עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by netanel38121,

    פשוט מאוד המשחק הזה לא יכול לעבוד על מחשב שמותקנת בו SP2 הוא עובד רק עם SP1 ולכן אי אפשר להפעיל אותו. (הוא מיועד רק לסוני) אז הפיתרון הוא פשוט להתקין Patch מיוחד ל SP2 שאפשר להוריד אותו מכאן http://forum.softpedia.com/index.php?act=Attach&type=post&id=59223אחרי זה תתקינו את המשחק שימו את הPatch בתקייה של המשחק ואז תתקינו את הPatch הPatch זה הסמל של המשחק בלבד וזה השם שלו MKT - XP Patch עכשיו אחרי שעשיתם את זה תלכו לקובץ ההפעלה של המשחקMKTRILW לחצן ימני מאפיינים תאימות ותשימו אותו על Windows 2000 חשוב להדגיש כי המשחק חייב להיות מותקן בכונן C לא מומלץ להתעסק עם ההגדרות של ההתקנה ולשנות את מיקום ההתקנה. שיהיה בהצלחה והכי חשוב תהנו. אם יש שאלות תשאלו ואשמח לעזור.

    • 2 תגובות
    • 800 צפיות
  2. Started by stone cold,

    פה יש תביקורת בגימספוט למי שרוצה http://www.gamespot.com/ps2/adventure/kingdomhearts/review.html?om_act=convert&om_clk=tabs ותמונות קצת - טוב אני יודע שהביקורת מאוד מאוחרת אבל הרבה לא שיחקו במשחק הזה וחבל בכל מיקרה המשחק משלב דברים מהרבה סגנונות גם מפלטפורמות גם מRPG מערבים גם מRPG יפנים גם מיריות בקיצור הרבה דברים אבל בשורה התחתונה אחרי התחלה משעממת והרבה סרטונים המשחק מתחיל להיות יותר ויותר כיף ולקראת הסוף אפילו מאוד מאתגר הבעיות במשחק זה 2 דברים 1-העלילה בסגנון דיסני וכל המשחק מוצף בדברים של דיסני לי אישית זה לא הציק יותר מידי כמו שמשחקי מאריו לא מציקים לי בעניין התפאורה יותר מידי אבל יש אנשים שזה יכול להציק להם 2-יש לקראת הסוף יותר מי…

    • 0 תגובות
    • 800 צפיות
  3. Started by dino,

    אני כרגע בשלב שני, איך אני עובר לשלב השלישי שאפשר להטיס את הדודו? (עשיתי כבר חיפוש ולא מצאתי תשובה). חבר שלי אמר לי משהו בקשר לרכבת תחתית אבל לא הבנתי. תודה מראש. 8)

  4. ממה יכולה להיות הבעיה המשחק רץ חלק אין קירוטע אחד אבל לפעמים הוא פשוט קופא אי אפשר לצאת למנהל המשימות ולעשות סיים משימה או סיים תהליך המוזיקה ממשיכה אבל חייבים לעשות ריסט צריך לבטל או להפעיל את ה- MIPMAP וה-frame limiter ?

    • 3 תגובות
    • 800 צפיות
  5. Started by xena,

    יש לי בעית פינג בקאונטר. הנה המחשב שלי: PIII800 400MB ram voodoo3000 creative live platinum 5.1 בגרסה הקודמת של קאונטר 1.3 הייתי עושה disable לכרטיס קול ולא היתה לי בעית פינג. בגרסה החדשה 1.4 אין אפשרות לבטל את הקול אצלי, ובעית הפינג חזרה, כאשר אני נכנס למשחק עם קול. התקנתי עדכון של הכרטיס קול מקריאטיב ל XP, והשארתי רק את eax מסומן במאפייני קול של קאונטר. לא עזר. למישהו יש פתרון נוסף?

