עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Rrafi,

    יש לי AMD 2600 ג'יגה ראמ...400 מגה הרץ ו...Geforce 6600GT 128 GDDR3 קיצר נתקע אצלי הבאטלפילד על הכל הכי גבוה פלוס AA 4X ורזולוציה 1024X768 מישהו יכול להסביר לי למה .. זה קורה ..!?

    • 4 תגובות
    • 799 צפיות
  2. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/swindle-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%94%d7%a4%d7%a2%d7%95%d7%9c%d7%94-%d7%94%d7%aa%d7%92%d7%a0%d7%91%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%a7%d7%9d-%d7%9c%d7%aa%d7%97%d7%99%d7%99%d7%94/

    • 0 תגובות
    • 799 צפיות
  3. Started by Judas Iscariot,

    שלומות, בגלל בעיות של חוסר מקום(שמשגעות לי את השכל) בהארד דיסק אני מוכרח להסיר את C&C 3.. לצערי, זה קצת קשה.. אני מפעיל את הUninstaller המובנה של C&C 3 והכל "עובד" בסדר עד שאני לוחץ על הכפתור Remove, ואז הUninstaller פשוט... נתקע ולא מסיר כלום... Help? תודה מראש לעוזרים

  4. Started by ruff stuff,

    מישהו שיחק אולי ברוקי legends או ב fight night 2 ? הייתי רוצה לדעת את חוות דעתכם איך הם .

    • 2 תגובות
    • 799 צפיות
  5. שלום לכולם אני רוציתי להתקין אנריל טורנמנט 2003 אך אין לי cd key עם יש למישהו והוא מעוניין לתת לי אז תודה רבה מראש עידן למי שמעוניין לתת לי ולא בפורום יכול לתת לי במספר אי סי קיו 170392064

    • 3 תגובות
    • 799 צפיות
  6. Started by fish123,

    יש לי משחק מחשב ישן (חוקי) שהתקנתי במחשב שלי... מכיוון שהוא ישן הוא מתאים לדרישות המערכת. אני התחלתי לשחק בו, ואני רואה את הסרטון פתיח בצורה נורמלית לגמרי אבל כשהMENU אמור לעלות, אני חוזר לשולחן העבודה והמשחק נכבה ניסיתי לפרמט את המחשב, להתקין מחדש ועדיין זה לא עובד לי.. מה יכולה להיות הבעיה?

    • 7 תגובות
    • 799 צפיות
  7. Started by zombie,

    מצטער אם יש דיון ראשי ולא כתבתי בו, אני לא הצלחתי למצוא אותו.(אז אם יש קבלו את התנצלותי והעבירו את שאלתי לדיון הראשי) בכל מקרה עד היום עבד המשחק באופן מושלם והוא לא אמור להוות בעיה למפרט שלי..אבל עכשיו כשאני נכנס למשחק הוא רת לרוב חלק ואז יש קטעים של נפילת FPS ושוב חוזר ל FPS רגיל...מה יכולה ליהיות הבעיה?

    • 4 תגובות
    • 799 צפיות
  8. טוב יש לי בעיה בFPS בקאנטר 1.6 שאני במחשק משחק אבל אין אף אחד לידי הFPS לי יכול להגיע ל100 אבל שיש לידי אנשים שהולכים איתי או נלחמים איתי הFPS שלי יורד בטירוף ל30-40 וזה מעצבן מאוד !!!! הפרט שלי : פנטיום 4 1.7 512 DDR 120 GB GFORCE FX 5200 128MB WIN XP עשיתי את כל הפקודות בקונסול שקיימות כדי להרים את הFPS ל100 כולל שינוי ההגדרות בכרטיס מסך!! אין לי שום ווירוס או תולעת במחשב ! אני משחק בלי שום תוכנה פתוחה.... כאן אני אפרט מה בדיוק עשיתי כדי שתוכלו להגיד לי מה לא בסדר ותעזרו לי .... הפקודות: FPS_MAX 100 FPS_MODEM 100 בהגדרות של הכרטיס מסך עשיתי ככה : נכנסתי מאפיינים--הגדרות--מתקדם--GEFORCE FX 5200--הגדרות ואיכות ביצועים (זה השלישי למי שיש אנגלית)--סימנתי שם מושבת זה לפ…

    • 0 תגובות
    • 799 צפיות
  9. פשוט אני תקוע בקטע שאני צריך לפרוץ מנעול ואני לא מצליח כבר ישתגעתי,אני כבר יומיים במקום הזה אם מישהוא יודעה איך עושים את זה, תעשו לי טובה תעזרו לי

    • 8 תגובות
    • 799 צפיות
  10. Started by ariel-ro,

    שלום לכם! יש לי את המשחק TEST DRIVE UNLIMITED ולאחרונה אני משחק בו. התקדמתי המון במשחק(כתוב בבית אצלי 50%) ואז בטעות באמצע המשחק בESC נלחץ לי NEW GAME וחשבתי שזה QUIT ועשיתי YES. ואז הלך לי כל הפרופיל. יש אפשרות להציל את זה? או שזה אבוד? אריאל

    • 2 תגובות
    • 799 צפיות
  11. עלתה בי סקרנות ( ותהייה אם לקנות או לא ) , אז השאלה שלי , הצליחו לפרוץ את האבטחה של מיקרוסופט ?

