עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. מה קורה כאן. מאז ההקשה המשחק עבד לי מעולה. מאתמול כל חמש דקות קורס לי. חשבתי בעיה במחשב שלי. פירמטתי, התקנתי הכל מחדש - עדכונים, דרייברים, הכל. שוב פעם קריסות כל חמש דקות. וזה רק אצלי או שהפינג קובץ כל הזמן מ70 ל-120? עריכה: וואללה סבלתי שבוע עם נשק התחלתי מעאפן. רק פתחתי את SCAR - קריסות. אני עם המזל שלי....

    • 0 תגובות
    • 812 צפיות
  2. Started by sam300,

    שלום לכולם יש לי בעיה עם המשחק crysis הגעתי לשלב שבו אני נמצא על ספינה בתוך חדר ובו מחשב לאחר לחיצה על האות f אני אמור להתקדם ואז הוא אומר לי לעשות משהו לא יודע בדיוק מה ואז אני מתקדם לעבר הנקודה הירוקה ואז אני לא יודע איך להמשיך בבקשה לעזרה דחוף חייב להמשיך במשחק

    • 1 תגובה
    • 812 צפיות
  3. האם זה נכון? במידה וכן, אפשר לקבל קצת פרטים על זה? תודה מראש... ...

    • 4 תגובות
    • 812 צפיות
  4. Started by aviel3634,

    טוב אז ככה אני לא יודע אם כולכם מכירים את המשחק BF3 אבל אני מניח שרובכם מכירים ואולי משחקים אז אני עושה סדרות של זה בערוץ שלי וגם מונטאג'ים , הפעם החלטתי לעשות משהו עם הקהילה הישראלית ולפתח אותה בטיפה , ביקשתי מהשחקנים הישראלים לשלוח לי קליפים טובים שלהם מהמשחק ואני יצור סרטון אחד שלם במחוות תודה לכל הסאבים שלי ולכל התומכים שלי כי באמת הקהל הישראלי הקהל הכי טוב אני בקושי נתקל באנשים שנותנים לי תגובות רעות בלי סיבה ודברים כאלה אני מקווה שתאהבו את זה ואם כן ואתם לא מכירים את המשחק ואהבתם אתם מוזמנים לקנות את המשחק כי באמת אני אוהב את המשחק הזה ואם אני לא טועה מוכרים אותו עכשיו בהנחה באוריג'ין, בלי הרבה דיבורים קחו לכם משו לנשנש ותהנו מהצפייה

    • 0 תגובות
    • 812 צפיות
  5. Started by חגי,

    שלום לכולם!!! אני מחפש משחקים למחשב עם כרטיס מסך intel משחקים שיהיו גם טובים הכי חשוב!

    • 9 תגובות
    • 812 צפיות
  6. Started by gil1908,

    אני מתאר לעצמי שזה לא משחק פופולרי פה בפורומים והוא גם לא כ"כ חדש אבל אשמח מאוד אם מישהו יוכל לעזור לי או להפנות אותי לפורום אחר (פרסמתי כבר שאלה בפורום הרשמי של המשחק). לא מזמן עברתי לXP וגם החלפתי כרטיס מסך לGF4 4200. אחרי שהתקנתי את הMYST, הוא התחיל לעשות בעיות. שמנסים להסתכל מסביב (הזזת העכבר) 360 מעלות, התמונה פתאום זזה מאוד לאט! לפעמים זה מיד בהתחלה, ולפעמים זה מתחיל בסדר ואז באיזשהוא שלב זה נתקע. זה קורה בהתקנה מלאה ורגילה ולא משנה באיזה סוג של האצה גרפית משתמשים, חומרה או תוכנה.

