משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אני בטוח שיש אנשים שראו את זה... אבל אני ראיתי ונגנבתי.... http://video.google.com/videoplay?docid=-3502375929069803475
-
- 6 תגובות
- 792 צפיות
-
-
האפיסוד הראשוןן היהה טובב אבלל קצרר מאודד בע... מתי השני אמור לצאתת איןן לי סבלנות לחכות !@ ראיתי תטריילר שלו נראה חזק.
-
- 6 תגובות
- 795 צפיות
-
-
-
אני לא מבין המ עושים במשחק הזה? יש כמה מקומות מתחת לאדמה שאתה נלחם עם אנשים ויחיות....... אבל מה עוד עושים? מה אני אמור לעשות בערים ? והפאט של הAA+HDR מישהו יכל להביא לי קישור טוב להורדה?
-
- 3 תגובות
- 839 צפיות
-
-
-
לאחר שהבנתי שלקנות ps2 ב2000 שקל לא ממש שווה הוחלט ללכת על הxbox ויש לי מספר שאלות, אני קונה את הגרסה האירופית, אם אני יקנה משחקים מאמאזון הם אמורים לעלות (לא מופיע שם לאיזה תקן המשחק) למי שיש את המכשיר יש לו תחזוקה מיוחדת(צריך לנקות בדרכים מיוחדות/מתחמם במיוחד)...? וכמובן משחקים, אני קונה עם המכשיר 2 משחקים, חשבתי על אלה.. XBOX360: Tom Clancy's Ghost Recon 3 - Advanced Warfighter http://www.gamespot.com/xbox360/action/tomclancysghostrecon3/index.html XBOX360: Project Gotham Racing 3 http://www.gamespot.com/xbox360/driving/projectgothamracing3/index.html וכמובן הHalo 3 כשיצא... לגבי ההלו וגוסט רקון אני די סגור לגבי המשחק מכוניות קצת פחות יש לכם המלצה על משחק מסויים??
-
- 50 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
סרטון יפה מאוד בן 6 דקות http://video.google.com/videoplay?docid=3880060080821549243&q=crysis
-
- 3 תגובות
- 747 צפיות
-
-
אחרי שאני לוחץ על login בתחילת המחשק המחשב נתקע על "connecting to the servers". מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 607 צפיות
-
-
http://www.gamershell.com/news/30774.html enjoy
-
- 26 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
לאחי יש השבוע יומהולדת ולכן אני רוצה להפתיע אותו עם Playstation2 עכשיו אני מעוניין במכשיר עם צ'יפ טוב אבל לא במחיר מטורף...ראיתי כמה חנויות עם מיליארד סוגים של צ'יפים ואני כבר לא יודע מה לעשות... ככה שהתקציב שלי הוא 1200-1300 כולל צ'יפ טוב.תודה!
-
- 11 תגובות
- 929 צפיות
-
-
-
קניתי את המשחק ואני מתלבט איזה דמות לפתוח אני רוצה שילוב של קוסם ולוחם אז כל השחקנים הותיקים מוזמנים ליעץ מנסיונם העשיר אגב יש 10 ימים חינם לכל מי שרוצה http://teaser.wow-europe.com/index.html תודה מראש, מאור.
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
התקנתי את המשחק ושניסיתי לשחק בו אני רואה מסך שחור ורק שומע את המוסיקה.
-
- 2 תגובות
- 701 צפיות
-
-
למישהו יש? המפרט של המחשב שאני מחפש להתקין עליו הוא כזה : פנטיום 4, 1.8GHZ 224 MB של ראם, כ. מסך של SIS עם 32MB כן, אני יודע, לא משהו.. גם ככה אני בקושי נמצא עליו :\ למישהו יש המלצה על משחק שיעבוד עליו טוב? תודה :]
-
- 7 תגובות
- 625 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק והוא איטי רצח הכבר בקושי זז ואני לא יודע מה לעשות יש לי מחשב חדש
-
- 19 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
- 11 תגובות
- 963 צפיות
-
-
-
הכוונה כמה גרסאות(NTSC פאל וכאלה והאם פאל יעבוד על PS2 של NTSC
-
- 0 תגובות
- 749 צפיות
-
-
כשאני ניכנס למשחק המשחק נראה ככה: http://img151.imageshack.us/img151/4269/asd0ka.jpg מישהו יודע מה הבעיה? הנה המחשב שלי: n/a-AMD Athlon 64 Processor 3000+ .:. (RAM) usage: 460/1024MB (44.92%) .:. (GFX) NVIDIA GeForce 6800 LE, (Display) 1280x1024/32bit/60Hz
-
- 1 תגובה
- 665 צפיות
-
-
לראות עד הסוף בשביל להבין http://video.google.com/videoplay?docid=-2981105389557640600&q=BF2
-
- 4 תגובות
- 846 צפיות
-
-
http://www.pcsx2.net/index.php
-
- 22 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול (או כמעט הכל) יעזור לכם להחליט מה לקנות או לפחות לאיזה כיוון לפזול. http://videogames.yahoo.com/ongoingfeature?eid=463075&page=0 תהנו.
-
- 6 תגובות
- 857 צפיות
-
-
אני מוריד את המשחק הזה נראה משהו יפה תגידו הוא עולה כסף או שהוא חינמי אפשר לקבל הסבר קצרצר על המשחק ?
-
- 3 תגובות
- 629 צפיות
-
-
אם אפשר לשנות את הרזולוציה באיזה קובץ הגדרות מחוץ למשחק זה יהיה הכי הטוב. הבעיה היא ששיניתי את הרזולוציה ועכשיו פשוט לא רואים כלום. ניסיתי לעשות uninstall ולהתקין את המשחק מחדש אבל ההגדרות הישנות שלו נשמרו.
-
- 5 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
***ספויילר*** (למי שלא סיים, לא שיש כאלה) אני עכשיו במשימה של השוד, סיימתי את כל החלקים ונשאר לי רק הקטע עם החברה וה-key card. התחלתי לצאת עם המילי הזאת, אבל הייתה לי את החברה הראשונה מ-los santos (שאיתה ד"א לא יצאתי אפילו לא פעם אחת) וכשאני מסיים את הפגישה במסעדה לדוגמה, החברה מ-los santos כל הזמן נתקלת בי, מדברת עם מילי ומבריחה אותה (כתוב לי בהערות לברוח לה, ניסיתי לפחות עשרה פעמים וזה בלתי אפשרי). אז אחרי חשיבה קצרה, נסעתי ל-los santos, יצאתי עם השחורה (אני חושב שקוראים לה דניס, נו לא משנה...) והרגתי אותה. עכשיו הכל טוב ויפה ואפשר לצאת עם מילי כמו בנאדם. עכשיו הקטע שאין לי כוח לשטויות האלה. (בפגישה האחרונה לקחתי אותה לדיסקו, והריקוד לא יצא לי טוב). עכשיו לשאלות: …
-
- 4 תגובות
- 761 צפיות
-


