עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by RonCohen,

    איך אני משחק בRainBow Six Vegas 2 בספליט סקרין אני זוכר שראיתי שאפשר

    • 0 תגובות
    • 807 צפיות
  2. Started by ariebel,

    אז ככה...אני תקוע בשלב הזה...שאתה רודף אחרי איזה כרכרה על סוסים ואז קופץ עליו האויב ונופל איתך לאיזה מקום עם זירה, את הזירה הזאת הוא מעלה באש מסביב ואתה נשאר להלחם עם שתי גורילות שמכה שלך לא מזיזה להן וכל מכה שלהם מורידה חצי מהבריאות. עכשיו...הבנתי את הדרך לעבור את זה אבל אני לא מספיק ליישם את זה, הם יותר מדי מהירים! אז ככה: א. אם יש לכם טיפים מיוחדים שלא עליתי עליהם...please! ב. אם יש לכם טריינר נוראמלי שעובד גם עם משחקים שמורים ולא עושה בעיות של Safe Mode, כי הורדתי כבר שלושה ואף אחד מהם לא עובד

    • 1 תגובה
    • 807 צפיות
  3. Started by אבי11,

    אני מחפש את המדריך של המשחק Legand of Zelda the minish cap

    • 6 תגובות
    • 807 צפיות
  4. Started by דניאל52,

    אני מחפש SAVEGAMES ל OBLIVION :[ בבקשה אני חיפשתי ולא מצאתי :-\

    • 3 תגובות
    • 807 צפיות
  5. Started by KoM,

    הוא אומר שהוא התקין את המשחק על XP וכשהוא בא להפעיל את המשחק נהייה מסך שחור המחשב טוען מעט זמן ואז זה חוזר לו לדסקטופ... יש לבנאדם ראדון 8500 ופנטיום 4 1.5GHZ... יש למישהו רעיון למה הבעייה ?

    • 9 תגובות
    • 807 צפיות
  6. The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar http://www.gamespot.com/betas/lord-of-the-rings-online/index.php&utm_source=EditorialUnits&utm_medium=TrackPix&utm_campaign=GameSpot_SignUp

    • 9 תגובות
    • 807 צפיות
  7. Started by 888,

    אני מחפש משחק פעולה שהוא כיפי מהנה והוא לא מפחיד והוא גם לא כזה קשה.. לPC

    • 5 תגובות
    • 807 צפיות
  8. מה הצ'יט שיש לעשות על מנת לקבל תת מקלע עגול? ב- VICE CITY היו מקבלים אותו כשרושמים - NUTTER TOOLS. תודה

    • 2 תגובות
    • 807 צפיות
  9. Started by pbl1,

    הנה לכם משחק טוב ברשת והוא חינם כל מה שצריך לעשות זה להכנס לאתר ולעשות id להוריד את המשחק ולשחק בכיף הנה האתר www.gunbound.net

    • 0 תגובות
    • 807 צפיות
  10. Started by dash78,

    הורדתי משחק ישן והוא לא עובד לי איזה תוכנה אני צריך להוריד כדי שהוא יעבוד

    • 4 תגובות
    • 806 צפיות
  11. Started by eyal00,

    המפרט בצד המשחק אמור לרוץ אצלי טוב לא? ההגדרות שאני משחק 1024X768 לא כולל פילטרים... מה יכול להיות הבעיה?

    • 7 תגובות
    • 806 צפיות
  12. רואים את זה בסרטון ב 1:20

    • 1 תגובה
    • 806 צפיות
  13. המותחן הפסיכולוגי מבית יוצרי Control ו-Max Payne יושק במהדורה מעודכנת למחשבים אישיים וקונסולות בקרוב - ומצית מחדש את השמועות אודות המשך ישיר שנמצא בתכנוןלכתבה

  14. Started by soldier,

    יצא PATCH לRAINBOW SIX VEGAS PC יש הרבה תיקונים ,המשחק רץ הרבה יותר חלק http://rainbowsixgame.uk.ubi.com/

