משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אני לא רקוצה להוריד את זה.. הוא מתקע לי תמיד בסוף ניסיתי עוד קישורים ועדיין מאיה אני יכול להזמין דיסק חינם? כמו UBUNTU(שמביאים את זה חינם בדואר) כי באתר של AA ראיתי ORFER FREE CD קישור אחד נפל ואחד עולה כסף בבקשה תעזו לי תדוה מראש
-
- 4 תגובות
- 803 צפיות
-
-
שמעתי שזה משחק שווה, בדקתי בביקורות והמשחק קיבל ציון 94 נדמה לי בGAMER ולא הרבה משחקים זוכים לכך, אז רציתי לשאול מי שמכיר אותו, איך המשחק? והאם הוא שווה "קנייה"?
-
- 2 תגובות
- 803 צפיות
-
-
Best graphics, Best sound, great plot, scary, funny... "SUPERB!" -Brk2k הייתי חייב לציין :ylsuper:
-
- 1 תגובה
- 803 צפיות
-
-
-
- 1 תגובה
- 803 צפיות
-
-
היי חברים . אני מעוניין לשחק את BF2 ברשת, והיות והסכום הכספי הוא לא עניין של מה בכך בשבילי, אני רוצה לשחק קצת לפני שאני אבצע את הרכישה. אם יש כאן בחור ששיחק מספיק, נהנה מהמשחק, רוצה לאפשר לחבר אחר (אני) להנות, ומעוניין להשאיל את הסריאל שלו (רק לתקופה של שבוע-שבועיים), אני אודה לו . עדיף שתאפשרו לסריאל שלכם להיות בשימוש, למלא את ייעודו, מאשר להתייבש בהארדרייב שלכם . אל תתנו לו למות ! המשך יום נעים לכולם ! 8)
-
- 9 תגובות
- 803 צפיות
-
-
המשחק מיועד לPS3 & XBOX360. מיועד לצאת לקראת סוף השנה. תיאור המשחק (לא היה לי כח לתרגם 8)): A modern-day superhero saga, Dark Sector is a third-person shooter where players assume the role of the protagonist, Hayden Tenno who gains the ability to morph into dramatically different combat forms. Set in the crumbling infrastructure of a fictional Soviet-bloc country in the near future, the game features both single and multi-player action, with players working their way through a world where bio-weapons are no longer science experiments, but a hellish nightmare let loose on an unsuspecting populace.
-
- 1 תגובה
- 803 צפיות
-
-
אנשים שמכירים את המשחק שימו לב לתמונה ההמצורפת. באג? הוא פשוט היה צריך להודיע לי שהמשחק הסתיים.. (יש לי אפשרות לסדר את הקלפים אבל לא להוריד עוד..)
-
- 5 תגובות
- 803 צפיות
-
-
קודם כל, למי שאהב את star control או למי שסתם אוהב לטוס בין גלקסיות ולנחות על כל כוכב, להילחם בחלליות אחרות, לסחור בשביל כסף ועוד הרבה.... גרפיקה טובה, ממשק נוח, ארוך וקשה (סוטה). משחק מהנה במיוחד. מומלץ ולמי שכבר מכיר, אני יוצא מכל קרב בעין ושן....כיצד אפשר להרוויח כסף טוב ומהר?
-
- 3 תגובות
- 803 צפיות
-
-
משחק האינדי המדובר ביותר של השנה, שהושק לקונסולות ונוחת היום גם במחשבים האישיים, מקבל ביקורות מעורבות עד כה מהמבקרים וגם מהשחקנים לכתבה
-
- 6 תגובות
- 803 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש משחק טוב!מה שלא קרה לאחרונה המשחקים שנהיניתי מהם יחסית לאחרונה הם דום 3 HALF LIFE 2 E51 יש לכם להמליץ לי על משחקים טובים בסגנון?
-
- 7 תגובות
- 803 צפיות
-
-
hello i have a gameplay question. I reached the level of minas tirit when i play with gandolf and i have to defend the walls. Now i understood that i can't let the orcs overrun be. i know that i need to pust the ladders down. My quistion is this. there are 2 towers aproaching the walls. First one on the left(the left catapult takes it down) and one on the right. Now i can't find a second catapult to take that onw down and the first allways turned to the lest so i can't use that one. PLEASE HELP ME. help will be much apprisheated
-
- 1 תגובה
- 802 צפיות
-
-
פעם בימי הוינדווס 3.11 היה משחק כזה...שהייתה גולש סקי...וירדת במדרון ההר...ופתאום בא זאב ואכל אותך.... אז אני מחפש את המחשק הזה... תודה לכל העוזרים...
