משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
היי מבקש את המלצותכם למשחקים כבדים בסיגנון גוף ראשון , כך אוכל לבדוק את כרטיס המסך שלי MSI R4850 OC
-
- 4 תגובות
- 816 צפיות
-
-
אהלן אני מחפש המלצה ל NFS הכי טוב לפי דעתכם שיעלה על X1950 512MB. (שאר המערכת מצויינת) אני מדבר על 1080p אם אפשר. כמו כן מבקש המלצה לCSI הכי טוב OVERALL שיצא לפי דעתכם (גרפיקה, קושי, וכו' )
-
- 2 תגובות
- 816 צפיות
-
-
חברים אני יודע שחלק אולי חושבים שאני חובבן אבל אני הולך ומוכיח את עצמי , אתם תראו את זה בפרקים הבאים . תהנו מהפרק!
-
- 0 תגובות
- 816 צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לדעת אם משהו יכול לעזור לי במשחק Marvel - Ultimate Alliance אני תקוע די בהתחלה עם הדלת הזאת (הכחולה)- כיצד ניתן לפתוח אותה פליז! הנה תמונה: http://img342.imageshack.us/my.php?image=marvel0000rd6.png תודה לכל העוזרים!
-
- 3 תגובות
- 816 צפיות
-
-
משחק האקשן-תפקידים מבית Guerrilla Games הוא אחד מאותם משחקים מיוחדים שכבר מהרגע הראשון בהם אתם מבינים כי מצפה לכם חוויה יוצאת דופן שתזכרו לעוד הרבה זמן לכתבה
-
- 1 תגובה
- 816 צפיות
-
-
סופ"ש חינם למשחק המצוין MW3 לגרסת המולטיפלייר כדאי מאד! בסטים התקנה נדרשת משחק כבד כבר ניתן להוריד!!! לינק דף ההודעה : http://store.steampowered.com/news/7820/ מקווה שפירסמתי במקום הנכון אם לא תקנו אותי כוונותיי טובות! דרך אגב ניסיתי למייל האדום והוא מבקש להעתיק מספר וזה פשוט לא עובד !
-
- 0 תגובות
- 816 צפיות
-
-
אני לא מצחליח להוסיף סרברים למועדפים....אני לוחץ עלים ולוחץ שיעברו ואז הם לא מופעים שם....מה לעשות.?
-
- 4 תגובות
- 816 צפיות
-
-
לכאלה שכבר אהבו אותו אמרו לי שהוא משחק די יפה ואפילו מוצלח ואני אוהב סגנון משחקים כאלה אך יש לי בעיה שאין לי מושג אך לשחק ??? למישהו יש מדריך בעברית או מישהו שמוכן לתת לי הדרכה איך אני מתחיל לשחק אני מאד ישמח לקבל תשובות!
-
- 3 תגובות
- 816 צפיות
-
-
יש לי את המפרט הבא: Asus P5LD2 Pentum D 945 3.4gh Zotac 9800GX2 Geil CL4 4G בקיצור, אני מודע לצוואר הבקבוק שקיים אצלי, בעוד כשבועיים אני קונה לוח ומעבד החדשים. הבעיה שלי: ב-NFS הגדרתי את הכל על האיכות הכי גבוהה. המשחק רץ ומהר מאוד (ללא תקיעות או משהו דומה), אבל יש לי הרגשה שהוא לא רץ מושלם. הייתי רוצה לגרום לו לרוץ מושלם יותר בינתיים. האם יש סיבה שהוא לא ירוץ חלק על האיכות הכי גבוהה, או שאני יכול להגדיר בכרטיס גרפי משהו שיגרום לו לרוץ מושלם. בנוסף יש קטעים שרואים במסגרת של המכוניות כמו נקודות כאלה וההשתקפות לא נראית מקסימלית, זה נראה כאילו יש מקום לשיפור. הדרייבר של הכרטיס הגרפי מעודכן לאחרון ביותר, והמערכת שאני עובד עליה היא XP X64.
