משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
איך אני משחק בRainBow Six Vegas 2 בספליט סקרין אני זוכר שראיתי שאפשר
-
- 0 תגובות
- 807 צפיות
-
-
אז ככה...אני תקוע בשלב הזה...שאתה רודף אחרי איזה כרכרה על סוסים ואז קופץ עליו האויב ונופל איתך לאיזה מקום עם זירה, את הזירה הזאת הוא מעלה באש מסביב ואתה נשאר להלחם עם שתי גורילות שמכה שלך לא מזיזה להן וכל מכה שלהם מורידה חצי מהבריאות. עכשיו...הבנתי את הדרך לעבור את זה אבל אני לא מספיק ליישם את זה, הם יותר מדי מהירים! אז ככה: א. אם יש לכם טיפים מיוחדים שלא עליתי עליהם...please! ב. אם יש לכם טריינר נוראמלי שעובד גם עם משחקים שמורים ולא עושה בעיות של Safe Mode, כי הורדתי כבר שלושה ואף אחד מהם לא עובד
-
- 1 תגובה
- 807 צפיות
-
-
אני מחפש את המדריך של המשחק Legand of Zelda the minish cap
-
- 6 תגובות
- 807 צפיות
-
-
אני מחפש SAVEGAMES ל OBLIVION :[ בבקשה אני חיפשתי ולא מצאתי :-\
-
- 3 תגובות
- 807 צפיות
-
-
הוא אומר שהוא התקין את המשחק על XP וכשהוא בא להפעיל את המשחק נהייה מסך שחור המחשב טוען מעט זמן ואז זה חוזר לו לדסקטופ... יש לבנאדם ראדון 8500 ופנטיום 4 1.5GHZ... יש למישהו רעיון למה הבעייה ?
-
- 9 תגובות
- 807 צפיות
-
-
The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar http://www.gamespot.com/betas/lord-of-the-rings-online/index.php&utm_source=EditorialUnits&utm_medium=TrackPix&utm_campaign=GameSpot_SignUp
-
- 9 תגובות
- 807 צפיות
-
-
אני מחפש משחק פעולה שהוא כיפי מהנה והוא לא מפחיד והוא גם לא כזה קשה.. לPC
-
- 5 תגובות
- 807 צפיות
-
-
מה הצ'יט שיש לעשות על מנת לקבל תת מקלע עגול? ב- VICE CITY היו מקבלים אותו כשרושמים - NUTTER TOOLS. תודה
-
- 2 תגובות
- 807 צפיות
-
-
הנה לכם משחק טוב ברשת והוא חינם כל מה שצריך לעשות זה להכנס לאתר ולעשות id להוריד את המשחק ולשחק בכיף הנה האתר www.gunbound.net
-
- 0 תגובות
- 807 צפיות
-
-
הורדתי משחק ישן והוא לא עובד לי איזה תוכנה אני צריך להוריד כדי שהוא יעבוד
-
- 4 תגובות
- 806 צפיות
-
-
המפרט בצד המשחק אמור לרוץ אצלי טוב לא? ההגדרות שאני משחק 1024X768 לא כולל פילטרים... מה יכול להיות הבעיה?
-
- 7 תגובות
- 806 צפיות
-
-
רואים את זה בסרטון ב 1:20
-
- 1 תגובה
- 806 צפיות
-
-
המותחן הפסיכולוגי מבית יוצרי Control ו-Max Payne יושק במהדורה מעודכנת למחשבים אישיים וקונסולות בקרוב - ומצית מחדש את השמועות אודות המשך ישיר שנמצא בתכנוןלכתבה
-
- 0 תגובות
- 806 צפיות
- 1 follower
-
-
יצא PATCH לRAINBOW SIX VEGAS PC יש הרבה תיקונים ,המשחק רץ הרבה יותר חלק http://rainbowsixgame.uk.ubi.com/
-
- 5 תגובות
- 806 צפיות
-
-
היי, לא מזמן רכשתי את המשחק הנ"ל, ו... קצת נתקעתי ;D הגעתי לשלב עם הספינה, הרגתי כמה טרוריסטים שיכולתי, התנקשתי בצוות הפיקוד, דיברתי עם המפקדה של הNSA, ניטרלתי את האנטנה, ואני פשוט לא יודע מה עושים עכשיו :\ לפי מה שהבנתי, צריך להרוג את הקפטן של הספינה. אם זה נכון, איפה הוא נמצא ? תודה.
-
- 3 תגובות
- 806 צפיות
-
-
-
לפני כמה שנים (8-10) אני זוכר שהיה משחק שחמט קלאסי בגרפיקה של דוס. שאם אני לא טועה אי אפשר היה לנצח אותו. איפה אפשר למצוא את המשחק הזה? לינק לPS של המשחק: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/5d/ChessTemRegular.jpg
-
- 1 תגובה
- 806 צפיות
-
-
-
- 2 תגובות
- 806 צפיות
- 1 follower
-
-
עוד מעט אני קונה מחשב.. 8800GTS 640, E6600.. מחשב חזק מאד.. המחשב שיש לי עכשיו בקושי מריץ פיפא.. כך שיצא שכל המשחקים שאני משחק הם משחקים מאד מאד קלים.. (אם הייתי מנסה להתקין עליו משחק יחסית כבד הדיסק היה יוצא מהכונן וצוחק על המחשב ) אז אני צריך המלצות למשחקים טובים שיגרמו לי להנות מהמחשב.. (אין לי העדפה לז'אנר כלשהו.. כי כמעט ולא שיחקתי על המחשב.., כעיקרון אני אוהב משחקים של ספורט כי אלה היחידים ששיחקתי בהם אבל אני פתוח להמלצות מכל ז'אנר שהוא!.. (ד"א יש לי גיים פאד, הגה, ג'ויסטיק ואפילו שלט של טיסנים חח) ) תודה!
-
- 7 תגובות
- 806 צפיות
-
-
היי,יש לי את המשחק ,ואני לא מצליח לשלוט בכל השחקנים.....להעביר משחקן ושחקן זה מסמן לי רק שחקן אחד וזהו ושאר השחקנים משחקים אוטומטי איך מסדרים שזה יהיה רגיל בבקשה?ניסיתי בכל ההגדרות לא מצאתי כלום...
-
- 0 תגובות
- 806 צפיות
-
-
אחרי שנים של אכזבות ונסיונות כושלים, נראה כי נמצאה הדרך לגרום לקמע של חברת Sega לבלוט לטובה: לחזור אל השורשים, בלי יותר מדי הפתעות והתחכמויות לכתבה
-
- 1 תגובה
- 806 צפיות
-
-
איך אני יכול להחליף את השמות של הסימים שלי בסימס 2
-
לפי הכותרת ותקנו אותי זה לא הורדות כמו משחקים כה תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 806 צפיות
-
-
-
אני בחלק השני של המשחק והלכתי הרבה במדבר והגעתי למן בן אדם גוסס כזה שאמר ליח להביא לו מים, אני הולך לאיפה שהמים ויש שם מן טבעת כזאתי זוכרת בכחול...הבעיה היא שאין כלום שם...אין מים היה לי תבאג הזה פעם שעברה ששיחקתי ואיך שהו אמרו לי פה לסדר אותו...רק שאני לא זוכר למשימה קוראים path to ivren pass או משהו כזה...
-
- 5 תגובות
- 806 צפיות
-