  6. מחפש משחק אסטרטגיה בסגנון UFO Aftermath

    • 2 תגובות
    • 800 צפיות
  7. היי, שלוש שנים הייתי עסוק בלימודי תואר ראשון שלא ממש יצא לי לשחק במחשב שדרגתי את המחשב השבוע, ועכשיו אני יכול סוף סוף לשחק !! כעיקרון אני חובב אסטרטגיה STARCRAFT/CNC ושיחקתי ב RED ALERT 3 (למרות שבקושי סחב) קניתי את UNREAL TOURNY 3 (כי ממש אהבתי את 04) וגם שיחקית ב BURNOUT PARADISE כעיקרון ב ASSASIN'S CREED שיחקתי ב PS3, וכך גם ב PES, ו GUITAR HERO עכשיו הבנתי שיש PRINCE OF PERSIA 4 (אחרי הטרילוגיה) שאמור להיות כייפי ואשמח לקבל המלצות למשחקים טובים (ורק טובים!) מהשנים האחרונות ששווה לשחק בהם... אני יודע שזו בקשה קצת מוזרה, אבל בכל זאת, אשמח להמלצות כעיקרון אני לא חובב FPS (מלבד UNREAL) וגם לא ממש של הרפתקאות משחקים כמו GOW (לסוני) או PRINCE OF PERSIA אני הכי אוה…

    • 3 תגובות
    • 800 צפיות
  8. Started by Nitrous90,

    Los Angeles, CA May 5th, 2006 Vivendi Games' Sierra Entertainment today announced that the first expansion pack for the award-winning PC title F.E.A.R. (First Encounter Assault Recon), is currently in development and will be unveiled at the forthcoming Electronic Entertainment Expo (E3) in Los Angeles. F.E.A.R. Extraction Point kicks off where the original game ended with a bang. The First Encounter Assault Recon Team (F.E.A.R.) returns to battle the now free Alma and her paranormal minions across a destroyed city. New locations, weaponry and enemies combine to take the F.E.A.R. franchise to new levels of action and suspense. http://www.gamespot.com/pc/action/fearex…

    • 2 תגובות
    • 800 צפיות
  9. ניסיתי לעדכן הכל !.....לא רוצה לעלות (בלי שום הודעה גם) פשוט לא עולה לוחצים הוא טוען שניה וזהו סוגר...(בדקתי בTASK MANEGER לוידוי) זו גרסת הדיסקים .

    • 7 תגובות
    • 799 צפיות
  10. Started by valorien,

    אנשים טובים שלום לכולם. לאחד החברים שלי יש מסיבה מחר ותיכננו להביא לו את WORLD OF WARCRAFT כי הוא חולה על המשחק. לצערנו גילינו היום שלאף אחד בארץ אין את המשחק - לאף חנות! אני מבקש מכל מי שיודע על מקום שניתן לקנות בו (חנות אמיתית או ברשת) לעזור. אנחנו רוצים לקנות את הגירסה האירופאית ובדקנו אפילו באתר בריטי אחד אבל לא היה להם במלאי - מישהו יכול להפנות אותי בטובו למקום שמוכר את הגירסה האירופאית ושיש סיכוי שהמשלוח לארץ יהיה זריז יחסית? תודה רבה לכולם.

    • 10 תגובות
    • 799 צפיות
  11. Started by ohadzamir,

    היי, אני רוצה לארגן קבוצה של 8 שחקנים למשחק ZERO HOUR זה יהיה היום בשעה6:00 יש מעוניינים??

    • 2 תגובות
    • 799 צפיות
  12. Started by Leonid18,

    אוקיי. אני נתקע בבעיה שונה בהרצת המשחק. אני נכנס למשחק, רואה את הסרט, עושה לעצמי שחקן, ואחרי זה אני מועף חזרה לווינדוס ! דיברתי עם עוד כמה אנשים וגם להם יש את הבעיה. למישהו יש רעיון איך אפשר לפתור את זה? :-[

    • 4 תגובות
    • 799 צפיות
  13. Started by poiiopipoippzzttw,

    מישהו יכול בבקשה לספר מה קרה בהאלף לייף 1? ומה קורה בהאלף לייף 2? ומי אלו כל הדמויות? אם אפשר תכתבו הרבה כי לא אכפת לי לקרוא אפילו ספר(יצא אפילו ספר...) על הסיפור של האלף לייף תודה

    • 5 תגובות
    • 799 צפיות
  14. Started by lol_minbet,

    חיפשתי פה את האשכול הרישמי ולא מצאתי איך אני בודק FPS במשחק? ניסיתי עם FRAPS אבל זה קבוע על 60 בגלל שהמשחק על רזולוציה 1000X1600

    • 1 תגובה
    • 799 צפיות
  15. אז איך תיראה השנה הנוכחית בגיימינג? לפי שתיים מהמפיצות הגדולות בתחום, זה יהיה דומה מאוד למה שכבר ראינו בעבר לכתבה

