עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by BrAvE_HeArT,

    אני מנסה להתחבר דרך התוכנה the all-seeing eye ולכול חדר שרני מנסה להתחבר זה כותב לי the addres is invalid מה לעשות?

  2. Started by STRENGTH,

    טוב אז זה כבר הרבה זמן שיש לי את הבעיה הזאת. חשבתי שזה יעבור אבל אני רואה שזה לא.. אז ככה שאני הורג מפלצת לוקח לה איזה 3 שניות למות,ושאני לוקח כסף לוקח איזה 4 שניות עד שהוא לוקח אותו יש עיקוב רציני אני לא יכול לקחת מהר דברים. וגם לפעמים המשחק יוצא לי בגלל שהכל נתקע לי וכל המפלצות קופאות. יש דרך לתקן את הבעיה הזאת??? ניסיתי הכל

    • 3 תגובות
    • 815 צפיות
  3. הכותר הגדול הראשון מתוך רצף גדול שעתיד להיות מוצג במסגרת תערוכת המשחקים הגדולה ביותר בעולם מגיע - לשמחתם הרבה של חובבי ההתנקשויות היצירתיות לכתבה

  4. Started by evy,

    חבר'ה הורדתי את האלף לייף 2 עם הקופון שקיבלתי בכרטיס מסך...עכשיו הורדתי אותו דרך הסטים ועכשיו אני לא יודע איפה הוא נמצא על המחשב שלי...אולי אתם יודעים ותעזרו לי?

    • 7 תגובות
    • 815 צפיות
  5. Started by Guarding angel,

    שבוע טוב, האם יש מידע חדש אם המשחק HAZE יצא לPC? או שגורלו נגזר להיות משחק קונסולה בלבד?

    • 7 תגובות
    • 815 צפיות
  6. Started by AdiR^SiNaI,

    קניתי הגה דוושות והילוכים איזה משחקים עם גרפיקה טובה כמו ניד פור ספיד יכולים לעבוד עם הגה תגידו לי שמות של משחקים טובים שיעבדו עם הגה והילוכים

    • 0 תגובות
    • 815 צפיות
  7. Started by sargent bilko,

    אם יש פה מישהו כזה אני אשמח לשמוע!!!!!!!

    • 2 תגובות
    • 815 צפיות
  8. Started by alonkl,

    אני קונה את הכרטיס מסך LEADTEK WinFast PX8800GTS 320MB אני רוצה כמה משחקים בגרפיקה מעולה לנסות אותו.. עדיפות למירוצים ופעולה... תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 815 צפיות
  9. Started by klayton,

    http://www.gamercenteronline.net/?p=386

    • 0 תגובות
    • 815 צפיות
  10. היי נמחקה לי ההתקדמות שלי ב Call Of Juarez Gunslinger אחרי עדכון גירסה 1.01 אני צריך את הקובץ autosave.sav. הייתי בשלב 6 אז אם יש מישהו שהגיע לשלב זה או 5 אשמח מאוד אם ישלח לי את הקובץ.

    • 3 תגובות
    • 815 צפיות
  11. Started by FatherBoard,

    שאלתי לפני איזה חודש על איזהשהי בעייה שהייתה לי ב-REVOLT (ולא קיבלתי אף תשובה נורמלית האמת). הבעיה הייתה שבכל פעם שהמשחק מתחיל - אז אין את הספירה של ה-3,2,1 GO! המירוץ מתחיל ישר אחרי הטעינה. כתבתי גם, שזה לא קורה בפעם הראשונה שמפעילים את המשחק, שהרי בפעם הראשונה זה כן סופר. מה שהשתנה זה, שגיליתי משהו: כאשר הטעינה של השלב היא מהירה (כמו בפעם הראשונה שהיא עורכת גג 3 שניות), אז זה כן סופר, וכשהטעינה איטית אז זה כאילו המשחק (והספירה) מתחיל לרוץ עוד לפני שזה גמר לטעון, וכשזה גומר לטעון אז זה כאילו כבר ספר, והמירוץ מתחיל ישר. (מקווה שהבנתם - זה קצת מסובך האמת). מה שלא ברור לי, זה למה בפעם השנייה ומעלה שאני מתחיל מירוץ אז הטעינה איטית ובפעם הראשונה היא בסדר? גם גיליתי, שהטעינה ת…

  12. Started by tronado,

    איזה מביניהם יותר נפוץ ועל מה אתם ממליצים?

    • 5 תגובות
    • 815 צפיות
  13. Started by itamarz,

    מהו המשחק המומלץ כיום בסגנון DOOM2 ( כמובן עם גרפיקה עדכנית ). תודה

    • 1 תגובה
    • 815 צפיות
  14. Started by amitaihasnes7,

    שלום. אני רוצה להתקין את המשחק doom3 על המחשב שלי. יש לי עליו כמה שאלות והן 1-האם geforce 7600gs יוכל להריץ אותו באיכות בינונית עד גבוה, יחד עם 1giga 667mhz cl5 5-5-5-12 ddr2 ומסך בעל קצב ריענון של 75mhz? 2-אני יודע שיש הרבה גירסאות למשחק הזה. שאלתי היא איזה גירסה להוריד (להזכירכם המשחק עדיין לא מותקן על המחשב שלי)? 3-האם המשחק הזה מומלץ, כיף לשחק בו?, או שאולי לא כדאי לי להוריד אותו. אני בעיקרון מחפש יריות (אף פעם לא היתנסתי בזאנר הזה), אבל בלי חיילים. אתם יודעים יריות קלאסיות כאלה, לא צבא וזה. 4-האם המשחק הזה חדש? תודה מראש לעונים וללא עונים

  15. Started by mrafi26,

    נתקעתי ממש בתחילת המשחק בשלב שבו צריך לקפוץ על החבל כדי לעבור לצד השני של הגשר. אני עולה על החבל כמו שמצויין במשחק אבל לא מצליח לבצע שום תנועה (אפילו לא לרדת מהחבל). ניסיתי את כל האופציות והמקשים אבל כלום לא קורה. מבקש עזרה. תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 815 צפיות
  16. Started by galh,

    מה קורה חברס? יש לי בעיה בשלב האחרון כאשר אתה מגיע לכזה עמק עם המון יצורים שמפגיזים אותי... הצלחתי פעם אחת להגיע לסוף אך אז הרגו אותי... למישהו שעבר יש טיפים?

