עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. (בגלל התלבושות אבל לא רק) שלומי סרנגה - מקום אחר

    • 2 תגובות
    • 798 צפיות
  2. Started by R0ck,

    אחלה של Shooter. בסגנון Halo/Red Faction אבל הרבה יותר טוב. לא יודע עד כמה המשחק הזה מיושן (או שלא..), ממה שידוע לי, נעשה שימוש במנוע הגרפי של אנריל II והמשחק רץ לא רע בכלל.

  3. הבנתי שאפשר כבר להוריד את המשחק הזה בחינם אבל אני לא מוצא אף אתר שאפשר להוריד ממנו ניסיתי מכמה אתרים אבל זה עבד. ניסיתי גם מהאתר http://oldies.org.il/ לא הצליח

    • 2 תגובות
    • 798 צפיות
  4. אירוע The Game Awards המשיך לחזק את מעמדו גם השנה בתור הפרס הפופולרי ביותר בשוק הגיימינג - אבל נראה כי רבים לא יקבלו את השליטה המובהקת של כותר אחד ספציפי בפודיוםלכתבה

  5. Started by FreePwR,

    שלום לכולם ! איזה כיף לבשר הודעות כאלו, אני שמח לבשר שחברת CoolerMaster מאמצת מהיום באופן רישמי את קבוצת Pw-Gaming החברה תתמוך בקבוצה ובשחקניה מהיום והלאה בכל פעילויות הקבוצה אני שמחים לצרף גורם כל כך חזק ודומיננטי כשותף בגיימינג שלנו ומקווים לייצג אותם, את עצמנו ואתכם בצורה הכי טובה שרק אפשר! בקרוב מאוד בשורות משמחות נוספות! יובל.

    • 0 תגובות
    • 798 צפיות
  6. Started by Cha0stAlker,

    רציתי לקנות FSX 2007, אבל חבר שלי אמר לי ש-2004 הרבה יותר טוב. מה דעתכם?

    • 1 תגובה
    • 798 צפיות
  7. Started by CheeseBud,

    אהלן אנשים, תודות ל-Amiel, יצא לי לשדר חלק מהגמר של טורניר PokerStrategy על 300$ דולר בין Destiny, אחד השחקנים האהובים עליי, נגד שחקן זרג גרמני חזק בשם HeNfy - והנה התוצאה! לינק לסרטון הבא בסוף הסרטון. תיהנו!

    • 0 תגובות
    • 798 צפיות
  8. כדי להקל על הגעה וחזרה מהאירוע, נפתחה קבוצת פייסבוק לאירוע המתקרב במודיעין. אם אתם באים עם רכב או צריכים הסעה, כנסו לקבוצה, ובקשו/הציעו עזרה!

    • 0 תגובות
    • 798 צפיות
  9. Started by NeptuneMB,

    כשאני מתקין את המשחק, ומריץ את הTEST, הוא מזהה לי את הכרטיס מסך.. אך כשאני מנסה להפעיל את המשחק, הוא פשוט נתקע לי על מסך שחור, ואז אומר לי שיש בעייה ב3D... ניסיתי להריץ על 2D, ועדיין אותה בעייה... איך פותרים את זה? האם צריך איזה פאטץ' או משהו? כמובן שיש לי משחק מקורי!!

    • 4 תגובות
    • 798 צפיות
  10. Started by RoyShefy,

    אחרי שקיבלתי את הכרטיס החדש אני נדהם מכל צליל שהמערכת שלי מוציאה, החלטתי לנסות קצת משחקים תומכי תקן איכות THX. חיפשתי, ומצאתי ששני המשחקים הקודמים לNFS החדש תומכים THX בעוד שהחדש (Carbon) לא. האם אני טועה? והאם ההבדל יהיה כל כך משמעותי שאני אהנה הרבה פחות מהמשחק החדש?

    • 3 תגובות
    • 798 צפיות
  11. Started by guyhhh,

    בסוף הקריירה בלי לסיים את כל הצ'אלנג'ים, כתבו לי שפתחתי את האוודי ועוד חמש מכוניות, את החמש מכוניות ראיתי את האוודי לא. וגם בצ'אלנג'ס ובסצנה הראשונה של המשחק יש BMW - אין את זה גם אחר כך? אני מתכוון מתי שהוא לא אמורים לפתוח BMW?

