עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. לא שיחקתי הרבה זמן במשחק ומשום מה שנכנסתי אתמול והתחלתי לשחק כול הפקודות שהיו נמחקו. את הפקודות הבסיסיות של החלפת נשק מהירה והצגת הFPS עשיתי. מישהו גם אמר לי לעשות RATE 20000 וגם את זה עשיתי, אבל עדיין המשחק רץ פחות חלק ומהר ממה שהיה לפני שהפקודות נמחקו. איזה עוד פקודות אתם מכירים לשיפור המהירות והפחתת הלאגים?

    • 3 תגובות
    • 813 צפיות
  2. Started by pop144,

    תשמעו המערכת שלי היא e6300 1.86ghz 1GB DDR2 667MHZ GEFORCE 8800GTS 640MB כשאני משחק FEAR על רזוולוציה 1600 על 1200 אז יש קטעים שהמשחק רץ טוב ויש קטעים שהוא רץ ב-SLOW וזה לא הגיוני מישהו יכול להגיד לי מה ניתן לעשות?

    • 8 תגובות
    • 813 צפיות
  3. Started by LivingDead,

    מישהו מוכן להסביר לי מהי?? ??? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 813 צפיות
  4. Started by zionsoldier,

    שלום מישהו יכול להביא לי אתר טוב בנוגע לאמולטרים וגם הוראות שימוש

    • 2 תגובות
    • 813 צפיות
  5. Started by navk2,

    http://www.gamespot.com/pc/action/halflife2episode2ob/review.html?tag=tabs;reviews אם יש לכם קישור לכתבה עצמה אני בטוח שהרבה פה יישמחו..

    • 6 תגובות
    • 813 צפיות
  6. זה פשוט מגוחך כל מה שהיריב צריך לעשות זה להיתקע בי והוא משיג תכדור אין סיכוי להגיע למצב הבקעה ככה איך אני עושה שיהיה יותר קשה להשיג את הכדור? כמו שבנבא אפשר לשנות את הקושי של כל דבר אני פשוט לא מוצא את זה בפיפא תודה נ.ב המשחק הזה מגוחך

    • 3 תגובות
    • 813 צפיות
  7. Started by stingeR-,

    כאשר אני מעלה את המשחק הוא עושה לי מסך אפור ואז מסך לבן ופשוט לא עובד... וקינפגתי כבר את הCONFIG של ה DOOM... מה הבעיה כאן ? למה התפריט והקונסול לא עולים ?

    • 2 תגובות
    • 813 צפיות
  8. Started by nim901,

    איך אני עובר באיזורים שיש מלא קרינה? (מהד בצד אדום ורשום שאני צריך הגנה) איך אפשר לקרוא שוב את ההודעות הלבנות שמסבירות דברים? (כמו בהתחלה שרשום להתכופף וזה)

    • 8 תגובות
    • 813 צפיות
  9. יש לי את המשחק BF2142 הכל היה חלק עד לפני חודשיים שכל שרת שאני נכנס הוא זורק אותי אחרי כמה שניות ורק פעם ב.. לא זורק. אני כבר לא יכול לשחק. בהודעה כתוב לי רק punkbuster. הורדתי את התוכנה עדכנתי ולא עזר. מחקתי את המשחק גם לא עזר. מה אני יכול לעשות חברה תעזרו ? תודה מראש

    • 9 תגובות
    • 813 צפיות
  10. היי קניתי את המשחק המקורי UT2004 והכול עבד טוב ופתאום ביומיים האחרונים הרבה פעמיים המשחק נתקע פשוט באמצע וזהו איפשר אפילו להוריד אותו למטה אני עושה RESTART וזהו..והמשחק עובד חלק חוץ חוץ מזה , התקנתי את הפאטץ' הכי חדש.. והמפרט שלי הוא: Amd athlon 64 512mb ram radeon 9600 xt מה הבעיה? :-\

    • 1 תגובה
    • 813 צפיות
  11. Started by kabesar,

    יש לי בעיה המשחק עולה אני רואה 3 מסכים ראשונים של מי שעשה את המשחק... ואז מסך שחור והמשחק תקוע... מישהו נתקל בבעיה דומה ויודע איך לסדר את זה? תודה מראש לכל מי שינסה לעזור...