  16. העונה השלישית של משחק דפדפן שרי מלחמה כבר יצאה!כל החדשים למיניהם וסתם כל מי שרוצה לשחק בעונה השלישית מוזמן להצטרף עכשיו! משחק דפדפן שרי מלחמה:http://www.warlords.co.il/את עזר למשחק דפדפן שרי מלחמה:http://gamerstartplay.blogspot.com/

    • 0 תגובות
    • 799 צפיות
  17. ניסתי שתי סוגי פאצים ובשניהם אותו שגיאה. מה עושים? [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 799 צפיות
  18. Started by talisman,

    משחק מצויין או מורכב מדי, מעצבן מדי ומשעמם מהר...?

    • 3 תגובות
    • 799 צפיות
  19. עברתי על האימייל שלי כי לא נכנסתי לשם כמה ימים וגיליתי שם הזמנה ל BETA ו CD KEY עדכונים נוספים כניראה רק מחר כי לא ניראה לי שזה יסיים בקרוב. אני מתקשה לסיים את ההתקנה, משהו לא יציב במיוחד :-X נ.ב. פותר לי את בעית המשחקים לחופש ;D עדכון ראשון: המשחק תומך רק ב IE7 ו FF2 (לי יש IE6 ו FF3 חחח) יכול להיות שבגלל זה ההתקנה לא עובדת, אני חוזר ל FF2 :'(

    • 2 תגובות
    • 799 צפיות
  20. Started by liav12,

    מישהו יודע איך משתמשים בתוכנה הזאת כדי להפעיל תמשחקים?? אני מנסה להפעיל את הנסיך הפרסי אל אני לא מצליח!... יש לי ג'יפה 2 אם זה חשוב...

    • 1 תגובה
    • 799 צפיות
  21. שלום! יש לי מספר משחקי פלייסטיישן 2 בתוך המחשב שאני מעוניין לצרוב וכולם יחד תופסים נפח של 680 מגה בייט רצתית לדעת אם אפשר איך שהוא לצרוב את כולם על דיסק אחד ואז שיווצר לי תפריט בחירה או משהו אחר שכאשר אני מכניס את המשחקים בדיסק אחד לפלייסיטיישן 2 ואני אוכל לשחק בכולם על פי בחירתי אם צריך תוכנה אשמח לקבל קישור תודה!

    • 5 תגובות
    • 799 צפיות
  22. Started by Lumber_Jack Jim,

    שלום, אני בדרך כלל משחק בשרתים של אינטרנט זהב, אבל בחלק מהמפות כמו Inferno ו Arcane Temple אני מתחיל לשחק וזהו אני פשוט עומד שם ולא יכול לעשות כלום והאקדח יורה מעצמו אבל התחמושת לא נגמרת. ואם זה משנה קניתי את הגרסה של G.O.T.Y.E לפני כמה חודשים. מישהו יכול להסביר למה זה קורה לי?

    • 0 תגובות
    • 799 צפיות
  23. Started by EVGENYIL,

    קניתי היום MW3 מקורי מבאג,אני שם את הדיסק בתוך הכונן והדיסק פשוט לא נקרא,כלומר,לא עולה שום חלון,שום דבר באיזור של הכונן ב"מחשב שלי" לא משתנה,כלום..מה אני עושה עם זה?><"

    • 3 תגובות
    • 799 צפיות
  24. משחק קווסט שווה ביותר. http://www.gamespot.com/pc/adventure/thelostcrown/index.html?tag=tabs;summary אני על סף סיום אני יכול רק להגיד שחוץ מזה שהמשחק טוב מאוד, הוא מתיש. דיי ארוך. מי שאוהב את הג'אנר של הצבע והקלק זה הכי טוב שיצא השנה.

    • 4 תגובות
    • 799 צפיות
  25. Started by Galit17,

    אני מסמנת את USE BLOOM EFFECT WHEN AVAILBLE לוחצת אישור ושוב אישור ואז חוזרת לבדוק אם הוא אישר ואני רואה שמה שסימנתי על USE BLOOM EFFECT WHEN AVAILBLE כבר לא מופיע הנה תמונה לפני כשאני מסמנת ואחרי כשאני לוחצת אישור: [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 799 צפיות

דיונים חדשים בפורומים