    • 5 תגובות
    • 806 צפיות
  15. Started by Meir787,

    היי, לא מזמן רכשתי את המשחק הנ"ל, ו... קצת נתקעתי ;D הגעתי לשלב עם הספינה, הרגתי כמה טרוריסטים שיכולתי, התנקשתי בצוות הפיקוד, דיברתי עם המפקדה של הNSA, ניטרלתי את האנטנה, ואני פשוט לא יודע מה עושים עכשיו :\ לפי מה שהבנתי, צריך להרוג את הקפטן של הספינה. אם זה נכון, איפה הוא נמצא ? תודה.

    • 3 תגובות
    • 806 צפיות
  16. Started by JHONLEV,

    את משחק צפדע נינג'ה , משחק ישן לעלה

    • 3 תגובות
    • 806 צפיות
  17. Started by motogt,

    לפני כמה שנים (8-10) אני זוכר שהיה משחק שחמט קלאסי בגרפיקה של דוס. שאם אני לא טועה אי אפשר היה לנצח אותו. איפה אפשר למצוא את המשחק הזה? לינק לPS של המשחק: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/5d/ChessTemRegular.jpg

    • 1 תגובה
    • 806 צפיות
  18. Started by GZA,

  19. Started by eyalha,

    עוד מעט אני קונה מחשב.. 8800GTS 640, E6600.. מחשב חזק מאד.. המחשב שיש לי עכשיו בקושי מריץ פיפא.. כך שיצא שכל המשחקים שאני משחק הם משחקים מאד מאד קלים.. (אם הייתי מנסה להתקין עליו משחק יחסית כבד הדיסק היה יוצא מהכונן וצוחק על המחשב ) אז אני צריך המלצות למשחקים טובים שיגרמו לי להנות מהמחשב.. (אין לי העדפה לז'אנר כלשהו.. כי כמעט ולא שיחקתי על המחשב.., כעיקרון אני אוהב משחקים של ספורט כי אלה היחידים ששיחקתי בהם אבל אני פתוח להמלצות מכל ז'אנר שהוא!.. (ד"א יש לי גיים פאד, הגה, ג'ויסטיק ואפילו שלט של טיסנים חח) ) תודה!

    • 7 תגובות
    • 806 צפיות
  20. Started by bennnn,

    היי,יש לי את המשחק ,ואני לא מצליח לשלוט בכל השחקנים.....להעביר משחקן ושחקן זה מסמן לי רק שחקן אחד וזהו ושאר השחקנים משחקים אוטומטי איך מסדרים שזה יהיה רגיל בבקשה?ניסיתי בכל ההגדרות לא מצאתי כלום...

    • 0 תגובות
    • 806 צפיות
  21. אחרי שנים של אכזבות ונסיונות כושלים, נראה כי נמצאה הדרך לגרום לקמע של חברת Sega לבלוט לטובה: לחזור אל השורשים, בלי יותר מדי הפתעות והתחכמויות לכתבה

    • 1 תגובה
    • 806 צפיות
  22. איך אני יכול להחליף את השמות של הסימים שלי בסימס 2

    • 3 תגובות
    • 806 צפיות
  23. לפי הכותרת ותקנו אותי זה לא הורדות כמו משחקים כה תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 806 צפיות
  24. Started by Funkyzord,

    האם בסרטים אתם רואים ריבועים?

    • 1 תגובה
    • 806 צפיות
  25. אני בחלק השני של המשחק והלכתי הרבה במדבר והגעתי למן בן אדם גוסס כזה שאמר ליח להביא לו מים, אני הולך לאיפה שהמים ויש שם מן טבעת כזאתי זוכרת בכחול...הבעיה היא שאין כלום שם...אין מים היה לי תבאג הזה פעם שעברה ששיחקתי ואיך שהו אמרו לי פה לסדר אותו...רק שאני לא זוכר למשימה קוראים path to ivren pass או משהו כזה...

    • 5 תגובות
    • 806 צפיות

דיונים חדשים בפורומים