה, לשחק הרבה, ולהרוויח כסף. זה אפשרי? איך זה עובד? (לפי החישוב שלי, 75$ לשעה זה הרבה כסף...)

    • 0 תגובות
    • 796 צפיות
  3. Started by tamiravigan,

    לא שאני מעריץ או משהו אבל: http://www.nzone.com/object/nzone_e30802_home.html "Now that we're developing on a PC base, the pace is going a bit faster," Kitase said. "We haven't introduced new footage of the game, but we should be able to show something new in the near future." אני לא מכיר אפילו את המשחק אבל רציתי שתדעו. ועכשיו ש*R יעשו את זה גם לGTA 4

    • 3 תגובות
    • 796 צפיות
  4. אני רוצה להזמין מראש את plants vs zombies garden warfare 2 זה עולה 60 יורו אני לא מתכוון לקנות ביורו יש לי כרטיס ויזה נטען דולרי ובטח לא בשביל 60... האם עדיין אפשר לקנות עם VPN באיזה צורה בדולרים ושיעלה לי פחות? כמה יעלה לי המשחק הזה בשיטה הזאת. ואם אפשר מדריך. והאם יש אפשרות שזה יסבך אותי ימחקו לי את המשחק או החשבון וגם האם המשחק יהיה בספרדית או משהו? התחלתי להתעסק עם VPN מקסיקני הגעתי לסל קניות עם המשחק ב 39.99 דולר אבל אני לא מאשר כי הכל בספרדית וגם לא ברור לי שזה משוייך לי לחשבון אוריגין הקיים איך זה עובד קנייה באוריגין? אני מקבל קוד לאימייל שאיתו קניתי? ואז מאקטב אותו באוריגין שלי? מ…

    • 0 תגובות
    • 796 צפיות
  5. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    חייב ציטים למשחק הזה http://www.gamespot.com/pc/action/revolution/index.html

    • 2 תגובות
    • 796 צפיות
  6. נתקלתי בכמה בעיות או באגים במשחק והם: * במשחק כשלוחצים על כפתור ESC שזה בעצם ה PAUSE אז רואים תפריט אבל המשחק בצעם ממשיך לשחק אחרי שאתה שוב לוחץ ESC וחוזר למשחק אתה מגלה שהדמויות זזו ממקומם וירדו לדמות שלך חיים וכו'. * שאלה נוספת האם יש אפשרות בכלל לדלג על סרטי המעבר שיש בין השלבים מכיוון שזה מאוד מעצבן אם אתה נפסל אתה חייב לראות את אותו הסרט שוב ושוב ושוב. * עוד תופעה מוזרה אני משנה את רמת הקושי לNORMAL וכשאני חוזר למשחק ואז שוב הולך לתפריט של רמת הקושי אני מגלה שזה שוב על HARD זה ממש לא הגיוני מה עשו את המשחק שיהיה אפשר לשחק רק ב HARD? * ולאחרונה חביבה, כשאני עושה LOAD אז יש באפשרותי לבחור שחקן ולא משנה איזה אני בוחר בשלב השני אני משחק עם ההוביט SAM(אני לא יודע לגבי הה…

    • 7 תגובות
    • 796 צפיות
  7. Started by afekchaos,

    רוצה לדעת איך משחקים בניד פור ספיד החדש עם חברים. ניסיתי קצת לא הצלחתי תעזרו בקשה מה צריך להוריד או לעשות? תודה.

    • 3 תגובות
    • 796 צפיות
  8. Started by lazaros,

    למי שעוד משחק guild wars 2 או רק התחיל ומעוניין למצות יותר מהמשחק אני מזמין אותכם להצטרף לguild בה אני חבר הגילד שלנו מונה 350 חברים ויש יותר מ100 פעילים בשעות השיא עיקר ההתמקדות היא על wvw יש לנו איבנט מרכזי כל ערב שמתחיל ב 9 בערב ונמשך בין שעתיים ל4 ובשאר הזמן יש כל הזמן אנשים פעילים גם ב pve וגם ב pvp כמו כן יש לנו ישיבות טקטיות וישיבות פר קלאסים יש המון עזרה הדדית משחקנים מנוסים. בבניה ואיך להשתמש יותר נכון ביכולות השונות יש לנו אתר עם פורום ושרת טים ספיק של הגילד שמיועד לכל השרת. אם אתם מעוניינים להצטרף שם הגילדה היא : AoA ואנחנו יושבים בשרת far shiverpeak לי קוראים yanshuly במשחק אתם מוזמנים לפנות אלי להצטרפות.