    • 5 תגובות
    • 812 צפיות
  12. Started by pssy11,

    World Of Warcraft בבקשההההההההה אני צריך את המישחק הזה מי יכול להביא לי אותו ? .. או על פאב או על HTTP תודה מראש לעוזרים ...

    • 1 תגובה
    • 812 צפיות
  13. אל ת'צחקו amd athlon xp-m 1900+ mmx 3now 1 6ghz 512 mb ram geforce fx 5200 מה צריך לשדרג בשביל שמשחקים כמו Boiling Point: Road to Hell Far Cry יעבדו בצורה חלקה וטובה

    • 7 תגובות
    • 812 צפיות
  14. Started by Galit17,

    אני מפעילה את הקובץ DS2VideoConfig שאחראי על ההגדרות של הכרטיס מסך והוא רושם לי שיש בעיה(ראו תתמונות ששמתי) כשאני מפעילה את המשחק רואים את הגראפיקה של המשחק ממש גרועה.. [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 812 צפיות
  15. Started by אלונה1,

    שלום לכולם, זקוקה להמלצה על משחק עם נהיגה חופשית בסגנון של GTA. תודה

  16. Started by STRENGTH,

    המשחק הזה כבר יצא ל-PC?

    • 5 תגובות
    • 812 צפיות
  17. Started by alon134,

    היום הסתובבתי קצת באתר gamespot לראות מה חדש בעולם משחקי המחשב, ולפתע ראיתי בין המשחקים ברשימה Bad Boys 2 ! נכנסתי לקישור, ולא היה שם שום פירוט וסנאפ שוטס מהמשחק, רק רשום שחברת Empire Interactive עובדת על משחק נושא חדש על הסרט שלפי דעתי היה [glow=red,2,300]מעולה[/glow] !!! מישהו מכם ראה את זה!? נשמע מעניין! רשום שהמשחק מתרחש בגוף שלישי... תאריך הוצאת המשחק לא ידוע עדיין. ;D רגע אבל רשום ככה : Empire Interactive is working on a game based on the[glow=red,2,300] upcoming film [/glow] featuring Will Smith and Martin Lawrence. זה אומר שהכתבה פורסמה לפני שהסרט יצא לקולנוע בכלל, יכול להיות שבוטלה עשיית המשחק? או שזה נורמלי להוציא משחק נושא על סרט שכבר לא בקולנוע? לא מ…

    • 0 תגובות
    • 812 צפיות
  18. Started by FIRE-KID,

    שלום יש לי מספר שאלות בנוגע למשחק STALKER 1.האם במשך כל המשחק אני מקבל משימה מהאיש ההוא מתחת לאדמה עושה אותה חוזר אליו ועושה עוד אחת? 2.ראיתי שיש באפשרויות לשאול את האיש שנותן לך את המשימה "האם יש לך משימה בשבילי" וגם "אני צריך עבודה" מה ההבדל? יש טעם לעשות עבודות ולא משימות? 3.האם אפשר להקטין את הכוונה? היא פשוט עצומה (אולי משהו בקונסול..) 4.אין שמירה אוטומטית של המשחק? כי זה ממש מעצבן לשכוח לעשות סייב ב20 דק' ולהפסל ולעשות שוב את המשימה.. 5.האם אפשר לפתוח את התיק שיש בו פול דברים.. (ראיתי שעד עכשיו השתמשתי רק בנשקים תחבושת ומדקיט.. ויש עוד מלא חפצים.. מה עושים איתם? (לדוגמא מתי אני מזריק לעצמי סמים ואיך!?)-יש לי פולל נשקים בתיק איזה 14 אקחים 2 משיןגן נראה לי משהו כמו M…