    • 5 תגובות
    • 799 צפיות
  12. Started by wertuoz,

    Guy's i need recoendation for cars game bring it on whatever you think is] GOOD SHIT! [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 799 צפיות
  13. Started by Sweet_Tooth,

    אני רוצה "לצלם" קטעים מהמשחק בזמן שאני משחק ולשמור אותם כקבצי MPEG זה כמו SCREENSHOT אבל עם וידיאו! איך בדיוק אני עושה את זה?

    • 3 תגובות
    • 798 צפיות
  14. Started by arad gonen,

    היי כולם הייתי רוצה שתגידו לי אם אתם יודעים משהוא על הGTA IV חוץ מהטריילרים שראיתי מזמן תענו מהררררר תודה

    • 2 תגובות
    • 798 צפיות
  15. Started by Amir c,

    כמו בכותרת.... לי כבר קצת נמאס מלשחק בWOW ובLINEAGE2 כרגע אני מחפש משחק אחר משהו דומה מאוד לעניין ושיהיה סרברים "פרטיים" תודה מראש D:

    • 5 תגובות
    • 798 צפיות
  16. Started by darkman,

    סרטון נחמד מהתחלה ועד היום..

    • 2 תגובות
    • 798 צפיות
  17. Started by SpiritKnight,

    אני מחפש אנשים שיש להם את הבטא, אני אפתח שרת ונשחק היום\מחר. כל מי שיש לו את הבטא ורוצה לשחק שירשום פה.

    • 2 תגובות
    • 798 צפיות
  18. Started by D@nny,

    שלום יש לי בעיה במחשב, כשאני מפעיל משחקים אז רובם נתקעים לאחר מספר דקות. והדבר היחיד שאפשר לעשות הוא לאתחל מחדש..(לא רק המשחקים החדשים, אפילו gta 2..) לפני כמה שבועות התקינו לי מאוורר חדש על המעבד ולפני שבוע החלפתי כרטיס מסך... הרצתי גם את התכנה mem test וגם בה לא היו שגיאות המפרט שלי הוא כזה amd athlon xp 1800+ radeon 9550 128 mb 128 bit 256 mb במהירות 133 מגהרץ (זה מה שלוח תומך)... :-[ תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 798 צפיות
  19. אני שובר ת'ראש בנסיון לחפש איפה פותחים לא מבין שם כלום. מי עוזר לי לנצח את המשחק הלוהט? תודה.

    • 1 תגובה
    • 798 צפיות
  20. עכשיו הבעיה היא לא במהירות המחשב ... לוקח לזה 3 ..4...דקות עד שרואים את המסך הראשוני ! אבל ההרדיסק לא טוען או משהו ! ... ?

    • 8 תגובות
    • 798 צפיות
  21. Started by wraithmay,

    שלום ! הרכבת שלנו (3 אנשים) יוצאת מחיפה בשעה 7:20 מועד ההגעה הצפוי הוא 9:30 אנחנו 3 שחקנים מהצפון ...איך מגיעים מהרכבת למקום בו מתקיים הלאן ? ב-10 שמתחילים המשחקים לא בטוח שנגיע...וזו הרכבת המוקדמת ביותר שנוכל להגיע בה

    • 2 תגובות
    • 798 צפיות
  22. Started by ban26,

    שמתחילים את המשחא המשימה הרשונה זה להרוג איזה עכבר הקיצר ירדתי לשם הרגתי עכבר קטן הכל סבבה פתאום מופיע עכבר ענק איך הורגים אותו

    • 2 תגובות
    • 798 צפיות
  23. Started by darkdude,

    בשלב YOU BETTER WATCH OUT... כשאני זורק מטבע או משתיל פצצה המשחק פשוט ניסגר. מישהו יודע למה?

    • 3 תגובות
    • 798 צפיות
  24. Started by The Dom,

    מישהו קודם כול יכול להסביר לי על המשחק קצת ולתת חוות דעת.זה מבוסס על הסדרות?

    • 9 תגובות
    • 798 צפיות
  25. Started by MeTaL_SnAkE,

    מי שיכול לתת.. אודה לו מאוד.. וגם אשחק איתו אם ירצה כי אני ממש לא נוב כשזה מגיע למשחקים.. ^^ תודה לעוזרים.. !

    • 1 תגובה
    • 798 צפיות

דיונים חדשים בפורומים