    • 0 תגובות
    • 796 צפיות
  9. רכשתי Empire Total War. להפתעתי הרבה גיליתי שאני חייב להתקין גם Steam. אני לא סובל את התוכנה, אבל זרמתי. בהתחלה נאלצתי להתקין Steam. אחר כך נאלצתי להמתין עשר דקות עד שהוא יסיים את העדכון. בהמשך נאלצתי ליצור חשבון. ברגע שהגעתי כבר למסך התקנה גילתי ש-Steam מחייב אותי להתקין את המשחק על C. לי אין מקום על C, אז מה לעזאזל אני אמור לעשות? מצאתי בסוף פיתרון. אז עכשיו, אחר כל הכאב ראש, חזרתי לבית אחרי העבודה כדי סוף כל סוף להתקין את המשחק ולשחק. אז קיוויתי. מסתבר שאני לא יכול לסיים את ההתקנה כי כבודו שלא מצליח להיכנס לחשבון שלי ב-Steam. אם זה הכאב ראש שצריך לעבור בן אדם שרכש משחק מקורי אני מצטער שקניתי אותו. הייתי יכול להוריד תוך מספר שעות מ-Torrentleech, לשים Crack ונגמר הסיפור…

    • 1 תגובה
    • 796 צפיות
  10. Started by Shmoolik,

    כל פעם שאני מתחיל משחק , אז אחרי שהסרט פתיחה נגמר , זה יוצא לי אוטומאטית לדסק-טופ , ואם נגיד אני באמצע הסרט פתיחה מפסיק אותו , אז המחשב נתקע לי. ניסיתי לעדכן דרייבר של כרטיס מסך ולא עזר לי כלום. אם מישהו נתקל בזה , ויודע איך לעזור , אז תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 796 צפיות
  11. Started by stone cold,

    זה הביקורת מגימספוט על גירסת ה360- http://www.gamespot.com/xbox360/action/lostplanet/review.html?om_act=convert&om_clk=tabs&tag=tabs;reviews ופה יש תהכרזה על גירסת הPC- http://www.gamespot.com/news/6169039.html?action=convert&om_clk=latestnews&tag=latestnews;title;0

    • 6 תגובות
    • 796 צפיות
  12. Started by Big_Guy7,

    פיפא 07 לא עובד לי טוב בויסטה, נתקע באמצע המשחק וכאלה.. מישהו יודע מתי בערך אמור לצאת פיפא 08?

    • 4 תגובות
    • 796 צפיות
  13. Started by alex28,

    שלום חברי אני מחפש שמירה למשימה 2 עם אורקים כי נתק לי המשחק אני לא מצליח לסגור את חלון איפה אני מוצא שמירה אחרי הקטע זה http://img508.imageshack.us/img508/2525/dy2011118231225.png תודה

    • 0 תגובות
    • 796 צפיות
  14. חנות הצד השלישי הפופולרית חוזרת להציע הנחות בלתי מבוטלות על משחקים חדשים, וגם על כאלה שעדיין לא הושקו תחילת שנת 2016 סיפקה לנו כמות מרשימה בהחלט של משחקים איכותיים, והמשך הדרך אמור להיות מלהיב עוד יותר. אם עדיין לא החלטתם במה הכי כדאי להשקיע את המזומנים שלכם – המבצע הנוכחי בחנות ה-GMG עשוי לסייע לכם לעשות את הבחירה הנכונה. באיזור ה-VIP של החנות (שההרשמה אליו היא חינמית לחלוטין, כזכור), מוצעים כעת צמד הכותרים הטריים XCOM 2 ו-Street Fighter V במחירי מבצע של 46.2 דולר ו-45 דולר בהתאמה, כאשר גם גירסאות ה-Digital Deluxe Edition שלהם, שכוללות כמה וכמה בונוסים לאספנים ומעריצים, נמכרות במחירים מוזלים של 57.7 דולר עבור XCOM 2 ו-67.5 דולר ל-Street Fighter. אם יש לכם חיבה …

    • 0 תגובות
    • 796 צפיות
  15. Started by AIDEN,

    שלום אני כבר סימתי את המשחק אבל יש לי בעיה. כבר מההתחלה של המשחק אני יכול שהיו לי רק 19 אנשים בבסיס כולל שותפים למסע (dogmeat, paiper ,ועוד...) ואני לא מצליח ליפתור את זה, אני רוצה שהיו לי שם יותר. השמח לדעת האם אפשר שהיו לי שם יותר , או שזה מיגבלה של המשחק. תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 796 צפיות
  16. טוב אז אני מאוד מתעניין בטיסה וכל זה אז רציתי לקנות משחק של סימלוטור משהו טוב עכשיו אני שונא לשחק בסינגל אני משחק בכל משחק רק במולטיפלייר אז אני רציתי לדעת איזה משחקים משחקים היום ברשת ואם תוכלו לתת לי כמה לינקים לאתרים של סימולטורים ... אני מבקש אתרים ישראלים תודה רבה...