    • 3 תגובות
    • 798 צפיות
  12. כי השוערים קצת מפריעים לי...הם טיפה חלשים...

    • 1 תגובה
    • 798 צפיות
  13. Started by dani,

    HOW CAN I FIX MY GTA PROBLEM (I CANT SEE THE WORDS)

    • 1 תגובה
    • 798 צפיות
  14. Started by tom123,

    שאני יקנה אותו אני יקבל שובר לHL2???

    • 7 תגובות
    • 798 צפיות
  15. כל פעם שאני מגיע לאותה נקודה (בתחילת המשחק, בנמל), המחשב עושה לי ריסטרט. מישהו מתקל בבעיה? יודע איך לפתור? תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 798 צפיות
  16. Started by DarkMoh,

    המשחק כ"כ דומה לחבורת רוסים הולכים מכות לפני משחק כדורגל. או שההפך? LOL! LOOK AT THE FIRE ARROWS! MAKE THEN FLEE! KILL THE GENERAL! בסוף ריחמתי על האלה ששכבו למטה והכניסו להם בעיטות בבטן ]:

    • 1 תגובה
    • 798 צפיות
  17. שלום רב. הורדתי לא מזמן את המשחק MORTAL KOMBAT 3 ואני לא זוכר את כל המהלכים את רובים אני זוכר, אבל אני מחפש את רשימת המהסלכים+הפאיטלטים מישהו יכול לתת לינק לרשימה הזאת ? מישהו יודע את איך עושים את כל המהלכים של סייבוקס אני יודע רק את : הופרוט והשרת איך יורים רימונים :s05: תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 798 צפיות
  18. אני תקוע בשלב שבו אני אמור למנוע מהמורדים לעבור דרך הפורטל ע"י חדירה תת- קרקעית לבסיס שלהם... העניין הוא שלפני שאני מספיק לזוז הם מכסחים לי ת'צורה... לא משנה כמה תותחים בניתי בבסיס וכמה חיילים אני מנסה לשלוח אליהם לבסיס, הם פשוט תוקפים אותי מכל עבר ומחסלים אותי. מה אני צריך לעשות כדי לסיים את השלב הזה ולחזור להלחם בג'וקים או מה שלא יהיה בשלב הבא?

    • 5 תגובות
    • 798 צפיות
  19. Started by constantine16,

    http://www.gametrailers.com/player/23841.html

    • 6 תגובות
    • 797 צפיות
  20. Started by Born2Kill,

    חשבתי לארגן פה איזה PCW בסרבר ריק (רק משתמשי HWzone). מי שרוצה שייכתוב פה את הכינוי שלו בסורס+הכינוי שלו בפרינדס של steam. מומלץ גם מסנג'ר ואייסי אם אפשרי. יום שבת זה נראה לי הכי טוב בשביל לעשות PCW. תודה לכם, Born2kilL

    • 7 תגובות
    • 797 צפיות
  21. Started by sniper434,

    שבוע טוב לכולם כשאני נכנס למשחק ובוחר את הרמה שאני רוצה,הוא פשוט לא רוצה להכנס ! הוא נשאר לי על התפריט ופשוט לא רוצה להכנס !. ברשותי וינדוס 7 ,וניסיתי לשנות דרך המאפיינים בלשונית compatibility למצב vista, לא עזר.. מישהו מכיר ? תודה

    • 3 תגובות
    • 797 צפיות
  22. Started by nore0,

    מהיכן אוכל להוריד מפות ל-Single ??

    • 0 תגובות
    • 797 צפיות
  23. Started by wooper,

    היי לא משנה טעיתי :-X [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 797 צפיות
  24. לרגל אירוע Day of the Devs שעתיד להתקיים השנה בפעם השישית - במיזם ה-Humble Bundle מספקים לנו שבעה כותרים איכותיים במחיר קורץ מאוד לכתבה

  25. Started by DS,

    התחלתי לשחק בו והוא משחק די נחמד, אבל הקטע הוא שאין כתוביות, ז"א יותר קל לי להבין עם כתוביות איך אפשר לשים כתוביות? לא ראיתי בהגדרות

    • 4 תגובות
    • 797 צפיות

דיונים חדשים בפורומים