עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by sorwo,

    מישהו יכול להמליץ לי על MMORPG חינמי

    • 1 תגובה
    • 801 צפיות
  2. Started by nore0,

    איך עושים הזמנה ??? כמה עולה משלוח וכו'

    • 1 תגובה
    • 801 צפיות
  3. אני מחפש משחקים טובים (לא בהכרח חדשים) עם אפשרות ל-LAN, כדי לשחק עם חברים מהכיתה. עד עכשיו שיחקתי במשחקים: SOF II MP TEST, XIII MP DEMO אפשר גם להמליץ על משחקים מהרשימה הזאת: http://www.thealmightyguru.com/Games/Games-LAN.html

    • 4 תגובות
    • 801 צפיות
  4. שלום! טוב, קצת אחרי שקיבלתי את הרחפת, התקדמתי, ואז תיקנתי את הרמפה עם הבקבוקים, התקדמתי עוד קצת ואז הגעתי לשטח קצת יותר פתוח, שמולי יש שער שבדיוק סגרו לי אותו... ויש מין מבצר כזה מולי. אני נכנס אליו, הורג את כולם, ויוצא החוצה חזרה, בינתיים המסוק ה BZ הזה רוצח אותי... ואז אני מתקדם במקום והדרך היחידה שלי היא לחזור לרחפת. אני אמור למצוא משהו שפותח את אחד השערים, אבל לא מצאתי כלום, סתם ירד לי חיים... מה אני אמור לעשות? זה מתג מסויים או מה? תודה רבה

    • 12 תגובות
    • 801 צפיות
  5. Started by ActiveBass,

    אהלן כולם, פרסמתי את השאלה גם בפורום "תמיכה טכנית", ולא הצליחו לעזור לי שם (אמרו לי לעדכן את הדרייבר של הכרטיס מסך) וזה לא עזר. ננסה גם כאן. בזמנו שיחקתי בלי בעיה ב PES 5, עד שיום אחד, עם הפעלת המשחק, אחרי השלב של המסכים הראשוניים (KONAMI, ADIDAS וכו'), נהיה מסך שחור, לא שומע סאונד, והיישום הופך ל" Not Responding ". אני לא זוכר שעשיתי שינוי במחשב שעלול היה לגרום לזה. עם יציאת PES 6 הסרתי את 5, התקנתי את 6, ואותה בעייה בדיוק. מערכת - P4 2.6 Celleron, 512 RAM, כרטיס מסך Gforce 6600 LE עם הדרייבר הכי מעודכן שיש - של Winfast. יש רעיונות? ממש בא לי לשחק בזה... :-\

    • 4 תגובות
    • 800 צפיות
  6. Started by xlSnaK,

    איך אני מתקין את המשחק? אני הורדתי תיקייה שיש בתוכה 72 קבצים של Unknown application וכל הקבתים שוקלים 3.25 ג'יגה , איך אני פותח את הקבצים האלה? בתמונה שני הקבצים שמסומנים בחץ זה אני עשיתי להם... עשיתי מאפיינים ואז כאילו עשיתי שיהיו קבצי ראר אבל לא עזר אז מה לעשות??

    • 6 תגובות
    • 800 צפיות
  7. Started by alex28,

    שלום רב לכולם אני רוצה לדעת מה זה Trainer? אך מפעלים את Trainer זה: Command And Conquer Red Alert 3 Uprising PLUS 4 Trainer תודה!

    • 4 תגובות
    • 800 צפיות
  8. Started by Lanzar,

    אח שלי קנה את את C&C Kane Warth ושהוא מתקין ומנסה לעלות את זה הוא מקבל הודעה ש Tiberium Wars חייב להיות מותקן... מה שהוא קנה זה תוספת ? לא משחק בפני עצמו ?!

    • 7 תגובות
    • 800 צפיות
  9. ubisoft הכריזו על המשחק החדש בסדרת rayman הבעיה שהוא רק לקונסולות ! לכל החדשות ps3 xbox360 Wii ואפילו לישנות GC PS2 XBOX אבל רק לא למחשב!!! למה למההה ????! זהו אני עובר סופית לקונסולות ! נמאס שכל המשחקים הטובים יוצאים רק לקונסולות! למי אכפת מ-fps כבר? בשביל זה לא משאירים מחשב כזה יקר

    • 8 תגובות
    • 800 צפיות
  10. המשחק השני בכיכובו של הקמע לבית סגה מראה פוטנציאל, אבל לא ממש מצליח להביא אותו לידי ביטוי מלא לכתבה

    • 0 תגובות
    • 800 צפיות
  11. זו ההודעת שגיה שאני מקבלת כשאני מנסה ללחוץ על הורדת המשחק. "Your system is currently not allowing access into our servers. Check your Firewall and/or security software settings and try again. Visit the help page or contact us at downloader@pandonetworks.com for further assistance. " [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 800 צפיות
  12. Started by Ivan Crazy,

    משום מה אני לא מקבל שום טלפונים מאנשים כדי לקבל משימה ולפי מה שהבנתי צריך לקבל טלפון מפיל קסידי אחרי שדידת הבנק אבל משום אני לא מקבל טלפון מה לעשות?