    • 6 תגובות
    • 812 צפיות
  19. חבר שלי שיחק ב need for spped:most wanted הוא שמר את המשחק שלו ועזב את המשחק שלו במסך של השמירה (לאחר ששמר). אמא שלו רצתה לשחק בקלפים של הווינדוס וכשניסתה לצאת מה NFS היא מחקה לו את השמירה. מאז הוא לא שיחק/שמר ב NFS כך שכלום לא כנראה לא נכתב על המקום הזה. השאלה היא אם יש מצב לשחזר את השמירה ? תודה לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 812 צפיות
  20. קודם כל שלום חברה,הבעיה שלי היא כזאת אני משחק במשחק Counter Strike 1.6 ואני משחק על רזולוצייה של 800X600 32 BIT מכיוון שזה הכי נוח לי עכשיו יש לי בעיה שאם נגיד אני ישים רזולוצייה של 800X600 זה יעשה לי את זה 1024X768 אבל בהגדרות הוידאו זה מראה עדיין 800X600 בקיצור אני שם 800X600 זה מראה לי איכות משחק של 1024X768 ועדיין זה בוידאו מסומן כ800X600 תעזרו לי בבקשה תודה אביאל.

    • 10 תגובות
    • 812 צפיות
  21. תשמעו אני כבר מיואש ! אתם לא מאמינים.. הורדתי לפני שבוע-שבועיים את המשחק CZ .. עכשיו אני בא לשחק בו ברשת אבל משום מה הפינג שלי גבוהה.. למה? =כובע! מה שהכי מוזר הוא שלפני חצי שנה שיחקתי במשחק והוא פעל מצויין הפינג שלי היה בסדר גמור! ועשיתי הכול כדי שזה יחזור להיות נורמלי! סריקות ספייוואר, אנטיוירוס (למרות שזה לא נראה לי הם), פאטצ'ים , חשוב לי לציין שאין שום תוכנות פתוחות כאשר אני משחק.. בסוף לא ידעתי כבר מה לעשות אז התקשרתי לספק אינטרנת שלי נטוויזן ונציגת שירות אמרה לי שנטוויזן לא הכי טובה במשחקי רשת יענו הפינגים גבוהה כאשר משחקים ברשת.. אבל לפני חצי שנה זה היה בסדר!!! קיצר חברה אני לא יודע מה לעשות .. להחליף ספק אינטרנת למרות שאני לא בטוח שזה זה!!! למי שיש הצעות בבקשה תעז…

    • 7 תגובות
    • 812 צפיות
  22. Started by DuDsAn,

    יש לי MW3 ויש לי MW2 , BLACK OPS עכשיו יצא החדש... BLACK OPS 2 איפה כולם משחקים? איפה יש הכי הרבה טורנירים/ליגות ? איפה הקהילה הישראלית הכי גדולה? האם היא בכלל גדולה?

    • 1 תגובה
    • 812 צפיות
  23. כל פעם שאני מנסה להפעיל את הGTA החדש הוא כותב לי: דו"ח שגיאות ,התוכנית חייבת להיסגר ואז הוא מראה לי דו"ח ארוך מאוד,וכתוב משהו עם סיסטם אינפורמיישן,סיסטם אקספיישן, ואז כתוב אחד אחרי השני: BUILD1.EXE ואז יש עשר שורות ואז כתוב BUILD.EXE2 וכן הלאה.... אני יכול לשלוח את הבעיה באיימיל , צריך עזרה דחוף....

    • 0 תגובות
    • 812 צפיות
  24. Started by waizman,

    אני נמצא על איזה צינור תלוי מהתקרה, מימיני יש לי אוייב, משמאלי את התותח הזה. כל פעם שאני שולף אקדח או נשק אחר המשחק נתקע... זה שלב כזה שהכל אדים וצריך להשתמש בראייה הטרמית כדי להתקדם... מצורפות תמונות:

    • 5 תגובות
    • 812 צפיות
  25. ז"א אני משחק עם עוד אנשים ברשת אבל איך זה בדיוק הולך? האמת היא שאף פעם לא ניסיתי. איך זה ועל איזה משחק רשת אתם ממליצים לי (איך America's Army?)

    • 6 תגובות
    • 812 צפיות

דיונים חדשים בפורומים