    • 0 תגובות
    • 812 צפיות
  7. יש לי את המשחק BF2142 הכל היה חלק עד לפני חודשיים שכל שרת שאני נכנס הוא זורק אותי אחרי כמה שניות ורק פעם ב.. לא זורק. אני כבר לא יכול לשחק. בהודעה כתוב לי רק punkbuster. הורדתי את התוכנה עדכנתי ולא עזר. מחקתי את המשחק גם לא עזר. מה אני יכול לעשות חברה תעזרו ? תודה מראש

    • 9 תגובות
    • 812 צפיות
  8. יש לי את הכרטיס 6800GT ומחיפוש ראיתי שלא רק לי יש את הבעיה הזאת אז מישהו אמר לו להוריד את ה-Patch 1.3. פתחתי נושא חדש כדי לשאול אם כדאי להוריד את זה או שאולי יצא פאץ' יותר חדש???? תודה לעוזרים ואם אפשר קישור לפאץ' אז זה יהיה מצוין!!!! תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 812 צפיות
  9. Started by pro,

    האם באמת יתבעו את BMW?

    • 1 תגובה
    • 812 צפיות
  10. לפני כמה שנים שיחקתי במחשב של דוד של יאת המשחק הזה היו כמה מפות (לא היה מגוון גדול של מכוניות ומפות בכלל שהמשחק ישן) והיית בוחר מכוניות קרב ונשקים בהתחלה ואז היית צריך לשרוד את הקרב בין המכוניות. אם מישהו מכיר סגנון משחק כזה לא משנה אם זה מה שאני מתכוון אליו או לא מוזמן לכתוב כאן

    • 6 תגובות
    • 811 צפיות
  11. משחק האסטרטגיה בזמן אמת שנבנה מתחילתו בהתבסס על תקן ה-DirectX 12 החדש ויספק לנו אלפי ועשרות אלפי יחידות לוחמות על המסך בכל רגע נתון, מקבל תאריך השקה סופי שנמצא ממש מעבר לפינה אחד ממשחקי ה-PC המעניינים ביותר בסביבה קיבל סוף סוף תאריך השקה רשמי – שאמור להיות גם ההזדמנות הטובה ביותר שלנו לחזות במלוא עוצמתו ויכולותיו של תקן ה-DirectX 12 החדש עבור מעבדים גראפיים. Ashes of the Singularity, משחק האסטרטגיה בזמן אמת מחברת Oxide Games מחברת Stardock Entertainment האמריקאית שיצרה סדרות מצליחות כמו Galactic Civilizations ו-Sins of a Solar Empire, יצא מתוכנית ה-Early Access של סטים ויושק באופן מלא ב-31 במרץ 2016 – כלומר בעוד פחות משבועיים, בתור אחד מהכותרים הראשונים אשר נבנו…

    • 0 תגובות
    • 811 צפיות
  12. ^^^ אין לי מה להוסיף תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 811 צפיות
  13. Started by Ghtm,

    היי כשיצא C&C3 רכשתי את המשחק דרך EA Link. שיחקתי בו תקופה מסויימת ואז הפסקתי, ואז כשרציתי לחזור, כל פעם שהפעלתי את EA Link התוכנה ניסתה לעדכן את עצמה וכל פעם הורידה קבצים, התקינה אותם ואז לא נפתחה [אותו דבר קרה גם אם ניסיתי להפעיל את המשחק מקיצור הדרך שלו]. ניסיתי למחוק את התוכנה ולהתקינה מחדש אבל עכשיו כל פעם כשאני מנסה להתקין ההתקנה נטענת ולא מתחילה. רציתי לדעת האם זה קרה לעוד מישהו, והאם ידוע למישהו הפתרון? אני רוצה לסיים את המשחק ולא יכול. תודה מראש גיא

    • 4 תגובות
    • 811 צפיות
  14. Started by Shadowman,

    יש לי בעיה עם הבהירות של המסך, זה לא מפריע לי כי בווינדוס העליתי את הבהירות, אבל במשחקים כמו NFS MW אני רואה קצת חשוך משהוא מכיר אולי תוכנה להעלות את הבהירות של המשחקים ידנית כשאין אופציה כזאת במשחק? תודה.

