עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by noam_m,

    הפעם יש לנו זרג נגד זרג, סטפאנו נגד ויולט במשחק מה Red Bull Battlegrounds:

    • 0 תגובות
    • 808 צפיות
  2. אני חושד במעבד.. הוא די חלש אני חושב עשיתי לו OVER CLOCK מ200 ל229 ... ו ה FPS קפץ ... כנראה שסורס לא פועל טוב עם כפולי ליבה או שלא מספיק לו ליבה אחת של המעבד שלי ( 2500 ) המשחק דורש עצמו 2400 MHZ ... תכלס הוא פועל על ההגדרות הכי גבוהות ללא VIRTUAL SYNC ... וה FPS 100 ... או 90 לפעמים אני חושב שזה בגלל המעבד כי אם הייתי מחליף מעבד ליותר חזק ה FPS היה קופץ .... במשחקי כפולי ליבה ה FPS זז טוב ... כמו ב DIRT או LOST PLANET ... רק בסורס טיפה נמוך הכרטיס מסך שלי הוא X1950 RADEON...

    • 5 תגובות
    • 808 צפיות
  3. היי... בן-דוד שלי מעוניין לקנות מחשב לoc, והוא רוצה AMD הוא רוצה לקנות את הTr xp-120 , איך אני יכול לדעת לאיזה לוחות הxp120 מתאים? תודה מראש install עריכה: ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ תודה.....אבל כבר מצאתי תשובה...

    • 1 תגובה
    • 808 צפיות
  4. Started by liortaib,

    תגידו נגיד יש לי מסך 24 עם רצולוציה 1900x1200 וכרטיס מסך 4870 רציתי לשאול שאני יפעיל מישחק מסוים על רזולציה של המסך עצמו אוטומטית או שעל כמה הכרטיס מסך יכול להריץ את המישחק?

    • 3 תגובות
    • 808 צפיות
  5. לאחרונה נתקלתי באחד המשחקים היותר ממכרים שניתקלתי בהם ברשת. המשחק מזכיר את המשחק של פוקימון שיצא לגיימבוי בזמנו, משחק באמת ממולץ לכולם. שמו: Mardek 2 http://flashworld.co.il/Games/Mardek_2.php אם מישהו זקוק לעזרה, רוצה להגיב, או כל דבר אחר נא לרשום פה!

    • 0 תגובות
    • 808 צפיות
  6. כמעט שמונה שנים אחרי הטיזר המפורסם הראשוני ולאחר שנה עמוסה בדחיות ועיכובים - Cyberpunk 2077 משלים את תהליך הפיתוח העיקרי שלו ומוכן להוכיח לעולם שההצלחה האדירה עבור Witcher 3: Wild Hunt לא הייתה מקרית בלבדלכתבה

  7. ירידה חזקה בטעם טוב http://www.gametrailers.com/player/35146.html?type=flv why would a guy hide in a barrel? its even more stupid than hiding in a cardboard box...

    • 5 תגובות
    • 808 צפיות
  8. Started by Vatos-Locos,

    1. איפה נמצאים קבצי השמירות (הם לא תחת המסמכים שלי) 2. אחרי שסיימתי את המשחק הוא לא נותן לי להכנס ל"קסטומייז רייד" למכוניות שניצחתי איתם לדוגמא, שיחקתי עם הניסן סקייליין, ובמרוצים האחרונים (110) צבעתי אותה קצת אחרי שסיימתי את המשחק נכנסתי לONLINE והצבעים שעשיתי נשמרו, אבל לא מצאתי שום מקום לשנות את הצבעים האלה

    • 6 תגובות
    • 808 צפיות
  9. איך לעזאזל הם עושים את זה........... לרילודד הפיתרונות...

    • 6 תגובות
    • 808 צפיות
  10. Danger Zone 2 נותן לכם סיבה לרסק מכוניות ולייצר כמה שיותר נזק - ממש כמו אחד ממצבי המשחק האהובים ביותר של הסדרה המצליחה מימי ה-PlayStation 2 לכתבה

  11. Started by dan1711,

    שלום,הסוני 3 של בני הוא מארה"ב, את המשחק שבנדון רכשנו מהאי בי .לפני מספר שבועות רכשנו לו "עולם" במחק והוא לא יכול להכנס אליו.פנינו לסוני ישראל שם נאמר לנו שזה בגלל שהמשחק לא נרכש בארץ.מה ניתן לעשות?תודה רבה דן.

