משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
(בגלל התלבושות אבל לא רק) שלומי סרנגה - מקום אחר
-
- 2 תגובות
- 798 צפיות
-
-
אחלה של Shooter. בסגנון Halo/Red Faction אבל הרבה יותר טוב. לא יודע עד כמה המשחק הזה מיושן (או שלא..), ממה שידוע לי, נעשה שימוש במנוע הגרפי של אנריל II והמשחק רץ לא רע בכלל.
-
- 8 תגובות
- 798 צפיות
-
-
הבנתי שאפשר כבר להוריד את המשחק הזה בחינם אבל אני לא מוצא אף אתר שאפשר להוריד ממנו ניסיתי מכמה אתרים אבל זה עבד. ניסיתי גם מהאתר http://oldies.org.il/ לא הצליח
-
- 2 תגובות
- 798 צפיות
-
-
אירוע The Game Awards המשיך לחזק את מעמדו גם השנה בתור הפרס הפופולרי ביותר בשוק הגיימינג - אבל נראה כי רבים לא יקבלו את השליטה המובהקת של כותר אחד ספציפי בפודיוםלכתבה
-
- 0 תגובות
- 798 צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם ! איזה כיף לבשר הודעות כאלו, אני שמח לבשר שחברת CoolerMaster מאמצת מהיום באופן רישמי את קבוצת Pw-Gaming החברה תתמוך בקבוצה ובשחקניה מהיום והלאה בכל פעילויות הקבוצה אני שמחים לצרף גורם כל כך חזק ודומיננטי כשותף בגיימינג שלנו ומקווים לייצג אותם, את עצמנו ואתכם בצורה הכי טובה שרק אפשר! בקרוב מאוד בשורות משמחות נוספות! יובל.
-
- 0 תגובות
- 798 צפיות
-
-
רציתי לקנות FSX 2007, אבל חבר שלי אמר לי ש-2004 הרבה יותר טוב. מה דעתכם?
-
- 1 תגובה
- 798 צפיות
-
-
אהלן אנשים, תודות ל-Amiel, יצא לי לשדר חלק מהגמר של טורניר PokerStrategy על 300$ דולר בין Destiny, אחד השחקנים האהובים עליי, נגד שחקן זרג גרמני חזק בשם HeNfy - והנה התוצאה! לינק לסרטון הבא בסוף הסרטון. תיהנו!
-
- 0 תגובות
- 798 צפיות
-
-
כדי להקל על הגעה וחזרה מהאירוע, נפתחה קבוצת פייסבוק לאירוע המתקרב במודיעין. אם אתם באים עם רכב או צריכים הסעה, כנסו לקבוצה, ובקשו/הציעו עזרה!
-
- 0 תגובות
- 798 צפיות
-
-
כשאני מתקין את המשחק, ומריץ את הTEST, הוא מזהה לי את הכרטיס מסך.. אך כשאני מנסה להפעיל את המשחק, הוא פשוט נתקע לי על מסך שחור, ואז אומר לי שיש בעייה ב3D... ניסיתי להריץ על 2D, ועדיין אותה בעייה... איך פותרים את זה? האם צריך איזה פאטץ' או משהו? כמובן שיש לי משחק מקורי!!
-
- 4 תגובות
- 798 צפיות
-
-
אחרי שקיבלתי את הכרטיס החדש אני נדהם מכל צליל שהמערכת שלי מוציאה, החלטתי לנסות קצת משחקים תומכי תקן איכות THX. חיפשתי, ומצאתי ששני המשחקים הקודמים לNFS החדש תומכים THX בעוד שהחדש (Carbon) לא. האם אני טועה? והאם ההבדל יהיה כל כך משמעותי שאני אהנה הרבה פחות מהמשחק החדש?
-
- 3 תגובות
- 798 צפיות
-
-
בסוף הקריירה בלי לסיים את כל הצ'אלנג'ים, כתבו לי שפתחתי את האוודי ועוד חמש מכוניות, את החמש מכוניות ראיתי את האוודי לא. וגם בצ'אלנג'ס ובסצנה הראשונה של המשחק יש BMW - אין את זה גם אחר כך? אני מתכוון מתי שהוא לא אמורים לפתוח BMW?
