משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
הכותרת אומרת הכול... תיכנסו ותראו. הגעתי לשלב 11 ונשארו לי 3 להרוג!!!!!!! באסה... http://www.gamingdelight.com/games/infectevolverepeat.php
-
- 4 תגובות
- 814 צפיות
-
-
היי, יש לי בעייה קטנה עם UT2003 כשאני רוצה לשחק באינטרנט, הבעייה משונה מאד עקב כך שכשאני משחק במשחק רגיל מול המחשב או אפילו במשחק LAN הכל עובד כרגיל ורק כשאני מוריד רשימת שרתים למשחק DM לאחר מספר שניות המשחק יוצא לוינדוס ונותן את הודעת השיגאה הבאה : עזרה ?
-
- 0 תגובות
- 814 צפיות
-
-
עוד טריק שיווקי בשביל לעשות כמה דולרים. http://www.gamespot.com/news/6186097.html?tag=latestnews;title;0 הם יערכו תחרויות מאורגנות (בתשלום) ויתנו לשחקנים להתחיל עם דמויות בדרגה 70 עם "epic equipment" והכל על מנת לערוך קרבות PVP. המנצחים בטורניר יזכו ב$75,000
-
- 3 תגובות
- 814 צפיות
-
-
שלום שמתי בCALL OF DUTY 2 על רזולוציה גבוהה והמסך לא תומך בה! הוא מציג איזו הודעה כזאת ומסביב הכול שחור! בקיצור עכשיו אני לא יכול לחזור לתפריט..כל פעם שאני נכנס למשחק הוא שוב מציג את ההודעה..ניסיתי ללחוץ במאפינים שיפעיל את המשחק על רזולוציה נמוכה ולא עזר. איך אני מחזיר שוב לרזולוציה הרגילה? (1024X768)? תודה לעוזרים .
-
- 7 תגובות
- 814 צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש התקנתי תדרייבר של הכרטיס מסך התקנתי תמשחק הכול היה סבבה רשמתי במשחק FPS_MAX 100 וזה היה על 100 קבוע ולא נגעתי בהגדרות של הכרטיס מסך ולא בשום דבר אחר רק עשיתי תפקודה עכשיו אחרי כמה יומיים שאני נכנס למשחק זה עדיין על 100 אבל שאני נכנס לשחק עם זה ברשת ועם זה נגד הבוטים זה הולך טיפה תקוע הFPS משתולל ואי אפשר לראות אפילו על איזה מספר הוא נמצא יש אולי איזה משהו שמעמיס על המחשב כי יש לי מחשב קטלני ביותר בשביל משחק כזה מהניסיון שלכם יש איזה משהו שיכול לעזור לי כי זה דבר מטומטם קניתי מחשב קטלני ובסופו של דבר לא עובד לי קונטר סטרייק כמו שצריך אתם בטח מבינים למה אני מתכוון ומה הבאסה פה...
-
- 0 תגובות
- 814 צפיות
-
-
פשוט ראיתי את המחשב לפני שהוא הבקיע שער הוא התחיל לדלג עם הרגליים משמחה. וחבר שלי סיפר לי שהשחקן שם את הכדור על הראש בדרך להבקעה אז למישהו יש מושג איך עושים את זה? נ.ב: מי שרוצה משחק איתי, מוזמן ליצור קשר 8)
-
- 0 תגובות
- 814 צפיות
-
-
לאורך שנים רבות שומר הידאו קוג'ימה אמונים לסוני וקונסולות הפלייסטיישן שלה. היוצר האגדי של סדרת הפעולה וההתחמקות המצליחה Metal Gear בחר להשיק את כל אחד ממשחקי הסדרה האחרונים על קונסולה מבית סוני תחילה, ורק לאחר מכן על פלטפורמות אחרות. האם דור הקונסולות הבא עומד לשנות את דעתו של קוג'ימה? מה פתאום! מסתבר כי אהבתו לטכנולוגיה של סוני חזקה מאי-פעם. 'הפלייסטיישן 3 היא כמו אולם קולנוע... עם צליל מעולה ותמונה ענקית', מספר קוג'ימה בראיון למגזין המשחקים היפני Ge-Maga. 'ה-Xbox 360 היא כמו לראות סרט בבית, בנגן ה-DVD... וה-Wii היא כמו סתם לראות טלוויזיה'. אאוץ'! בכך לא נסתיימה ההתעללות של קוג'ימה ב-Wii. 'מבחינת פונקציות, מדובר בקונסולה המבוססת על רעיונות מיושנים', קבע הבחור, אך מיהר ל…
-
- 2 תגובות
- 814 צפיות
-
-
עד עכשיו שיחקתי ב NFSMW הרגיל ב XBOX ועכשיו יש לי את ה BLACK EDITION רציתי לדעת אם הקבצי שמירה הם תאמים ואפשר להעביר אותם ל BLACK EDITION ואם בכלל ההבדלי בגירסאות המישחק משמעותיים שכדי להתעסק עם זה?