    • 3 תגובות
    • 796 צפיות
  17. אז היופ לפנות בוקר נגמר לי רשמית החשבון של WoW. כי מה לעשות.. אחרי 5 חודשים ו2 דמויות רמה 60 (ודמות אחד רמה 51), המשחק דיי ממצה את עצמו (ד"א, אם מישהו מעוניין, אני מוכר את החשבון שלי, צרו קשר באיסיקיו 118056895). בקיצור, אני עכשיו מחפש משחק חדש וטוב (או אולי כמה משחקים ישנים וטובים, למרות שאת רוב המשחקים היותר ישנים שכדאי לשחק בהם, יש לי כבר) שיחזיק לי לפחות חודשיים על המחשב (יש כנראה אפשרות שאינ אקנה 2 משחקים). אני אוהב לשחק המון אסטרטגיה (תורות וזמן אמת)/תפקידים/פעולה בעיקר. לדוגמא, המשחקים שכרגע אני משחק בהם הם בעיקר WC:TFT וUT99 (את שניהם אינ משחק רק במולטי כמובן) חשבתי על לקנות את AOE3 + קוויק4, אבל אין לי מושג מתי כל אחד מהם יגיע לארץ (למרות שקניה מהיאנטרנט היא גם א…

    • 5 תגובות
    • 796 צפיות
  18. Started by חשיש,

    אני באחוז 26 ואני לא רואה על המפה עוד משימות לעשות אני מסתובב שם שעות אבל לא מוצא כלום (אבל המוסכים כן מסומנים) מישהוא יכול לעזור לי???????

    • 12 תגובות
    • 796 צפיות
  19. Started by Torn,

    אני בשלבים הראשונים, אני נמצא בתוך תעלה כזאת, שמשני צידיה עומדים חיילים שלי שחוסמים לי את הדרך, ומהצד השני יש פתח שאני לא מצליח לעבור בו. זה כאילו הוא לא מצליח להכנס לפתח, עכשיו אני לא יכול להתרומם ובקושי יכול לזוז שם. איך אפשר להכנס לפתח הזה?

    • 9 תגובות
    • 796 צפיות
  20. Started by megaPipe,

    האפיסוד הראשוןן היהה טובב אבלל קצרר מאודד בע... מתי השני אמור לצאתת איןן לי סבלנות לחכות !@ ראיתי תטריילר שלו נראה חזק.

    • 6 תגובות
    • 795 צפיות
  21. כשאני מפעיל אימון אז אני רוצה לשנות את סוג האימון, למשל אימון של פנדלים, קרנות, וכו' אז כאשר אני לוחץ על שינוי סוג האימון לאחר שלחצתי ESC אני מקבל את ההודעה הבאה only the active controller can access this option איך בכל זאת אני יכול לשנות את סוג האימון?

    • 8 תגובות
    • 795 צפיות
  22. Started by x-boy_24,

    שלום הבאתי את המשחק לחבר שלי . בשביל שישחק קצת עד שהוא יקנה דיסק משלו והכלבים שלו אכלו את הקוספא ביחד אם הדיסק וכל הדיסק שבור עכשיו חבר שלי אמר כשהוא יביא לי את הכסף על המשחק . כמובן שאני לא יקח ממנו גם כי אני לא לוקח כסף מחברים וגם כי הוא רוצה את המשחק כבר המון זמן וההורים שלו לא יביאו לו שוב כסף כי הם רק קנו לו מחשב חדש עכשיו השאלה שלי זה אם אני חייב לקנות דיסק חדש או שאני יכול לקנות משומש ולהשתמש במשתמש שלי ? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 795 צפיות
  23. אורח ztos--
    Started by אורח ztos--,

    איך אפשר לקבל שם כסף? כי אני תקוע, והאוטו שלי הרוס לגמרה, וצריך לתקן... תודה-גיל

    • 2 תגובות
    • 795 צפיות
  24. Started by Diman82,

    אני יודע שכמה ממכם בטוח יצחקו, ויגידו שגם הם היו רוצים כרטיס מסך מהיר יותר.. אבל זאת לא הבעייה פה. יש לי כמה משחקים חדשים (MotoGP2, Korea Forgotten Conflict לדוג') שאיך שהמשחק מתחיל (כלומר לא בתפריט של המשחק) המשחק כמעט לא זז (זז בחלקים, כל 5-10 שניות חלק חלק), ההרגשה כאילו אני משחק ברזולוציה של 1600X1200 עם האנטיאליאסינג הכי גבוהה ובהגדרות הכי גבוהות בכלל עם כרטיס וודו 3!!.. אני מגדיר את המחשק להגדרות גרפיקה רגילות שאני מגדיר את כל המשחקים והוא עושה לי את הבעייה הזאת, כאשר במשחקים אחרים (כמו וורקרפט 3 למשל) שהם באותה קטגוריה מבחינת איכות הגרפיקה הכל עובד טוב (באותם ההגדרות כמובן)! למשל ב-MotoGP2 דרישות המינימום בכלל פנטיום 3 וכרטיס מסך בסדר גודל של GF2 (כאשר יש לי A…

    • 6 תגובות
    • 795 צפיות
  25. Started by sh.yoav,

    שלום, אני מנסה להפעיל את המשחק the neverhood על ויסטה ונתקל בבעיות בגרפיקה. ניסיתי להפעיל במצב תאימות - לא הלך כמו כן, זה לא המשחק הישן היחיד שלא עובד כמו שצריך על ויסטה. יש איזושהי דרך נוספת לפתור את הבעיות ויזואל האלו? או שאולי אני לא משתמש במצב תאימות כמו שצריך. תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 795 צפיות

דיונים חדשים בפורומים