-
- 1 תגובה
- 816 צפיות
-
-
-
אהלן, אני רוצה לשנות שהקפיצה תתבצע באמצעות מקש הרווח ולא ה-Enter, אבל לא מצאתי שום אופציה לשינוי המקשים במשחק...! זה אפשרי?? תודה מראש, ניר
-
- 1 תגובה
- 816 צפיות
-
-
כן אני יודע שהמשחק הוא ממש ממש ישן אבל אחרי שעוברים מקבלים את כול המכוניות ואז זה ממש פיצוץ לדרוס את כולם עם ש SURPRESSOR!!! בכול אופן המשחק משתגע לי כשאני מעדכן דרייברים לכרטיס מסך, המכוניות, האנשים, הפנסים והמים נראים טוב. אבל הכביש, השמים והרקע צצמו נעלמו. השחק עובד, ואני לא יודע מה הבעיה, מישהוא נתקל בזה??? וכשאני מחזיר לדרייבר הקודם הוא עובד בלי בעיות.
-
- 0 תגובות
- 816 צפיות
-
-
-
חברים יקרים, בערוץ Yarimiz התחילה הגרלה חדשה: חמישה עותקים של Watch Dogs במתנה! כל ההוראות להשתתפות בהגרלה נמצאים בסרטון הבא: שווה מאוד לעקוב אחרי הערוץ בימים הקרובים, הזוכים יוכרזו ביום ראשון ובתקופה הקרובה יהיו עוד הרבה הגרלות על משחקים וחלקי חומרה! עקבו אחריי גם ב: ## פייסבוק: https://www.facebook.com/YarimizGaming ## אינסטגרם: http://instagram.com/yarimiz ## טוויטר: https://twitter.com/YarimizGaming צפיה מהנה, ובהצלחה!
-
- 2 תגובות
- 816 צפיות
-
-
תגידו אין מד לכל רובה שמראה כמה damage יש לו, range ,accuracy ואלה.. ואיך אני יודע גם מתי נתפתח לי כל רובה שאין לי אותו עכשיו?
-
- 1 תגובה
- 815 צפיות
-
-
תגידו שמעתי כל כל הרבה דברים טובים על PATH OF NEO קניתי אותו ממיטב כספי!וזה פשוט נראה אצלי גרועה זה נראה כאילו לקחו משחק קונסולה וזרקו את זה עם איזה אימולטור למחשב הגרפיקה לא משהו בכלל! אולי הבעיה אצלי במחשב? אני משחק על רנדרינג 8 עם 9800XT פ4 3ג דרייבר 5.13
-
- 12 תגובות
- 815 צפיות
-
-
-
מישהו יודע במיקרא איך אני מקים שרת שכולם יכולים להיכנס עליו אני צריך פרטים דחוף! ???
-
- 2 תגובות
- 815 צפיות
-
-
שלום יש לי כמה שאלות לגבי BATTLEFIELD 2 לפני שאני קונה: 1)רציתי לדעת איך המשחק ? הוא יפה ? מהנה ? 2) איך הגרפיקה שלו ? 3)איך המשחק יעבוד לי ? (המפרט בחתימה) כרגע אני בOC למעבד 3227 מגה הרץ. תודה.
-
- 5 תגובות
- 815 צפיות
-
-
חברה יש לי תקלה במשחק לאחר הורדתי והתקנתי אותו הפעלתי אותו הכל עלה יפה ואז יש את הסרטון פתיחה של המשחק הבעיה היא שאחרי הסרטון המסך שחור ואין כלום המחשב לא חושב אפילו מה הבעיה? שיחקתי בקרייסיס הקודם אז למה יש לי בעיה עכשיו?
-
- 4 תגובות
- 815 צפיות
-
-
http://us.creative.com/local/1/promo/acclaim/welcome.asp ;D
-
- 4 תגובות
- 815 צפיות
-
-
-
עם בלעדיות לפלטפורמת ה-GOG נטולת הגנות הקבצים וסגנון שמהווה מחווה ל-Doom ומשחקי פעולה גדולים אחרים מהעבר - זו יצירה נוסטלגית טרייה שכדאי לכם להכיר לכתבה
-
- 0 תגובות
- 815 צפיות
- 1 follower
-
-
אני ועוד איזה ילד אחד רבים על זה הוא אומר שסיקור זה חדשות כמו "ספלינטר סל יצא באוקטובר" (סתם דוגמא) ואני אומר שזה תקציר כזה או יענו מה יש במשחק וכאלו מה נוכן? (זה הפורום הכי מתאים אני חושב)
-
- 5 תגובות
- 815 צפיות
-
-
חברה מישהוא יודע איך עוברים את השלב הראשון בIRON STORM?
-
- 0 תגובות
- 815 צפיות
-


