משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אהלן, תהיתי אם יש כאן מישהו שיידע להסביר מה ההבדלים הין כל שלל סוגי הצ'יפים השונים שיש ל playstation 2... אני בסך הכל רוצה לקנות פלייסטיישן חדש ולהוסיף לו צ'יפ שיהיה מסוגל לקרוא כל משחק שאני מוריד בשבילו מהאינטרנט.. מישהו יכול להמליץ לי אגב על צ'יפ כזה? תודה רבה.
-
- 15 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
היי ברשותי מחשב בן שנה וקצת אבל כרטיס מסך חדש 970 gtx ראיתי שיש שתי אופציות או להעלות את הגרפיקה על אולטרה או מצב נוידיה מה באמת עדיף למקרה שהכרטיס לא מגביל! רזולוצית המעבודה שחי היא 1080
-
- 6 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
כמו בכותרת, הפעלתי תמשחק וזה מה שכתוב /= ! המפרט שלי בחתימה . תודה מראש =) [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 627 צפיות
-
-
-
- 3 תגובות
- 633 צפיות
-
-
היי, כולנו ראינו את ה-Multiplayer Gameplay אתמול ב-E3, חלקינו התלהבנו ואחרים לא. בדיון הזה בעצם כל אחד ירשום מה ההתרשמות שלו ממה שראינו עד עכשיו. אני אישית אהבתי את המשחק, שינו את מה שצריך היה לשנות, הרי לא צריך לעשות משחק שונה לגמרי, צריך לשמור על מה שקיים והם שינו בצורה מושלמת את המשחק. אני כנראה אקנה, אני רק רוצה לשחק קצת בבטא וזהו (: מה דעתכם? דיון מהנה
-
- 18 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
ואם אפשר בבקשה גם קישור להורדה. תודה!
-
- 8 תגובות
- 919 צפיות
-
-
אני לא יודע אם זה המקום המתאים לשאלה הזאת אבל אולי עדיין יש קשר אז בכל מקרה? אז מה הוא תפקידו בדיוק של הDIRECTX?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
מה היה הכוח של הכרטיס מסך של סוני 3? לאיזה כרטיס בערך היה שווה הסוני 3?
-
- 19 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כולנו מכירים את זה, משחקים קשים בצורה בלתי יאומנת, שליטה גרועה, אינטילגנציה מלאכותית מבאסת, המון באגים, חוסר יכולת לשמור משחקים, רמת קושי בלתי אפשרית. משחקים כאלה שגורמים לנו לרצות לשבור את העכבר, לנתץ את מסך המחשב, לתפוס את המקלדת ולהטיח אותה בקיר, להוציא את הדיסק של המשחק מהמחשב ולשבור אותו לרסיסים... מה המשחק שהכי תסכל אתכם? האם היה משחק שהצליח לשבור אתכם ולא סיימתם אותו מרוב תסכול (ולא כי המשחק היה משעמם)? האם היה משחק שהוביל אתכם באמת לתוצאות כאלה אלימות? (אם כן נא לתאר בהרחבה ובפירוט)
-
- 154 תגובות
- 13.9k צפיות
-
-
-
-
-
השאלה בכותרת
-
- 6 תגובות
- 739 צפיות
-
-
-
אני מבצע ניסוי על מנת למצוא את הקונפיגורצייה הטובה ביותר על מנת לקצר את זמני הטעינה המאוסים שפוגעים בחווית המישחק. ניבדקים דיסקים של חברות שונות במערכי raid מגוונים. אודה לכם אם תוכלו לציין כאן את שמות המישחקים הכבדים ביותר שייצאו בשנתיים האחרונות שזמני הטעינה שלהם ,הם ארוכים במיוחד. (אני רק מבקש כמובן , לא לציין כאן משחקים שידוע שיש בהם באגים שגורמים לזמני טעינה חריגים.)
-
- 27 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
מה הם המשחקים שאני יכול לשחק בהם עם ג'ויסטיק רוטט ושהרטט יהיה פעיל ? כי במשחק need for speed most wanted הג'ויסטיק לא רוטט :'( , וכאשר אני נכנס להגדרות שלו כלומר ל game controllers הרטט יהיה פעיל בצורה מושלמת . תודה לכם על הקריאה
-
- 2 תגובות
- 920 צפיות
-
-
החלטתי לקנות איזה משחק מולטי לחופש, אז רציתי לדעת את דעתכם. וגם סתם מעניין אותי לדעת מה המשחק החביב על חברי הפורום. מכל המשחקים שהזכרתי שיחקתי ב COD,BF2,Q3 ו ET, משלושת אלה BF2 היה חייב להיות הכי טוב, אז זהי הבחירה שלי. אם לדעתכם צריך להוסיף משחק כלשהו אל תהססו להגיב.
-
- 23 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
-
המפרט שלי: מעבד: Intel® Core™ i5-3470 3.2GHz לוח אם: Gigabyte GA-B75M-D3H זכרון: Kingston 1X4GB 1600Mhz 1.5V x2 כרטיס מסך: MSI GeForce GTX 660 Ti Power Edition 2GB כונן קשיח: Seagate 1TB הFPS שלי נע בין 200-300 על הגדרות גבוהות
-
- 12 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
יש איזו חנות אונליין עם דילים טובים/קופונים משהו בסגנון?
-
- 4 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
מישהו יכול לכתוב לי מה עושה כל מקש? משולש - H : ריבוע - A : איקס - X : עיגול - D : C - R2 : E - R1 : Z - L2 : L1 - / : תודה
-
- 1 תגובה
- 599 צפיות
-
-