    • 6 תגובות
    • 800 צפיות
  13. Started by zoman,

    האם מישהו יודע כיצד עוברים את השלב הראשון? במשחק הזה- שמגיעים למין מקום ללא מוצא ,שיש שם מין גנרטור שלא עובד וגם מין מעלית גדולה שאין לי מושג כיצד להניע אותה? :nixweiss:

    • 2 תגובות
    • 800 צפיות
  14. היי, אני שוקל לקנות את המשחק איך אני יודע כמה אנשים עוד משחקים אותו בקהילות ובשרתים המקוריים?

    • 2 תגובות
    • 800 צפיות
  15. Started by nas,

    anyone here plays it ? for thouse of u who dont know: http://games.swirve.com/utopia/ new age is starting :>

    • 3 תגובות
    • 800 צפיות
  16. Started by naorai,

    אני מתקין אותו עכשיו ולא יכולתי לחכות אז הנה: (תמונה מההתקנה

    • 3 תגובות
    • 800 צפיות
  17. רציתי לכתוב על חווית השימוש במשחק אבל קודם כל אני באמת לא מאמין שיצא גירסה חדשה למשחק הזה! עברו 12 שנה מאז ששיחקתי בו הייתי אז ממש ילד! יש פה משתמשים שלא מכירים אפילו את המשחק בגלל שלא היה להם אז מחשב אז ככה: המשחק מאוד מזכיר את המשחק הישן המפלצות ממש דומות כמו במשחק הקודם אין חיים, יש אגו אם נפגע לך האגו אתה מת חחח ואם אתה משתין שותה בירה משחק בקזינו זה מעלה לך את האגו היה קטע בהתחלה שמקטינים אותך ואתה נכנס למכונית RC ומתחיל ליסוע ולעשות רמפות עם טורבו המשחק החדש דומה מאוד בצורה שלו לקרייסיס סה"כ משחק חזק ונוסטלגיה חבל על הזמן

    • 6 תגובות
    • 800 צפיות
  18. Started by stone cold,

    http://news.vgchartz.com/news.php?id=2328 כנראה לקוח מגירסת הPS3 של ביושוק 1 שיצא ממש לא מזמן

    • 3 תגובות
    • 800 צפיות
  19. Started by LIOR42,

    איך רצים מהר כאילו דופקים ספרינט

    • 3 תגובות
    • 800 צפיות
  20. שלום חברים אני טיפה בבעיה: אני פותח שרת DEDICATED זה נותן לי IP רק של LAN .. ואי אפשר להתחבר מ INTERNET .. וכן עשיתי SV_LAN 0 מה עושים ?

    • 0 תגובות
    • 800 צפיות
  21. Started by Astrix-D,

    שאני עושה FIND SERVER אז על כל SERVER שאני לוחץ הוא אומר לי שהגירסה שלי לא מתאימה לשרת(אין לי כוח לפרש את זה לאנגלית),בכל מקרה,רציתי לדעת אם זה קשור לפאטץ',אם כן אז אני אשמח אם תביאו לי את הפאטץ' הכי עדכני שקיים. תודה!!!!!!!!

    • 3 תגובות
    • 800 צפיות
  22. רציתי לדעת איך אני משנה את המקשים בכלי רכב אצלי נוסעים (קדימה) ב-W רוורס (אחורה) ב-S שמאלה וימינה בעכבר השאלה שלי היא איך אני יכול להחליף את המקשים שיהיה ככה קדימה W אחורה S שמאלה A וימינה D תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 800 צפיות
  23. Started by igas,

    אני צריך את הקובץ הזה : clshp212 השם של המשחק עצמו הוא : Need_for_Speed_Hot_Pursuit_2-CLS אז מישהו יכול להשיג לי את הקובץ הזה?

    • 1 תגובה
    • 800 צפיות
  24. Started by talevi83,

    יש כאן עוד מישהו שיש לו את ה DLC ובימים האחרונים אין לו את האפשרות לבחור בחיפוש לשחק במפות DLC או במפות רגילות? או לחילופין האם יש כאן עוד מישהו שמקבל פינגים גבוהים בימים האחרונים (100+) למרות ההגדרות של הפינגים (70-80)? אם כן יש למישהו אולי פתרון לעניין הזה?

    • 0 תגובות
    • 800 צפיות
  25. Started by T-Flash,

    שלום לפני כמה שנים שיחקתי במשחק James bond Nightfire, אחלה משחק. מאז לא התעדכנתי בנוגע לסדרה. האם יצאו עוד משחקים מהסדרה?

    • 7 תגובות
    • 800 צפיות

דיונים חדשים בפורומים