    • 4 תגובות
    • 815 צפיות
  17. התקנתי Simcity 4 על המחשב ואחרי מספר דקות המשחק מאתחל את המחשב. אחרי ש-Windows xp עולה אני מקבל הודעה "חלונות XP התאושש מבעיה חמורה". מפרט: AXP 3200 1GB RAM GeForce 5900XT יודעים איך אפשר לתקן את הבעיה?

    • 1 תגובה
    • 815 צפיות
  18. Started by Pease Brother,

    WHY ITS SO HARD TO INSTALL A PATCH I HAVE THE FULL VERSION 1.0 VERSION SO I DOWNLOAD THE 1.02 PATCH I INSTALL IT AND ITS WRITING TO ME PATCHING PLEAS WAIT I WAIT AND WAIT AND NOTHING ISNT HAPANING :'( :-[

    • 3 תגובות
    • 815 צפיות
  19. Started by lidorosh,

    יש לי שאלה אם אני רוצה לנפעיל משחקים שהדרישות המומלצות שלהם ג'יגה ולי יש 512 ראם וכרטיס עם זיכרון של 256 mb כיצד יעבדו המשחקים? האם כדאי להתקין ולשנות רזולוציה?

    • 9 תגובות
    • 815 צפיות
  20. Started by crazydiamond,

    שלום לכולם יש לי שני מחשבים שמחוברים ביניהם בכרטיס רשת ושיתוף קבצים של ווינדוס XP אני רוצה להתקין בשניהם NBA 2005 ולשחק אחד נגד השני, איך אני מגדיר את ההגדרות הנדרשות כדי לשחק.

    • 2 תגובות
    • 815 צפיות
  21. שלום מאזינים ומאזינות! אנו שמחים להודיע כי פרק מס’ 8 בעלילות הפאנבויז עלה לאוויר. לינק להורדה: http://pod.icast.co.il/7bf4de8c-94c6-4ed7-ba13-41eabc42ad19.icast.mp3 מה קורה זומבים? יש לנו פרק מעולה בשבילכם היום! סיקרנו המון משחקים ודמואים (משחקים ל-MOVE, מורטל קומבט החדש, Plants VS Zombies, אקספלודמון וקרייסיס 2) יוגי קנה אייפאד אז הוא ממליץ על 5 אפליקציות שוות (Flipboard ,Comics, Zinio ,iDisplay ,Garage Band, World of Goo). יש לנו כמה חדשות חמות והמון שאלות מאזינים. לרגל החג אנו מעלים תחרות תחפושות נושאת פרסים בדף שלנו בפייסבוק. אתם מוזמנים לבוא להשתתף, להצביע ולהשפיע ואולי גם לזכות (כמו כן, אתם מוזמנים להתרשם מהתחפושות שלנו). שיהיה לכולנו חג שמח והאזנה…

  22. Started by zachbachar,

    יש לי בעיה שלא מצאתי לה שום פתרון אז החלטתי לשאול פה... כשאני מריץ את המשחק כל החלקים העליונים של העצים (יענו החלקים הירוקים הופכים לריבועים), והדרך היחדיה לסדר את זה היא ללכת להגדרות לעשות defult ואז להגדיר הכל מחדש... הבעיה השניה שלי היא שהמפה אחרי כמה דקות הופכות ליהיות מטושטשת בטירוף(אין סיכוי שככה זה אמור ליהיות...כי זה בהתחלה בסדר...), והדרך היחדיה לסדר את זה היא לצאת מהמשחק ולהתחיל הכל מההתחלה.... יש לי כ.מסך 3870x2,הורדתי את הדרייברים הכי חדשים ואת הHOT FIX שATI הוציאו,ושום דבר לא עזר... [br]פורסם בתאריך: 22.10.2008 בשעה 23:06:14 תמונה...: סורי על הדאבל...

    • 2 תגובות
    • 814 צפיות
  23. Started by itaysk,

    שתי בעיות בעצם: 1. עם חבר שלי כל פעם שאנחנו מנסים לשחק הוא אומר שהגרסא שלנו לא אותו דבר ולשתינו יש 1.0 2. כל פעם שאני עושה CREATE GAME האינטרנט מתנתק ???

    • 2 תגובות
    • 814 צפיות
  24. Started by Galit17,

    אם למישהו יש CD KEY ל GUILD WARES והוא לא משחק יותר במשחק הזה ומעוניין לתת אותו,אשמח לקבל.

    • 0 תגובות
    • 814 צפיות
  25. Started by NeoLink,

    זה כמו וורקראפט 3 רק ברשת כזה.... www.kingsofchaos.com ד"א תצביעו בשבילי באתר שאני אוכל להתקדם... מי שנרשם שיכתוב את הלינק שלו גם שנוכל כולנו להצביע אחד לשני http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=x7tc3de9

    • 2 תגובות
    • 814 צפיות

דיונים חדשים בפורומים