משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אינספור שמועות וחלומות מתגשמים בבת אחת עם ההכרזה עם גרסה מחודשת של משחק האקשן-תפקידים האלמותי - עבור המחשבים האישיים וקונסולות של שלשות המתחרות הגדולותלכתבה
-
- 0 תגובות
- 797 צפיות
- 1 follower
-
-
נמעס מפרו אוולושיון סוקר כל היום, אני מחפש משחק טוב שהוא לא כדורגל ולא מרוצים לשחק עם החבר'ה בפוסי2. יש הצעות מענינות? ואיך קראים למשחק של הכדור עף חופים עם הבנות סיניות ה...נחמדות ? ואני לא בטוח מה עדיף Fight Night Round 3 או WWE SmackDown! vs. RAW 2006 מה אתם אומרים?
-
- 4 תגובות
- 797 צפיות
-
-
http://www.direct2drive.com/promos/spring-sale/ מחירים מפתיעים ויש כמה משחקים לא רעים בכלל ברשימה
-
- 2 תגובות
- 797 צפיות
-
-
אני נכנס למשחק סוחר רכב נוסע קונה בית נוסע קונה רכב הולך בעזרת ה GPS לאן שהוא רוצה למרוץ ולא מצליח לשחק משם מה לעשות מישו נתקל בבעיה הזו?
-
- 1 תגובה
- 797 צפיות
-
-
חברים שלי התחילו לשלוח לי אתמול לינקים לקריסיס המלא ורציתי לשאול האם הוא באמת כבר יצא לשוק ?
-
- 6 תגובות
- 797 צפיות
-
-
http://hl2world.com/index.php משום מה, אני לא מתיימר להאמין לדברי השמן הזה, גייב ניואל... אבל משו חזק אמר לי שתמונת המצב תיהיה כזו. ההכרזה הרשמית על שחרור דום 3 תצא לאור ומיד לאחר מכן, בדרך מסתור, גם ההכרזה על HL 2.
-
- 8 תגובות
- 797 צפיות
-
-
-
ואין לו את כל הפאצים של הליגה הישראלית שישלח לי הודעה פרטית אני יביא לו איסיקיו
-
- 2 תגובות
- 797 צפיות
-
-
<<<<<יש לי את המפרט בצד, איזה משחקים יעבדו עליו סבבה עם עשיתי OC למעבד ולכרטיס אם יש משחקים כמו CS אני ישמח
-
- 4 תגובות
- 797 צפיות
-
-
שלום בבבקקקקקשששה אם מישהו יכול לתת לי קישורים להורדת התוכנות האלו כי אני חיפשתי שעות ואני לא מוצא =\ 1. the all thing eye 2. cheeting death 3. והקובץ התקנה של קאונטר לסטים וד"א אם אני רוצה להתקין dod digital paintball וכל אלה איפה אני מוצא את זה FFS תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 797 צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת למה יורד ה-FPS כאשר אני משחק עם המון שחקנים (64) ושאני משחק עם קצת שחקנים זה עובד לי חלק לחלוטין, מה אני צריך לשפר או לשנות כדי שזה יעבוד לי חלק על 64 שחקנים? שמתי לב שזה עובד ככה בבאטלפילד העתידי דמו... עריכה: לפי דעתי זה לא בעיה של כרטיס מסך זיכרון זה לא הבעיה אני חושב כי יש לי 2GB, אז מה לדעתם הבעיה?
-
- 2 תגובות
- 797 צפיות
-
-
במשחק LOTR-BFME2 [המשחק אסטרטגיה] בסוף המשחק יש ציונים, שניים מהציונים הם strategic skill ו-tactic skill והציונים שם די הזויים מה שמעלה את השאלה המתבקשת מה הם אומרים בכלל? עפ"י מה הם משתנים ובמה הם תלויים? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 797 צפיות
-
-
אני נמצא בשלב you better watch out וכל הזמן שלוחצים על G המשחק פשוט יוצא! זה קורה בכל השלב כלומר אין מקום ספציפי וזה פשוט מחרפן כי קשה לסיים את השלב כך... איך ניתן לסדר זאת, או איך ניתן לסיים את השלב למרות זאת ???