-
- 2 תגובות
- 802 צפיות
-
-
נתקעתי באפוזפוזנל (מה אני מדבר אל עצמי???!?$?!#~# אף אחד לא מבין אותך ) חח, בכל מקרה מי שיכול לעזור איך אני עובר בדרך השלישית את פוזמק באפוזפוזנל? אחרי שגזמתי את השיח ו"הסוואתי" את עצמי, מה הלאה?? נראה לי המשחק מלא באגים! ובאולימפיידת הזקנים, איך אני עובר את הקבלה?משהו בלוקרים??? באגים!!! תודה
-
- 4 תגובות
- 802 צפיות
-
-
אין לי מושג מה מצפים ממני שם !! הבן ז*** הזה כל הזמן אומר לי: That's maybe your way, but not the Army way אנא עזרו לי. HF
-
- 6 תגובות
- 802 צפיות
-
-
שלום לכם רציתי לדעת איפה נשמר הפרופיל של שחקן האופליין ב-Windows Live תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 802 צפיות
-
-
שלום לפי מה שהבנתי Counter-Strike זה משחק אינטרנטי בסגנון מלחמתי. ראיתי שהרבה אנשים אומרים שזה יפה וכ'ו... האם המשחק הזה הוא חופשי ומותר להוריד אותו או שצריך לשלם דמי מנוי? אתם ממצליצים להוריד? ואם הוא חוקי, מאיפה אפשר להוריד את הגירסא הכי מתקדמת? בתודה, שאולי
-
- 8 תגובות
- 802 צפיות
-
-
התחלתי לשחק BF2 ואין שם 1280/1024! וזה ממש לא כיף! עכשיו אני יודע שאפשר להגדיר שתיהיה רזולוציה כזאת אבל אני לא יודע איך.... איך אני יודע שאפשר : http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=153789.msg1694490#msg1694490 עכשיו לא הבנתי איפה מה הקטע של ה+MENU 1.... איך אני מגיעה להז? ומה זה VideoSettings.setResolution?
-
- 2 תגובות
- 802 צפיות
-
-
שלום, לפי הכותרת אתם יודעים שאני רוצה להגיע לקורס הצלפים במשחק AA. אני גמרתי את הקורס הראשון של הM-16A1 עם יותר מ30 פגיעות, וקיבלתי כזאת מדליה שאומרת שאני צלף או משהו...ובכל זאת לא נפתח לי האימון של הצליפות. מישהו יודע למה?
-
- 2 תגובות
- 802 צפיות
-
-
שלום, יש בעיה בפיפא 2006 שאני נכנס למשחק העכבר כזה כל הזמן למעלה ואי אפשר לשלוט עליו,ונגיד יש תחלק שבוחרים קבוצה אז הוא בלי שאני יגע לבד מזיז את זה בלי הפסקה.. מה עושים?
-
- 7 תגובות
- 802 צפיות
-
-
משחקים טובים אפשר לעשות dual view לכל משחק, או לפחות לחלק? למשל, דום
-
- 7 תגובות
- 802 צפיות
-
-
אוקיי אז ככה קיבלתי תעכבר החדש שלי MX510 בכל מקרה הבעיה לא קשורה אליו כי זה קורה בכל עכבר שאני מנסה להפעיל. כאשר אני מנסה לעשות ZOOM עם הAWP אני חייב לעשות DOUBLE CLICK כדי שהזום יעבוד פעם ראשונה ( בשביל זום ראשון ואז בשביל זום שני זה עובד בליחצה אחת ) וקורה שאחרי עשיתי DOUBLE CLICK ואז יצאתי שוב מהזום וניסיתי לעשות ZOOM שוב זה נכנס בלחיצה אחת, אז זה משהו מאוד מוזר שפעם זה עובד ופעם זה לא עובד. בקשר להתקין מחדש את המשחק אני לא חושב שיש טעם כי לא מזמן התקנתי אותו וגם מאז שהתקנתי לא שיניתי כלום ב CONFIG וגם הבעיה הייתה מרגע שהתקנתי תמשחק. אז האם יש איזה Command שצריך לשנות בCONFIG האם מישהו נתקל בבעיה הזאת ? אני מקווה שהבנתם אותי :\ זה בעיה מאוד מעצבנת וממש קשה לי לשחק עם…
-
- 3 תגובות
- 802 צפיות
-
-
-
פעם היה מספיק ללחוץ על PrtSc... מה אני עושה לא בסדר?
-
- 3 תגובות
- 802 צפיות
-
-
שלום לכולם !!! אני מחפש שלט ל-Playstation 2 , שיוכל להתחבר למחשב ב-USB וגם ל-Playstation2 . קיים דבר כזה ?? או שאולי יש ממיר מ-USB לכניסה של Playstaion 2 (או ההיפך ... ) ??? ד"א , מישהו יודע איך קוראים לכניסה של Playstation2 ? . : תודה !!
-
- 4 תגובות
- 802 צפיות
-
-
Fourteen ways to spot a Call of Duty player in Battlefield 3 Other than by looking at the bottom of the leaderboardsקצת ישן, אבל מי שעדיין לא קרא, יש שם כמה משפטים די טובים
-
- 0 תגובות
- 802 צפיות
-