-
- 4 תגובות
- 814 צפיות
-
-
כן כן אני יודע זה נשמע מוזר אבל יש לי בעיה בהתקנת משחקים של EA. הבעיה התחילה לפני כחודש כאשר שמתי להתקנה את המשחק סימס 2 אבל במהלך ההתקנה ההתקנה פשוט נתקעה ולא המשיכה. מקורות מוסמכים מסרו לי שברגע שכביכול נתקעה לי ההתקנה היה אמור להופיע לי מסך שבו אני צריך להחליף לדיסק 2 אבל זה לא קרה המסך הזה לא הופיעה. בפעם השניה זה קרה לי עם המשחק LOTR- attle for middle earth וגם פה ההתקנה אינה מעבירה אותי לדיסק השני. מישהו מכיר דרך לעשות העברה ידנית? או כל פיתרון אחר לבעיה? זה דווקא מוזר מאוד כי פעם הכל עבד לי סבבה.
-
- 1 תגובה
- 814 צפיות
-
-
היי קוראים לי מעין ואני לא ממש מתמצאת במחשבים יותר נכון אני לא מתמצאת במציאת משחקים טובים, אני אוהבת משחקי מולטיפלייר ואין לי מושג מאיפה להוריד ושהם לא יעלו כסף.... בבקשה בבקשה תעזרו לי :'(ותתנו לי כתובות של אתרים שמהם אפשר להוריד... תודה :-*
-
- 7 תגובות
- 814 צפיות
-
-
למה חברת SONY לא מוציאה את המשחק God Of War2 ל-PC ויש אותו רק ל-PS2. מה הבעיה שלהם לעשות את זה
-
- 4 תגובות
- 814 צפיות
-
-
הבחור טוען שהשסתום הכריזו שהמשחק ישוחרר בתאריך הרגיל (לפי מה שכולם יודעים, 30 בספטמבר), לי ידוע שמדובר על אוקטובר. והזוכה הוא?
-
- 7 תגובות
- 814 צפיות
-
-
שלום, ראיתי שמישהו הזכיר חיילים וחרדים בפרומו של Pandora וכשראיתי אותו גם מצאתי את זה: התמונה הפוכה לטובת הכתב ראי וכתוב שם "נמרוד מאוטנר" חנות המפעל. מרשים. הפרומו מציין שחלק מהמשחק יהיה בירושלים. מישהו מכיר את סיפור הרקע?
-
- 9 תגובות
- 814 צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/victor-vran-%d7%9e%d7%aa%d7%97%d7%a8%d7%94-%d7%97%d7%93%d7%a9-%d7%9c%d7%93%d7%99%d7%90%d7%91%d7%9c%d7%95-%d7%9e%d7%91%d7%99%d7%aa-%d7%94%d7%99%d7%95%d7%a6%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%9c-tropico/
-
- 0 תגובות
- 814 צפיות
-
-
ב FIFA STREET אחרי שעושים מלא תריגלים מקבלים כזה דבר שקוראים לו "shoot" וזה נותן םפצצה של בעיטה זוהרת כזאת עכשיו איך עושים את זה?
-
- 0 תגובות
- 813 צפיות
-
-
היי, בד"כ אני נוטה לפתור את הבעיות שלי לבד ולשבור את הראש, אך הפעם אני באמת אובד עצות. מדובר במשחק ישן (עוד מהתקופה של windows 98 אם אני לא טועה) שנקרא Hype- the time quest. משחק פעולה ממש חמוד וילדותי. התחשק לי להתקין אותו שוב ולשחק בו, אבל לא משנה מה ניסיתי, המשחק פשוט לא יפעל! יש לי מערכת הפעלה Windows 7. ההתקנה עוברת, המשחק מתחיל להטען ופשוט נתקע באמצע פס הטעינה. ניסיתי להשתמש ב virtual pc והתקנתי windows 98 דרכו... לא עוזר- שם אני צריך למצוא דרייברים מיוחדים שמתאימים לכרטיס המסך וגם ישנים ותואמים את windows 98 וזה סיפור בלתי אפשרי כמעט. ניסיתי Dosbox- גם לא עובד דרכו. ניסיתי לשנות את ההגדרות של directX דרך הפקודה dxdiag- אבל אי אפשר לשנות את זה מסיבה לא בר…
-
- 1 תגובה
- 813 צפיות
-
-
מצורפת תמונה.. זה נראה כאילו אני צריך להרוג את המפלצת הזאת ע"י הפעלת המנוע סילון שמותקן מעליה - הבעיה היא שאני לא יודע איך הפעלתי איפושהו פה באזור טורבינת אוויר ענקית+איזה גנרטור - יש שמה באזור גם דלת של Fuel אבל היא נעולה. מישהו יכול לעזור לי? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 5 תגובות
- 813 צפיות
-
-
מראיין מצויין לאירוע ה-E3. http://www.youtube.com/user/AngryJoeShow
-
- 0 תגובות
- 813 צפיות
-
-
שלב מספר 2, עשיתי את כל מה שצריך לעשות חוץ מלהציל את כל האזרחים. הצלתי את כולם חוץ מאחת שעושה לי קצת בעיות עם לשים את האזיקים... היה כתוב בתדרוך שהיא חולת נפש P: מה עושים במצב כזה?