    • 1 תגובה
    • 808 צפיות
  12. Started by shai_123,

    זה עושה לי את הבעיה הזו [attachment deleted by admin]

  13. Started by black warrior,

    אני מחפש לקנות את המשחק sof2 משומש מי שמעוניין למכור נא לפנות אלי לאימייל boazyiftach@hotmail.com

    • 1 תגובה
    • 807 צפיות
  14. הכוונה למשחקים כמו Lego Star Wars II או Bionic Commando Rearmed. תודה.

    • 0 תגובות
    • 807 צפיות
  15. Started by Impreza,

    אני מחכה לו בטירוף, יש כאלה אומרים שהוא יוצא במשהו ל 11 שזאת אומרת בחודש הבא ויש אומרים ב2005 בכלל

  16. Started by DrayModeAPB,

    הסירטון הכי אחרון שלי, תודה לכל מי שעזר בצילומים. תוכנות: Sony Vegas Pro 11.0 Adobe Photoshop CS3 Fraps 3.4.7 ZD Soft Vidoe Recoreder 4.1 שירים: August Burns Red - Carol of the bells Afroman - Because I got high צפייה מהנה!

    • 0 תגובות
    • 807 צפיות
  17. Started by athi,

    במשחק Top Spin 2 אפשר לשחק רק עים העכבר או שאפשר עים החצים או האותיות? ;D

    • 2 תגובות
    • 807 צפיות
  18. Started by Asafalfa,

    זה שנים שלא שיחקתי ! אז חשבתי לראות איך זה רץ על 7800 ברזולוציה הכי גדולה שלו ... בקיצור !!! על התקנה הראשונה יש באגים !! ... זה מדהים אני םשוט נכנסתי ל SERVER התחלתי ללכת ופוף אני הולך במהירות האור נראה לי והירי שלי בכלל 30 כדור בשניה !~! ואז כולם קוראים לי CHEATER ... תגידו זה רק אני עם הבעיה ...:\ יש לציין שעשיתי נט גרף 2 וראיתי שזה החיבור שלי משתגע כאילו פינג טוב יש אבל יש סקלה כזו נוספת בקצה העליון שמשתגע לי שם כמו לא יודע מה ... בקיצור אנשים אתם יודעים איך לסדר את זה :\\?

    • 3 תגובות
    • 807 צפיות
  19. Started by naoriko,

    איך אני נרשם למשחק Gunbound??+(תמונה) לא יודע הוא לא נותן לי ומילאתי את הכל אולי יש לי טעות... תודהה רבהההה לכל מי שמגיבב [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 807 צפיות
  20. Started by Jules Winnfield,

    כמו tekken לסוני שאפשר לשחק בהם עם גי'יסטיקים של xbox360, תודה.

  21. Started by xcalibur,

    למיטב זכרוני עד לפני כמה חודשים הייתי מקבל פינגים של 10-20 לשרתים הישראלים. עכשיו הכל בסביבות ה-70 או 80. משהו קרה לאחרונה?

    • 6 תגובות
    • 807 צפיות
  22. Started by tnt studios,

    טוב חברה, את המפרט אתם רואים בצד תמליצו לי על משחק בסגנון COD2 (יש לי כבר) עם הרבה יריות. אני אומר לקנות את BATTLE FIELD2 או את F.E.A.R, מה אתם אומרים מבינהם? אני רוצה גרפיקה יחסית חזקה (אהם FEAR אהם). וגם, בעוד כחודש אני הולך לקנות משחק מירוצים NFS, עכשיו מה אתם ממליצים, UNDERGROUND 2 או השני (לא זוכר את השם, נראה לי MF או משהו כזה)

    • 8 תגובות
    • 807 צפיות
  23. Started by zoyaniv,

    מאיפה אני יכול להוריד את העדכון לגרסה החדשה או עדכונים אחרים אם יש

    • 1 תגובה
    • 807 צפיות
  24. Started by INFERNO,

    מי שרוצה לשחק נגדי .. 114800158

    • 0 תגובות
    • 807 צפיות

דיונים חדשים בפורומים