    • 2 תגובות
    • 811 צפיות
  15. Started by satlan1,

    שלום מצאתי איזה משחק מחשב שקניתי לפני כמה שנים.. קוראים לו M.A.X. 2 - Mechanised Assault And Exploration אחרי ההתקנה קיבלתי הודעה שהמשחק לא עובד בווינדוס XP. רציתי לדעת אם יש איזהשהי דרך להפעיל את המשחק בכל זאת... תודה

    • 5 תגובות
    • 811 צפיות
  16. Started by Shoko,

    יש אותו גם למחשב או שזה כותר רק לפלייסטיישן ?

    • 1 תגובה
    • 811 צפיות
  17. Started by super-MC,

    או קי שמעתי מיחבר שיש מישחק כמו סים סיטי רק שבונים מעדון מישהוא שמע על זה ?

    • 1 תגובה
    • 811 צפיות
  18. פתאום קלטתי שאני לא ממש יודע :-X מה סדר השחרורים? או המיקום שזה מתחיל, תלוי איפה פותח המשחק? וכמה זמן בד"כ עובר בין יבשת ליבשת... תודה

    • 11 תגובות
    • 811 צפיות
  19. מה אני צריך להוריד ? לקנות? בשביל לשחק את המשחק ברשת ואם יש לכם אתרים אז זה יעזור תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 811 צפיות
  20. שלום מותקן אצלי sims 2 התקנתי את חבילת ההרחבה Sims 2 Pets עולה הסירטון אבל לאחר זמן מה עולה ההודעה: http://img49.imageshack.us/img49/5263/1489150614971492at8.jpg אני לא יודע מה הבעיה תודה לכל העונים

    • 2 תגובות
    • 811 צפיות
  21. Started by esaly,

    שלום! מישהו יודע למה כשמעדכנים את רשימת השחקנים בOPTION FILE זה לא חל על המשחק באונליין... במשחק הרגיל העידכון שחקנים מופיע וכשאני מנסה לשחק אונליין ההרכבים מלפני שנה בערך... אשמח לעזרה...

    • 3 תגובות
    • 811 צפיות
  22. זה קצת ארוך אבל שווה קריאה. הגעתי למקום של הפיצוץ,שכל השמיים משתנים והכל,הצלחתי בניסיונות רבים ומעייפים להיכנס למבנה ושם הכל נהיה גרוע אף יותר. קשה לי למצוא דרך לתאר כמה המשחק הפך למטומטם וחסר הגיון ברגע הזה. קודם כל,בכל המבנה יש קרינה מה שגורם לי לקחת תתרופה כל פעם מחדש,שלבסוף נגמרת,מה שמשאיר אותי עם קרינה שגורמת לחיים שלי לצנוח במהירות. בנוסף נמצאים בחדר מסוים 3 אוייבים,אחד מימין,אחד משמאל,אחד מולי, ומצפים ממני להפוך לסופרמן ולחסל את כולם. יש משחקים שזה אפשרי אבל לא במשחק הזה.במשחק הזה המהירות שהם מזהים אותי והורגים אותי היא מממש אבל ממש מהירה ולא רק זה הם ניתנים להריגה רק מפגיעה בראש. כשמחברים את כל זה ממש לא אפשרי לרוקן תמבנה מאוייבים בנסיון הראשון וגם לא בניסיון עשיר…

    • 9 תגובות
    • 811 צפיות
  23. Started by alexbmw,

    אני לא יודעה אם זה מתאים לפה או לפורום כללי אבל ... אני מחפש המלצה משחק ראלי טוב וכיפי (לא בהכרח חדש או איכות טובה) שיש בו הרבה דיגמי מכוניות ומסלולים . תודה .

    • 3 תגובות
    • 811 צפיות
  24. Started by J S Bach,

    היי, זה משחק RPG די חדש נראה לי שאם אני לא טועה בסופו אתה נלחם בזאוס... אני לא ממש מכיר את המשחק, רק יצא לי לראות מס' סרטונים.

    • 2 תגובות
    • 811 צפיות
  25. Started by liortaib,

    מישהוא יודע מתי המשחק הזה אמור לצאת...ראיתי אותו כבר לשנת 2008 אבל הוא לא יצא משהוא יוצא מתי הוא ייוצא?

    • 1 תגובה
    • 811 צפיות

דיונים חדשים בפורומים