-
- 3 תגובות
- 798 צפיות
-
-
כי השוערים קצת מפריעים לי...הם טיפה חלשים...
-
- 1 תגובה
- 798 צפיות
-
-
-
-
כל פעם שאני מגיע לאותה נקודה (בתחילת המשחק, בנמל), המחשב עושה לי ריסטרט. מישהו מתקל בבעיה? יודע איך לפתור? תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 798 צפיות
-
-
המשחק כ"כ דומה לחבורת רוסים הולכים מכות לפני משחק כדורגל. או שההפך? LOL! LOOK AT THE FIRE ARROWS! MAKE THEN FLEE! KILL THE GENERAL! בסוף ריחמתי על האלה ששכבו למטה והכניסו להם בעיטות בבטן ]:
-
- 1 תגובה
- 798 צפיות
-
-
שלום רב. הורדתי לא מזמן את המשחק MORTAL KOMBAT 3 ואני לא זוכר את כל המהלכים את רובים אני זוכר, אבל אני מחפש את רשימת המהסלכים+הפאיטלטים מישהו יכול לתת לינק לרשימה הזאת ? מישהו יודע את איך עושים את כל המהלכים של סייבוקס אני יודע רק את : הופרוט והשרת איך יורים רימונים :s05: תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 798 צפיות
-
-
אני תקוע בשלב שבו אני אמור למנוע מהמורדים לעבור דרך הפורטל ע"י חדירה תת- קרקעית לבסיס שלהם... העניין הוא שלפני שאני מספיק לזוז הם מכסחים לי ת'צורה... לא משנה כמה תותחים בניתי בבסיס וכמה חיילים אני מנסה לשלוח אליהם לבסיס, הם פשוט תוקפים אותי מכל עבר ומחסלים אותי. מה אני צריך לעשות כדי לסיים את השלב הזה ולחזור להלחם בג'וקים או מה שלא יהיה בשלב הבא?
-
- 5 תגובות
- 798 צפיות
-
-
http://www.gametrailers.com/player/23841.html
-
- 6 תגובות
- 797 צפיות
-
-
חשבתי לארגן פה איזה PCW בסרבר ריק (רק משתמשי HWzone). מי שרוצה שייכתוב פה את הכינוי שלו בסורס+הכינוי שלו בפרינדס של steam. מומלץ גם מסנג'ר ואייסי אם אפשרי. יום שבת זה נראה לי הכי טוב בשביל לעשות PCW. תודה לכם, Born2kilL
-
- 7 תגובות
- 797 צפיות
-
-
שבוע טוב לכולם כשאני נכנס למשחק ובוחר את הרמה שאני רוצה,הוא פשוט לא רוצה להכנס ! הוא נשאר לי על התפריט ופשוט לא רוצה להכנס !. ברשותי וינדוס 7 ,וניסיתי לשנות דרך המאפיינים בלשונית compatibility למצב vista, לא עזר.. מישהו מכיר ? תודה
-
- 3 תגובות
- 797 צפיות
-
-
מהיכן אוכל להוריד מפות ל-Single ??
-
- 0 תגובות
- 797 צפיות
-
-
היי לא משנה טעיתי :-X [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 797 צפיות
-
-
לרגל אירוע Day of the Devs שעתיד להתקיים השנה בפעם השישית - במיזם ה-Humble Bundle מספקים לנו שבעה כותרים איכותיים במחיר קורץ מאוד לכתבה
-
- 0 תגובות
- 797 צפיות
- 1 follower
-
-
התחלתי לשחק בו והוא משחק די נחמד, אבל הקטע הוא שאין כתוביות, ז"א יותר קל לי להבין עם כתוביות איך אפשר לשים כתוביות? לא ראיתי בהגדרות
-
- 4 תגובות
- 797 צפיות
-