-
- 1 תגובה
- 813 צפיות
-
-
אני בשלב 6 ואני בהתחלה מדבר עם החברה שלו בטלפון ואחרי זה אני צריך למצוא את הילד שלו אתופי קטן עכשיו ירדתי מתחת לאדמה ואז למערה ועכשיו אני מוצא אותו בסוף המערה אני רואה סרטון כזה ואז יש איתו מפלצות ואז הוא נעלם מה אני עושה עכשיו לאיפה הוא נעלם?
-
- 8 תגובות
- 813 צפיות
-
-
צרבתי לחבר שלי את המשחק ממקורי שקניתי :smoke:. ובזמן ההתקנה אצלו הוא כתב שחסר קובץ pc.rkv אז היסתקלתי בדיסק המקורי וגם שם אין את הקובץ. לא יכול להיות שאין את הקובץ בכלל על הדיסקים של המשחק. אז יש לכם רעיון איפה הקובץ יכול להיות, יכול להיות שהוא מוסתר או שהוא לוקח את הקובץ מה ווינדוס כי הוא לא כותב איפה הוא לא מוצא את הקובץ. אגב אצלי בתיקייה של המשחק יש את הקובץ לGhost Dogg ככה יותר טוב
-
- 0 תגובות
- 813 צפיות
-
-
אני מנסה למחוק את האלף לייף 2 מהמחשב שלי ואני לא מוצא את האנאינסטול... ד"א זה יותר חשוב- איפה השמירות??
-
- 2 תגובות
- 813 צפיות
-
-
אתם משחקים את אחד מבניה של גברת ג'קסון, בעלת עסק למשאיות כבדות. גברת ג'קסון מתכוונת לפרוש מהמקצוע אחרי 50 שנה והיא רוצה לבחור לה יורש מבין בניה. מי שיחזור עם הכי הרבה כסף אחרי 60 יום - מנצח. המטרה: לבחור אחת מהמשאיות הכבדות ולצאת לדרך. אפשר להרוויח כסף ע"י מסחר (קונים בזול בעיר אחת ומוכרים ביוקר בעיר אחרת), ע"י הימורים במכונות הימורים בבארים (לא כסף גדול...) או (הכי כיף) להכנס בכל כלי רכב על הכביש, בין אם זה אופנוע או משאית כבדה אחרת. השליטה לא קשה במיוחד (לומדים 6-7 מקשים ויוצאים לדרך) וממש מרגישים שנוהגים בכלי רכב ענקי בפניות וכו'.. הגרפיקה חביבה מאוד (המשחק רץ יפה מאוד על ה-440 שלי), הסאונד נחמד (יש תחנות רדיו משעשעות לבחירה - כמו ב-GTA. מוזיקת קאנטרי מטורפת!), והכל מל…
-
- 3 תגובות
- 813 צפיות
-
-
היי אנשים.. אחרי הפסקה של שנתיים-שלוש החלטתי לחזור לשחק קצת ב CS... בכל מקרה רציתי לדעת איך מערכת ה STEAM עובדת... אני רוצה לקנות account למשחק. אמרו לי שניתן לעשות זאת דרך סטים בתנאי שיש לי כרטיס mastercard אז יש לי כרטיס... נכנסתי לסטים ואז ראיתי שיש אפשרות להוריד את counter strike + condition zero במחיר של 9.95$ .. עכשיו רציתי לדעת. אם זה המחיר רק בשביל להוריד את המשחקים ואז אני אצטרך להשתמש ב account משלי (שאין לי) או שזה להורדת המשחקים וזה כולל גם acount חדש בשבילי... אם זה רק בשביל המשחקים ללא החשבון.. היתי מעוניין לדעת מאיפה\איך אני יכול לרכוש חשבון דרך האינטרנט\סטים. אם זה כבר כולל את האקאונט בפנים... מתי בדיוק הוא מבקש ממני סיסמא\יוזר לאקונט? תודה!
-
- 7 תגובות
- 813 צפיות
-
-
HOMEWORLD 2 BATTLE REALMS שווים קניה? אני מחפש משחק אסטרטגיה הרבה זמן... שמעתי שאלה משחקים טובים,אז מה אתם אומרים?
-
- 8 תגובות
- 813 צפיות
-