-
- 8 תגובות
- 797 צפיות
-
-
http://www.hwzone.co.il/community/index.php?board=7;action=display;threadid=37861
-
- 2 תגובות
- 797 צפיות
-
-
התקנתי ועולה לי הודעה מה צריך לעשות מצדי לשחק נגד bot העיקר לשחק אני חייב לראות ת'גרפיקה הורדתי Steam
-
- 2 תגובות
- 797 צפיות
-
-
יש לי בעיה אם המשחק Counter-Strike מתי שאני רוצה לשחק אז אני משחק על מעל 200 פינג ואני לא יודע למה זה אין לי תוכנות פתוחות וזה לא בעיה של הספק כי מתי שאני מוריד משהו אני מוריד על 100 זה בעיה רק במשחק. אמרו לי להיכנס ל"control panel" "sound and audio devices" "audio" "advnaced" ולהזיז שם את החץ ל "none" אבל שאני עושה את זה אני שומע שניה וחצי אחרי הזמן את היריות אבל הפינג כמו שצריך ואני לא יכול לשחק שאני לא שומע טוב אני התקנתי את המשחק מחדש וזה לא עוזר הספק שלי זה ברק 013
-
- 4 תגובות
- 797 צפיות
-
-
הורדתי את המשחק דרך ביטורנט בשם " Fifa 2006 rebuilt.torrnet " עכשיו התקנתי ושאני לוחץ על ההתקנה לא עולה בכלל הוצאתי את הקראק וזה הוסיף למשחק התקנה אבל שאני לוחץ זה גם לא עולה רשום שמקור הידע לא חוקי מה עושים?
-
- 2 תגובות
- 797 צפיות
-
-
"קניתי" את המשחק, וכשאני בא לעשות extract לקובץ האימג' זה אומר לי ב73% שקובץ האימג' מלא. וזה אומר לי: ! Write error: only NTFS file system supports files larger than 4 GB ויש לי FAT32 מה לעשות?
-
- 6 תגובות
- 797 צפיות
-
-
[ltr]ok, basicly I'm looking for good games that can run on P3 933Mhz with 384mb/133mhz and GeForce 3 Ti 200. no more than 20mb in size, because it's only a lame 56kbps dailup, so no online games either. it's windows xp so no dos games. and if you know any split screen multiplayer games that will be awsome. any gener is good, but racing and shooting (side or fps) will be great. [/ltr]
-
- 0 תגובות
- 797 צפיות
-
-
שלום, אתם יכולים לעזור לי מה אני צריך לעשות במשימה הזאת? לקחתי כבר את הדלק ואת הנרגילה עם זה מה שזה.
-
- 4 תגובות
- 797 צפיות
-
-
שלום! אני משחק FAR CRY, ואני כבר בשלב אחד לפני האחרון, ולא היה לי בעיות עד עכשיו... ופתאום הגעתי לקטע שצריך לעבור את הנהר ואין לך בכלל כדורים, והמים בצבע סגול... בסדר, המשכתי, ואז הגעתי להר געש, שהלבה - מן הסתם - צריכה להיות כתומה-אדומה, אך היא באותו צבע של המים: דרך אגב הצבע הזה הוא גם לא כל כך צבע של מים... נראה לי יותר כמו שפיכה של רידינג לירקון המחשב שלי יחסית עומד בדרישות מינימום, ואני משחק על רזו' 1024X768 עם פרטים LOW, וזה עובד חלק... עשיתי עדכון למשחק (1.33) וזה עדכן בהצלחה עשיתי עדכון לכ. מסך המחשב שלי נקי מוירוסים ורוגלות איך מתקנים? תודה רבה
-
- 6 תגובות
- 797 צפיות
-
-
Prince Of Persia Revelations או Prince Of Persia Two Thrones
-
- 5 תגובות
- 797 צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לדעת אם לאחרונה יצאו מירוצי אופנועים רציתי לדעת בכל מקרה על מישחקי אופנועים שיש תודה קובי.
-
- 7 תגובות
- 796 צפיות
-
-
אני מחפש משחק פוקר שאני יכול לשחק מול המחשב כאילו OFFLINE , כעיקרון אני משחק בEverest Poker אפילו שהוא משחק פוקר ממש טוב וכייפי אבל אין לו אפשרות של אופ ליין. אז אם יש לך משחק פוקר שאפשר לשחק אופ ליין אני אשמח לקבל תודה, טימור.
-
- 1 תגובה
- 796 צפיות
-
-
כמה מראשי תעשיית המשחקים התכנסו לדון על מצב שוק ה- PC בהווה ובעתיד, על ההבדלים בשווקי העולם, איומים על שוק הPC, איך הם רואים את השוק בעוד כמה שנים ועוד : http://www.gamespot.com/features/6333387/the-state-of-pc-gaming/index.html?tag=topslot;thumb;5 Karl-Magnus Troedsson, general manager, DICE hacking is one of our biggest problems. I think every company out there is arming themselves to the teeth when it comes to security. I think PC gaming is going to explode. Battlefield was founded on PC, so we feel very close to the PC community. There's also the fact that the PC gaming platform itself is getting so powerful that you can do a lot more on it than the consoles. I'm not …
-
- 2 תגובות
- 796 צפיות
-


